| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 17 december 2012, 20:12
|
|
|
|
| LYDIA448 schreef: | Het mooiste moment van deze dag? Die moet nog komen, als ik naar bed ga... wát een sof dag!  |
Ik wens je alvast een goede nacht...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 17 december 2012, 20:14
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | | Eh het heet hier botersaus.. het is dus niet dun maar lekker stevig jummieeeeeee |
Ik ben eens benieuwd of de euhhhhh, hoe zal ik het tikken, de 'afval' ook stevig is...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LYDIA448
|
|
Geplaatst: maandag 17 december 2012, 20:15
|
|
|
|
Het lijkt wel een echtelijke twist, elkaar kwetsen terwijl dat helemaal niet de bedoeling is..
Onbegrip los je alleen maar op door elkaar proberen te begrijpen, en als dat niet lukt? Dat maar met een big gedag zeggen..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 17 december 2012, 20:16
|
|
|
|
| LYDIA448 schreef: | Het lijkt wel een echtelijke twist, elkaar kwetsen terwijl dat helemaal niet de bedoeling is..
Onbegrip los je alleen maar op door elkaar proberen te begrijpen, en als dat niet lukt? Dat maar met een big gedag zeggen..  |
Wij zijn 1 grote familie...en in een familie is er wel eens een echtelijke twist
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LYDIA448
|
|
Geplaatst: maandag 17 december 2012, 20:21
|
|
|
|
Wat ik heb gedaan vandaag? Gewerkt en ruzie gemaakt met mijn man
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KABOUTER722
|
|
Geplaatst: maandag 17 december 2012, 20:22
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Wij zijn 1 grote familie...en in een familie is er wel eens een echtelijke twist  |
ik kan me niet herinneren dat ik je in mijn jeugd in mijn ouderlijk huis ben tegengekomen noch dat je met één van mijn zussen bent getrouwd. dus jij familie van mij...dacht het niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LYDIA448
|
|
Geplaatst: maandag 17 december 2012, 20:23
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik wens je alvast een goede nacht...  |
Dankjewel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LYDIA448
|
|
Geplaatst: maandag 17 december 2012, 20:25
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Wij zijn 1 grote familie...en in een familie is er wel eens een echtelijke twist  |
Gezellig, dan kan zo'n twist dus ook niet zoveel kwaad..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 17 december 2012, 20:28
|
|
|
|
| LYDIA448 schreef: | Gezellig, dan kan zo'n twist dus ook niet zoveel kwaad..  |
Wij houden allemaal erg veel van elkaar. Hoe meer ze schelden hoe groter de liefde is...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LYDIA448
|
|
Geplaatst: maandag 17 december 2012, 20:34
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Wij houden allemaal erg veel van elkaar. Hoe meer ze schelden hoe groter de liefde is...  |
Is er wel ruimte voor 'nieuw bloed'?? Of is het inmiddels een vastgeroeste familie?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 17 december 2012, 20:40
|
|
|
|
| LYDIA448 schreef: | Wat ik heb gedaan vandaag? Gewerkt en ruzie gemaakt met mijn man  |
Tja, je wilde huwen, hé...dan moet je de ruzie er maar bij nemen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 17 december 2012, 20:40
|
|
|
|
| LYDIA448 schreef: | Is er wel ruimte voor 'nieuw bloed'?? Of is het inmiddels een vastgeroeste familie? |
Vraag je nu of er iemand zwanger is???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 17 december 2012, 20:41
|
|
|
|
| LYDIA448 schreef: | Dankjewel  |
En je man ook natuurlijk...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 17 december 2012, 20:47
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Wij houden allemaal erg veel van elkaar. Hoe meer ze schelden hoe groter de liefde is...  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 17 december 2012, 20:52
|
|
|
|
Gewerkt, koken, strijken, wassen, stuk gereden en me een breuk getild aan een kast en de verhuizing moeten cancelen/overzetten naar januari grrr. Mc Flurry M&M's mocht vandaag.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 17 december 2012, 20:59
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Gewerkt, koken, strijken, wassen, stuk gereden en me een breuk getild aan een kast en de verhuizing moeten cancelen/overzetten naar januari grrr. Mc Flurry M&M's mocht vandaag. |
oh balen Jol hoe dat zo?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LYDIA448
|
|
Geplaatst: maandag 17 december 2012, 21:01
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | En je man ook natuurlijk...  |
ik zal het doorgeven... als we weer on speaking terms zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LYDIA448
|
|
Geplaatst: maandag 17 december 2012, 21:03
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Vraag je nu of er iemand zwanger is??? |
Nee zeg.... zou niet durven! Maar... het is toch openbaar hier? Dan moeten er toch ook nieuwe mensen aan kunnen sluiten? Of moeten die een eigen familie beginnen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: maandag 17 december 2012, 21:03
|
|
|
|
En beginne we hier weer opnieuw?????????
Één topic met elkaar verkeerd begrijpen nog niet genoeg?????
Zijn er niet nuttiger dingen te doen????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LYDIA448
|
|
Geplaatst: maandag 17 december 2012, 21:05
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | En beginne we hier weer opnieuw?????????
Zijn er niet nuttiger dingen te doen???? |
Gebeurt het vaker dan?
Net een echte familie dus... ook nog hardleers hahaha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: maandag 17 december 2012, 21:11
|
|
|
|
| LYDIA448 schreef: | Gebeurt het vaker dan?
Net een echte familie dus... ook nog hardleers hahaha  |
Ja men wil alleen maar eigen gelijk halen en niet begrijpen dat anderen via een andere weg het zelfde zien, namelijk dat men in liefde , aan elkaar gelijk word, Dat Jezus ons heeft voorgeleefd de dienende liefde zo ook behoren man-vrouw elkaar te dienen.
kijk eens op de topic de "Vreze des Heren" ,gaan je de haren recht overeind staan hoe "christenen"met elkaar omgaan.
Een geluk dat de Heer is opgestaan, anders zou Hij zich omdraaien in Zijn graf, van hoe sommige volgelingen te keer gaan.
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op maandag 17 december 2012, 21:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 17 december 2012, 21:13
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | oh balen Jol hoe dat zo? |
De banken hebben een overdosis aan werk aan iedereen die nog net voor het nieuwe jaar een bankgarantie nodig heeft (zetten ze de deadline op het nippertje naar april 2013.. we hadden het kunnen weten). En de kopers van mijn huis lieten voor het gemakkie nog effe de koopakte een week liggen. Er zijn altijd mensen die denken alleen op de wereld te zijn. Anders had het allemaal tijdig geregeld kunnen worden. Afijn, kerst tussen de verhuisdozen... ik ga ze gewoon inpakken met kerstpapier tot de schatkamer van de kerstman
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 17 december 2012, 21:17
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | Ja men wil alleen maar eigen gelijk halen en niet begrijpen dat anderen via een andere weg het zelfde zien, namelijk dat men in liefde , aan elkaar gelijk word, Dat Jezus ons heeft voorgeleefd de dienende liefde zo ook behoren man-vrouw elkaar te dienen.
kijk eens op de topic de "Vreze des Heren" ,gaan je de haren recht overeind staan hoe "christenen"met elkaar omgaan.
Een geluk dat de Heer is opgestaan, anders zou Hij zich omdraaien in Zijn graf, van hoe sommige volgelingen te keer gaan. |
Nou ja zeg. Beetje minder mag wel. Ik denk dat de Heer ergens anders van zou omdraaien in het graf en dat is de liefde verkeerd begrijpen en labelen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: maandag 17 december 2012, 21:25
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | Ja men wil alleen maar eigen gelijk halen en niet begrijpen dat anderen via een andere weg het zelfde zien, namelijk dat men in liefde , aan elkaar gelijk word, Dat Jezus ons heeft voorgeleefd de dienende liefde zo ook behoren man-vrouw elkaar te dienen.
kijk eens op de topic de "Vreze des Heren" ,gaan je de haren recht overeind staan hoe "christenen"met elkaar omgaan.Een geluk dat de Heer is opgestaan, anders zou Hij zich omdraaien in Zijn graf, van hoe sommige volgelingen te keer gaan. |
Een van die christenen was (ben) ik.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 17 december 2012, 21:26
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | | Een van die christenen was (ben) ik. |
Jij en te keer gaan???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 17 december 2012, 21:47
|
|
|
|
Ik krijg een nieuwe laptop van de Kerstman, lief he?
Ja, een vriend is nu bezig 'm te installeren... want ik ben zelf soort digibeet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 17 december 2012, 21:50
|
|
|
|
Maandag 17 December, Psalm 144: 9-15; Gelukkig is het volk.
De psalm eindigt met een plaatje: het lijkt wel Luilekkerland. Gevulde schuren, voedsel volop in voorraad, schapen en geiten, kudden, weldoorvoed. Niets wijst op oorlog, geen inval, geen geweeklaag – pais en vree alom. Te mooi om waar te zijn. Te mooi om waar te zijn? Maar hoe lang leven wij nu al in zo’n paradijselijke toestand? In mijn geval wandel ik in zo’n paradijs! Ik weet heus wel wat verdriet is en ik heb meer dan me lief is de dood in de ogen gekeken – maar de oorlog heb ik niet meegemaakt. Wel: jaren van opbouw, economische groei, welvaart, technische vooruitgang. Ik heb nog nooit op een houtje behoeven bijten, ik heb nog nooit mijn handje behoeven op te houden. ‘Geen inval, geen uittocht.’ Ja, de beelden van opmarcheerden troepen heb ik gezien, de beelden van gedeporteerde Joden ook – maar ik heb het allemaal van horen zeggen, ik heb het (al scheelde het niet veel) met mijn eigen ogen nooit gezien. God zij dank! Wat ik wel gezien heb? Ontevredenheid. Wat ik wel gehoord heb? Gemopper. Sinds ik mij kan heugen lopen we nu al als Israël in de woestijn te schelden op van alles en nog wat. En soms doe ik er ook zelf aan mee. De politiek, de economie, de toestand in de wereld, de kerkelijke situatie, het geestelijk leven, het klimaat, de energievoorziening – en ga zo maar door. Is er dan geen enkele reden om bezorgd of kritisch te zijn? Vast en zeker. Maar het lijkt er wel op dat wij ondanks alles compleet vergeten zijn gelukkig te zijn. ‘Gelukkig het volk dat zo mag leven.’ Mens, geniet van je geluk! Is die ontevredenheid er misschien omdat wij wel het geluk, maar niet de God van het geluk willen kennen? Niet voor niets vult de psalm aan: ‘Gelukkig het volk dat de Heer als God heeft.’
Gelukkig is het volk dat ’t allen tijde staat maken mag, o Heer, op geleide. Gelukkig ’t volk, waaraan Gij welvaart geeft, het volk dat U, o God, tot Koning heeft!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 17 december 2012, 21:59
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | De banken hebben een overdosis aan werk aan iedereen die nog net voor het nieuwe jaar een bankgarantie nodig heeft (zetten ze de deadline op het nippertje naar april 2013.. we hadden het kunnen weten). En de kopers van mijn huis lieten voor het gemakkie nog effe de koopakte een week liggen. Er zijn altijd mensen die denken alleen op de wereld te zijn. Anders had het allemaal tijdig geregeld kunnen worden. Afijn, kerst tussen de verhuisdozen... ik ga ze gewoon inpakken met kerstpapier tot de schatkamer van de kerstman  |
he vervelend. Nou sterkte meid hou de moed er maar in inderdaad
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 17 december 2012, 22:02
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | En beginne we hier weer opnieuw?????????
Zijn er niet nuttiger dingen te doen???? |
huh op wie reageer jij zo?? mis ik iets?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 17 december 2012, 22:10
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | he vervelend. Nou sterkte meid hou de moed er maar in inderdaad |
Dank je.
|
|
| Naar boven |
|
|