| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 15:43
|
|
|
|
| HANS909 schreef: | | Wat zou "Beelzebul" betekenen? | Geplaatst: zondag 30 december 2012, 13:45 Zoek het eens op Heb je geen namenboek? Je hebt internet.. Google eens op het woord.
Waar is je eigen initiatief om het Woord van God te onderzoeken?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 15:44
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Geplaatst: zondag 30 december 2012, 13:45 Zoek het eens op Heb je geen namenboek? Je hebt internet.. Google eens op het woord.
Waar is je eigen initiatief om het Woord van God te onderzoeken? |
Het betekend Heer van de vliegen. Het is maar waar je gedachten vol van zijn.
Walgelijk.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zondag 30 december 2012, 15:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANS909
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 15:44
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Geplaatst: zondag 30 december 2012, 13:45 Zoek het eens op Heb je geen namenboek? Je hebt internet.. Google eens op het woord.
Waar is je eigen initiatief om het Woord van God te onderzoeken? |
Typisch satan die draait ook alles om!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANS909
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 15:45
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Het betekend Heer van de vliegen. Het is maar waar je gedachten vol van zijn.
Walgelijk. |
Dat weet je ook wat of je bent!
hahaha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 15:45
|
|
|
|
| HANS909 schreef: | | Typisch satan die draait ook alles om!! |
Je hebt je gedachten nogal vol met hoe de weg van de duisternis is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 15:47
|
|
|
|
| HANS909 schreef: | | Typisch satan die draait ook alles om!! |
ja of een spiegel waar je in kijkt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 15:49
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | ik kan in mn eigen keuken wokken  |
ja maar als Frank aan het wokken slaat, heb ik dat denk ik liever niet in mijn keuken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 15:50
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | ja maar als Frank aan het wokken slaat, heb ik dat denk ik liever niet in mijn keuken  |
nee ? is dat zo erg??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANS909
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 15:58
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | ja of een spiegel waar je in kijkt |
Poeh hey... Luk 6:35 Maar hebt uw vijanden lief, en doet goed, en leent, zonder iets weder te hopen; en uw loon zal groot zijn, en gij zult kinderen des Allerhoogsten zijn; want Hij is goedertieren over de ondankbaren en bozen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 15:59
|
|
|
|
| HANS909 schreef: | | Poeh hey... Luk 6:35 Maar hebt uw vijanden lief, en doet goed, en leent, zonder iets weder te hopen; en uw loon zal groot zijn, en gij zult kinderen des Allerhoogsten zijn; want Hij is goedertieren over de ondankbaren en bozen. |
De duvel kent het woord van God ook.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 16:02
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | ja maar als Frank aan het wokken slaat, heb ik dat denk ik liever niet in mijn keuken  |
Waarom niet?? Kan nog net in je oude keuken......je gaat er toch uit?
Ik zou het wel weten....maar ja..ik verhuis niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 16:05
|
|
|
|
| HANS909 schreef: | | Moeder Theresa hield er dan een eigen religie op na, want door werken verdien je het niet behouden te zijn, Christus zei: Niemand komt tot de Vader dan door Mij, want Ik ben de Weg, de Waarheid, en het Leven! |
Zij was diendende en haar Heer dus volgend in die liefde en niet overheesrend, gelijk hier enkele menen te moetne zijn, zo dat zij menen de juiste weg, de waarhied en het leven zijn, dit bewust niet met hoofdletters geschreven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANS909
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 16:07
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Hans, wat is voor jou het Woord??? Effe google op jouw naam of op Silvia Videler en we komen weinig fraais van je te weten. Op je profiel poch je met je internet-bijdrages maar dat zou ook eens je doodsteek of ontmaskering kunnen zijn.
Kunnen, mogen, wij wel waarde hechten aan jouw woord? Is dat woord niet ontsproten vanuit een ontspoorde ziel, geest. Misschien kan je er niet aan doen maar er zijn nu eenmaal mensen die zich onbewust eens achter jou kunnen gaan scharen en die dan meegesleurd worden in een ontwrichte instelling.
Je mag je misschien als pastorale werker, prediker, profeet profileren maar eigenlijk ben je een onruststoker. |
Ik ben door de Waarheid al dermate door het slijk gehaald dat ik net zoals een broeder en vriend kan zeggen, dat ik het idee heb Hem te zijn. Vandaar dat er ook staat over je eigen kruis op te nemen. Dus smaad er maar lekker op los, loochen met de leugenaars... uiteindelijk wacht mijn beloning naar boven... en als jullie met zekerheid kunnen zeggen in de (3e) hemel te zijn gezet en daar nu te zijn, dan heb ik daar gemengde gevoelens bij.. maar omdat ik Hem ken weet ik dat dit geen probleem is. Immers onderscheid zal er toch zijn!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 16:07
|
|
|
|
| HANS909 schreef: | Dat weet je ook wat of je bent!
hahaha |
Matt 18 10 Ziet toe, dat gij niet een van deze kleinen veracht. Want Ik zeg ulieden, dat hun engelen, in de hemelen, altijd zien het aangezicht Mijns Vaders, Die in de hemelen is. 11 Want de Zoon des mensen is gekomen om zalig te maken, dat verloren was. 12 Wat dunkt u, indien enig mens honderd schapen had, en een uit dezelve afgedwaald ware, zal hij niet de negen en negentig laten, en op de bergen heengaande, het afgedwaalde zoeken? 13 En indien het geschiedt, dat hij hetzelve vindt, voorwaar zeg Ik u, dat hij zich meer verblijdt over hetzelve, dan over de negen en negentig, die niet afgedwaald zijn geweest. 14 Alzo is de wil niet uws Vaders, Die in de hemelen is, dat een van deze kleinen verloren ga.
Verklaar jij Jol tot verloren?! En lach jij daarom?!!
Je gaat tegen de wil van je Vader in!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 16:08
|
|
|
|
|
Hoe meer je op iemand reageert, hoe meer aandacht die persoon krijgt, hoe leuker die persoon het vindt en hoe fanatieker die persoon wordt...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 16:29
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | Waarom niet?? Kan nog net in je oude keuken......je gaat er toch uit?
Ik zou het wel weten....maar ja..ik verhuis niet  |
Met zoveel schade kan de koper zich nog terug trekken..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 16:31
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Hoe meer je op iemand reageert, hoe meer aandacht die persoon krijgt, hoe leuker die persoon het vindt en hoe fanatieker die persoon wordt... |
Das een waar woord weet precies wat je bedoeld
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 16:33
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Das een waar woord weet precies wat je bedoeld  |
ja je hebt gelijk zal er rekenig mee houden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANS909
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 16:34
|
|
|
|
| ROADY558 schreef: | Mooi (=waar) gezegd Hans.
Sterker nog: Het is mijn streven en verlangen om tot eer van God te leven. Daarbij mag ik alles wat ik heb inzetten. Dus al wat ik HEB, behoort Hem toe.
En ik wil daaraan nog toevoegen: Zelfs al wat ik BEN, komt van Hem, en is tot Zijn eer en glorie.
Een hele oefening, dat wel :) |
Als je bedenkt dat Hij zegt dat dit leven een ademtocht is op de eeuwigheid, en ik zou hier alles kwijtraken... dan raak ik Hem niet kwijt! ;)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 16:34
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Hoe meer je op iemand reageert, hoe meer aandacht die persoon krijgt, hoe leuker die persoon het vindt en hoe fanatieker die persoon wordt... |
over wie heb je het?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 16:37
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | over wie heb je het? |
Over die persoon...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 16:38
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Matt 18 10 Ziet toe, dat gij niet een van deze kleinen veracht. Want Ik zeg ulieden, dat hun engelen, in de hemelen, altijd zien het aangezicht Mijns Vaders, Die in de hemelen is. 11 Want de Zoon des mensen is gekomen om zalig te maken, dat verloren was. 12 Wat dunkt u, indien enig mens honderd schapen had, en een uit dezelve afgedwaald ware, zal hij niet de negen en negentig laten, en op de bergen heengaande, het afgedwaalde zoeken? 13 En indien het geschiedt, dat hij hetzelve vindt, voorwaar zeg Ik u, dat hij zich meer verblijdt over hetzelve, dan over de negen en negentig, die niet afgedwaald zijn geweest. 14 Alzo is de wil niet uws Vaders, Die in de hemelen is, dat een van deze kleinen verloren ga.
Verklaar jij Jol tot verloren?! En lach jij daarom?!!
Of niet...
Je gaat tegen de wil van je Vader in!! |
Of niet ... het is maar wie je vader is.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zondag 30 december 2012, 16:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 16:39
|
|
|
|
| ROADY558 schreef: | Een typisch kenmerk van een volgeling van Christus is liefde en bewogenheid voor de naaste...
Verder waarschuwt Paulus ons opnieuw geen zinloze discussies over het geloof aan te gaan.
2 Tim 2: Als je je niet met de zonde inlaat, zul je zijn als één van die borden van zuiver goud (de beste in huis) zodat Christus je kan gebruiken voor Zijn hoogste doelen.
[22] Blijf uit de buurt van alles wat jou als jongeman slechte gedachten en gevoelens kan geven. Geef in plaats daarvan je aandacht aan alles wat je kan helpen goed te doen. Heb geloof en liefde en zoek het gezelschap van hen, die van de Here houden en een zuiver hart hebben.
[23] Ik zeg het nog eens: Laat je niet verleiden tot zinloze discussies, die alleen maar op ruzie kunnen uitlopen. |
ja je hebt helemaal gelijk Roady. Een mens(ik dus) trapt er zo snel weer in he. Bedankt voor je waarschuwing
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 16:40
|
|
|
|
| HANS909 schreef: | Dat weet je ook wat of je bent!
hahaha |
Wat ontzettend jammer dat jij weer de mogelijkheid hebt gevonden om cm weer te komen verzieken!!! Hopelijk heeft de redactie je snel in de gaten!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 16:40
|
|
|
|
t werd net zo leuk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 16:42
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | t werd net zo leuk  |
Ligt er maar aan wat je leuk vind Anna
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zondag 30 december 2012, 16:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANS909
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 16:43
|
|
|
|
De kracht van de democratie; de meerderheid heeft gelijk!
Mic 5:8 Uw hand zal verhoogd zijn boven uw wederpartijders, en al uw vijanden zullen uitgeroeid worden.
Toch wel een prettig gegeven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANS909
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 16:45
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Wat ontzettend jammer dat jij weer de mogelijkheid hebt gevonden om cm weer te komen verzieken!!! Hopelijk heeft de redactie je snel in de gaten!!!!! | De redactie laat alles toe, zelf op de man/vrouw spelen. Destijds heb ik er zelf voor gekozen weg te gaan, dus néé jullie hebben niet gewonnen, en zullen dat wellicht op de eeuwigheid ook niet doen met die religieuze instelling.
Zingen met elkaar zal hier niet van kracht zijn Hem groot te maken!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 16:47
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ligt er maar aan wat je lek vind Anna  |
haha leuk toch dat narcisme En zichzelf steeds meer in het nauw praten Vanmorgen was ik al jolig er om
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 16:51
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Met zoveel schade kan de koper zich nog terug trekken..  |
Ik wil niet weten wat jij onder wokken verstaat....
|
|
| Naar boven |
|
|