| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 20:33
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Hiermee is de stelling bewezen dat vrouwen steeds klagen...  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 20:34
|
|
|
|
| JOL252 schreef: |  |
zelfs woordenloos klagen ze...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 20:37
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | om in evangelische termen te spreken: '...de laatste zullen de eerste zijn...' of je er een beker of een halve kilo kibbelingen mee wint weet ik niet. Het is in ieder geval evangelisch.  |
't kan me niet evangelisch genoeg zijn ......wat ik wel weet is dat ik'`eèn visje tekort kwam.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 20:38
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | 't kan me niet evangelisch genoeg zijn ......wat ik wel weet is dat ik'`eèn visje tekort kwam. |
heb je je zelf niet aan de haak geslagen???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 20:39
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Een maand maar? O ja , ik snap het al : Die had je nog tegoed zeker van de vorige keer?  |
neen, ik moest betalen nu...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 20:40
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | neen, ik moest betalen nu...  |
Dat noemen ze gerechtigheid . De meesten hier moeten dat elke maand .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 20:42
|
|
|
|
|
Ik heb 2 mails geschreven, 2 mail getracht iemand te bereiken via de chat maar die christelijke (?) personen kwamen gewoon eens even kijken op mijn profiel, mijn mail en chat, om vervolgens niet te reageren. Heeeeeeeeel bemoedigend...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 20:44
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Ik heb 2 mails geschreven, 2 mail getracht iemand te bereiken via de chat maar die christelijke (?) personen kwamen gewoon eens even kijken op mijn profiel, mijn mail en chat, om vervolgens niet te reageren. Heeeeeeeeel bemoedigend... |
Geduld is een schone zaak. De dag is nog niet om. Rustig aan dan breekt het lijntje niet. Etc.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 20:46
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Geduld is een schone zaak. De dag is nog niet om. Rustig aan dan breekt het lijntje niet. Etc. |
gekke Jol toch... ...ik weet dat het goed bedoeld is...denk ik...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 20:57
|
|
|
|
en zo zijn we weer op t punt beland van modder gooien en elkaar de grond in trappen.....joepie...
on topic: hoe verder na het eindigen van een relatie al dan niet in een scheiding of door overlijden??
ieder voor zich bepaald dat...er is verdriet, miss opluchting, bevrijding maar zeker een tijd van verwerken.... een schouder en 2 oren zijn miss nog belangrijker dan het woord van God.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 20:58
|
|
|
|
|
ben een taxi chauffeur......mijn meiden rond gereden van A naar B
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 21:01
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | en zo zijn we weer op t punt beland van modder gooien en elkaar de grond in trappen.....joepie...
on topic: hoe verder na het eindigen van een relatie al dan niet in een scheiding of door overlijden??
ieder voor zich bepaald dat...er is verdriet, miss opluchting, bevrijding maar zeker een tijd van verwerken.... een schouder en 2 oren zijn miss nog belangrijker dan het woord van God..... |
Waar liefde is, daar is God, aan vrome praatjes zonder ziel heeft niemand wat en lege woorden troosten niet.
Thomas.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 1 december 2012, 21:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 21:02
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ........eind´lijk eeuwig bij U leef....
volgens mij |
dank u voor de teovoeging...in de nachtdienst sta ik op stand-by...mijn hersens zijn niet instaat om jeugdherinneringen op te halen..... wat ik me wel herinner is, kan ik het op 1 aqdemteug uitspreken??? ja, dat kon...verstaanbaar en wel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 21:02
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Waar liefde is, daar is God, aan vrome praatjes zonder ziel heeft niemand wat, lege woorden troosten niet.
Thomas. |
dat bedoel ik...luisteren is ook een gave van de geest van God
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 21:04
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | zelfs woordenloos klagen ze... |
verheugd u in de dagen uwer vrijgezelleschap!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 21:05
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | verheugd u in de dagen uwer vrijgezelleschap!  |
wat heeft vrijgezellig zijn te maken met het weer???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 21:06
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | wat heeft vrijgezellig zijn te maken met het weer???  |
dat je dan alWEER in je uppie door de regen moet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 21:08
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | dat je dan alWEER in je uppie door de regen moet  |
zit wat in, maar waarom zou je door de regen moeten dan??? kun je beter binnen blijven met een bak koffie.....en kijken naar de regen...wat hopelijk sneeuw wil worden.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LAVERDE524
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 21:09
|
|
|
|
Ik heb een vraagje aan iedereen. Hoe gaan jullie ermee om als jullie na de zoveelste keer zijn afgewezen, terwijl je je best voor hebt gedaan door jezelf te zijn zoals je bent, door eerlijk te wezen?
Hoe gaan jullie met dit soort dingen om? In feite ben ik in het verleden veel opstap geweest, zowel in christelijke gelegen als niet christelijke gelegenheden, maar wat mij opviel dat wanneer je wat anders denkend bent dat je dan al snel afgewezen bent. Zou ik dan alsnog een masker moeten opzetten van schijn? Hoe zou ik met dit soort om moeten gaan?
Hoe denken jullie daarover, of hoe gaan jullie met dit soort dingen om?
Groetjes, laverde
P.S. wat me ook op viel is dat er vandaag de dag veel meer eisen worden gesteld vergeleken met vroeger en in de middeleeuwen. Als ik kijk naar de Bijbel en naar de persoonlijkheid van Jezus, dan zie ik een ander blik. Namelijk; dat je oprecht bent van hart en dat je streeft om eerlijk te zijn en om trouw te zijn. Maar het rare is dat er vandaag de dag onder de mensen veel meer dan dat word geëist. Met andere woorden: als je anders denkend bent dan het huidige maatschappij dan ben je buiten geworpen. Is dit Bijbels?
Laatst aangepast door
|
LAVERDE524
|
op zaterdag 1 december 2012, 21:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 21:11
|
|
|
|
don't put a monkey on your shoulder
Laatst aangepast door
|
TINK100
|
op zaterdag 1 december 2012, 21:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 21:11
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Ik heb 2 mails geschreven, 2 mail getracht iemand te bereiken via de chat maar die christelijke (?) personen kwamen gewoon eens even kijken op mijn profiel, mijn mail en chat, om vervolgens niet te reageren. Heeeeeeeeel bemoedigend... |
Ik had wel een aantal mails maar die van jou zat er niet bij Frank.... Ik had je vast teruggemaild.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 21:12
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | Absoluut in jou ogen, je intepreteerd het nogal verkeerd. Dom= dwaas.
Dat wij elkaar mischien niet motten kan komen dat ik niet van arogantie hou... 
Tevens Pieter als je de illusie mocht hebben dat ik gebant zou zijn, dan moet ik je daarin teleur stellen... Dat ik een andere nickname heb, dat heeft te maken dat meer dan 6 maanden niet meer ingelogd ben geweest. Puur uit internet, technische formele redenen...
Nogmaals dom=dwaas. |
joh, hoe jouw huwelijk was.... boeiie hoe jij het ziet.... boeiie
over arrogant gesproken... jij bent de arrogante hier met je schimpscheuten over gescheiden mensen terwijl je zelf eerder gescheiden was dan weduwnaar.
voor mij ben je hypocriet, en hoe jij dat verder ziet.... boeiie
en nou weer on-topic:
beste lezers, na je scheiding gewoon ff feesten en als je er weer aan toe bent en je vind per ongeluk een leuke aanstaande... gewoon weer opnieuw beginnen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 21:13
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | Absoluut in jou ogen, je intepreteerd het nogal verkeerd. Dom= dwaas.
Dat wij elkaar mischien niet motten kan komen dat ik niet van arogantie hou... 
Tevens Pieter als je de illusie mocht hebben dat ik gebant zou zijn, dan moet ik je daarin teleur stellen... Dat ik een andere nickname heb, dat heeft te maken dat meer dan 6 maanden niet meer ingelogd ben geweest. Puur uit internet, technische formele redenen...
Nogmaals dom=dwaas. |
Iemand als dom en dwaas betitelen die dat zeker niet is komt ook vrij arrogant over......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 21:22
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | gekke Jol toch... ...ik weet dat het goed bedoeld is...denk ik... |
Ik meen daar enige twijfel te bespeuren ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 21:24
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: |  |
nou dan moet je soms wel heel ver omlopen
Roelande die haar problemen liever een koppie kleiner maakt
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op zaterdag 1 december 2012, 21:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 21:31
|
|
|
|
ja leuk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 22:05
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | - De bank opgepimpt met ander stofje, weer als nieuw. - De kringloop maar weer es vereert met uit elkaar gesloopt bed, de komende weken kamperen met matras op de grond. - De keuken alvast virtueel bedacht... van mij mag dat NU neergezet worden in het echie. - Het huis loopt vol met DOZEN.
En wat ik nu doe... onderuit op de bank, bakkie koffie en Ushi op de buis. |
Goed bezigggggggg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 22:08
|
|
|
|
Eerst valt er natte sneeuw en nu weer regen geef mij dan maar sneeuw
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 22:18
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Het gebed wat de kinderen van 'het kleine huis op de prairie' elke avond zeggen is echt heel mooi en bemoedigend, zodra ik het tegenkom, schrijf ik het op en zet het hier neer.  |
Ja...Shanita...zoek maar op als je wil...lijkt me mooi...!!! Weet je ook dat er een kookboek bestaat??? (weet niet precies hoe of wat...maar heb het ergens gelezen)
|
|
| Naar boven |
|
|