| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 16:40
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Zei ik toch spreek echt de waarheid zo ben ik wel  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 16:40
|
|
|
|
| ALTJE848 schreef: | Ik zie een nickname onder de noemer liegen Blijf gewoon je zelf de Heer heeft zelf jouw die naam gegeven , wat doe je Hem aan door je anders voor te doen dan je bent.? verloochen je zelf neem je kruis op en volg Hem. zou Hij je willen kennen als je liegt anderen bedriegt met verkeerde namen leeftijden laat staan of een profiel wel kloppend is. Hoe ver gaan we om niet meer eerlijk te kunnen zijn in deze wereld? Blijf gewoon je zelf dat zegt ook iets over je zelf denk ik.
Anita |
Ehhh jij staat wel met een nickname he Ik sta gewoon met mijn eigen naam maar zoals al wel eens eerder in dit topic is gezegt, kan ik het me van sommigen wel indenken... Je wilt contacten maken maar bv niet graag je ex tegenkomen of iemand die geen lid is kan wel namen lezen maar geen foto zien als je dat hebt aangevinkt... Voor mij maakt het niet uit, maar idd verwacht ik wel dat men als er prive contact is dat de ware naam wordt genoemd, en dan bedoel ik met name als je een man/vrouw contact hebt... Zelf heb ik de ervaring dat men vrij snel zegt ik heet zo en zo
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 16:41
|
|
|
|
nick en simon.......................
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 16:42
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | je hoeft er geeneens voor te verhuizen om spullen kwijt te raken, als je een kamer gaat opknappen dan gaat het al heel goed.......om iets kwijt te raken  |
Evaring mee Ikke zal het zacht zeggen maar als ik iets kwijt ben is het zoiets stoms als een nietmachine of plakband
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 16:43
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | nick en simon.......................  |
Kan ik me wel in vinden komt dat steeds bij jou vandaan dan die herrie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 16:44
|
|
|
|
| KEITH722 schreef: | maritime spreekt misschien meer voor zichzelf?, gelukkig zijn er ook nog wel mannen die de behoefte aan "een moeder" zijn ontgroeid en het al alleen met een vrwl. partner af kunnen  |
gelukkig ....................
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 16:45
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...dat ik anna-piet vandaag nog niet heb gelezen. Normaal plaagt ze in de ochtend toch heel CM. Is ze weer met haar strijkplank naar een land dat voor ons onbekend moet blijven?  |
Ze is wokken denk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 16:47
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Plafond af moeten krabben. dag mooie rode muur die al klaar was  |
Hoe ist nu dan met mooie rooie muur???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 16:52
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Kan ik me wel in vinden komt dat steeds bij jou vandaan dan die herrie  | dit is geen herrie............dit is heerlijke muziek...................
oordopjes in je oren doen dan hoor je het niet meer! 
zeg erika......pas maar op..zaterdag zit ik echt in de buurt bij jou
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op dinsdag 8 januari 2013, 16:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 16:52
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | Ja heel apart boek he? |
Ik heb 'm pas uitgelezen, ja er zit een hele symboliek achter...
De vader, moeder en dochter kunnen ineens wel werken nu Gregor dat niet meer kan. En plannen maken om kleiner te wonen zonder personeel.
Hij(Gregor) onderhield de hele familie met zijn baan, op een zaak waar zijn vader grote schulden had ook nog, die betaalde hij ook af.
Vader, moeder en zus konden een luxueus luilekkerland leventje leiden door Gregor.
Wat opvalt is, dat, ook al is Gregor veranderd in een levensgroot insect, hij in het boek gewoon respectvol 'Gregor' blijft worden genoemd door de auteur....
Het moraal(volgens mij dan)....Hoeveel kinderen worden door ouders, instanties met name vroeger, in arme landen, straatkinderen, als niet mee dan een insect gezien....en behandeld....
Zolang ze wat opleveren, ok, ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 16:53
|
|
|
|
| LYDIA448 schreef: | | Is er een boeken topic?? |
Weet niet zeker, je kan er zelf een maken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 16:54
|
|
|
|
[qoute=CORNE927]beste mensen, misschien moeten we Laverde met rust laten, het is duidelijk.
Geen enkele professionele hulp heeft soelaas geboden en zelf is hij ook duidelijk in wat hij (niet)wilt en niet minderjarig meer. Ofwel, als volwassene is hij helemaal alleen zelfstandig in het nemen van al zijn beslissingen, al dan niet met zijn Bijbelse Vader.
En al onze beste bedoelingen worden niet of bijna vijandig van repliek voorzien en/of word je met de Bijbel,(welke vertaling ook weer) om de oren geslagen waarin staat dat hij alleen 'gezond' is en ik (ik spreek voor mezelf) niet.
Ik mijd beter het forum, want de bloeddruk stijgt naar ongekende hoogte merk ik soms en das niet de bedoeling denk ik.
Ik ben ook geen type voor slap geklets helaas, dus wens jullie veel plezier hier.
All the best. [/quote]
Met "we" betrek je mij er ook in? Het zijn jouw bevindingen, maar helaas de mijne zijn anders.
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op dinsdag 8 januari 2013, 17:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 16:55
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | | Knipogen naar mannen doe ik niet snel. |
waarom niet....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 16:58
|
|
|
|
Ik ben heel erg gevoelig op het moment.
Voorbeeld: normaal kan ik, lekker met een bordje eten, heerlijk een paar afleveringen van 'goede tijden...' zien.
Gisteren kon ik dat niet verdragen, meteen een dvd van 'het kleine huis...' opgezet, en ik werd rustig en gelukkig.
Weet je waarom, ja voor mij dan: de Liefde overheerst daar áltijd....in combinatie met het Geloof....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 17:05
|
|
|
|
sommige noemen mij Johanna en de andere weer Hannie, ik dacht doe iets orginails en ik maak er gewoon Joannie ervan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 17:07
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | waarom niet....  |
Ik ben nog steeds een echte kerel zonder rokjes en panty's
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op dinsdag 8 januari 2013, 17:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 17:15
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ik ben heel erg gevoelig op het moment.
Voorbeeld: normaal kan ik, lekker met een bordje eten, heerlijk een paar afleveringen van 'goede tijden...' zien.
Gisteren kon ik dat niet verdragen, meteen een dvd van 'het kleine huis...' opgezet, en ik werd rustig en gelukkig.
Weet je waarom, ja voor mij dan: de Liefde overheerst daar áltijd....in combinatie met het Geloof.... |
Ha Ha ik mag lachen nu wat mooi om te lezen dat is de liefde van je Hemelse Vader die binnenkomt gaaaaaaaaf zeg hou vast, Stop met worstelen zeg ja tegen God nee tegen de boze die heeft toch al verloren las vanmiddag een mooi stukje zo mooi De boze houd je af van God door alle leugens die hij je geeft, ik lees je en dank je Shanita de Heer is met je bezig aan het kneden vormen voor een mooie toekomst. En mooi mens je weet nog niet wat de Heer voor jou in petto heeft. Ik denk maar zo is het hier niet op aarde dan heeft hij nog veel mooiers in de Hemel ik zie daar ook naar uit verlangen naar iets dat ik niet kan zien blind staren in het donker tastend rond dolen en dan vertrouwen als in de sneeuwstorm voor twee jaren terug ik stond op het strand niets kon ik meer zien geen drie minuten later zat ik binnen je zag geen vinger meer voor ogen ik dacht wau dit is vertrouwen op God ik vond het een kadootje voor mij . En nog steeds Hij liet me zien dat HIJ te vertrouwen is altijd wat er ook gebeurd. wens je Zijn zegen en allen die dit lezen ook toe
Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 17:21
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Heet je Altje of Anita?
Leanne,best goed gekozen vind ik zelf  |
Denk wat je leest of vraag wat er staat jong lady ik lieg niet en mijn naam is anita die kon niet heb ik mijn geboorte naam gekozen en heet dus Echt Anita Altje en nog meer .
Hoe zo liegen ???????????? IK Eer mijn Heer en lieg niet.
Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LYDIA448
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 17:38
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | En over wat heb je het nu specifiek? |
Ik heb niet de behoefte om dat te delen hier... het is niet iets waar ik trots op ben, ook niet waar ik me voor schaam. Maar open en bloot hier voor een ieder die het wil lezen gaat me veel te ver..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 17:44
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Evaring mee Ikke zal het zacht zeggen maar als ik iets kwijt ben is het zoiets stoms als een nietmachine of plakband  |
je plakband moet je vast nieten en je nietmachine vast plakken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 17:45
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | als ik in buiten in het donker loop, en ik kijk naar de lucht, dan zie ik allemaal knipperlichtjes. rode groene en witte. zouden die groene van de marsmannetjes komen? met zegt dat marsmannetjes groene wezentjes zijn. |
dat zijn verkeersvliegtuigen die nog niet zo hoog zitten maris,
de rood-oranje lichtjes gaan langzaam, de witte snel en het groene licht zit aan het uiteinde vd rechtervleugel vh vliegtuig (net als bij een schip)
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op dinsdag 8 januari 2013, 17:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 17:51
|
|
|
|
(ps: dit is het (engelstalige) bericht dat de aanleiding gaf tot mijn topic, dan weet je er nog net wat meer van
http://www.paintsquare.com/news/?fuseaction=view&id=7503
'tis alleen afwachten hoe de binnenkant vh schip zich houdt ten aanzien van dit plan, de spanten enz, als dat binnenkort instort (het wrak ligt er al 100 jaar) heb je nog niks) a
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op dinsdag 8 januari 2013, 17:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 17:59
|
|
|
|
| KEITH722 schreef: | (ps: dit is het (engelstalige) bericht dat de aanleiding gaf tot mijn topic, dan weet je er nog net wat meer van
http://www.paintsquare.com/news/?fuseaction=view&id=7503
'tis alleen afwachten hoe de binnenkant vh schip zich houdt ten aanzien van dit plan, de spanten enz, als dat binnenkort instort (het wrak ligt er al 100 jaar) heb je nog niks) a |
Het verfen behoudt het schip niet! hetgeen dat vergaan is, is vergaan. Thats live.
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op dinsdag 8 januari 2013, 18:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 18:08
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | Ik ben nog steeds een echte kerel zonder rokjes en panty's  |
ik ben er stil ervan......................
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 18:08
|
|
|
|
| GERRIT603 schreef: | je plakband moet je vast nieten en je nietmachine vast plakken  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 18:12
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | dit is geen herrie............dit is heerlijke muziek...................
oordopjes in je oren doen dan hoor je het niet meer! 
zeg erika......pas maar op..zaterdag zit ik echt in de buurt bij jou  |
Wel goed lezen he ik sloot me eerst bij jou aan Maar hoor nog wel eens erg harde muziek die niet te localiseren is denk misschien is uwes het
Gesellie hoor als je langskomt zal ik zwaaien als je aankomt gaat de deur open
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 18:14
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | ik ben er stil ervan......................  |
haha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 18:17
|
|
|
|
| LYDIA448 schreef: | en toch... kan dat best, op basis van verstandhouding? een knipoog kan op meerdere manieren gebruikt worden.. 
heeeeeyyy weer een nieuw topic hahahaha  |
haha idd lol, ik blijf een man, mischien met te weinig vrouwelijke hormonen.......
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op dinsdag 8 januari 2013, 18:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 18:25
|
|
|
|
ALS SATAN WIST WELKE OVERWINNING JEZUS HEEFT BEHAALD AAN HET KRUIS, ZOU HIJ HEM NIET LATEN STERVEN.
Een pracht leus die ik eens las, mar een hele grote waarheid. Jezus heeft daarmee macht gekregen over het leven, het EEUWIGE leven. Hij bepaald welke zonde hij vergeeft, Hij bepaald of zij die bij Zijn terug komst ingaan zien en Hem alsnog belijden , of zij (net als die ene die naast Hem hing) of het dan te laat is of niet. Wij mogen graag even in Gods schoenen gaan staan en voor rechter spelen , maar die eer krijgen wij niet en dat is maar gelukkig ook.
Als Hij terug komt zullen er misschien wel heel veel eendags christenen komen, misschien wel ook nog heel zware criminelen en geesteszieken, maar het is aan Jezus of Hij hen dan vergeeft. Wij kunne niet bij benadering aangeven wat HIj zal doen, maar Zijn OVERWINNING zal gigantisch zijn. Hij refereert er ook maar in sommmige gelijkenissen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 18:27
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | | ALS SATAN WIST WELKE OVERWINNING JEZUS HEEFT BEHAALD AAN HET KRUIS, ZOU HIJ HEM NIET LATEN STERVEN. |
is dat zo???
ken jij deze tekst?
Dan 9:27 En hij zal velen het verbond versterken een week; en in de helft der week zal hij het slachtoffer en het spijsoffer doen ophouden, en over den gruwelijken vleugel zal een verwoester zijn, ook tot de voleinding toe, die vastelijk besloten zijnde, zal uitgestort worden over den verwoeste.
Hij staat met een kleine letter, wie is die hij??? Wie heeft de slachtoffer en spijsoffer doen stoppen??? Satan wist heel goed waar het omging nog beter als wij...
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op dinsdag 8 januari 2013, 18:40
|
|
| Naar boven |
|
|