| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 17:06
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Helaas is het zo dat een te lage bloeddruk ook niet altijd gezond is. Die van mijn vader was donderdag zelfs 65/40 en dat is toch echt gevaarlijk laag, zeker in zijn situatie.
Maar goed, hij is inmiddels thuis en moet het aanzienlijk rustiger aan gaan doen en dan voornl in de zorg voor en om mijn moeder. Het is een forse waarschuwing geweest. Het is uiteindelijk geen infarct geworden, maar weer een hartstilstand was wel dichtbij. |
Wow heb even wat gemist! Sterkte Josina, pff dat ziekenhuis en jou familie kent wat .... is er nog niet gesproken over icd???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 17:09
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...ik kan niet masseren mijn 2 handen liggen in het gips...zelfs tikken gaat niet |
Gaat hier dus rustig worden O nee Floshke is er nog
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 17:09
|
|
|
|
Jaja Joannie je had me tuk. Vrouwen zijn over het algemeen slimmer dan mannen, moet ook ik eerlijk toegeven. 
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:23
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 17:10
|
|
|
|
Jaja Joannie je had me tuk. Vrouwen zijn over het algemeen slimmer dan mannen, moet ook ik eerlijk toegeven. 
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:23
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 17:10
|
|
|
|
| ALTJE848 schreef: | Dankjewel Shanita
Ik lees je vind het eerste stukje verwarrend over dit en dat maar begrijp wel wat je wil zeggen , wens jou ook sterkte want ik lees maar als het niet goed is ook niet zelfbedachte maar eigen dingen die je mee hebt gemaakt. Maar goed kan het mis hebben dat is wat er in mij opkomt en zoals ik het lees Wel lees ik goed bedoelde adviezen nogmaals dank. Ik denk ook niet dat ik dat helemaal bedoel als jij maar dergelijk situaties zijn er wel eens geweest.
Wat ik bedoel is eigenlijk dat mijn zoontje verteld in een pleeggezin wat niet waar is ik geen recht word gedaan , door jeugdzorg omdat ze mij niet geloven, en de woorden hebben meer kracht van mijn zoon op dit moment , maar ik heb het antwoord al gevonden in de bijbel God zegt wat ik moet en mag doen, en dat is LOSLATEN.zoals HIJ zijn zoon los moest laten mag ik dat ook doen al leeft mijn zoontje en weet ik zeker dat God in hem leeft daarom kan ik loslaten in het zeker weten dat God alles ten goede zal keren en niet instanties die denken het beter te weten. Op een dag komt hij bij mij terug en kan ik vertellen waarom het zo gegaan is en dan is het feest als het op aarde gebeurd dan hier en anders in de Hemel waar mijn zoontje weer bij me terug zal komen. Ik wilde niet zo in persoonlijke dingen gaan treden maar ik ben open eerlijk en wat als God mij verteld in Jesaja dat Hij ter verantwoording zal roepen die mij ter verantwoording roepen . Dat heb ik al een heel jaar gezegd zonder dat ik wist dat deze woorden in de bijbel stonden en nu kreeg ik het zomaar dat ik zei heer wat wilt U dat ik lees mijn mail opende een schrijven over teleurstelling kreeg en toen deze verzen Jesaja 49 17 20 23 en vers 25 laatste twee regels Dan mag ik weten dat ik een God heb die mij de weg wijst wat mensen ook doen en willen Hij wijst mij een weg . En ik volg Hem gewillig achterna wat er ook gebeuren zal HIJ zal het ten goede keren op een dag. We hebben een God van wonderen daar geloof ik in het is niet altijd makkelijk maar wel mogelijk door HEM die mij kracht geeft.
Ik wens ook een ieder die dit leest en jouw dit toe veel kracht wijsheid van de Heer . Hij geeft als we bidden geneest en hersteld ons naar Zijn plan.
Groet en zegen Anita |
Ja dat herken ik. Onrecht dat soms uit een hartje kan komen van een kind. Waardoor de knop van schuldgevoel ingedrukt wordt terwijl het niet zo bedoeld of zo is. De liefde over wint Anita.
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op zaterdag 5 januari 2013, 17:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 17:13
|
|
|
|
Patat, mayonaise, en een kippenpoot mmmm was heerlijk.
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 17:15
|
|
|
|
whahaha wist het wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 17:16
|
|
|
|
|
gewone macaroni hier op verzoek
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 17:19
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Patatje oorlog |
mmmmlekker......water loopt al in mijn mond
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 17:20
|
|
|
|
|
boerenkool, met worst......................
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 17:21
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | | Wow heb even wat gemist! Sterkte Josina, pff dat ziekenhuis en jou familie kent wat .... is er nog niet gesproken over icd??? |
Jaja, we hebben allemaal een strippenkaart waar geen einde aan schijnt te komen
Er is niet gesproken over een ICD. De 1e keer dat het gebeurde (een aantal jaren geleden) was het gelijk een hartstilstand, maar toen tgv een hartinfarct.
Zoals het er nu naar uitziet komt het nu doordat de pompfunctie verder verminderd is en niet omdat de sinusknoop problemen geeft. Het is dus nog maar de vraag of een pacemaker een oplossing kan zijn. Ze gaan het in het ziekenhuis iig verder uitzoeken, dus we zullen het wel horen. Hij heeft nu iig medicijnen ter ondersteuning van de pompfunctie en ik hoop dat die al goed aan slaan, dat op zich zal al wat meer rust geven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 17:26
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Laat ik nu denken dat jij ziek op bed lag Hihi doet me denken aan dat liedje, hup daar is Willem met de waterpomptang de nijptang en de combinatie tang  |
ja het is erg hoor Erika ben ik ziek dan gaat de bel constant, dus ik in mijn pyama................ach ik ben erg blij met mijn buurtjes............de ene haalt boodschappen voor mij en de ander kom met een kopje thee en de anderkomt voor een schroeverdraaier.....................
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 17:27
|
|
|
|
[quote=LYDIA448]er zijn mannen die het niet met je eens zullen zijn..[/quote
Jeay........... ai noo,.... trouwens de mijne is redelijker wijs geb.....]
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 17:31
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | ja het is erg hoor Erika ben ik ziek dan gaat de bel constant, dus ik in mijn pyama................ach ik ben erg blij met mijn buurtjes............de ene haalt boodschappen voor mij en de ander kom met een kopje thee en de anderkomt voor een schroeverdraaier.....................  |
Oe Wat heb je dan voor ziekte dat je daarbij een schroevendraaier nodig hebt??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 17:34
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | | HET EINDE ALLER DINGEN IS GEKOMEN!!!!! |
PRECIES
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 17:40
|
|
|
|
Oei, klinkt best wel zorgwekkend allemaal  Heel veel sterkte ermee, Josina, voor jou en je familie!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 17:41
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Jaja, we hebben allemaal een strippenkaart waar geen einde aan schijnt te komen
Er is niet gesproken over een ICD. De 1e keer dat het gebeurde (een aantal jaren geleden) was het gelijk een hartstilstand, maar toen tgv een hartinfarct.
Zoals het er nu naar uitziet komt het nu doordat de pompfunctie verder verminderd is en niet omdat de sinusknoop problemen geeft. Het is dus nog maar de vraag of een pacemaker een oplossing kan zijn. Ze gaan het in het ziekenhuis iig verder uitzoeken, dus we zullen het wel horen. Hij heeft nu iig medicijnen ter ondersteuning van de pompfunctie en ik hoop dat die al goed aan slaan, dat op zich zal al wat meer rust geven. |
oke dan ... sterkte ermee!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 17:41
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Gaat hier dus rustig worden O nee Floshke is er nog  |
Tsja, vergeet vooral ook Prikkie niet. Het is buiten veel te zacht weer, dus dat stekelvarkentje zal voorlopig ook nog niet beginnen aan zijn winterslaap, vrees ik.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 17:42
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Oe Wat heb je dan voor ziekte dat je daarbij een schroevendraaier nodig hebt??  |
wel voorgaande verichten lezen Roelande of hebbie ook nog koorts  Ze hoopt met de schroevendraaier het luikie te openen dat de griep weggaat
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zaterdag 5 januari 2013, 17:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 17:43
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Tsja, vergeet vooral ook Prikkie niet. Het is buiten veel te zacht weer, dus dat stekelvarkentje zal voorlopig ook nog niet beginnen aan zijn winterslaap, vrees ik.......  |
Nee blijkbaar heeft tie zelfs familie erbij gehaald
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 17:45
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Patat met mayo, pindasaus, currysaus en wat gesnipperd ui , omdát het af en toe mag.  |
Ga jij nu ook al midden in de nacht op cm zitten Jij hebt energie nodig he... tssss moet jou in de gaten houden geloof ik 
Euh ga zo een frietje pinda halen
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zaterdag 5 januari 2013, 17:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAT170
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 17:47
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Ik vind dit juist goed dat ze dit gaan doen, dat ze ook gewoon naar buiten kunnen komen! Er zijn al veel huwelijken kapot door gegaan, door zwijgzaam van de partner die anders is! En vooral in de wereld als christen, is de oordeel van de mens keihard! Vroeger was zwijgen, nu is de tijd voor open zijn! |
Nu is niet de tijd van open maar de tijd waarin alle zonden openlijk wordt gedaan. Ik geloof uiteindelijk ga je hiermee tegen God in, God is namelijk duidelijk in de bijbel daarover.
romeinen1vers26 Daarom heeft God hen overgegeven aan schandelijke lusten, want hun vrouwen hebben de natuurlijke omgang vervangen door de tegennatuurlijke. 27 Eveneens hebben de mannen de natuurlijke omgang met de vrouw opgegeven, en zijn in wellust voor elkander ontbrand, als mannen met mannen schandelijkheid bedrijvende en daardoor het welverdiende loon voor hun afdwaling in zichzelf ontvangende.
Levicitus18vers22 En gij zult geen gemeenschap hebben met een, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschap heeft met een vrouw: een gruwel is het. 23 En met geen enkel dier zult gij vleselijke gemeenschap hebben, om u daarmee te verontreinigen; en een vrouw mag niet staan voor een dier, om daarmee gemeenschap te hebben: schandelijke ontucht is het.
Ik denk dat er vroeger meer moraal was onder de mensen en zelfs 40,50 jaar geleden het homohuwelijk ook niet door ongelovige in Nederland werd geaccepteerd. Dit heeft niks met openheid te maken maar ik denk te maken dat we in de eindtijd leven.
Laatst aangepast door
|
MAT170
|
op zaterdag 5 januari 2013, 17:59
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 17:47
|
|
|
|
| JANE410 schreef: | | Een vest, een colbertje en een regen poncho. Ook nog een schilderij met pioenrozen via markplaats. Hoop wel dat `t ie heel overkomt, dat het glas nog heel is |
Voor dat jasje geloof ik het wel Maar die pioenrozen kunnen weinig hebben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAT170
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 17:51
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ook al deugd die wet niet toch moet ze uitgevoerd worden. De lessen over homoseksualiteit zullen zeker gaan over de verdraagzaamheid of aanvaarding voor mensen met een andere sexuele geaardheid. Misschien wordt die verplichting op bepaalde strenge protestantse scholen aangegrepen om met bijbelverzen te gaan gooien waarin homoseksualiteit zo verfoeilijk wordt neergezet. Zo kunnen sommige ouders gerust hun kind naar school sturen opdat ze ook homohaters kunnen worden...bahhhh, verdraagzaamheid...Wat een vies woord is me dat. (voor alle duidelijkheid: dit is cynisch bedoelt) |
Het heeft niks met homohaat te maken, ik haat geen homoseksuelen maar de daad kun je als christen nooit en te nimmer achter staan. Doe je dat wel goedkeuren dan geloof ik dat je een vuist naar God maakt, lees romeinen maar eens waar God spreekt en niet alleen tot degene die o.a. zo leven maar ook degene die er hun bijval aan geven.
Laatst aangepast door
|
MAT170
|
op zaterdag 5 januari 2013, 17:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 18:00
|
|
|
|
vraag aan mati
Stel eens voor als het jou kind was die gevoelens ervoor heeft en toch de weg kiest, en dan?
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op zaterdag 5 januari 2013, 18:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Oei, klinkt best wel zorgwekkend allemaal  Heel veel sterkte ermee, Josina, voor jou en je familie!! |
Dank je wel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | | oke dan ... sterkte ermee! |
Thnx!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAT170
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 18:03
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | vraag aan mati
Stel eens voor als het jou kind was die gevoelens ervoor heeft en toch de weg kiest, en dan? |
Ik denk die weg laten gaan bij de verloren zoon zie ik ook dat de vader hem laat gaan. Maar dit gaat erom dat mensen er ook goedkeuring aan geven je kunt als christen bv geen homohuwelijk inzegenen.
En Hij zeide: Iemand had twee zonen. 12 De jongste van hen zeide tot zijn vader: Vader, geef mij het deel van ons vermogen, dat mij toekomt. En hij verdeelde het bezit onder hen. 13 En weinige dagen later maakte de jongste zoon alles te gelde en ging op reis naar een ver land, waar hij zijn vermogen verkwistte in een leven van overdaad
Later zie je dat hij gelukkig weer terugkeert naar zijn vader en tot bekering komt. De andere kant wat ik bedenk is je moet natuurlijk wel baas in eigen huis blijven. Dit is wat er over diakenen wordt gezegd 1timoteus3vers12 Diakenen moeten mannen van één vrouw zijn, hun kinderen en hun eigen huis goed bestieren.
Laatst aangepast door
|
MAT170
|
op zaterdag 5 januari 2013, 18:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 18:13
|
|
|
|
| MAT170 schreef: | Fritz ik ben trouwens helemaal geen voorstander van secularisatie.
http://www.rzim.org/just-thinking-broadcasts/secularization-its-control-and-power-part-1-of-4/
http://www.rzim.org/just-thinking-broadcasts/secularization-its-control-and-power-part-2-of-4/
http://www.rzim.org/just-thinking-broadcasts/secularization-its-control-and-power-part-3-of-4/
http://www.rzim.org/just-thinking-broadcasts/secularization-its-control-and-power-part-4-of-4/ |
als je linken plaatst, moet je even weer koopiëren en dan op URL erchtsboven klikken, staan zer zo op dat al smen e rop klktze gelijk openen, je kunt het proberen door bij je reactie met wijzigen te doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAT170
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 18:15
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | | als je linken plaatst, moet je even weer koopiëren en dan op URL erchtsboven klikken, staan zer zo op dat al smen e rop klktze gelijk openen, je kunt het proberen door bij je reactie met wijzigen te doen |
Is gebeurd.
|
|
| Naar boven |
|
|