| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 08:35
|
|
|
|
|
Gefeliciteerd Anna! Fijne dag vandaag!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 08:38
|
|
|
|
potjandorie, anna, wat heb je nu weer op het forum gesmeten...heb je geen andere oude doos???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 08:39
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | | Gefelicitaart .. uh ..teerd Frank |
...plaagpiet...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 08:45
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Het was een koude dag, erg koud zelfs. Het was zelfs 1 van de strengste winters. De koude deerde hen niet. De liefde die ze voor elkaar hadden was hartverwarmend. Daarom besloten ze te trouwen op 5 januari 1963. Precies 50 jaar geleden gaven Roger en Marcella hun ja-woord. Dertien maanden later zouden deze 2 mensen mijn ouders worden.
Ze begonnen hun huwelijksleven heel primitief. Grote luxe was er niet bij hen thuis. Ze hadden elkaar en daar genoten ze van, hoorde ik mijn moeder wel eens zeggen in de loop der jaren.
Hun huwelijksleven werd al na 2 jaar bezegeld met 2 kinderen. Mijn zus en ik hebben alle liefde en aandacht van hen gekregen en het is voor ons een zegen zulke lieve ouders te hebben. Ik hoop dan ook van harte dat wij nog lang samen mogen blijven. |
Gefeliciteerd!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 08:49
|
|
|
|
| LAVERDE524 schreef: | | Ja wanneer de tijd rijp is, die woorden hoor ik al zoooveeeel jaren. Anders hoor je mensen niks zeggen. Naja.... ik heb t in zoverre al los gelaten, maar dan ook in zoverre. |
Ik zie toch goed dat je pas 27 bent, Laverde? Jongen, je leven begint nét...
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zaterdag 5 januari 2013, 09:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 08:54
|
|
|
|
dat liedje was ook van toepassing op anna-piet...en ook een liedje over blonde haren en zwarte haren en wie weet binnenkort ook over groene haren...ze heeft al elke kleur gehad...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op maandag 7 januari 2013, 14:05
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 08:55
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | potjandorie, anna, wat heb je nu weer op het forum gesmeten...heb je geen andere oude doos???  |
Dit is echt oude doos ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 08:58
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...ga maar een taart kopen met 25 kaarsjes...er zijn al topics genoeg... |
Wat dacht je van: - Piepje - Snuitje - Dribbeltje - Grijsje - Mister Smallfoot - Mickey (of Minnie ikkan het niet zo goed zien op de foto) - Kaasknager
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 09:07
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | Ach ja, het forum is een toneelspel voor vrouwen!!!  |
Geef het maar toe, Mar.. Je vind het zelf best leuk en doet er graag aan mee!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 09:11
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Inderdaad ... |
Té geëmancipeerd?
Frank!! Als ik dat had geweten had je ook gisteravond je was niet hoeven brengen!
Tess, een kind kan de was doen.. Is dat ook geëmancipeerd, of gewoon kinderarbeid?
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zaterdag 5 januari 2013, 09:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 09:12
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Wat dacht je van: - Piepje - Snuitje - Dribbeltje - Grijsje - Mister Smallfoot - Mickey (of Minnie ikkan het niet zo goed zien op de foto) - Kaasknager |
...snuitje vind ik wel leuk Er zat enkele minuten geleden een egeltje te eten van de kattebrokjes die ik voor de merels had gegooid. Het was niet Prikkie want dit egeltje is kleiner...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 09:17
|
|
|
|
| PELLE852 schreef: | | We hebben allemaal wel eens dat we ons zorgen maken of twijfel hebben. En ik denk niet dat (en met alle respect) in dit geval een waarzegster dit probleem even kan oplossen. |
Wil je dit misschien even uitleggen...want deze woorden begrijp ik niet helemaal...
Wat kan een waarzegster EVEN...oplossen???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 09:17
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...snuitje vind ik wel leuk Er zat enkele minuten geleden een egeltje te eten van de kattebrokjes die ik voor de merels had gegooid. Het was niet Prikkie want dit egeltje is kleiner... |
Dan noem je hem Tandenstokertje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 09:20
|
|
|
|
Wat geweldig Frank...dit is een ode aan je ouders!!! Gefeliciteerd!!
Vanmiddag hoop ik mijn lieve moeder ook te zien... Ze houd een nieuwjaarsdag...met al haar kinderen...klein en achterkleinkinderen!!!!
En dat zijn er(als ze er allemaal zijn) al in de 60!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 09:21
|
|
|
|
Een mannenhart is gauw gevuld..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 09:36
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Het was een koude dag, erg koud zelfs. Het was zelfs 1 van de strengste winters. De koude deerde hen niet. De liefde die ze voor elkaar hadden was hartverwarmend. Daarom besloten ze te trouwen op 5 januari 1963. Precies 50 jaar geleden gaven Roger en Marcella hun ja-woord. Dertien maanden later zouden deze 2 mensen mijn ouders worden.
Ze begonnen hun huwelijksleven heel primitief. Grote luxe was er niet bij hen thuis. Ze hadden elkaar en daar genoten ze van, hoorde ik mijn moeder wel eens zeggen in de loop der jaren.
Hun huwelijksleven werd al na 2 jaar bezegeld met 2 kinderen. Mijn zus en ik hebben alle liefde en aandacht van hen gekregen en het is voor ons een zegen zulke lieve ouders te hebben. Ik hoop dan ook van harte dat wij nog lang samen mogen blijven. |
Gefelici-Appelflap, Frank!
Ik zal niet over taarten beginnen, dat lijkt nogal wat spanning bij je op te roepen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 09:38
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Ik zie toch goed dat je pas 27 bent, Laverde? Jongen, je leven begin nét... |
Laverde...hier spreekt OOK een moeder.... Mijn leven is sinds 3 jaar OOK drastisch veranderd.... Maar ik heb OOK kinderen.... Waarbij veel zorgen (nog steeds) Een zoon van...JAAAAAA...ook 27!!! (vrijgezel) En ook 1 van 31...(die sinds een week weer thuis woont!!) Als het goed is...ligt er toch nog een leven voor je...inderdaad je bent nog jong...
Geef toch de moed niet op.... Als ik terug zie op mijn leven...denk ik ook weleens... Waarom moet ik dit allemaal meemaken???
Vanmiddag hoop ik mijn familie te zien.... Velen zijn al Opa en Oma....ik zie gelukkige gezinnen.. Ik ben daar als enigste gescheiden vrouw.... Dat is en blijft moeilijk....(vind ik) ook al begrepen ze me wel... Dan draai ik vanavond maar weer het mooie lied...wat Erica je gaf...
En de woorden...God...leer me toch te accepteren...die dingen die ik niet veranderen kan... Leer mij toch het heden dragen...met een rustig kalm gemoed... (o...wat ben ik een doe het zelver!!} Schijnen mij Uw wegen duister... Vader wat Gij doet is goed...( maar waarom dan???)
Gisteren besefte ik nog... Ik leg het bij God neer....maar nog geen uur later neem ik het weer bij Hem weg!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 09:38
|
|
|
|
| MIEKE364 schreef: | de uitzondering.......
heeft hij ze betaald.....?  |
Dit is egsooo vrouwen .... !!!! verstand ig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 09:39
|
|
|
|
| PELLE852 schreef: | | We hebben allemaal wel eens dat we ons zorgen maken of twijfel hebben. En ik denk niet dat (en met alle respect) in dit geval een waarzegster dit probleem even kan oplossen. |
Volgens mij had Melanie dat zelf inmiddels ook al begrepen
Welkom 'bij de club' Melanie!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 09:54
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Nou na de emancipatie hoeft dat toch niet meer  |
Jawel...................als het mij uitkomt wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 09:59
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op zaterdag 5 januari 2013, 14:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:00
|
|
|
|
Een geopend keukenraam...de vogeltjes horen zingen... Nu al...zo mooi...(het is nota bene winter!!!)
Gisteren is de schuur...en de bijkeuken helemaal voor mij opgeruimd.. Ik verlang naar het voorjaar...de zomer...
Mijn kamperfoelie is aan het uitlopen...hoe is het mogelijk!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:01
|
|
|
|
Gefeliciteerd Frank!! Wat een rijkdom dat te mogen meemaken!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:01
|
|
|
|
hallo Anna, gefeliciteerd, Gods Zegen in je nieuwe levens jaar!
Fijne dag vandaag en laat je eigen lekker verwennen! Liefs Joannie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:03
|
|
|
|
Anna van harte gefeliciteerd met je verjaardag maak er een mooie dag van!!
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zaterdag 5 januari 2013, 10:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:05
|
|
|
|
| PELLE852 schreef: | Dat moet iedereen voor zichzelf weten en gelukkig maar. Vroeger stonden er ook geen foto's bij en toen hoorde je d'r ook niemand over klagen. Nu dat ineens wel mogelijk is he... nou.. Sommige vrouwen zijn daardoor zo supernieuwsgierig geworden dat wil je niet weten...  |
Net als sommige mannen......
|
|
| Naar boven |
|
|