| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 09:24
|
|
|
|
[offtopic]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op donderdag 29 april 2010, 09:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DIKKIE717
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 09:25
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | tja griffin; heel vriendelijk dat je bereid bent te komen helpen, maar ehm...... ik "duld" geen concurentie in de tuin, gekker nog; mn tuintje is mijn domein, en die doe ik lekker zelf!! en het is zelfs zo bar met me, dat ik bij anderen ook tuinontwerpen maak, en ze even aanleg voor mijn plezier; gewoon een kwestie van rol-verwisseling; mn vriendin zorgt voor mijn kinderen; ik zorg voor haar tuin; heeeeeerlijk!! pure ontspanning!
(@mar, stop maar hoor!!) |
Laatst aangepast door
|
DIKKIE717
|
op woensdag 1 juni 2011, 09:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 09:33
|
|
|
|
| DIKKIE717 schreef: | waneer kom je mijn tuinontwerpen,doen wum samen aanleggen..  | picknicken in de tuin ipv op hei gezellig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 10:07
|
|
|
|
HANNAH810 schreef: tja griffin; heel vriendelijk dat je bereid bent te komen helpen, maar ehm...... ik "duld" geen concurentie in de tuin, gekker nog; mn tuintje is mijn domein, en die doe ik lekker zelf!! en het is zelfs zo bar met me, dat ik bij anderen ook tuinontwerpen maak, en ze even aanleg voor mijn plezier; gewoon een kwestie van rol-verwisseling; mn vriendin zorgt voor mijn kinderen; ik zorg voor haar tuin; heeeeeerlijk!! pure ontspanning!
(@mar, stop maar hoor!!)
dikkie schreef; waneer kom je mijn tuinontwerpen,doen wum samen aanleggen..
helaas dikkie; je valt niet onder de cathegorie vriendinnen.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 10:26
|
|
|
|
| RELLOK036 schreef: | ben je idd eerlijk in renske vind ik mooi van je, mag bull je een knuffel geven  |
dank je rell maar wel jammer dat die knuffel nou weer via bull moet gaan die krijg ik toch wel van hem hoor je mag me best zelf een knuffel geven ik bijt niet (denk ik)
Laatst aangepast door
|
RENSKE067
|
op dinsdag 27 april 2010, 10:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 11:01
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | HANNAH810 schreef: tja griffin; heel vriendelijk dat je bereid bent te komen helpen, maar ehm...... ik "duld" geen concurentie in de tuin, gekker nog; mn tuintje is mijn domein, en die doe ik lekker zelf!! en het is zelfs zo bar met me, dat ik bij anderen ook tuinontwerpen maak, en ze even aanleg voor mijn plezier; gewoon een kwestie van rol-verwisseling; mn vriendin zorgt voor mijn kinderen; ik zorg voor haar tuin; heeeeeerlijk!! pure ontspanning!
(@mar, stop maar hoor!!)
dikkie schreef; waneer kom je mijn tuinontwerpen,doen wum samen aanleggen..
helaas dikkie; je valt niet onder de cathegorie vriendinnen.......  |
Dus geen piknick in de tuin?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 11:50
|
|
|
|
ik ben geen broodeter, maar meer een lekkerbekkie.
dus dalijk kliekje andivie stamp.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 12:00
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ik "duld" geen concurentie in de tuin, |
dan schat je mijn tuinkwaliteiten hoger in dan ze in werkelijkheid zijn.
dank je wel!
ik kan je zeggen dat met mijn medewerking de prestaties eerder kleiner worden dan groter. (naah, zo erg is 't ook weer niet)
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op dinsdag 27 april 2010, 12:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JEANFRITS816
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 12:06
|
|
|
|
|
ach ja als de gemeente is opgehaald hebben de aliens ons doen verdwijnen zou er dan gezegd kunnen worden hihi
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 12:12
|
|
|
|
vanavond maak ik chinese mie met kip zoetzuur en roerbakgroentes zijn de kids ook weer blij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 12:14
|
|
|
|
[offtopic]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 12:15
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | het liep tegenetenstijd, dan krijg ik honger maar om bij het topic te blijven. gisteravond/vannacht was er weer een discussie over de kinderdoop. daar wil ik het volgende over kwijt. ik zie het als een belediging als men zegt dat de kinderdoop niet bijbels is. |
"Laat de kinderen tot mij komen en verhindert ze niet."
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 12:18
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | 
(die zie ik heel vaak smorgens )
(een nachtmerrie?)
jij benr zwz een alien... mannen komen van mars
Kom jij van Venus dan?
[/img]http://copie.punt.nl/upload/naaktkat.jpg[img] |
Kopies? Punten? Uploaden? Naakte kat?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 12:20
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | vanavond maak ik chinese mie met kip zoetzuur en roerbakgroentes zijn de kids ook weer blij  |
Waar doe je dat? In je eigen keuken?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 12:22
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | melk is niet goed voor katten. je kan ze beter kattenmelk geven. zit geen lactose in.
trouwens, geen wonder dat je kat een theemuts lijkt, door al die lekkernijen.  |
Chips, nou snap ik waarom hij zo agressief is: lactose!
Verder is hij soepel als een tijger (als z'n pet er naar staat).
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 12:36
|
|
|
|
Tijd voor een verkwikkend middagslaapje. Jawel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 12:36
|
|
|
|
| RENSKE067 schreef: | dank je rell maar wel jammer dat die knuffel nou weer via bull moet gaan die krijg ik toch wel van hem hoor je mag me best zelf een knuffel geven ik bijt niet (denk ik)  |
Pas maar op, straks moet je nog kiezen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 12:37
|
|
|
|
Verder vind ik dat als je goed chatcontact hebt, dat dat niet meteen betekent dat je recht hebt op dat contact. Maak het niet dramatischer wat het is. Als iemand met je wil chatten, is hij/zij niet verplicht dit contact in stand te houden. Het lijkt wel erg veel op claimen van de ander. En daar moet je mee oppassen. Een goed mail/chat contact zegt nl. niks. Maak het dan ook niet groter dan het is. Ik vind het wel heftig dat je dan meteen woorden gebruikt als eerlijk of oneerlijk. Dat zou je pas kunnen zeggen als je echt een relatie hebt. Misschien heeft de ander koudwater vrees gekregen, maar dan is die niet meteen oneerlijk.
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op donderdag 29 april 2010, 09:23
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 12:38
|
|
|
|
[offtopic]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 12:40
|
|
|
|
HANNAH810 schreef: ik "duld" geen concurentie in de tuin,
griffin schreef; dan schat je mijn tuinkwaliteiten hoger in dan ze in werkelijkheid zijn.
dank je wel!
ik kan je zeggen dat met mijn medewerking de prestaties eerder kleiner worden dan groter. (naah, zo erg is 't ook weer niet)
volgens mij zijn we ietwat off-topic geraakt; dit hoort onder "hannah's hof" maar t is gewoon zo, dat ik het hele tuinplan in mn hoofd heb zitten, en er heel byzondere tuinplanten tussen heb staan, die wel op de juiste plaats moeten staan, waar ze krijgen wat ze nodig hebben; anders ben ik ze kwijt namelijk.... dus ik doe het liever zelf, omdat het dan wél zo wordt als ik t wil; dus we picknicken gewoon lekker in ede.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMIENA254
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 12:40
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Tijd voor een verkwikkend middagslaapje. Jawel!
 |
slaap ff lekker, Imre
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMIENA254
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 12:41
|
|
|
|
[offtopic]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 12:42
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | hier op CM heb je ook hokjes
en als ik iemand lees in zijn reacties dan merk je ook gauw of diegene in hokjes denkt
en ik scan zelf ook wel eens in wat voor hokje die ander zit
maar ik hou van hokjes met doorgeef luikjes.... |
Toch maar pashokjes met schuifwanden gebruiken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 12:43
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Pas maar op, straks moet je nog kiezen  |
ohhh dan kies ik voor ehhhh ik slaap er nog wel een nachtje over denk ik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 12:46
|
|
|
|
[offtopic]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 12:47
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | 2.Maak geen godenbeelden, geen enkele afbeelding van iets dat in de hemel hier boven is of van iets beneden op de aarde of in het water onder de aarde. Kniel voor zulke beelden niet neer, vereer ze niet, want Ik, de HEER, uw God, duld geen andere goden naast Mij. Voor de schuld van de ouders laat Ik de kinderen boeten, en ook het derde geslacht en het vierde, wanneer ze Mij haten; maar als ze Mij liefhebben en doen wat Ik gebied, bewijs Ik hun Mijn liefde tot in het duizendste geslacht.
misschien zou het tweede gebod dat God ons gaf voldoende antwoord op je vraag moeten zijn | Je hebt van die mensen hier, die dan voluit beweren dat een B beeldje geen afgod is. Dan hoeven ze zich ook niet te houden aan dit gebod.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 12:48
|
|
|
|
[offtopic]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 12:49
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Verder vind ik dat als je goed chatcontact hebt, dat dat niet meteen betekent dat je recht hebt op dat contact. Maak het niet dramatischer wat het is. Als iemand met je wil chatten, is hij/zij niet verplicht dit contact in stand te houden. Het lijkt wel erg veel op claimen van de ander. En daar moet je mee oppassen. Een goed mail/chat contact zegt nl. niks. Maak het dan ook niet groter dan het is. Ik vind het wel heftig dat je dan meteen woorden gebruikt als eerlijk of oneerlijk. Dat zou je pas kunnen zeggen als je echt een relatie hebt. Misschien heeft de ander koudwater vrees gekregen, maar dan is die niet meteen oneerlijk. |
Terecht wijs je op een mogelijke reden van wat terughoudendheid. Maar om nu te stellen dat je pas in een relatie over eerlijk of oneerlijk kunt spreken...Volgens mij kun je dat in elk contact wel doen, alleen moet je, waar je terecht op wijst, wel oppassen dat je niet elke vorm van terughoudendheid direct als oneerlijkheid bestempelt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 12:50
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | | Terecht wijs je op een mogelijke reden van wat terughoudendheid. Maar om nu te stellen dat je pas in een relatie over eerlijk of oneerlijk kunt spreken...Volgens mij kun je dat in elk contact wel doen, alleen moet je, waar je terecht op wijst, wel oppassen dat je niet elke vorm van terughoudendheid direct als oneerlijkheid bestempelt. | Het doet me goed dat we het eens een keer met elkaar eens zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|