| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 23:06
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | We hadden vandaag kerstmarkt. Precies toen het begon begon het te regenen en we hadden geen dak boven de stands. Toen de markt voorbij was (ook al waren we toen al weer weg), stopte het met regenen. Na 2 uur regen zijn we maar patat gaan eten en thuis een warm bad. Zucht...wat is het leven toch zwaar. |
En wat had je in de aanbieding? Toch geen suikerspinnen hoop ik?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 23:15
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | | We hadden vandaag kerstmarkt. Precies toen het begon begon het te regenen en we hadden geen dak boven de stands. Toen de markt voorbij was (ook al waren we toen al weer weg), stopte het met regenen. Na 2 uur regen zijn we maar patat gaan eten en thuis een warm bad. Zucht...wat is het leven toch zwaar. |
Wij hadden gister kerstmarkt. het was mooi helder weer wel koud maar er waren vuurkorven. We stonden lekker beschut in partytenten. het was gezellig druk en we hebben lekker veel verkocht. Na 4 uur was de markt afgelopen en ging iedereen voldaan naar huis. Zucht....Wat is het leven toch mooi
sorry kon het niet laten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 23:15
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Straks patat met kroket en een flinke klodder mayonaise. Even ter aanvulling op de vandaag verbruikte calorietjes.  |
Aaaaaaah , dààr heb ik nù ook eens zin in .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 23:16
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Aaaaaaah , dààr heb ik nù ook eens zin in .  |
Wij hebben ook al kroketten gehaald
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 23:21
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Wij hebben ook al kroketten gehaald  |
Ben blij dat ik vandaag niet meer hoeft te lijnen .
Wel bijzonder dat dennis net zin heeft in iets uit de frietpan .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 23:34
|
|
|
|
|
Ik neem die klodder morgen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 23:34
|
|
|
|
Roelande schreef:
Wij hadden gister kerstmarkt. het was mooi helder weer wel koud maar er waren vuurkorven. We stonden lekker beschut in partytenten. het was gezellig druk en we hebben lekker veel verkocht. Na 4 uur was de markt afgelopen en ging iedereen voldaan naar huis. Zucht....Wat is het leven toch mooi Lachende smiley
Hee, dit is wel een klaagmuur ja?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 december 2012, 00:00
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | Ik neem die klodder morgen.... |
blij vooruitzicht dat je streelt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 december 2012, 00:14
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | blij vooruitzicht dat je streelt  |
Uitermate strelend vooruitzicht... (Ik moet veel van mezelf houden )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 december 2012, 01:30
|
|
|
|
Croissantje.........
Na een avond vol schreeuwerig geweld op de tv van zingende mensen met gillend publiek(ik word oud geloof ik........)ben ik lekker gaan slapen maar net wakker geworden van de buuf die krijsend de visite gedag zei
Hij was lekker.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 december 2012, 04:40
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Haha...
Eventjes voor 9enen naar AH voor een magnetronmaaltijd
S. die al 5 kilo is afgevallen door een lijst van de doktersass. eigenlijk voor diabetici, maar ook gezond voor gezonde mensen....
Met groen, wat mag+ hoeveelheden, oranje: soms, rood: incindenteel.....
Álles staat op die lijsten erg uitgebreid.....
Is een tip...heeft me namelijk totaal geen moeite gekost..  |
Hé S, die lijst mag je me ook sturen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 december 2012, 04:42
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: |
zo'n gebedsdienst lijkt mij wel wat |
...oja, dat bedoelde je dus...was maar een plaagje voor Erika of Josina, die plagen me ook altijd. Ik weet niet waarom ze dat doen want ik ben uitermate braaf en lief.
Het is nu te donker om te kijken welk weer het is. De zon schijnt in ieder geval niet, dat weet ik wel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 december 2012, 04:58
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | Roelande schreef:
Wij hadden gister kerstmarkt. het was mooi helder weer wel koud maar er waren vuurkorven. We stonden lekker beschut in partytenten. het was gezellig druk en we hebben lekker veel verkocht. Na 4 uur was de markt afgelopen en ging iedereen voldaan naar huis. Zucht....Wat is het leven toch mooi Lachende smiley
Hee, dit is wel een klaagmuur ja?  |
Triest dat een serieus topic weer om zeep wordt geholpen door jullie "dramatische" gebeurtenissen. Is het nu zo moeilijk om eens ergens serieus op in te gaan? Jol vertelde wat een klaagmuur betekende voor haar en daar geef je dan maar dit soort reacties op??!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 december 2012, 06:38
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...oja, dat bedoelde je dus...was maar een plaagje voor Erika of Josina, die plagen me ook altijd. Ik weet niet waarom ze dat doen want ik ben uitermate braaf en lief.
Het is nu te donker om te kijken welk weer het is. De zon schijnt in ieder geval niet, dat weet ik wel. |
Zeg, laat mij er ff buiten, ja Ik doe mij keurig gedragen
Trouwens over buiten laten...Frank, is het koud? 
Overigens nog geen idee wat voor weer het hier is, m'n gordijnen zitten nog dicht...
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op zaterdag 15 december 2012, 06:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 december 2012, 07:53
|
|
|
|
Zaterdag 15 December, Psalm 144: 1,2; Schild dat mij dekt.
God leert de dichter vechten. De Allerhoogste schoolt zijn vinger voor de strijd. ‘Mooie God!’zegt u. ‘Ik dacht dat God ons de oorlog afleert, zwaarden omsmeedt, van speren snoeimessen maakt. Van dat alles lees ik in deze psalm niets. Integendeel, God is degene die volken aan Israël onderwerpt, die de bliksem erin gooit, de volken uiteenslaat, zijn pijlen afschiet om hen te verdrijven.’ ‘Ja, nou en?’zeg ik dan. Zouden wij niet precies zo’n psalm zingen als we wisten dat onze familieleden juist waren afgevoerd naar Auschwitz? Dat betekent toch nog niet dat God opeens een kannibaal geworden is, een woeste oorlogsgod die er maar een beetje op los timmert naar believen? Soms heb je geen keus. Soms moet je wel geweld gebruiken om nog veel meer geweld te voorkomen of te bedwingen. Dat doe je dan niet graag. Dat doe je met ontzettend veel tegenzin. Een soldaat die oorlog leuk vindt, is gek. Hij die de psalmen las en wás, ik bedoel: Jezus, Woord van God ten voeten uit, Hij heeft het nooit zover laten komen. Maar Hij was dan ook geen politiek leider, laat staan minister-president. Eén keer was het bijna raak: in Jeruzalem, op het tempelplein. Hij had de touwtjes al in handen, al was het maar om duidelijk te maken dat de hemel in feite op aarde de touwtjes in handen houdt. Bijna had Hij er op losgeslagen. Bijna. Hij hield zich in. En dat is hemels. Dat is goddelijk. Dat is ook nog eens een keer op en top menselijk. De ware humaniteit! Je slaat er pas op los als er werkelijk geen enkele andere weg naar de vrede blijkt te zijn. En dán mag je ook weten dat God achter je staat. En voor je. En naast je. Hij is het schild dat mij dekt.
Gezegend Hij, de redder van mijn leven, schild dat mij dekt, mijn vesting hoogverheven. Gezegend zij de Heer, die mij behoedt en die de volken brengt onder mijn voet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 december 2012, 08:38
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Triest dat een serieus topic weer om zeep wordt geholpen door jullie "dramatische" gebeurtenissen. Is het nu zo moeilijk om eens ergens serieus op in te gaan? Jol vertelde wat een klaagmuur betekende voor haar en daar geef je dan maar dit soort reacties op??! |
Als de muren oren hadden ...
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zaterdag 15 december 2012, 08:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 december 2012, 08:41
|
|
|
|
Hier is het al wel duidelijk ............het regent niet , de zon schijnt niet maar het waait ietsepietsie te hard naar vissers zin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 december 2012, 08:54
|
|
|
|
| KABOUTER722 schreef: | ....ik vandaag de reïncarnatie van Wendelmoet Claesdochter ben tegengekomen?
 |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 december 2012, 08:56
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik dacht dat mopperen het vertellen van moppen was...  |
Jaja
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 december 2012, 08:59
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik dacht dat mopperen het vertellen van moppen was...  |
Smoesjes.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 december 2012, 09:07
|
|
|
|
...ik ga in tikstaking...niemand doet lief tegen mij...vanaf nu ben ik onaanwezig op het forum, voila.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 december 2012, 09:16
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...ik ga in tikstaking...niemand doet lief tegen mij...vanaf nu ben ik onaanwezig op het forum, voila. |
eindelijk... lekker rustig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 december 2012, 09:30
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | eindelijk... lekker rustig  |
...nu tik ik zeker niets meer...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 december 2012, 09:30
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Hier is het al wel duidelijk ............het regent niet , de zon schijnt niet maar het waait ietsepietsie te hard naar vissers zin  |
Voor het vissen waait het te hard bedoel je??? Of is dat niet van belang...als je gaat vissen???
(ik heb er geen verstand van...vandaar de vraag)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 december 2012, 09:33
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Voor het vissen waait het te hard bedoel je??? Of is dat niet van belang...als je gaat vissen???
(ik heb er geen verstand van...vandaar de vraag) |
Aan het water waait het altijd harder...nu moet visser lood aan zijn schoenen doen anders waait hij in het water en dan eten de haaien hem op. Nouja, hun maag kunnen ze niet vullen met visser.
Hier schijnt een zonnetje. Niet veel wind en het is droog
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 december 2012, 09:33
|
|
|
|
De zon schijnt en het waait minder hard
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARGREET739
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 december 2012, 09:35
|
|
|
|
Ik ook graag, als j toch aan t uitdelen ben, maar heb geen haast. Na 1 januari..... 
Je moet toch 1 goed voornemen hebben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 december 2012, 10:33
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Als de muren oren hadden ...  |
Het viel mij persoonlijk wat verkeerd, de bovenstaande reacties...... Het was zo mooi en liefdevol geschreven wat jij en Frank deden, het was voor mij en de spannende situatie die ik inga....na bestralingen starten met fikse chemokuren......een onzekere toekomst en dan zet men eronder dat iemand natgeregend is op de kerstmarkt.....moet dat nu net op dit topic denk ik dan.....kies daar een luchtiger topic voor bv bij het slechtste moment van de dag.....luchtige topics ten over denk ik dan.... En als je de essentie van jou stukje begrijpt reageer dan niet met dit soort zaken.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARGREET739
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 december 2012, 10:54
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Het viel mij persoonlijk wat verkeerd, de bovenstaande reacties...... Het was zo mooi en liefdevol geschreven wat jij en Frank deden, het was voor mij en de spannende situatie die ik inga....na bestralingen starten met fikse chemokuren......een onzekere toekomst en dan zet men eronder dat iemand natgeregend is op de kerstmarkt.....moet dat nu net op dit topic denk ik dan.....kies daar een luchtiger topic voor bv bij het slechtste moment van de dag.....luchtige topics ten over denk ik dan.... En als je de essentie van jou stukje begrijpt reageer dan niet met dit soort zaken..... |
Willemijn, ik ken je niet persoonlijk, hoewel ik dat best zou willen. Ik lees tussen de regels door dat je in je leven in moeilijk water terecht gekomen bent. Dat is heel ingrijpend. Ik weet van heel nabij, hoe ingrijpend. En dan is het soms heel moeilijk, dat het leven voor andere mensen gewoon doorgaat. terwijl jezelf het gevoel hebt, dat jouw leven het ene moment stil staat en het andere moment in een stroomversnelling lijkt te gaan. Bekijk de forums wat luchtiger. Ik ken je nu alleen van de forums en wat me opvalt, is dat je over veel zaken struikelt. Je kritiek is soms zo ontzettend scherp. En over sommige zaken heb je best gelijk, maar probeer het wat genuanceerder te bekijken. De forums zijn openbaar en je schrikt heel veel mensen af. Het is maar een advies. Het wens en bid voor je veel kracht en sterkte toe, dat het iig een betere kant met je op mag gaan, en dat de kuren aan zullen slaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 december 2012, 10:59
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Het viel mij persoonlijk wat verkeerd, de bovenstaande reacties...... Het was zo mooi en liefdevol geschreven wat jij en Frank deden, het was voor mij en de spannende situatie die ik inga....na bestralingen starten met fikse chemokuren......een onzekere toekomst en dan zet men eronder dat iemand natgeregend is op de kerstmarkt.....moet dat nu net op dit topic denk ik dan.....kies daar een luchtiger topic voor bv bij het slechtste moment van de dag.....luchtige topics ten over denk ik dan.... En als je de essentie van jou stukje begrijpt reageer dan niet met dit soort zaken..... |
In zulke momenten kan dat precies een koude douche zijn. Ik weet zeker dat men dat niet bedoelde maar ik snap heel goed dat dit voor jou wel zo werkt. Willemijn ik ga je de komende tijd op CM missen. De komende tijd als ik kaarsen aansteek doe ik dat symbolisch voor jou.
Hierbij een briefje voor jou in de muur: U bent mijn schuilplaats Heer U vult mijn hart steeds weer met een verlossingslied telkens als ik angstig ben steun ik op U. Ik vertrouw op U. Als ik zwak ben ben ik sterk in de kracht van mijn Heer.
http://youtu.be/aegt4SfGLHo
Liefs en shalom ...
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zaterdag 15 december 2012, 11:03
|
|
| Naar boven |
|
|