| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 14:37
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | | tjee, heb geen idee waar jij het over hebt. | .
Dat vermoeden had ik al...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 14:40
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | Je vergelijkt mij met jou verleden. Dat is het beeld dat je blijkbaar hebt van mannen.
Ik ben niet heftig op zoek naar een vrouw. Er is al een vrouw dat in mijn hartje aanwezig is en zal blijven. Hoop wel een waardige vrouw wederom te ontmoeten. Gezien de op en aanmerkingen hier op het forum van vrouwen ontdek ik dat de kans zeer klein is. |
Ja, dat denk ik ook! Je zou je eens af kunnen gaan vragen waar dat aan ligt. En als je er zelf niet uitkomt, is het misschien een idee om eens naar andere mensen te luisteren, die je wellicht daarmee kunnen helpen. Daar moet je dan wel voor open staan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 14:41
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | kijk es bij de witte werkster als je een hulp zoekt...... Een vrouw is wel meer dan dat net zo als een man dat is.....zo'n opmerking kwetst een vrouw...( ben ik niet meer waard dan alleen een hulp?? Goed voor het huishouden en meer niet???)) |
Je slaat helemaal door. Ik geef nergens aan dat een man of vrouw een meerdere is van de ander. Samenwerken is elkaars hulp zijn. Ook in een relatie. Begrijp dat jij dat niet kent.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 14:58
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | Je vergelijkt mij met jou verleden. Dat is het beeld dat je blijkbaar hebt van mannen.
Ik ben niet heftig op zoek naar een vrouw. Er is al een vrouw dat in mijn hartje aanwezig is en zal blijven. Hoop wel een waardige vrouw wederom te ontmoeten. Gezien de op en aanmerkingen hier op het forum van vrouwen ontdek ik dat de kans zeer klein is. |
zolang als je een vrouw zoekt op basis van oud-testamentische denkbeelden......en die van Paulus ook trouwens.....dan denk ik dat je idd lang kan zoeken, op welke datingsite dan ook.....
want, wat is een waardige vrouw??? besschtreven zoals in spreuken??? succes met zoeken...ze zijn er maar op plaatsen waar je ze niet verwacht......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 15:02
|
|
|
|
Zomaar een donderdag.....
Wakker worden en een pak sneeuw zien maar de wegen zijn schoon..... Een kerstboom kunnen halen voor een gezin waar vanwege verdriet al jaren geen meer stond en de blije gezichten zien...... Geld terugkrijgen op je stroomrekening....... Zomaar een bon krijgen voor een bos bloemen...... Een collega die stiekem lekkere chocolaatjes in je koffiemok doet....... Vakantiedagen over hebben en je dus lekker een paar weken vakantie op kunt nemen.....
En de dag is nog niet eens om
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 15:04
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Zomaar een donderdag.....
Wakker worden en een pak sneeuw zien maar de wegen zijn schoon..... Een kerstboom kunnen halen voor een gezin waar vanwege verdriet al jaren geen meer stond en de blije gezichten zien...... Geld terugkrijgen op je stroomrekening....... Zomaar een bon krijgen voor een bos bloemen...... Een collega die stiekem lekkere chocolaatjes in je koffiemok doet....... Vakantiedagen over hebben en je dus lekker een paar weken vakantie op kunt nemen.....
En de dag is nog niet eens om  |
kijk dat klinkt helemaal geweldig!! Fijn voor je
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 15:06
|
|
|
|
[quote=TINK100]
mm das een conclusie die ik niet trek is een kwestie van lezen denk ik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 15:25
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Is tegen plassen kan ook helpen...  |
Dat ga jij dan maar doen...daar zijn wij niet voor in de wieg gelegd...
Wij plassen niet met een boogje!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 15:26
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Gisteravond was het inderdaad weg maar vanmorgen lag er een nieuwe lading..........heerlijk,zo voelt het echt als winter  |
Ohhhh...wat heerlijk...hier niks sneeuw!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 15:28
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | Wat of hoe is een echte new ager?? |
Of...wat is een on-echte???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 15:36
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | | tjee, heb geen idee waar jij het over hebt. |
Waarom verbaast mij dat niet?
Thomas.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 13 december 2012, 15:50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 16:00
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | | Je hebt het door. Zo is het. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 16:00
|
|
|
|
Vannacht zijn er boven Nederland veel vallende sterren te zien. Omdat het vannacht nieuwe maan is en het ook overwegend helder zal zijn, zullen ze goed te zien zijn. Dus blijf vannacht op en doe een wens bij elke vallende ster die je ziet. Je mag alles wensen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 16:01
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Als je belooft je je leven te beteren mag je in de mooiste provincie van NL komen wonen, in Brabant dus. Wij hebben hier ook een sub-tropisch klimaat...  |
Pfffffff ik ben die ik ben enne... in Brabant wonen nee dank je ik woon hier heeeeeeel mooi
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 16:02
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Vannacht zijn er boven Nederland veel vallende sterren te zien. Omdat het vannacht nieuwe maan is en het ook overwegend helder zal zijn, zullen ze goed te zien zijn. Dus blijf vannacht op en doe een wens bij elke vallende ster die je ziet. Je mag alles wensen!  |
Als ze dan ook nog eens uit zouden komen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 16:03
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Is tegen plassen kan ook helpen...  |
Ik ken nie met boogie plassen ja trouwens strall zou al bevroren zijn voor die ertegen aan kwam
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 16:03
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Zomaar een donderdag.....
En de dag is nog niet eens om  |
Wauw das een zeer goede donderdag zou ik zo zeggen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 16:25
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | | precies. |
Nou.......ik denk dat ik de verdeling heel anders zie dan jij,ik kijk nl. liever naar de kwaliteiten van de persoon ik maak niet eerst het onderscheid of het een man of een vrouw is..........
23 Voordat dit geloof kwam, werden we door de wet bewaakt; we leefden in gevangenschap tot het geloof geopenbaard zou worden. 24 Kortom, de wet hield toezicht op ons totdat Christus kwam, zodat we door ons vertrouwen op God als rechtvaardigen konden worden aangenomen. 25 Maar nu het geloof gekomen is, staan we niet langer onder toezicht, 26 want door het geloof en in Christus Jezus bent u allen kinderen van God. 27 U allen die door de doop één met Christus bent geworden, hebt u met Christus omkleed. 28 Er zijn geen Joden of Grieken meer, slaven of vrijen, mannen of vrouwen – u bent allen één in Christus Jezus. (Galaten 3)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 16:28
|
|
|
|
Nu heb ik 1 kadobon over......eg woar..........een Irischeque van een tientje,wie kan ik daar een plezier mee doen?
Mail maar een adres.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 16:39
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Dat ga jij dan maar doen...daar zijn wij niet voor in de wieg gelegd...
Wij plassen niet met een boogje!!!  |
Ja zeg, ik deed ook maar een voorstel.
Ik las op FB dat Erika haar ontdooier heeft gevonden...ik zal maar niet zeggen hoe ze het schreef op FB...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 16:41
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Vannacht zijn er boven Nederland veel vallende sterren te zien. Omdat het vannacht nieuwe maan is en het ook overwegend helder zal zijn, zullen ze goed te zien zijn. Dus blijf vannacht op en doe een wens bij elke vallende ster die je ziet. Je mag alles wensen!  |
...als ik 's nacht in de tuin kom val ik vast over iets zoals een hele tijd geleden toen ik naar een hele heldere en grote maan moest gaan kijken. Nu die vallende dinges gaan vallen wil ik zoiets niet op mijn hoofd krijgen. Ik blijf wel binnen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 17:18
|
|
|
|
En maar denken dat ik oud-testamentisch ben. hahaha Wat een lol.
Mijn broek zakt ervan af. haha
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op donderdag 13 december 2012, 17:19
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 17:23
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Nou.......ik denk dat ik de verdeling heel anders zie dan jij,ik kijk nl. liever naar de kwaliteiten van de persoon ik maak niet eerst het onderscheid of het een man of een vrouw is..........
23 Voordat dit geloof kwam, werden we door de wet bewaakt; we leefden in gevangenschap tot het geloof geopenbaard zou worden. 24 Kortom, de wet hield toezicht op ons totdat Christus kwam, zodat we door ons vertrouwen op God als rechtvaardigen konden worden aangenomen. 25 Maar nu het geloof gekomen is, staan we niet langer onder toezicht, 26 want door het geloof en in Christus Jezus bent u allen kinderen van God. 27 U allen die door de doop één met Christus bent geworden, hebt u met Christus omkleed. 28 Er zijn geen Joden of Grieken meer, slaven of vrijen, mannen of vrouwen – u bent allen één in Christus Jezus. (Galaten 3) |
Welke verdeling? Ik heb het niet over verdeling welover de waardigheid van de vrouw.
Het zijn de vrouwen zelf dat over de verdeling hebben.
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op donderdag 13 december 2012, 17:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 17:26
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | En maar denken dat ik oud-testamentisch ben. hahaha Wat een lol.
Mijn broek zakt ervan af. haha |
Enig idee hoe dat komt Maritime, dat mensen jou niet meer begrijpen? Jij roept hier van alles, niemand begrijpt het en als je een vraag stelt, krijg je geen antwoord. Daar ga ik niet op in, zeg je dan! Komt op mij behoorlijke dom over. Dat `haha` komt nog dommer over!
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op donderdag 13 december 2012, 17:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 17:32
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | En maar denken dat ik oud-testamentisch ben. hahaha Wat een lol.
Mijn broek zakt ervan af. haha |
Daar heb je nou bretels voor in de aanbieding. Meer dan dat denk ik niet dat iets je hierin helpt. Heb je zelfreflectie voor nodig.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 17:33
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Enig idee hoe dat komt Maritime, dat mensen jou niet meer begrijpen? Jij roept hier van alles, niemand begrijpt het en als je een vraag stelt, krijg je geen antwoord. Daar ga ik niet op in, zeg je dan! Komt op mij behoorlijke dom over. Dat `haha` komt nog dommer over! |
Dat begrijp ik heel goed. Er hoeft maar een persoon te zijn dat mij betiteld als een oud testamentisch persoon dan volgt de rest en ziet het dan ook zo op het forum.
Daardoor wordt ik en/of anderen niet begrepen. Laat staan hetgeen in de bijbel voor ons als lering is geschreven.
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op donderdag 13 december 2012, 17:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 17:37
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | Welke verdeling? Ik heb het niet over verdeling welover de waardigheid van de vrouw.
Het zijn de vrouwen zelf dat over de verdeling hebben. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 17:41
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | Dat begrijp ik heel goed. Er hoeft maar een persoon te zijn dat mij betiteld als een oud testamentisch persoon dan volgt de rest en ziet het dan ook zo op het forum.
Daardoor wordt ik ook niet begrepen. Laat staan hetgeen in de bijbel voor ons als lering is geschreven. |
Ik volg de rest niet, ik stel je vragen! Daar antwoord jij niet op. Dat jij niet begrepen wordt, ligt volgens jou dus aan anderen en omdat anderen jou niet begrijpen, begrijpen ze ook niet wat er in de bijbel staat! Als ik de bijbel pas ga begrijpen als ik jou begrijp, dan duurt dat nog wel even!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 17:43
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Daar heb je nou bretels voor in de aanbieding. Meer dan dat denk ik niet dat iets je hierin helpt. Heb je zelfreflectie voor nodig. |
Dat is theorie Jol. In een relatie gaat het om het hart van iemand. Waardigheid en liefde is geen theorie.
Een vrouw dat kan zeggen: "Je bent mijn steunpilaar mijn klankborrd voor beiden ben ik je zo dankbaar" is blijkbaar vere zoek!!!
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op donderdag 13 december 2012, 17:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 17:46
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | Dat is theorie Jol. In een relatie gaat het om het hart van iemand. Waardigheid en liefde is geen theorie.
Een vrouw dat zegt: "Je bent mijn steunpilaar mijn klankborrd voor beiden ben ik je zo dankbaar" is vere zoek!!! |
Alsof ik dat niet weet dat waarheid en liefde geen theorie is. Je zit nog steeds in de rol van zelfbedacht coach zijn die de zaak hier moet corrigeren. Als jij nou es iets zou aannemen van anderen... hoe komt het nou dat zoveel mensen die goedwillend, intelligent zijn en genoeg ervaring hebben in jouw ogen fout zitten?
|
|
| Naar boven |
|
|