| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:08
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Het was een koude dag, erg koud zelfs. Het was zelfs 1 van de strengste winters. De koude deerde hen niet. De liefde die ze voor elkaar hadden was hartverwarmend. Daarom besloten ze te trouwen op 5 januari 1963. Precies 50 jaar geleden gaven Roger en Marcella hun ja-woord. Dertien maanden later zouden deze 2 mensen mijn ouders worden.
Ze begonnen hun huwelijksleven heel primitief. Grote luxe was er niet bij hen thuis. Ze hadden elkaar en daar genoten ze van, hoorde ik mijn moeder wel eens zeggen in de loop der jaren.
Hun huwelijksleven werd al na 2 jaar bezegeld met 2 kinderen. Mijn zus en ik hebben alle liefde en aandacht van hen gekregen en het is voor ons een zegen zulke lieve ouders te hebben. Ik hoop dan ook van harte dat wij nog lang samen mogen blijven. |
Gefeliciteerd Frank, mooi stukje ook trouwens........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:08
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Een mannenhart is gauw gevuld..  |
Leg eens uit.....?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:10
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | | Leg eens uit.....? |
eh ... uh... snel tevreden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:13
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Anna van harte gefeliciteerd met je verjaardag maak er een mooie dag van!!
 |
Sluit ik me bij aan voor Pieter dan....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:14
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | eh ... uh... snel tevreden  |
Droom jij...of wij???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:20
|
|
|
|
| MAT170 schreef: | Hoe kun je hier achter staan als christen? In mijn ogen is wat met de weigerambtenaar gebeurd wel degelijk vervolging.
De weigerambtenaar is niet fout maar de wet deugt niet. trouwens de overheid gaat daarin zoiezo veel te ver ook dat ze nu onderwijs over homoseksualiteit verplicht stellen op scholen. |
Ik vind dit juist goed dat ze dit gaan doen, dat ze ook gewoon naar buiten kunnen komen! Er zijn al veel huwelijken kapot door gegaan, door zwijgzaam van de partner die anders is! En vooral in de wereld als christen, is de oordeel van de mens keihard! Vroeger was zwijgen, nu is de tijd voor open zijn!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:21
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | Droom jij...of wij??? |
allebei ....... ,
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op zaterdag 5 januari 2013, 10:21
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:24
|
|
|
|
Hmmmmm snel tevreden................
Leg eens met meer woorden uit............
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:27
|
|
|
|
Anna van harte gefeliciteerd , wens je een hele fijne dag .
Liefs uut Grunn .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LYDIA448
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:35
|
|
|
|
er zijn mannen die het niet met je eens zullen zijn..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:38
|
|
|
|
Hoe is het mogelijk, hoe komt jilly aan de spullen, waar ze vannacht mee bezig is geweest, dikke tape nu beplakt in de dekens, hoe krijgt ze dit voor elkaar........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LYDIA448
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:38
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | Om die van mij te krijgen is zeker "hard to get it"... Lydia.
Een mannenhart gaat voor zijn vrouw, dat zijn hartje kent. Helaas zijn er maar weinig vrouwen die dat begrijpen dan wel ervaren hebben. Mijn mannenhart gaat uit naar een vrouw zoals God het bedoeld heeft. |
'zijn hartje kent' Zal dan toch eerst een lek moeten komen anders kan geen énkele vrouw dat hartje léren kennen... Ik begrijp het wel hoor..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:39
|
|
|
|
| LYDIA448 schreef: | | er zijn mannen die het niet met je eens zullen zijn.. |
Dat geloof ik graag dan behoor ik schijnbaar tot die andere helft
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op zaterdag 5 januari 2013, 10:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:40
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Euh kan momenteel wel een massage gebruiken  |
nou Zo'n dom idee vind ik het niet hoor. Stel mijn voetjes ook ter beschikking
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:43
|
|
|
|
| LYDIA448 schreef: | 'zijn hartje kent' Zal dan toch eerst een lek moeten komen anders kan geen énkele vrouw dat hartje léren kennen... Ik begrijp het wel hoor..  |
het hart van een vrouw is vaak een ondoordringbaar woud, voor zij wil leren kennen het lief hartje van een man van goud
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:44
|
|
|
|
| BEUN656 schreef: | Beste mensen,
Misschien een ideetje? Een app voor zowel Iphone als Android... Reageer...
Beun |
Laatste dagen steeds via mijn foon op CM geweest, maar o,o wat omslachtig Gaat er nog een keer een app komen? zou toch wel fijn zijn!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:48
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Het was een koude dag, erg koud zelfs. Het was zelfs 1 van de strengste winters. De koude deerde hen niet. De liefde die ze voor elkaar hadden was hartverwarmend. Daarom besloten ze te trouwen op 5 januari 1963. Precies 50 jaar geleden gaven Roger en Marcella hun ja-woord. Dertien maanden later zouden deze 2 mensen mijn ouders worden.
Ze begonnen hun huwelijksleven heel primitief. Grote luxe was er niet bij hen thuis. Ze hadden elkaar en daar genoten ze van, hoorde ik mijn moeder wel eens zeggen in de loop der jaren.
Hun huwelijksleven werd al na 2 jaar bezegeld met 2 kinderen. Mijn zus en ik hebben alle liefde en aandacht van hen gekregen en het is voor ons een zegen zulke lieve ouders te hebben. Ik hoop dan ook van harte dat wij nog lang samen mogen blijven. |
1963 Mooie jaar Van liefde door 2 mensen. Nu Samen 50 jaar Met de bijzondere wensen Aan deze echtpaar Veel liefde voor elkaar Samen met de kinderen En kleinkinderen Nog vele jaren
Gefeliciteerd Frank, met je ouders! Het is zo kostbaar en geniet er van....!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LYDIA448
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:52
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Dat geloof ik graag dan behoor ik schijnbaar tot die andere helft  |
Gelúkkig maar... dat houdt de boel in evenwicht..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:54
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ook al deugd die wet niet toch moet ze uitgevoerd worden. De lessen over homoseksualiteit zullen zeker gaan over de verdraagzaamheid of aanvaarding voor mensen met een andere sexuele geaardheid. Misschien wordt die verplichting op bepaalde strenge protestantse scholen aangegrepen om met bijbelverzen te gaan gooien waarin homoseksualiteit zo verfoeilijk wordt neergezet. Zo kunnen sommige ouders gerust hun kind naar school sturen opdat ze ook homohaters kunnen worden...bahhhh, verdraagzaamheid...Wat een vies woord is me dat. (voor alle duidelijkheid: dit is cynisch bedoelt) |
Ja of die wet wel of niet deugd is een gepasserd station . Hij is inmiddels aangenomen door onze democrtisch gekozen regering. En moet dus uitgevoerd worden. Als je daar als ambtenaar moeite mee hebt moet je een ander beroep zoeken. De wet moet opgevolgd worden. Ook in de zorg kun je tegen dingen aan lopen die niet met je geweten in overeenstemming zijn. Voor mij geld dan altijd de wens van de client in combi met de opdracht van de arts. Het is hun verantwoordelijkheid vind ik. Ik probeer slechts zo goed mogelijk mn werk te doen. Zodra ik daarover niet meer met mn geweten int reine kan komen ga ik ander werk zoeken. Misschie ga ik dan maar int kloooster
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:55
|
|
|
|
Als ik kijk naar mijn eigen hart, sta ik meer open dan vroeger! Ik merk als je hart open zet dat je ook meer kan ontvangen? En dat bevalt mij wel. Tuurlijk als je hart open zet, dan gebeuren ook pijnlijke dingen. Toch leer ik ervan en blijft mijn hart open staan.
Zo leer Onze Vader toch ook zet je hart open voor Mij.........!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:56
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | nou Zo'n dom idee vind ik het niet hoor. Stel mijn voetjes ook ter beschikking |
...ik kan niet masseren mijn 2 handen liggen in het gips...zelfs tikken gaat niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LYDIA448
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 11:14
|
|
|
|
| LAVERDE524 schreef: | Ja wanneer de tijd rijp is, die woorden hoor ik al zoooveeeel jaren. Anders hoor je mensen niks zeggen. Naja.... ik heb t in zoverre al los gelaten, maar dan ook in zoverre.
Weet je? Jezus zegt: het is nu de tijd om je te bekeren, niet later.
Dus.... het is nu of nooit. Dus als ze me nu niet willen, dan later ook niet. Heel simpel.
En rolf zoals ik jou profiel lees heb jij ook grenzen die heb ik dus ook .
Want als ik eenmaal de grens zet, dan komen ze bij mij ook niet verder. Ik heb zelfs een tijd gehad dat ik afstand hield van vrouwen en zelfs geen woord tegen hen zei. En dat is niet leuk. Kijk om afgewezen te worden kan zeer kwetsend wezen. Met mij eens? Ja toch? Maar ik kan dan ook zeer kwetsend wezen. Ik bedoel, dan geef ik het wederzijds. Heel simpel. Net zoals jij jou grenzen hebt, zo heb ik ook mijn grenzen. En mensen kennen mij als het zachte kleine lieve jongen, en ik ben niet boos of kwaadaardig van nature, teminste niet dat ik weet. Maar door altijd maar afgewezen te worden wekken ze bij mij ook een andere zijde van mij op die dan niet zo leuk is.
Nogmaals, jij hebt je grenzen zoals je zegt op je profiel, zo heb ik ook mijn grenzen, en dat is heel normaal.
Daarom heb ik dus ook besloten om mijn zoektocht te stoppen, ik zoek er niet meer om. Ik praat nu enkel nog over het geloof met anderen en meer niet. Niks geen liefde of romantiek brut gebeuren meer.
Ieder heeft zo zijn grenzen, mijn vriend. |
Ik bid voor je
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 11:25
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ow dear en is het ze deze keer gelukt de goede in te slaan voor je  |
Nog niet, maar alles is wel in bestelling nu,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 11:31
|
|
|
|
Jah klopt het was laat gisteravond... 
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CORNE927
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 11:32
|
|
|
|
Tja, hoe je het ook wendt of keert, er zit een vast patroon in wat niet doorbroken wordt. En dan blijf je in cirkeltjes lopen waar je niet uitkomt.
Op de één of andere manier is er sprake van passiviteit en de realiteit niet onder ogen willen zien, bang zijn gekwetst te worden. Alles laten afhangen van de Heere i.p.v het gekregen verstand van God goed te gebruiken.
Daarom huiver ik meestal als mensen met bijbelteksten zwaaien om hun argument kracht bij te zetten. Jij bent, net als iedereen uniek, Hij heeft jou op de wereld gezet, niet om in zelfmedelijden weg te kwijnen, maar om er wat van te maken. En het kan heel goed zijn dat Zijn plan een plan is zonder vrouw, inderdaad. Maar om op je 27e na wat teleurstellingen daar al zo zeker van te zijn gaat me wel iets te ver. Je bent toch gezond verder?
Denk es aan het verhaal van de knechten van Job, die allen hetzelfde geld kregen om tijdens zijn afwezigheid daar iets mee te doen. Degene die het begroef (om het niet te verliezen) was zwaar de pineut. En zo is het, als je niet durft, niet openstaat DIT leven te leven, dan krijg je het ook niet. Eigen schuld, dikke bult, zeg maar en niet afgeven op de vrouwen of de wereld, want dat is de makkelijkste weg om jezelf waarde toe te kennen.
En ja, het is moeilijk, vind ik ook hoor, maar ik geef niet op, dat is het verschil.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 11:33
|
|
|
|
Zal wel weinig doen, hier op de site zal ik vaker rondneuzen,
Hieperdepiep Joannie heeft de griep...!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 11:35
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Zal wel weinig doen, hier op de site zal ik vaker rondneuzen,
Hieperdepiep Joannie heeft de griep...! |
Oh sterkte meid ik ben er net bijna vanaf hij duurt niet zolang
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 11:36
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | Ja of die wet wel of niet deugd is een gepasserd station . |
Voor mij nog niet. Is het nu de waarheid of een aanname dat de wet sowieso gehoorzaamd moet worden? Moeten we de Here niet meer gehoorzaam zijn dan de wet?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 11:44
|
|
|
|
Wilma Landkroon & Vader Abraham - Zou Het Erg Zijn Lieve Opa
zou het erg zijn lieve opa Zou het erg zijn lieve opa Als de wind niet meer waait Als de haan in de morgen Z’n lied niet meer kraait Zou het erg zijn lieve opa Als het gras niet meer groeit Zou het erg zijn lieve opa Als een bloem niet meer bloeit Zou het erg zijn Als de klok in de toren niet meer slaat Als een vogel, z’n nestje en z’n moeder verlaat Zou het erg zijn lieve opa Als het maantje niet meer lacht Zou het erg zijn Als niet komt wat je vandaag had verwacht Nee, m’n kleine meisje Als jij maar van me houdt Ja mijn lieve opa Als jij maar van me houdt Zou het erg zijn lieve opa Als je gauw dood zou gaan Als de sterren aan de hemel er niet zouden staan Zou het erg zijn Als de zon, in de lucht niet meer schijnt Zou het erg zijn als de zee nu voor altijd verdwijnt Zou het erg zijn lieve opa Als de wind niet meer waait Als de haan in de morgen Z’n lied niet meer kraait Zou het erg zijn lieve opa Als het gras niet meer groeit Zou het erg zijn lieve opa Als een bloem niet meer bloeit Nee, m’n kleine meisje Als jij maar van me houdt Ja mijn lieve opa Als jij maar van me houdt Nee, m’n kleine meisje Als jij maar van me houdt Ja mijn lieve opa Als jij maar van me houdt 
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:21
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 11:49
|
|
|
|
Wilma : 80 rode rozen. (Wilma Landkroon, door Gert Timmerman gelanceerd kindsterretje): Single uit 1969.
Tachtig rode rozen voor oma lief O die zou ik haar graag willen geven Ik zou haar dan zeggen: omaatje lief 't Is voor uw verjaardag alstublieft Maar de centjes uit m'n spaarpot die zijn op Aan patat met mayonaise en aan drop Tachtig rode rozen voor oma lief O wat moet ik morgen toch beginnen Ik zou haar dan vragen: omaatje lief Toe vergeef me nu toch alstublieft Ik wou mijn oma zo graag rozen geven Want morgen wordt mijn oma tachtig jaar Maar 'k snap niet waar de centjes zijn gebleven Ik had toch haast een gulden bij elkaar
Tachtig rode rozen voor oma lief O die zou ik haar graag willen geven Ik zou haar dan zeggen: omaatje lief 't Is voor uw verjaardag alstublieft Maar de centjes uit mijn spaarpot die zijn op Aan patat met mayonaise en aan drop Tachtig rode rozen voor oma lief O wat moet ik morgen toch beginnen Ik zou haar dan zeggen: omaatje lief Ik wou tachtig rozen halen 'k Had geen geld om te betalen Toe vergeef me nu toch alstublieft 
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:21
|
|
| Naar boven |
|
|