ChristianMatch

Forum

Wat heb je gedaan vandaag?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4885 4886 4887 4888 4889 4890 4891 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 21:01

FRANKT627 schreef:
Ik heb zo net nog een egeltje, niet mijn Prikkie, eten en water gegeven. De egeltjes zijn dus nog niet aan de winterslaap begonnen... Lachende smiley

Weet je toch wel zeker dan dat het een egeltje was?
Was het toch geen cactus? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 21:02

JOANNIE702 schreef:
spagetty erbij en gehakt balletjes in in tomaten saus
geraspte kaas erover ...smullen maar

ja toppie, nog wat verse basilicum erdoor en beetje creme fraiche, jummm...
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 21:06

JANS221 schreef:
Vannacht zijn er boven Nederland veel vallende sterren te zien. Omdat het vannacht nieuwe maan is en het ook overwegend helder zal zijn, zullen ze goed te zien zijn. Dus blijf vannacht op en doe een wens bij elke vallende ster die je ziet. Je mag alles wensen! Clown smiley

Hoe laat begint dat sterreregengedoe?

Visser gaat even nadenken wattie gaat wensen bij Jans.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 21:10

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...als ik 's nacht in de tuin kom val ik vast over iets zoals een hele tijd geleden toen ik naar een hele heldere en grote maan moest gaan kijken. Nu die vallende dinges gaan vallen wil ik zoiets niet op mijn hoofd krijgen. Ik blijf wel binnen...

Boze smiley Dus jou overkomt ook wel es wat jolligs .. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 21:16

Een lief scheef boompje gekocht en opgetuigd. Niet gelet op wat voor kleur lichtjes ik pakte. Toen de stekker er in ging tot genoegen van dochterlief gekleurde lampjes.

Laatst aangepast door
JOL252
op donderdag 13 december 2012, 21:16
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 21:18

VISSER278 schreef:
Thuis komen uit je werk en er staat bij de voordeur een kerstster .
Je weet wel ....... zo'n bloemetje met van die groene bladeren . Alleen jammer dat er geen kaartje bij zat wie de gulle gever nu was . Clown smiley
Afijn .... hij/ zij zal wel gedacht hebben , heeft vissertje ook eens een bloemetje in huis .

Heeee...ik ook!!!!
Werd alleen wel gebracht door iemand...dus niet anoniem...
En ik waardeer het zeer....
Fijn...als er mensen aan je denken...
Naar boven

Auteur Bericht
KABOUTER722

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 21:22

....ik vandaag de reïncarnatie van Wendelmoet Claesdochter ben tegengekomen?

Laatst aangepast door
KABOUTER722
op donderdag 13 december 2012, 21:34
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 21:25

THOMAS968 schreef:
Vlaams is gewoon Nederlands en de van Dale omvat het Nederlandstalige taalgebied zowel in Vlaanderen als in Nederland. Het is dus niet een specifiek aan Nederland gebonden woordenboek. Waar het Vlaams afwijkt van de taal in de Noordelijke Nederlanden is het daarmee dus niet bij voorbaat fout.

Thomas, eeeeh Belgiese woorden?

Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 21:32

ZEELAND736 schreef:
Duurt geen week meer hoor Pieter!!!

Klopt , maar de bonen moeten wel een uurtje of 8 in de week. dus eigenlijk wel weer een week, maar niet de zelfde Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 21:33

MARITIME853 schreef:
Er hoeft maar een opzettelijk (valse)woordt gezegt te worden door iemand hier op het Forum, en het hele meute gaat daarin mee.
Met als gevolg waar hebben we het nu over?

Verder laat ik deze topic voor hetgeen dat het is.

Ik vind het nogal wat om mensen ervan te beschuldigen dat ze opzettelijk valse woorden gebruiken. Temeer omdat het om integere mensen als Jans, Jol en Tink gaat. En dat jij die neerzet als kennelijk domme types die met de meute meegaan, is al helemaal onder de gordel.
Waar hebben we het nu over? Over het beeld van de vrouw en haar plaats in het huwelijk zoals dat door jou geschetst is. En als je niet een al te grote plaat voor je gezicht houdt, heb je misschien de woede en frustratie daarover, zeker die bij vrouwen die van dit soort mannen gescheiden zijn, toch eenvoudig kunnen registreren. En nu de vermoorde onschuld spelen? Wat een tactiek ook. Eerst mensen over de rooie jagen en dat nog Bijbels onderbouwd noemen? Vervolgens geen vragen beantwoorden die echt over de inhoud gaan en kritiek een beetje arrogant wegwuiven zodra die dichtbij komt want daar staat meneer met zijn vemeende gelijk boven? Mensen met bijbelteksten bestoken en de vrouw zien als oorzaak van de zonde in de wereld? En als Leanne een bijbeltekst gebruikt die precies het verschil tussen het christelijk en het joodse denken weergeeft en je daarmee onderuitschoffelt, dan maar niet reageren?

Het zou je sieren als je de vrouwen die je hebt gekrenkt en met veel moeite hun huwelijk beëindigd hebben als gevolg van de behandeling door types, die de bijbelteksten op deze gruwelijke wijze in praktijk brachten, je excuses aan zou bieden. Inderdaad het zijn vrouwen die het moeilijk aankunnen met je in discussie te treden vanwege de gevoelens van onderdrukking die ze hebben ervaren en gevoelens die ze voelen terugkomen. Dat ze dat niet aandurfden, vind ik niet laf. Als jij nu wegloopt vind ik dat niet erg heldhaftig en zeker niet sterk. Zeker niet als je daarbij een arrogante en ongevoelige toon aanslaat.

Ik snap best dat mensen zaterdag een gezellige dag willen hebben als ze elkaar ontmoeten. Maar daarmee kan bovenstaande niet worden toegedekt. Het is niet fout geinterpreteerd. Het was gewoon minderwaardig naar vrouwen toe. Die waren terecht boos.

Je kunt inderdaad beter op een andere site zoeken. Ik gun iedereen een levenspartner maar hou mijn hart vast voor de vrouw die met een man moet leven die deze gedachtengang er op na houdt.

Verschil in visie over bijbelomgang zal er altijd blijven. Ik vind je verhaal over de relatie tussen de zonde en de rol van de vrouw daarin onbijbels, zwak en kwetsend voor vrouwen. Desalniettemin kunnen opvattingen verschillend zijn. Maar als je nu wegloopt zonder je excuses aan de gekwetste vrouwen aan te bieden, dan vind ik dat uiterst zwak en niet getuigend van enig medegevoel en inlevingsvermogen.

Thomas.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 14 december 2012, 10:46
Naar boven

Auteur Bericht
EVA933

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 21:34

VISSER278 schreef:
Thuis komen uit je werk en er staat bij de voordeur een kerstster .
Je weet wel ....... zo'n bloemetje met van die groene bladeren . Alleen jammer dat er geen kaartje bij zat wie de gulle gever nu was . Clown smiley
Afijn .... hij/ zij zal wel gedacht hebben , heeft vissertje ook eens een bloemetje in huis .

En dat in dat zuinige zeeland, het is echt heel wat.
Naar boven

Auteur Bericht
MARITIME853

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 21:35

PIETER619 schreef:
Klopt , maar de bonen moeten wel een uurtje of 8 in de week. dus eigenlijk wel weer een week, maar niet de zelfde Lachende smiley

8 uurtjes slapen en de bonen zijn geweekt.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 21:39

En weer een Belg die het Nederlands beter kon dan de Nederlanders
Naar boven

Auteur Bericht
MARITIME853

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 21:39

THOMAS968 schreef:
Aangezien God of de Drieëenheid de hoogste is of zijn spreekt men al van hierarchie...

Als God de Vader is en wij de kinderen, dan spreekt men van hierarchie.

Er is is niets mis met een hierarchie, dat moet er eenmaal zijn. Het is alleen maar hoe men met dat hoge gezag, de hierarchie, omgaat. Thomas.

Nee hoor, helemaal niet! Niets is zeker in het leven, jij denkt dat het zo is, prima toch? En het is onzin te schrijven dat je dan beter in niks kan geloven als je toevallig die absolute zekerheid niet hebt, dat is pas arrogant!

en dan het volgende bagger:

Dat is theoretisch ook zo maar vergeet niet hoe je beschadigd kan worden door die kleine groep mensen..de bagger die over je heen gegooid wordt is hier niet mis hoor.....mensen waar je voorheen leuk mee omging veranderen dan in een soort haatwezens en denken dat ze van alles over je mogen schrijven en vinden en dat allemaal in de naam van God.......

Hier wordt over herarchie gesproken, waarop gereageerd wordt en zijn gevolgen heeft.

Dat zij vere van mij......

Laatst aangepast door
MARITIME853
op donderdag 13 december 2012, 21:53
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 21:46

Donderdag 13 December, Psalm 143: 5-8; Vroeger dagen.

Weet je nog van toen? Van die goede, oude tijd? Weet je nog dat we buiten speelden in de zomer, kinderen nog? Weet je nog dat het ’s winters kon vriezen dat het kraakte, dat je schaatsen kon en er sneeuwballen gooien en dat je kijken kon naar de ijsbloemen op de ruiten? En weet je nog van het kerstfeest van de zondagsschool? Van het spannende kerstboek dat je kreeg en van die grote, oranje sinasappel? Weet je nog van toen?
Naarmate je ouder wordt, denk je meer en meer terug aan wat vroeger was en misschien wel nooit meer terug zal komen. Pure nostalgie! Is dat wat de dichter van de psalm bedoelt? Is het een uitgeleefde bejaarde die voordat hij gaat dementeren een beetje sentimenteel aan het worden is? Geen sprake van! De dichter van de psalm denkt niet terug aan de behaaglijkheid van alle knusse dingen die hij als kind mocht beleven. Hij mijmert over Góds daden!
Is dat een variant op het bekende versje ‘Tel uw zegeningen, tel ze een voor een?’ Ik denk het wel. De dichter grijpt in zijn strijd tegen de vijand terug naar een wonderlijk wapen: de herinnering aan Gods goedheid. Hij bouwt een harnas van goede herinneringen op. Hij laat voor zijn geestesoog nog eens alles passeren wat God gedaan heeft, voor zijn volk, zijn familie, zijn gezin, voor hem persoonlijk. Hij mediteert over de Eeuwige, die onze Schepper is en ook onze Verlosser. Dat is geen garantie voor een volmaakte rust van ziel en lichaam. Maar het helpt je wel om weer toekomst te zien. Deze God zal je ook blijven leiden!

Laat ’s morgens uw genade dagen,
voor ogen die het donker zagen.
Ik bouw op U en anders geen.
Wijs mij de weg van uw behagen,
mijn ziel wacht het van U alleen.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 21:55

MARITIME853 schreef:
Hier wordt over herarchie gesproken waarop gereageerd wordt en zijn gevolgen heeft.

Dus hier refereer jij impliciet aan het hoge gezag van de man... en je gaat met dit korte antwoord gemakshalve voorbij aan voorgaande reactie van Thomas?

Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
MARITIME853

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 21:59

JOL252 schreef:
Dus hier refereer jij impliciet aan het hoge gezag van de man... en je gaat met dit korte antwoord gemakshalve voorbij aan voorgaande reactie van Thomas?

Smiley die vol vragen zit

Huilende smiley, smiley in tranen hier wordt ik zo moe van....
"Herachie" in een negatief fundatie te zien.

Kijk eens om je heen..... Hoe God de dingen bedoeldt heeft.

Laatst aangepast door
MARITIME853
op donderdag 13 december 2012, 22:09
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 22:12

EVA933 schreef:
En dat in dat zuinige zeeland, het is echt heel wat.

Waarom vind je dat Zeeuwen zuinig zijn?

Is dat alleen vanwege die domme boter reclame?

Je kunt het ook zien dat ze vriendelijk zijn....
Ongeacht van wie je dan een bloemetje krijgt...
Zomaar voor de deur bij Visser?
Das toch lief?
Al zou het de buurvrouw zijn...er wordt dan toch aan elkaar gedacht?
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 22:17

MARITIME853 schreef:
Huilende smiley, smiley in tranen hier wordt ik zo moe van....
"Herachie" in een negatief fundatie te zien.

Kijk eens om je heen..... Hoe God de dingen bedoeldt heeft.

Ja, mijn ogen zijn al heel lang open. Gelukkig maar. Engeltje smiley

Dus.
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 22:17

ZEELAND736 schreef:

Das toch lief?

was vast geen zeeuw Boze smiley
ons ben zunig
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 22:25

MARITIME853 schreef:
Nee hoor, helemaal niet! Niets is zeker in het leven, jij denkt dat het zo is, prima toch? En het is onzin te schrijven dat je dan beter in niks kan geloven als je toevallig die absolute zekerheid niet hebt, dat is pas arrogant! en dan het volgende bagger:

Dat is theoretisch ook zo maar vergeet niet hoe je beschadigd kan worden door die kleine groep mensen..de bagger die over je heen gegooid wordt is hier niet mis hoor.....mensen waar je voorheen leuk mee omging veranderen dan in een soort haatwezens en denken dat ze van alles over je mogen schrijven en vinden en dat allemaal in de naam van God.......

Hier wordt over herarchie gesproken, waarop gereageerd wordt en zijn gevolgen heeft.

copyright Willemijn. Is wel netjes om het aan te geven als je iemand citeert.
Naar boven

Auteur Bericht
VORDIS244

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 22:27

ROADY558 schreef:
Beste Erika, als je het door jouzelf geciteerde stukje van Maritime nu eerst 's GOED leest, dan zie ik iemand schrijven die met liefde van God over vrouwen schrijft. "Hoe God het bedoeld heeft" dat moet toch voldoende zeggen?

Zelfs het positieve haal je er niet meer uit!!

Ik snap Maritime heel goed. Ik zoek ook een vrouw die haar waarde in Christus KENT en zich ernaar gedraagt. Zo'n vrouw is een genezen vrouw, en het loflied uit spreuken 31 waard.

Ik lees in de stukjes van Maritime niets over de liefde van God voor vrouwen; het gaat over onderdanigheid en dan het liefst in een minirok.
Pas op straks word je nog verleid, maar gelukkig kun je daar niets aan doen.

God heeft man en vrouw gelijkwaardig geschapen en man en vrouw mogen leven in liefde tot Zijn eer. Laten we dat in praktijk brengen en ophouden met deze onwaardige discussie.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 22:37

MARITIME853 schreef:
Nee hoor, helemaal niet! Niets is zeker in het leven, jij denkt dat het zo is, prima toch? En het is onzin te schrijven dat je dan beter in niks kan geloven als je toevallig die absolute zekerheid niet hebt, dat is pas arrogant! en dan het volgende bagger:

Je trekt zelf een onzinnige conclusie over wat ik niet schrijf en reageert daar vervolgens zelf op? Je reageert niet eens op wat ik schrijf, vertelt verzinsels en dicht die vervolgens aan mij toe? Wat een nonsens. Je leest niet en legt me woorden in de mond. Een minderwaardige reactie.

Dus je gaat je nog beklagen ook? En dat met citaten die niet eens van jezelf zijn maar van Willemijn? Kun je zelf zoiets niet schrijven en pik je dat ongevraagd van een ander? Jij doet alsof je in de naam van God schrijft en debiteert daarmee standpunten die mensen als kwetstend en onjuist ervaren of zien. Wat verwacht je dan wanneer je mensen met in mijn ogen onjuiste bijbelteksten neerzet, zoals je dat deed. Je bent niet zielig, dat zijn de mensen die je op de ziel getrapt hebt wel

Het gaat over hiërarchie in denken, dat is heel wat anders.

Ik weet niet of je de reactie van Jol gelezen hebt maar je pakt nu even een stukje uit het verleden wat los staat van deze discussie en vervolgens ga je niet in op mijn woorden hierboven. Daar prikt toch iedereen doorheen? Heb je dat nou echt niet in de gaten? Niet erg sterk van je dat je niet ingaat op het meer fundamentele stuk van me hierboven en maar snel over iets anders begint, waar je nog een volstrekt idiote draai aan geeft ook, afgezien van het feit dat je me woorden in de mond legt. Ik beweer heel wat anders en dat was eenvoudig te volgen. En vervolgens in zelfmedelijden vervallen terwijl je weer niet ingaat op het leed wat je anderen hebt aangedaan.

Thomas: afleiden, daar prikken we doorheen.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 14 december 2012, 12:32
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 22:55

WHAT WOULD JESUS DO, WAT ZOU JEZUSDOENEn allemaaL maar BLIJVEN doordrammen als blinde paarden op de loop, geen oog voor objectiviteit meer puur eigen interpretatie niet willen lezen wat anderen schrijven en hoe men daar op reageerd, het grootste gebod negerend, komt bij mij de vraag op vrezen wij God wel en doen dat wel op de juiste wijze? Laten we nu eerst maar eens beginnen met het antwoordop de vraag te vinden van WWJD oftewel WHAT WOULD JESUS DO?, WAT ZOU JEZUS DOEN?

Wie of wat regeert momenteel deze topic, Gods liefde of nijd?
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 22:55

THOMAS968 schreef:
Ik vind het nogal wat om mensen ervan te beschuldigen dat ze opzettelijk valse woorden gebruiken. Temeer omdat het om integere mensen als Jans, Jol en Tink gaat. En dat jij die neerzet als kennelijk domme types die met de meute meegaan is al helemaal onder de gordel.
Waar hebben we het over? Over het beeld van de vrouw en haar plaats in het huwelijk zoals dat door jou geschetst is. En als je niet een al te grote plaat voor je gezicht houdt, heb je misschien de woede en frustratie daarover, zeker die bij vrouwen die van dit soort mannen gescheiden zijn, toch eenvoudig kunnen registreren. En nu de vermoorde onschuld spelen? Wat een tactiek ook. Eerst mensen over de rooie jagen en dat nog Bijbels onderbouwd noemen? Vervolgens geen vragen beantwoorden die echt over de inhoud gaan en kritiek een beetje arrogant wegwuiven zodra die dichtbij komt want daar staat meneer met zijn vemeende gelijk boven? Mensen met bijbelteksten bestoken en de vrouw zien als oorzaak van de zonde in de wereld? En als Leanne een bijbeltekst gebruikt die precies het verschil tussen het christelijk en het joodse denken weergeeft en je daarmee onderuitschoffelt dan maar niet reageren?

Het zou je sieren als je de vrouwen die je hebt gekrenkt en met veel moeite hun huwelijk beeindigd hebben als gevolg van de behandeling door types die de bijbelteksten op deze gruwelijke wijze in praktijk brachten, je excuses aan zou bieden. Inderdaad het zijn vrouwen die het moeilijk aankunnen met je in discussie te treden vanwege de gevoelens van onderdrukking die ze hebben ervaren en gevoelens die terugkomen. Dat ze dat niet aandurfden, vind ik niet laf. Als jij nu wegloopt vind ik niet erg heldhaftig en zeker niet sterk. Zeker niet als je daarbij een arrogante en ongevoelige toon aanslaat

Ik snap best dat mensen zaterdag een gezellige dag willen hebben als ze elkaar ontmoeten. Maar daarmee kan bovenstaande niet worden toegedekt. Het is niet fout geinterpreteerd. Het was gewoon minderwaardig naar vrouwen toe. Die waren terecht boos.

Je kunt inderdaad beter op een andere site zoeken. Ik gun iedereen een levenspartner maar hou mijn hart vast voor de vrouw die met een man moet leven die deze gedachtengang er op na houdt.

Verschil in visie over bijbelomgang zal er altijd blijven. Ik vind je verhaal over de relatie tussen de zonde en de rol van de vrouw daarin onbijbels, zwak en kwetsend voor vrouwen. Desalniettemin kunnen opvattingen verschillend zijn. Maar als je nu wegloopt zonder je excuses aan de gekwetste vrouwen aan te bieden dan vind ik dat uiterst zwak en niet getuigend van enig medegevoel en inlevingsvermogen.

Thomas.

Zo daar is geen woord spaans bij!!!!
Zo is het Thomas!
Naar boven

Auteur Bericht
EVA933

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 22:57

ROELANDE345 schreef:
was vast geen zeeuw Boze smiley
ons ben zunig
kijk ik gun visser dat bloemetje hoor, echt van harte! jullie allemaal eigenlijk wel, lees zo af en toe jullie "pennevruchten", kan daar wel van genieten!
Maar in datzelfde geschrijf, kwam ik pas toch echt de uitspraak tegen: ons ben zunig....dus vandaar!
Niets vervelends mee bedoeld.
Wees blij met de blijden
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 22:58

PIETER619 schreef:
WHAT WOULD JESUS DO, WAT ZOU JEZUSDOENEn allemaaL maar BLIJVEN doordrammen als blinde paarden op de loop, geen oog voor objectiviteit meer puur eigen interpretatie niet willen lezen wat anderen schrijven en hoe men daar op reageerd, het grootste gebod negerend, komt bij mij de vraag op vrezen wij God wel en doen dat wel op de juiste wijze? Laten we nu eerst maar eens beginnen met het antwoordop de vraag te vinden van WWJD oftewel WHAT WOULD JESUS DO?, WAT ZOU JEZUS DOEN?

Waarom zie jij dit als nijd??
Ik zie het als een mega meningsverschil om eerlijk te zijn...
En tja wat als een vrouw nu op deze manier over een man zou praten, hoe zouden jullie dan reageren??? En idd wat zou Jezus doen??
Die zou de vrouwen zeer zeker niet zo afvallen!

Laatst aangepast door
ERIKA129
op donderdag 13 december 2012, 23:01
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 22:59

PIETER619 schreef:

Jezus zou opkomen voor de onderdrukten en opstaan tegen onrecht!

Laatst aangepast door
JANS221
op donderdag 13 december 2012, 22:59
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 22:59

PIETER619 schreef:

Pieter.. ik begrijp je gevoel hierbij. Maar WWJD...? Jezus was soms niet al te zoetsappig. Hij had het over witgekalkte graven en knoopte in alle rust een touw waarmee Hij vervolgens los ging. Niet dat wij dat de hele dag hoeven na te streven maar wat Hij daarmee zei en deed in die situaties ... deed Hij uit en met en in liefde.

Laatst aangepast door
JOL252
op donderdag 13 december 2012, 23:00
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 23:00

ZEELAND736 schreef:

Das toch lief?

Tja vanwege die reclame hebben jullie wel de naam he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4885 4886 4887 4888 4889 4890 4891 ... 6194 Volgende
Pagina 4888 van 6194