ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ALTJE848
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 8 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ALTJE848
Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: zondag 24 februari 2013, 20:38
BerichtOnderwerp: Dank U wel ...
 
Dankjewel Margriet

Dank aan allen die met me mee leven.
Dank aan deze tijd die ik mocht delen,
Dank voor Jullie gebeden.
Dank voor wat ik hier mocht leren.
Dank voor alles

Dank voor VREDE jouw lied margriet.
Dat wens ik ook allen toe die mij een warm hart toe dragen al weet ik niet wie dat allemaal zijn, maar voor jullie allemaal van mij de Vrede van Hem die alle verstand te boven gaat en niemand die gelooft verlaat.

Dank God die me dat geeft vandaag door wat ik geloof in HEM .
Dank voor wie ik mag zijn dat ik anderen ook mocht bemoedigen.
Dank God telkens weer boven alles
Dank God zeker blijf ik zingen met tranen zo ook vanochtend in de dienst om dat ik weet HIJ leeft en is altijd bij mij.
Dank God in alle omstandigheden want ik weet HIJ is REDDER.


Groet Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: zondag 24 februari 2013, 13:30
BerichtOnderwerp: Dank U wel ...
 
Ja nog net op de valreep kan vandaag nog .

In een dankbaar hart is geen plaats voor teleurstelling

En ik ben dankbaar dat de Heer met weer thuis heeft geroepen,
Dat ik me goed voel met de beslissingen die ik maak.
En dat ik zeker ben dat de deuren die ik nu dicht heb gedaan.
God weer nieuwe opent en die zullen mooier zijn want ik groei,
en Hij maakt mij steeds mooier nieuwer een parel in wording,
om straks te mogen schitteren in het koninkrijk van God.
Hoe de weg er uit ziet weet ik niet wel weet ik dat deze weg
niet dood loopt en Het is de enige weg de waarheid en het leven.

Als Jezus mijn liefde is ben ik zijn liefde en dan kan ik uitdelen naar de wereld zoals HIJ het bedoelt heeft.

Ik ben Dankbaar dat Hij me kneed vijlt aan me timmert, soms met harde hand maar uiteindelijk ben IK ZIJN product en iemand die productie perfect laat lopen is de timmerman zelf.

Ik ben God dankbaar boven alles in mijn leven.
Dat ik mag stralen weer lucht heb weer mag zingen ,ondanks tranen,
Mag deelnemen in Godshuisgezin dat ik wilde opgeven,(kerk)
Maar mijn maker mijn pottebakker is nog niet klaar en liet niet toe dat het zover kwam.
Ik ben dankbaar dat ik niet zelf meer mag en kan kiezen dat HIJ mijn leidsman is

Gods zegen voor jullie allen ,
Vandaag ben ik echt voor het laatst.
Morgen word mijn abbo verwijderd aldus de redactie.

P .s Heerlijk om in Dankbaarheid te leven.

Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 23:22
BerichtOnderwerp: cm verlaten
 
Dank jullie voor de wensen voor mij het ga jullie goed

Groet anita .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: donderdag 21 februari 2013, 12:35
BerichtOnderwerp: cm verlaten
 
Ik ga cm verlaten en zal vele mensen missen, zaterdag a.s ga ik afsluiten.
Ik wil ook al deze mensen voorspoed geluk en veel liefde toewensen, en boven al deze dingen de zegen van God meegeven.

Blijf in de liefde want HIJ had eerst jouw lief .

Altje Anita


Laatst aangepast door
ALTJE848
op donderdag 21 februari 2013, 12:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: donderdag 21 februari 2013, 12:19
BerichtOnderwerp: Tips om gelukkig te worden en te blijven.
 
Een Tip:we zeggen Geloof Hoop en Liefde

Draai maar andersom : Ontvang eerst de Liefde van GOD , blijf standvastig in dat Geloof en Hoop dan op de dingen die HIJ voor je heeft in je leven, zoals beloofd in het woord.

Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 23:02
BerichtOnderwerp: Zelfmedelijden
 
Als we allemaal de LIEFDE GOED zouden kennen heb je geen discussie nodig toch ?

Geen vragen meer Geen directe antwoorden hoe goed ook bedoelt maar meestal verkeerd over komt of via sms of via mail alles wat maar geschreven is er gaat niet voor niets zoveel mis nu in de wereld door MISCOMMUNICATIE

Ik wens iedereen hier op cm nog vele nuttige gesprekken toe die elkaar brengen bij het kruis en niet in de afgrond trappen.

Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 17:15
BerichtOnderwerp: Gebed gevraagd!!!
 
SHANITA130 schreef:
Je zei juist goede dingen, namelijk luisteren naar je lichaam(en geest natuurlijk....

Ja, soms/vaak moet ik grenzen stellen, dan kan ik geen mensen velen, juist de mensen die dicht bij me staan, ja, dan ben ik te emotioneel, en kan ik wel weer overweg met mensen die verder, van me af staan.

En dan ben ik angstig dan rustig dan rustig en gelukkig, en ook nog andere toestanden waar ik in verkeer, en dat dan allemaal op een dag, en ja, ik kan zelf rusten en prikkels controleren als ik dan alleen ben.

Dus ja, met een van me 2 vrienden ga ik alleen om als ik stabiel goed in me vel zit zeg maar.

Dus ja, helaas de helft van de afspraken moet ik afzeggen en ja, dan zie ik het zo; het glas is dan voor mij halfvol...

En ja, ik kan wel blijven dubben, dat 'het' zooooo moeilijk is voor mijn vrienden...ja, en voor mij dan? Nog 100 keer zo moeilijk.

Dusz, dát doe ik niet meer: graag of niet, vrienden met mij....



Met S. vrienden zijn, ja, dan weet je, de helft van de keren zegt ze af, maaaar: (tromgeroffel) de andere helft van de keren houdt ze zich wel aan de afspraken, en ze zegt altijd netjes af.

Als je me vader kent, ja echt als insider dus niet oppervlakkig want dan is tie zoooooo aaaaaaardig.
Maar als je 'm dus echt kent als insider dan denk je, 'heeft híj voor een klein meisje moeten zorgen'...ongerust kijkende smiley.... Smiley die vol vragen zit Twijfelende smiley Verraste, verbaasde smiley Zieke smiley

Ja, er lopen wat pedo's rond, ja, en als je de pech hebt dat zo'n @##$%$ je eigen vader is.
Ja, dan hou je daar natuurlijk wat aan over...

Ja, pedo's hebben ook kinderen....(en die kinderen als ze pech hebben komen ze in aanraking met sektes waar ze Van Harte moeten vergeven, sommigen lieten de dader zelfs op hun eigen kinderen passen....en dan weer van Harte vergeven moeten, let wel; moeten, dat ie ook aan je eigen kinderen zat(nou is 'zitten' een understatement...

En je ik ben blij dat ik het overleeft hebt.....mijn gedachten gaan uit naar al de zelfmoorden in de lotgenotengroepen waar ik kwam en kom....





Shanita dit gaat wel heel off topic maar ben er van overtuigd dat de HEER mee leest ik wil er aan toevoegen Heer neem dit gebed ter ore
Dat Shanita vrij word gezet in denken en doen dat ze mag leven ter ere van u en niet meer door denken instant houd wat haar is aangedaan.
Dat ze haar slachtofferrol bij het kruis mag laten, het oude nu voorbij en dat het nieuwe is gekomen ook voor haar.

Dat mensen die oor en veroordelen haar als een mooi mens gaan zien een waardevol mens dat mag getuigen dat ze staande is gebleven door Uw kracht.
Heer u ziet haar hart ik zing vaak het lied :Heer raak mijn hart aan maak mij bereid uw pijn te voelen om wie er lijdt u tranen te huilen uw wegen te gaan O kom in mijn hart o heer heer maak mij bereid .

Heer ik wil u bidden dat u Shanita een hart wilt geven dat een ommekeer zal hebben van grote omvang vol van liefde over u mag spreken dingen kan omdraaien wat negatief is positief kan gaan zien,
dat ze op een dag de vruchten mag uitdelen , ik zie ze wel waar anderen het hier niet zien, wil ook deze mensen zegenen en laten beseffen dat U koning op de troon bent en geenszins wij als mens.
Heer Mijn hart zegt kom met u heilig geest werk in ons opdat wij uw lichtend licht mogen zijn zoutend zout dat de wereld zonder ons aan te trekken wat mensen vinden of zeggen een parel zijn in uw hand.

zegen shanita en alle anderen die dit lezen

anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 14:31
BerichtOnderwerp: liefde overwint alles
 
BERENDJAN590 schreef:
liefde overwint alles

al staan er dikke muren.
al zijn de bergen nog zo hoog.
al gaat het even duren.
al staat er spanning op de boog.

als God je de liefde geeft.
Hij geeft jou iets bijzonder
dat het in jou hart verweeft
dat is alleen maar Gods wonder.

al staat water aan je lippen.
al ben je in een diepe dal
al maak je rare slippen.
al is het nog zo mal.

als God je de liefde geeft
Neem dan dat van hem aan.
dat jij hier om leeft
dat jij naast Hem mag staan.

al sta je nog zo alleen.
al voel jij je zo eenzaam.
al sta je wankel op de been.
al heb je pijn in je lichaam.

als God je de liefde geeft.
dan zal Hij voor je zijn.
dan is niets in jou wat beeft.
dat voelt dan erg fijn.

al lijkt het donker in je leven
al heb je het nog zo benauwd
al is het of je alles heb gegeven.
al is niets meer dat blinkt als goud.

als God je de liefde geeft.
pak het stevig vast.
dan is het als of je in de wolken zweeft.
wat je draagt is dan vallend last.

berend jan




Dus jij zegt liefde mag je omarmen,
je aan elkaar verwarmen,
maar dan komt die ene kus ,
voel ik me niet veilig meer en dus,
want de een of de ander wil meer (liefde)
Dan vraag ik me af ,
wanneer mag dat dan ,
of sla ik de plank mis als ik weer iemand
in mijn leven wis .....

Ik denk en schrijf meteen,
hoop dat ik ook niet blijf alleen,
maar ik mag geen twee heren dienen,
hoe moet het dan in mijn leven ,
als er één komt die zegt ik wil worden je man
mag dat dan?

Ik lees je gun je een leven samen
want dat is ja en amen ,
samen aan tafel genieten ontbijtje voor twee,
dat is toch veel fijner dan in je eentje te zijn
Ja het leven lacht je toe wens je veel zonneschijn,
veel liefde en geluk,
dan kan het prille begin niet meer stuk.

Wens je boven alles Gods zegen toe,
Want van Hem komen alle dingen
die je mag omringen,
liefde mag geven
ik hoop voor jou de rest van je leven.
Samen in de naam van Jezus opgaan in Zijn heerlijkheid
Ja dat is mooi dan is het leven niet meer een strijd,
dan kan je samen dragen zoals je zelf ook schrijft,
over muren springen dwars door alle dingen.

En die boog wie weet lopen, jullie samen .
daar onderdoor de koning tegemoet.
als bruidegom en bruid , dan pas is het goed.
Dan komt hooglied mooi van pas,
want dat is de liefde die HIJ bedoelt heeft voor jullie twee.
Ja vertrouw er maar op HIJ gaat met jullie mee.

zomaar van mij uit mijn hart
wat vind ik het fijn voor jullie een nieuwe start .

Hoop Geloof en Heb Lief

Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 18:35
BerichtOnderwerp: God zet de juiste mens op de juiste tijd op de juiste plaats
 
LYDIA448 schreef:
..... geen woorden voor!
respect!

Zo wat een getuigenis mooi hoor Tessybeer
Dit getuigt dat JIJ samen met God meer dan overwinnaar bent JIJ die de kracht kreeg om door te gaan om te kiezen voor het leven
IK zou haast zeggen gefeliciteerd en wie volgt.
Ja ook ik weet het is een strijd, de dokter zei tegen me vorige week
Jou geloof is je kracht dat houd je op de been je bent sterkt genoeg
pppfff gevoel klopte niet en heb dat ook gezegd , maar ze kent me .
En nu ben ik zover samen in de naam van Jezus weer verder te gaan , morgen sinds drie weken weer eens naar mijn eigen kerk heb koffie dienst dus ik moet wel ?
Maar nee hoor ik kies er voor om te gaan Hem te dienen wat al die honderd mensen ook zeggen denken over mij God weet en kent mij als geen ander en Hij brengt mij veilig thuis .
En als ik van anderen hoor wie ik ben in Christus dan mag ik daar gehoor aan geven en mag ik door de juiste mensen op de tijd die ik nodig heb horen wie ik ben in HEM dat doet me meer dan dat ze zeggen wat zit je haar mooi haha is ook leuk maar geef mij maar wat ik zo graag wil ,
een levende relatie met de HEER hoop dat er ooit één bij mag komen maar dan één die te verdragen is en als God dat op de weg brengt dan is dat goed .

Groet anita ps laat maar komen die juiste mensen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 12:47
BerichtOnderwerp: Heer geef dat ik de juiste antwoorden mag ontvangen.
 
JOL252 schreef:
Wauw wat heb jij toch een vertrouwen en doorzettingsvermogen.


Dankjewel Jol

Ja geloof dat ik dat wel heb en nu ook een punt kan zetten achter dingen, die niet goed voor me zijn en aan me zelf te werken om te accepteren wie ik ben en te kijken over een tijdje wat ik wel kan .
Want dat zijn best nog veel dingen alleen deed ik ze nooit.
Ik vond ze niet nuttig , terwijl de HEER zo veel mooier naar me kijkt,
als ik op Hem zie en ook mezelf aan HEM geef totaal weer opnieuw,
Ja dan mag ik genieten van dingen die anderen niet nuttig vinden maar de Heer kijkt naar mij als een Vader die ziet zoals ik ben me volledig accepteert met alles wat ik ben heb en kan .
Dat is soms zo moeilijk te bevatten, soms willen mensen die oprecht zijn dat ook en stom genoeg schuif ik die aan de kant , want dat vind ik maar eng iemand die echt om me geeft.
Ik wil nooit medelijden en een arm van zielig te zijn want dat ben ik niet wel kan ik dingen leren om anders te doen en daar ben ik me bewust van maar wie is goed wat is slecht je komt er pas achter als het gebeurd of is gebeurd dan weet je het ja vallen en opstaan ppfff
Nu ben ik gevallen maar de Heer vangt me telkens weer op
Hij is echt wonderbare raadsman die nooit opgeeft
Ik ben Hem Dankbaar dat wat gebeuren moet gebeurd nu door Zijn kracht
of ik het leuk vind nee maar het zal na verloop van tijd goed zijn dan zal ik kunnen zeggen Heer u bent zo goed voor mij .
Dat weet ik nu ook wel maar soms doe je je zo je eigen ding he .
Maar er komt een eind aan de strijd en daar zie ik naar uit.
En ik ga nu actie ondernemen om de strijd hier te stoppen wat me bind en me afhoud van mensen en de wereld om me heen.
Ja Ik Heb een Vader die ik geheel wil dienen en niet mijn eigen ik wil volgen.
En ja dat heb ik al vaker gezegd en gedaan maar zovaak is God ook voor mij goed waarom zou ik dan niet tot Hem komen en dat wat me pijn doet achter me laten punt zetten en ja ik mag opnieuw beginnne vandaag en dat ga ik doen
Ik ben God dankbaar want hij spreekt door mijn moeder en meer mensen heen t is maar of ik het wil horen en ik heb gehoord gisteravond weer en ik stop met wat niet goed is voor mij ,
Mijn eigen weg gaan ipv wachten wat de Heer heeft.
Ja ik wil wachten Ja ik wil God dienen Ja ik ga vandaag een nieuw leven beginnen omdat het gewoon mag van Hem die mij liefheeft .
Ik laat nu alles achter mij en Volg hem
Neem mijn kruis op verloochen me zelf en volg hem

Tja moet even mijn verhaal kwijt dank voor de antwoorden ook hier.

Als je dit leest bid dan voor mij dat ik met iemand kan breken voor altijd, dat diegene mij niet meer beheerst met zijn woorden en wat zijn wensen zijn want dat leven wil ik eigenlijk niet.
vandaag is de dag dat ik contact ga verbreken en ik met God verder ga .

Dank jullie mooie mensen op cm fijn dat ik hier mijn ik mag neer zetten hoop over een tijd een heel mooie ik die leeft in christus Hij in mij maar dan zuiver in alle dingen.

zoals een paar maanden geleden toen deze man nog niet op mijn pad was.

Ik Zegen ook hem in Jezus naam dat Hij tot geloof en bekering zal komen maar dat is niet mijn taak zoals hij zegt dat hij dichter bij Jezus komt door mij ik geloof dat het een puren aanname is van iemand zichzelf aan Jezus wil geven .
Ik ben Jezus niet door mijn te geven ik geef mij terug in Vaders handen .

En zie een heerlijke toekomst te gemoed

Anita



blijf maar denken en daar ben ik klaar mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 11:03
BerichtOnderwerp: Laat uw geluk niet afhangen van anderen
 
Dankjewel Pieter

Het klopt wat je zegt ik kan me zelf niet vergeven deze week al een paar keer gesproken met iemand die het zelfde zei je moet stoppen met je boosheid
ppff ja adem halen door gaan en leven en mezelf vergeven .
Mijn pastoraal medewerkster zei ook dat als je gelooft en je bid, het bij het kruis legt , dan is het ook weg en hoef je er niet meer onder te lijden.
Dat heeft Jezus voor jou gedaan en ja dat weet ik heel goed maar vind het zo moeilijk de knop om te draaien vandaag ga ik het doen , en zal een ommekeer in mijn leven worden.
Ik ga Jezus volgen en niets anders meer wil niet van de wereld zijn.
Maar ja dat betekend dat ik dingen moet doen die HEM welgevallig zijn maar ik van dacht dat het goed was .
Ik lees waar gaat het hier over ook al weer voor ik weer een hele bladzij vol klieder ja ik liet mijn geluk van iemand afhangen.
Ik ben steeds zieker aan het worden dus denk ik nu dat is niet goed om door te gaan .
En kwam een leesblad tegen waar opstond waar deuren dicht gaan zal God anderen weer openen en dat ga ik doen een deur dicht
En vertrouwen op Hem in alle dingen want ja ik was en ben mijn weg een beetje kwijt door de vele dingen die gebeuren maar ik sta op ga morgen weer naar mijn gemeente dan maar met zere oren rug en wat nog meer
maar ik zal d vijand verslaan die mij laat geloven dat goed is waar ik mee bezig ben.
Nee ik geef God niet de schuld Heb juist inzicht gekregen en belijd dat ook ik het niet goed gedaan heb in mijn onwetendheid in die tijd .
Hij laat me wel weten hoe het was tja als de landman aan het wieden is van onkruid krijg je even losse grond maar als Hij klaar is sta ik op een rots en het zal niet lang meer duren
Ik ga voor goud


zomaar een groet van mij Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 13:48
BerichtOnderwerp: Laat uw geluk niet afhangen van anderen
 
ANNA415 schreef:
En wat als je de kans niet krijgt om te vechten voor je relatie?


Lees mijn stukje ik heb jaren gevochten voor liefde voor mijn man en kids iedereen zegt anita je moet stoppen met strijden en vechten want dan komen dingen niet naar je toe je ben boos loopt tegen alles op irriteerd je omdat het niet lukt wat je zo graag wil,
Ik denk dat bidden alleen nog maar een oplossing is HIJ zal weten wat het goede voor je is (en ook voor mij)
En ja ik gaf het bidden op ging mijn eigen weg nu zie ik pas in dat ik God voor de voeten liep zo kan Hij niet in mij werken als ik zelf alles wil doen ten goede keren ( ik ben God niet)
Hij zal zal je dragen daar waar je door heen moet .

Wens je sterkte want loslaten en ziende op Hem is toch de beste weg .
Niet de makkelijkste maar wel mogelijk door Hem die jouw kracht geeft.

Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 13:42
BerichtOnderwerp: Laat uw geluk niet afhangen van anderen
 
Ik lees zou niet meer reageren op topics maar ja het betreft ook mij

Ik die 17 jaar heeft gedacht dat ik terug moest naar mijn ex intussen mijn EIGEN leven heb ingevuld met wisselende gedachten goed nee niet goed wel doen nee niet doen, tot dat het een gewoonte werd.
Op zoek naar iemand die mijn liefde kon geven want ik kende dat niet.
Nu geloof ik waar het topic mee was begonnen dat als ik toen net als nu IN CHRISTUS geleefd had dat Hij alles ten goede wil keren dat staat in zijn woord ware het niet dat we krijgen wat we willen een liefdevol leven zonder al die dingen die kunnen gebeuren.
Ik denk nu nog steeds als een nieuwe liefde zich aankondigd dat ik dat niet kan en terug moet de woestijn in in de zekerheid dat God alle dingen ten goede kan keren Het zal ons niet makkelijk gaan staat in de bijbel en tegenwoordig scheiden mensen al om dat ze geen gevoel hebben voor elkaar ik geloof dat dat ook een taak is van God als diegene allebei in gebed gaan en geloven dat God alle dingen ten goede kan keren HIJ dat zeker doet .
Ja ik voel me nog steeds schuldig om een man achter te laten en te wijzen mijn vinger de grote BALK in mijn eigen oog niet te zien .
Ik ben ook niet perfect HIJ hield op zijn manier wel van mij ,
En ik geloof dat als we toen de juiste hulp hadden gehad wer er met Gods kracht uit waren gekomen.
Nu weet ik wat mijn man heeft en zie ik in dat het beter is zo maar houden van zit nog in mij en dat weten we allebei, ik ging en weg die God niet goed keurt en Hij ging een weg van eenzaamheid.
Beide niet tot een doel die goed is voor kids het leven erom heen
familie enz .
Nu terug naar de vraag waar hier alles begon ja ik geloof alleen nog maar bij de bron van levend water Hij zal alles witter maken dan sneeuw
Niet wij kunnen onze eigen weg bepalen en zoeken naar geluk dat zit in je zelf en als het er niet is vraag de Heer HIJ zal je geven wat je nodig hebt en toe komt zoals HIj het bedoelt heeft.
Ik kan mensen lief hebben die me hebben angevallen in hun nakie
'Die me verkracht hebben want ik weet waarom ze het niet op een andere manier konden doen.
En ik heb gezegd ik vergeef je want ik wil een volgeling zijn van Jezus
Ook die personen zijn kinderen van God ik mag kan en wil niet oordelen.
IK breng ze voor de rechterstoel al jaren en God zorgt zelfs als ik geen uitkomst zie zoals nu .
En niet kan keizen voor liefde , liefde voor mij is geen houden van liefde voor mij is zien hoe Jezus voor mij heeft geleden dwars door alles heen dat is liefde waarom zouden wij dat niet doen voor een man/vrouw waar je wel van houd maar om wille van zijn probleem de laan instuurt .
Met als gevolg zonde scheiding nog meer zonden stapelt alleen maar op en siert niemand te leven in een wereld te wijzen met een vinger en maar je eigen ik voorop te stellen.
Ik wil mij nederig en klein op te stellen zo voel ik me ook gebroken, maar ik weet Heb een God van herstel en ZIJN wegen zijn ondoorgrondelijk mooi ik hoop en geloof dat de liefde spoedig zal komen.
En als ik me als een bruid mag voorstellen bij HEM dan word mijn liefde bekroont daar zie ik naar uit dat de dag komt de de HEER mij thuis haalt en ik Zijn bruid mag zijn
En ja hoor ook Hij kent mijn gedachten misschien mag ik ooit nog liefde geven en ontvangen hier op aarde , voor nu heeft het voor mij geen waarde .
Wat is liefde voor elkaar in voor en TEGEN spoed maar dat laatste kennen , en willen we niet kennen. en ik geloof dat ik niet vertrouwt heb op de Heer toen ik ging scheiden want er stond in de bijbel dat iemand die niet geloofd mede gelovig is in Hem door het huwelijk , dat betekend ook voor diegene Thuis komen bij de bruid.
En ik wist het niet had een mosterdzaadje als geloof, heb er jaren mee gelopen Ja God heeft mij vergeven ,
Maar toch knaagt het nog steeds had ik maar vertrouwt ,
als ik zie hoe God me nu door de dalen laat gaan en er bij is dan had hij dat zeker kunnen doen met Hem is alles mogelijk .
Ook in een huwelijk dat Hij verbonden heeft als het niet is zoals je verwacht had Ik ben nu ruim 20 jaar verder.
En nog denk ik had het nooit zo moeten doen ik ben alles kwijt en zie nu in waarom en ja inzicht van de HEER ik weet niet welke plannen HIJ nog heeft maar hoop het spoedig te weten.


Terug naar de vraag Ja ik geloof dat God alles welke vorm van verslaving of ziekte iemand heeft God alles ten goede wil keren
Wel geloof ik ook dat de zielen in geloof samen knielend voor het kruis mogen gaan net als in het huwelijk voor in de kerk
Knielend belijden je zonden je tekortkomingen je ziekte pijn frustratie
in gebed en dat je elkaar trouw wilt zijn opnieuw dan denk ik dat opnieuw beginnen zelfs goed kan zijn .

Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 20:07
BerichtOnderwerp: Heer geef dat ik de juiste antwoorden mag ontvangen.
 
Dankjewel Jol .


Ik hoop snel zonder dat kruis verder te mogen lopen,
Zonder de last is me ook verteld in een genezingsdienst
dat het juk verbroken zou worden,( misschien geloof ik toch niet genoeg in God of vertrouw ik het niet , HIJ weet ook dat ik teleurgesteld ben ), nu niet alle minuut nee bij mij gaat dat over jaaaaaaaren heen
IK weet niet meer wie dat zei in de bijbel maar ik vraag wel Heer hoelang nog zal het duren Hoe lang nog moet ik zoveel pijn verdragen, hoelang nog ?
En niemand zal het weten niemand geen psychiater geen dokter geen instantie mensen die bang zijn omdat ik veel heb te dragen lopen weg?
waarom wat moet ik dan wel niet ja nu kan ik even niet lopen vanwege rugpijn maar dat gaat over en ja kan ik weer even door.
Ja geloof dat ik toch geloof in God vertrouw in alle omstandigheden maar in mensen dat kan ik niet meer 45 jaar niet gekunt dit jaar dacht ik ga ervoor wil mensen leren kennen leuke dingen doen valt er weer een wokuitje in het water schelden mensen zich verrot hier op de chat dan bid ik maar zegen hen , is dit nu de wereld die de HEER zou willen.
Soms kijk ik stiekum met HEM mee waan in mij in de hemel en zie op aarde dan denk ik ja ook ik als mens wat maken we er toch een schitzooi van dat is de pijn die ik voel voor mijn God het is niet alleen wat ik heb gedaan mij is aangedaan maar het is nu meer van Anita wat ga je doen ga je door stop je er mee hoe ga je dat doen waar EER ik mijn God mee .
Dat is mijn ik wat geslingerd word gedachten die maken dat ik het niet meer weet , maar vertrouw wel op HEM.
IK wil leven tot eer van Hem niet meer en niet minder.
er stond ergens wedergeboorte dat was je als je inzag , dat je niet door moet gaan met wat je deed maar dat het moet stoppen daarmee
en dat je nooit meer zult voelen hoe het was daarvoor, want je hebt er een hekel aan op die manier verder te gaan ook dat is mijn worstelen
Ja Hij werkt beitelt heel hard aan mij dat doet pijn t oude leven achter me laten en vertrouwen blindelings op Hem dat de toekomst mooier zal worden wau dat wil ik zo graag zien op niets hopen op zijn plan doel met mijn leven.
Het oude was zo vertrouwt wist precies wat ik dan moest doen , ja ik denk nu ik dit schrijf dat God me wil laten zien dat Hij te vertrouwen is in alle omstandigheden.
En las ook hij wil niet dat ik langer vast houd aan de pijn van het verleden maar dat is moeilijk als instanties dat instant houden.
Maar ja als Hij zegt ik begin telkens met jouw opnieuw wie ben ik dan om dat niet te doen , moeilijk maar niet onmogelijk weet het wel .
maar gevoel niet hebben niet land in mij dat iemand om me geeft echt om me geeft met alle sorres er bij niet voor te stellen toch?
Ik probeer me vast te houden aan het woord , want dat is mijn Redding
morgen naar een vrouwen koffie ochtend er spreekt een dame over psychische factoren en geloof ben benieuwd of ik daar iets aan heb en even weer adem kan halen voor een aantal dagen weken maanden jaren .
zomaar een groet aan mensen die mij lezen
Gods zegen ook voor jou man of vrouw.

Anita


Laatst aangepast door
ALTJE848
op dinsdag 12 februari 2013, 20:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 16:27
BerichtOnderwerp: Heer geef dat ik de juiste antwoorden mag ontvangen.
 
Ja dat zal wel maar voor nu kan ik daar niet bij en je mooi lied maar heeft God me voorbestemd om mijn hele leven zo gebukt te moeten gaan.

Is dat de God van liefde mij nu pas in laten zien dat ook ik schuldig ben geweest , waarom dan niet eerder zodat ik mijn kinderen had kunnen houden waar ik echt van hield ja ik weet dat ik niet mag vragen waarom ik weet waar naar toe ik ga mijn bestemming is hemels maar en nu dan en hier ?

Alles kwijt mijn kids een straat verder en ik maar thuis zitten wachten dat ik dacht hoop dat ze even komen maar nee hoor ze zijn boos op mij en ik denk terecht nu neem de schuld wel op mij deed Jezus ook toch.
Dat kruis draag ik wel tot ik in de hemel kom zo zal het wel zijn .

Dat is mijn belijdenis tekst van vroeger verloochen je zelf neem je kruis op en volg mij

Nu moet ik dat maar gaan doen sterker nog dat is wat gebeurd nu ik zie geef toe vergeef de ander nu mezelf nog en zien wat er van komt .

tot hier ga even thee nuttigen groet anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 16:19
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
Proberen te ontspannen met warmwaterzakken en pitjes zakken ,op bed liggen en niet te veel denken. pppppffffff


Doen t v kijken andere gedachten haken af en toe en even hier kijken naar wat mensen schrijven.

Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 16:16
BerichtOnderwerp: Heer geef dat ik de juiste antwoorden mag ontvangen.
 
Dank voor je reactie mamaloe ik laat het hier maar weer bij, t is niet goed mij hier neer te zetten , God brengt veel verandering in mij maar zal het hier maar bij laten.


Nogmaals danken en groet van mij Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 16:01
BerichtOnderwerp: Heer geef dat ik de juiste antwoorden mag ontvangen.
 
MAMALOE463 schreef:
Altje, ik denk dat je topic titel al genoeg zegt, Heer geef dat ik de juiste antwoorden mag ontvangen, als je wat ik uit je verhaal opmaak in de knoei zit over een ( relatie, date) dan is de beste weg toch altijd op je knieen en een gebed tot God, vraag Hem wat Hij wilt dat je doen zult, of Hij je de weg wilt wijzen omdat je het zelf niet meer ziet en weet.
Hij heeft nog nooit een bidder laten staan!
Sterkte!



nvt


Laatst aangepast door
ALTJE848
op dinsdag 12 februari 2013, 16:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 11:09
BerichtOnderwerp: Heer geef dat ik de juiste antwoorden mag ontvangen.
 
NVT

Laatst aangepast door
ALTJE848
op dinsdag 12 februari 2013, 16:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: maandag 11 februari 2013, 18:34
BerichtOnderwerp: Overwin je angsten voordat ze jou overwinnen
 
Geweldig gebed


Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: maandag 11 februari 2013, 15:11
BerichtOnderwerp: Troost
 
Geweldig wat mooi zeg soms denk ik hoe dan het duister verlaten,
en het licht aan doen daar in wandelen zelfs daar kan je bang voor zijn
te verlaten wat je zo was gewend de wereld achter je dat ja zo kent ,
als ik het donker je wist precies hoe je handelen moest
Nu kijk ik vooruit en tast niet in het duister maar zie op naar dat licht.
maar dat valt me ook zwaar alles achter te laten leeg te zijn in de toekomst kijken waar je niets kan zien.

Ik weet nu waarop ik mag en moet vertrouwen en mijn leven moet bouwen,
ja ik weet het maar het is nog niet zomaar gedaan, om de vijand te verslaan.
En ja ik ga en denk aan winter 2011 een sneeuwstorm over ons land
ik stond er midden in op het strand niets ziende dacht wau dit is geloven niets zien en toch vertrouwen.
wel haast ik mij terug zat binnen en dacht net op tijd je kon geen hand voor ogen zien er bleef alleen maar vertrouwen over
nu heb en kan ik er niet bij en knaagt het aan mij ,
wanneer wijkt de duisternis van mijn zij
Ik bid ik schreeuw het uit naar God ik wil graag leven mensen liefde geven
Heer geef mij een beetje van u in het hier en nu , zodat ik uw liefde mag verspreiden want ik wil zo graag een lichtend licht zijn zelfs in mijn donkere nacht.
Ja ik weet u bent bij me draagt me door de diepten heen en ik weet ik ben niet alleen.

En op een dag zult u komen gerechtigheid tonen mijn verlangen is groot o Heer daarvan wil ik zo graag mee

het dringt diep in mij door t oude is voorbij het nieuwe is gekomen, ja Heer ik ben u dankbaar voor inzicht en trouw
Ik weet dat ik met heel mijn hart van u hou.

Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 16:35
BerichtOnderwerp: De klik...
 
Niet van toepassing

Laatst aangepast door
ALTJE848
op zondag 10 februari 2013, 16:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 17:54
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
opstaan was ophangen wakker worden ga ik met de bus de tacxi bel ik mijn moeder denken een uur lang j adan toch maar mijn moeder
even naar de stad weg broek die nu 70% korting zou zijn in de hoop vorige week laten hangen dacht dat die er nog wel zou zijn nu
ruilen bij de hema maattabel cup kleiner dacht nah ja gegroeid tabellen je kan er niets van op aan, ja dan maar een strijkijzer halen weer wat euro s lichter in de knip deze maand.
En denke denken denken denken

lees ik een boekje over verander je denken
Wat heb ik gedaan denken dat ik verkeerd denk en huil van verdriet spijt en zie dat door verkeerd denken mijn gezin uit elkaar is gevallen
dit is waar ik nog steeds over denk en huil
Door mijn denken mijn bolwerken de Duivel toelaat ja ik heb het hoor niet de duivel doet het niet God is de schuldige dat hij niet goed doet omdat HIJ dat allemaal kan

maar ik omdat ik niet goed denk , het woord wel ken maar niet over denk
Ja weer een angel uit mij getrokken ik denk denk denk te veel

Hoop en denk dat ik dit snel kan veranderen mijzelf ten goede voor God en dan zal HIJ mij ten goede keren niet andersom .

Ik bid ik denk ik huil en HIJ alleen weet wat ik voel nu en denk.

Was ik maar anders was ik maar niet wat ik ben kon ik me maar niet laten beinvloeden door mensen en woorden ,
Liet ik me maar niet in met dingen die ik bijbels wel heel goed weet hoe het moet

Ik heb vandaag en nog steeds HEEEEEEEEEEEEEEEEEEl veeeeeeeeeeeeeel gedacht


Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 23:46
BerichtOnderwerp: Uitnodiging
 
ALINE891 schreef:
Het lijkt mij ook heel mooi,ik wil ook wel graag mee


Aline het vrij zijn weekend zit al vol geboekt dat gaat denk ik niet meer.
Even op de site kijken , van Vrij zijn .

wie weet dat je een volgende keer er naar toe kan gaan dacht eind zomer weer een vrij zijn weekend is .

Wens je Gods zegen toe

En ik heb eerder geschreven dat ik geen uitje regel maar mensen hier alleen attendeer op de mogelijk heden.

Mocht je gaan dan hoop ik dat je een fijne tijd zult hebben,
Bij mij was dat wel zo als of ik aan het baden was in een heerlijk warm bad.

Nog even toevoegen Herman boon geweldig he om mee te maken .
Weet je het is niet Herman boon dat zegt ie zelf ook altijd
Het is de Heer die je nieuwe kracht geeft en zorgt dat je dichter bij hem komt wau ja zo heb ik het ook ervaren .
wilde niet eens naar huis dacht blijf hier voor altijd wil niet meer hier weg .Zo fijn opgebouwd vorig jaar al weer maar zoals je schrijft ja zo heb ik ook ervaren.

Groet anita


Laatst aangepast door
ALTJE848
op vrijdag 8 februari 2013, 23:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 12:29
BerichtOnderwerp: Lied Gebed
 
Heer ik heb maar een gebed ik heb maar een gebed ,
dat ik meer en meer op u ga lijken ,
Heer ik heb maar een gebed ik heb maar een gebed dat ik van uw liefde mag gaan schijnen door jou.


you tube Heer ik heb maar een gebed .

Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 12:26
BerichtOnderwerp: God zet de juiste mens op de juiste tijd op de juiste plaats
 
Ja dat doet God maar ook de NIET JUISTE MENSEN , om in te zien en je te laten vallen soms om weer te kunnen opstaan ,


Heerlijk dat er ook foute mensen zijn waardoor je ziet hoe het niet hoort en ja ik neem er van mee op weg wat ik denk dat goed is voor mij .

En ja de rugzak leeg handtas vol ga ik weer verder vol goede moed en veel lol

Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 12:22
BerichtOnderwerp: Tipsch voor den man
 
Tipsch voor den man

Zorg dat je eerlijk bent en je foto recent is .
Denk dat je dan meer vliegen vangt dan de pot stroop die je gebruikt nu.
Dan blijft het zo plakken en kom je niet verder je kunt niet eens samen hoger vliegen

En och ha ha een vlinder die trapt daar toch echt niet in.

Mannen haal dat web voor je ogen weg en zie eens echt zonder blind te zijn echte liefde komt pas als je een jaar samen bent dan pas kan je zeggen ik hou van jou .

Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 19:00
BerichtOnderwerp: Ik match niet
 
Hallo

match hahahaha lacht me een hoedje als het daar van afhangt sorry hoor

Dan match ik ook met niemand.

Zoek en GIJ zult vinden niet de ander die dat invult voor jou, en laat het maar ook heel veel aan HEM over dan komt de ware heus , tijd van geduld Hij doet alles op Zijn tijd.

succes met matchen/daten/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 18:53
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
Dat ik net gevraagd werd om mee te gaan een bril uitzoeken ppff dacht t ff niet dus.

Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 18:51
BerichtOnderwerp: dames....waar knappen jullie nou op af bij een man ;-))
 
CLAIMEND GEDRAG


En tig keer gebeld worden op een dag 8/9 keer pfffffffffff


Laatst aangepast door
ALTJE848
op donderdag 7 februari 2013, 18:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ALTJE848
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 8 Volgende
Pagina 1 van 8