ChristianMatch
 


Forum

Berichten van HANS909
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van HANS909
Auteur Bericht
HANS909 (64)





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: zondag 30 december 2012, 20:21
BerichtOnderwerp: DIT DOET ME /HEM PIJN!
 
PIETER619 schreef:
Pracht gedicht , maar heeft het betekenis voor jou, gezien sommige reacties van jou zeker niet of juist wel ?

Waarom zou ik daar antwoord op geven?
Als ik in de hel kom zien we elkaar daar misschien. Als ik in de hemel ben en jij bent daar ook.. dan kun jij wensen in de hel te zijn, of dat jij mij wenst daar te zijn..

Rom 14:10 Maar gij, wat oordeelt gij uw broeder? Of ook gij, wat veracht gij uw broeder? Want wij zullen allen voor den rechterstoel van Christus gesteld worden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANS909 (64)





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: zondag 30 december 2012, 20:07
BerichtOnderwerp: Hoe belangrijk zijn foto's voor mij?
 
ANNA415 schreef:
En dan staan telkens Floshke of Prikkie er op.. Gefrustreerde smiley

Zijn dat je poesjes?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANS909 (64)





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: zondag 30 december 2012, 20:06
BerichtOnderwerp: Hoe belangrijk zijn foto's voor mij?
 
JOANNIE702 schreef:
is leuk hoor profiel foto's maken...................ik vindt dat ook leuk om te doen voor al bij anderen!
Ik wel.. maar dat komt omdat ik fotograaf ben
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANS909 (64)





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: zondag 30 december 2012, 20:06
BerichtOnderwerp: Hoe belangrijk zijn foto's voor mij?
 
FRANKT627 schreef:
aangezien ik steeds alleen ben maak ik zelf foto's...met de zelfontspanner of hoe heet dat

Misschien kun je zo'n naaldending halen. Ik weet niet hoe of dat heet, maar het is een blok vol met ijzeren pinnetjes, en die kun je tegen je gezicht aandrukken zodat de andere zijde je gezicht weergeeft... als je daar dan een foto van maakt heeft iemand alvast een indruk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANS909 (64)





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: zondag 30 december 2012, 20:03
BerichtOnderwerp: Hoe belangrijk zijn foto's voor mij?
 
MAMY994 schreef:
Ben ik ook van plan. Maar ik kan dat zelf niet. Moet eerst een paar leuke foto's door m'n dochter laten maken. En die moet ze dan ook nog op m'n profiel zetten. En die tijd...... Huilende smiley, smiley in tranen

Zucht

Kunnen de buren je niet even helpen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANS909 (64)





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: zondag 30 december 2012, 20:01
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
MARIANNE338 schreef:
Das wel een heeeeele sjieke dan........
ik leef nog op de opklaptafelenstoelenzooi Engeltje smiley

Aaah een Spaans meubelement!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANS909 (64)





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: zondag 30 december 2012, 20:00
BerichtOnderwerp: Top 2000
 
http://www.youtube.com/watch?v=jxNEiZhpinY
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANS909 (64)





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: zondag 30 december 2012, 19:58
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
ROELANDE345 schreef:
op de FIETS in de REGEN???? Gefrustreerde smiley

Je bent toch niet van suikergoed?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANS909 (64)





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: zondag 30 december 2012, 19:55
BerichtOnderwerp: DIT DOET ME /HEM PIJN!
 
JOL252 schreef:
Smiley die vol vragen zit Dus?

Ik heb het gevoel dat je de spot drijft met de mail waarop jij antwoord geeft.

Gevoel bedriegt de boel. Gevoel komt uit het hart..

Mat_15:19 Want uit het hart komen voort boze bedenkingen, doodslagen, overspelen, hoererijen, dieverijen, valse getuigenissen, lasteringen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANS909 (64)





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: zondag 30 december 2012, 19:51
BerichtOnderwerp: DIT DOET ME /HEM PIJN!
 
PIETER619 schreef:
HOOGMOED, met je "stel" te weten wat God zou moeten denken?

Gelukkig weet God het veel en veel beter dan jij ooit bedenken kan, enk daar eerst even over na.

Jij kunt dat ook weten, door geloof, Zijn Woord te bestuderen, want dan leer je Hem kennen!

Nog is het tijd, de Heer geeft gena
De toegang is vrij door Golgotha
Jezus ging voor, Hij wacht aan de grens
Is uw paspoort getekend? O, mens
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANS909 (64)





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: zondag 30 december 2012, 18:59
BerichtOnderwerp: Tongentaal, een gave of niet
 
MARISKA601 schreef:
"Tongentaal"
in deze tijd, een Bijbelse gave of toch niet?


Wat heb je nou aan tongentaal als niemand je verstaat.
Je kunt slechts een schoon gelaat tonen aan de ander... maar ik heb ooit eens vernomen van een broeder die het meemaakte dat hij in een kerk was, waar men ook aan tongentaal deed, dat een buitenlands stel in hun eigen taal werden gescholden.

Dan weet je ook gelijk van wie of die tongentaal is.

het heeft niks met Pinksteren te maken iig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANS909 (64)





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: zondag 30 december 2012, 17:25
BerichtOnderwerp: Benjamin Cousijnsen
 
KABOUTER722 schreef:
en dat (zowel de site al.s de persoon C.) moet ik serieus nemen?

lamenielache

Zijn we het hierover met elkaar eens.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANS909 (64)





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: zondag 30 december 2012, 17:16
BerichtOnderwerp: Wat betekend en is kerst voor ons?
 
http://www.hetevangelie.nl/herders

Woordverkondiging over de gebeurtenissen rond de geboorte van de HEERE Jezus in Lukas 2

Tijdens deze lezing wordt ingegaan op de omstandigheden waarin de HEERE Jezus werd geboren. Hieruit blijkt dat Kerst niet zozeer wijst op het verleden, maar op de tegenwoordige en toekomende tijd. Zie ook Kerstfeest.

Luk 2:10 En de engel zeide tot hen: Vreest niet, want, ziet, ik verkondig u grote blijdschap, die al den volke wezen zal...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANS909 (64)





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: zondag 30 december 2012, 16:54
BerichtOnderwerp: Afgoderij
 
ANNA415 schreef:
Jol, Hans zegt van Christus te zijn, dus spreek ik hem daar op aan.
Aan hem te bepalen of hij zich aangesproken voelt.

Je kent me toch? En anders wordt het hier wel rondgebazuind!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANS909 (64)





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: zondag 30 december 2012, 16:45
BerichtOnderwerp: Afgoderij
 
ERIKA129 schreef:
Wat ontzettend jammer dat jij weer de mogelijkheid hebt gevonden om cm weer te komen verzieken!!!
Hopelijk heeft de redactie je snel in de gaten!!!!!
De redactie laat alles toe, zelf op de man/vrouw spelen. Destijds heb ik er zelf voor gekozen weg te gaan, dus néé jullie hebben niet gewonnen, en zullen dat wellicht op de eeuwigheid ook niet doen met die religieuze instelling.

Zingen met elkaar zal hier niet van kracht zijn Hem groot te maken!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANS909 (64)





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: zondag 30 december 2012, 16:43
BerichtOnderwerp: Afgoderij
 
De kracht van de democratie; de meerderheid heeft gelijk!

Mic 5:8 Uw hand zal verhoogd zijn boven uw wederpartijders, en al uw vijanden zullen uitgeroeid worden.

Toch wel een prettig gegeven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANS909 (64)





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: zondag 30 december 2012, 16:34
BerichtOnderwerp: het geven van tienden
 
ROADY558 schreef:
Mooi (=waar) gezegd Hans.

Sterker nog:
Het is mijn streven en verlangen om tot eer van God te leven.
Daarbij mag ik alles wat ik heb inzetten.
Dus al wat ik HEB, behoort Hem toe.

En ik wil daaraan nog toevoegen:
Zelfs al wat ik BEN, komt van Hem, en is tot Zijn eer en glorie.

Een hele oefening, dat wel :)

Als je bedenkt dat Hij zegt dat dit leven een ademtocht is op de eeuwigheid, en ik zou hier alles kwijtraken... dan raak ik Hem niet kwijt! ;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANS909 (64)





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: zondag 30 december 2012, 16:07
BerichtOnderwerp: WAAR HET HART VOL VAN IS
 
FRANKT627 schreef:
Hans, wat is voor jou het Woord??? Effe google op jouw naam of op Silvia Videler en we komen weinig fraais van je te weten. Op je profiel poch je met je internet-bijdrages maar dat zou ook eens je doodsteek of ontmaskering kunnen zijn.

Kunnen, mogen, wij wel waarde hechten aan jouw woord? Is dat woord niet ontsproten vanuit een ontspoorde ziel, geest. Misschien kan je er niet aan doen maar er zijn nu eenmaal mensen die zich onbewust eens achter jou kunnen gaan scharen en die dan meegesleurd worden in een ontwrichte instelling.

Je mag je misschien als pastorale werker, prediker, profeet profileren maar eigenlijk ben je een onruststoker.

Ik ben door de Waarheid al dermate door het slijk gehaald dat ik net zoals een broeder en vriend kan zeggen, dat ik het idee heb Hem te zijn. Vandaar dat er ook staat over je eigen kruis op te nemen. Dus smaad er maar lekker op los, loochen met de leugenaars... uiteindelijk wacht mijn beloning naar boven... en als jullie met zekerheid kunnen zeggen in de (3e) hemel te zijn gezet en daar nu te zijn, dan heb ik daar gemengde gevoelens bij.. maar omdat ik Hem ken weet ik dat dit geen probleem is. Immers onderscheid zal er toch zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANS909 (64)





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: zondag 30 december 2012, 15:58
BerichtOnderwerp: Afgoderij
 
ROELANDE345 schreef:
ja of een spiegel waar je in kijkt

Poeh hey... Luk 6:35 Maar hebt uw vijanden lief, en doet goed, en leent, zonder iets weder te hopen; en uw loon zal groot zijn, en gij zult kinderen des Allerhoogsten zijn; want Hij is goedertieren over de ondankbaren en bozen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANS909 (64)





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: zondag 30 december 2012, 15:45
BerichtOnderwerp: Afgoderij
 
JOL252 schreef:
Het betekend Heer van de vliegen.
Het is maar waar je gedachten vol van zijn.

Walgelijk. Kotsende smiley

Dat weet je ook wat of je bent!

hahaha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANS909 (64)





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: zondag 30 december 2012, 15:44
BerichtOnderwerp: Afgoderij
 
ROELANDE345 schreef:
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 13:45

Zoek het eens op Heb je geen namenboek? Je hebt internet.. Google eens op het woord.

Waar is je eigen initiatief om het Woord van God te onderzoeken?

Typisch satan die draait ook alles om!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANS909 (64)





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: zondag 30 december 2012, 15:41
BerichtOnderwerp: Afgoderij
 
PIETER619 schreef:
Lappen tekst en Jezus aan de kant gezet.
Jezus is de Weg de Waarheid en het Leven, niemand komt tot de Vader dan via Jezus.
Leer kwoten!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANS909 (64)





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: zondag 30 december 2012, 15:40
BerichtOnderwerp: Afgoderij
 
ANNA415 schreef:
Ik hoef niemand in te lichten, want van mij mag je zeggen wat je wilt. Ik hoef het er alleen niet mee eens te zijn. En ook ik mag zeggen wat ik wil. Mij zul je niet horen zeggen dat je goi bent. Volgens mij oordeelt Iemand anders daarover.


En wat je vlieg betreft, in de Statenvertaling komt die maar 1x voor. De rest is allemaal door mensen verzonnen buiten het Woord om.

Pred 10,1
Een dode vlieg doet de zalf des apothekers stinken en opwellen; alzo een weinig dwaasheid een man, die kostelijk is van wijsheid en van eer.

Wat zou "Beelzebul" betekenen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANS909 (64)





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: zondag 30 december 2012, 15:32
BerichtOnderwerp: De vreze des Heren
 
FRANKT627 schreef:
We kunnen heel het forum volgooien met lappen tekst

Amen zeggen zo moeilijk?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANS909 (64)





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: zondag 30 december 2012, 15:30
BerichtOnderwerp: De vreze des Heren
 
PIETER619 schreef:
beter vertaling zou ook kunnen
Er is geen betere vertaling dan de Statenbijbel! Of het moet de Hebreeuwse Bijbel zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANS909 (64)





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: zondag 30 december 2012, 13:45
BerichtOnderwerp: De vreze des Heren
 
ROELANDE345 schreef:
ja en wat is kittelachtig??
Zoek de tekst eens op in bijvoorbeeld je eigen vertaling als je de Statenvertaling niet begrijpt. Heb je geen woordenboek? Je hebt internet.. Google eens op het woord.

Waar is je eigen initiatief om het Woord van God te onderzoeken?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANS909 (64)





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: zondag 30 december 2012, 13:43
BerichtOnderwerp: De vreze des Heren
 
ANNA415 schreef:
Even een vraag, wie zijn die zij en wie bepaald dat?
Heb je geen Bijbel in je bezit?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANS909 (64)





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: zondag 30 december 2012, 13:40
BerichtOnderwerp: Afgoderij
 
Religie en waarheid zijn zo tegenovergesteld als het maar zijn kan.
Religie is: de mens staat op zijn kop voor God;
Waarheid is: God staat op Zijn kop voor de mens.
Religie staat met de borst vooruit en zegt:
"Kijk es wat ik voor God doe";
Waarheid zakt door de knieën en zegt:
"Kijk es wat God voor mij gedaan heeft."
Religie is de mens die zijn wandel in kaart brengt, zichzelf bekijkt,
zichzelf voorbereidt, zichzelf probeert op te doffen voor Jezus;
Waarheid is de man die zit, die opgeeft en die kijkt naar
een eenmansactie op een heuvel, genaamd Golgotha.
Religie is de mens;
Waarheid is God.
Religie kruisigde Jezus Christus;
Waarheid wekte Hem op.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANS909 (64)





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: zondag 30 december 2012, 13:28
BerichtOnderwerp: Afgoderij
 
LAVERDE524 schreef:
Beste Hans,

Verheug je als de meerderheid je verwerpt.
Ja we worden er immers voor betaald met een veelkleurige rok, waar de anderen wellicht een wit rokje hebben die met een zwarte sok is gewassen. Knipoog smiley

Quote:
Want we hebben vanmorgen wel geleerd: Velen zullen misleid worden, dus niet weinig. En tegen de overblijfsel word gezegd; zie dat u niet worde verleid. Dat houdt dus in dat een overblijfsel, de geroepenen zoals de Bijbel dit noemt, het evangelie zullen verstaan, aangezien het voor vele een gesloten boek is, daarom dat velen niks aan vinden om intense Bijbelonderzoek te doen.
Nee, dat weet ik inmiddels, maar we mogen ons toch nog verheugen dat er 7000 zijn geweest die hun hoofd niet hebben gebogen.

Quote:
Op 10 December 2012 werd ik geinterviewd door Radio Noordoost Friesland. Op die zender hebben ze namelijk elke maandagavond het programma: Gelove en beleven. En in dat programma ben ik geweest en een interview gegeven. Maar nu komt het mooie waar ik zo blij om ben.

Normaal weg word dit programma altijd herhaalt op zondag tussen 7 en 8 uur 's ochtends. Dit keer was dat dus niet het geval. I.P.V. de herhaling op zondag, werd er een Bijbelstudie gegeven. En vorige week zondag zat mijn moeder ook weer op de zondag morgen te luisteren naar de radio, en toen werd het programma ineens wel weer herhaald, maar natuurlijk een interview met een andere man. Volgens mijn moeder was het niet veel bijzonders van wat hij vertelde, hij het meer over naar kerk gaan en meer kwam er niet uit. Maar deze interview werd vorige week zondag ineens wel herhaald.

Zo zie je hans, dat ons volk het haat om de waarheid aan te horen. Want de man die me interviewde, probeerde met zijn vragen mij onderuit te halen. Gelukkig had ik enkele tekstgedeelten op papier gezet dat ik heb behandeld die avond tijdens de interview. Ik begon over de andere jezus te spreken en over die andere evangelie. Voor deze man was het iets nieuws blijkbaar, want hij had tegen het laatste nog weinig om vragen te stellen. En je kunt het ook terug luisteren op onze website naar dat interview. En je luistert precies dat hij stil was op gegeven moment, en wist niet wat hij ermee aan moest. En na de interview zei hij nog tegen mij: "ik ben er niet mee eens" en vervolgens moest ik heel snel naar buiten toe, want hij wilde ineens gehaast naar huis toe. Ik ken die man, die me interviewde, persoonlijk zeer goed. Dus zoals hij die avond zich gedroeg vond ik nogal raar en apart. Maar dat zijn nou de vruchten die je afwerpt. Wij menen dat de vruchten van de Heilige Geest datgene is wat altijd maar een positieve uitwerking heeft op een ander. Maar dat is een grote leugen. Als je de waarheid durft te spreken zonder omhaal van woorden, dan laat je de vruchten zien van de Heilige Geest, en dan komen de ander zaken; zoals liefde, lankmoedigheid, etc. Want je moet eerst liefde voor de waarheid hebben, en dat zit er niet bij bij velen.
Een duidelijk gegeven en dat interview dat verbaasd me ook niks. Zodra de Waarheid wordt geopenbaard...... Eph 6:12 Want wij hebben den strijd niet tegen vlees en bloed, maar tegen de overheden, tegen de machten, tegen de geweldhebbers der wereld, der duisternis dezer eeuw, tegen de geestelijke boosheden in de lucht.

Quote:
Dus zodoende dat mijn interview niet werd herhaald, het kwam niet overeen met hun visie. Maar ik beroep mij niet op een visie, maar op de waarheid Gods die staat geschreven in de Bijbel. De waarheid die in de Bijbel staat geschreven is niet mijn waarheid, maar de waarheid van God. Daarom beroep ik mij altijd op de Bijbel terug. De Bijbel leert ons ook dat we mekaar moeten wederliggen met de schrift, maar wel in liefde met mekaar.
Ja, en dan komt de 'aap' al heel snel uit de mouw. Gefrustreerde smiley

Quote:
En mensen vinden het soms lastig als ik soms lastige Bijbelgedeelten aanhaal, en ze vinden mij daarbij meteen een geleerde. Maar dat is het niet. Als de Bijbel spreekt: "Mijn volk gaat ten gronde door gebrek aan kennis", wat zou dat dan betekenen? Als we geen kennis vergaren vanuit het Heilige Woord van God, hoe kunnen wij dan onderscheid krijgen van geesten, hoe kunnen wij dan onderscheid krijgen van leringen? Streven naar de gaven van de Geest, streven naar de talenten van de Geest betekend, er iets voor doen, streven is een werkwoord. Willen wij de Heilige Geest kennen? Dan zullen we eerst het Woord daarover moeten openen, en dan begin je in Genesis, want toen was de Geest van God al aanwezig, deze vliede over de wateren. Dus daar beginnen we, en je eindigt in openbaring.

Och je kunt je toch wel voorstellen als je voor de Witte Troon zult staan en Hij je zal vragen: "Wat vond je van Mijn Boek?"

Quote:
Maar wat doet ons volk? Zij beginnen achterstevoren, dus in het nieuwe testament. Je kent de Bijbel niet achterste voren lezen. Je moet eerst de grondbeginselen kennen. En het beginsel begint bij het fundament dat Jezus heeft gelegd, wat voor fundament? Mozes, psalmen en de profeten.

Weet je LAVERDE524 (Rijd jij soms een Laverda?) in principe maakt het niet uit. Ik geef er de voorkeur eerst te weten wie of Jehova Christus is, en vanzelfsprekend is het goed het fondament te kennen.. denk maar aan de Piramide die gebouwd is op een berg, maar toch ongeacht de rots, op een tegelvloer en dus fondament ligt, daarop is de vier gebouwd - de windrichtingen - de vier vingers - en de uiterste hoeksteen die de bouwlieden hebben versmaad, is evenredig je duim die alle vingers van je hand kan vertroosten. Leuk hé?

Ken je de stukjes van Uitdaging-columnist Roeper? Ik vind ze prachtig... en wat heeft het enorm veel stof doen opwaaien. Ik ken desbetreffende persoonlijk en hij heeft net als jij geloof en het hart op de juiste plaats, en wij zijn gelijk aan Izaak.. dus lach er maar om!! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANS909 (64)





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: zondag 30 december 2012, 13:04
BerichtOnderwerp: Afgoderij
 
FRANKT627 schreef:
Als ik jouw levensgeschiedenis lees, of een deel ervan, dan ben je niet minder zondaar dan de modale mens...
Ik ben een mens uit de aarde aards.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van HANS909
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Pagina 1 van 3