| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 18:27
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | als ik in buiten in het donker loop, en ik kijk naar de lucht, dan zie ik allemaal knipperlichtjes. rode groene en witte. zouden die groene van de marsmannetjes komen? met zegt dat marsmannetjes groene wezentjes zijn. |
Rode, groene en witte bij elkaar??  Dat zijn Italian Aliens  Hoorde je niet iets als: "Alieni,noi adiamo paese!"
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 18:31
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | | ALS SATAN WIST WELKE OVERWINNING JEZUS HEEFT BEHAALD AAN HET KRUIS, ZOU HIJ HEM NIET LATEN STERVEN. |
Satan wéét dat hij verslagen is, door het sterven van Christus. Hij wéét dat hij nog maar kort tijd heeft. Hij is immers als beest al uit de hemel gegooid, zoals Johannes zag. Hij is alleen zo door en door slecht dat hij het liefste zoveel mogelijk mensen de ondergang in meesleurt, nu hij op aarde nog de ruimte krijgt.
En daarbij: Nooit heeft de duivel God tegen kunnen houden. Ook niet toen Zijn Zoon Zich opofferde om naar de aarde te gaan, om daar te sterven, en daarmee verzoening te bewerken voor iedereen die in Hem gelooft, bij Zijn Vader.
De duivel heeft macht, veel macht, maar is absoluut ondergeschikt gemaakt aan God.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 18:33
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Rode, groene en witte bij elkaar??  Dat zijn Italian Aliens  Hoorde je niet iets als: "Alieni,noi adiamo paese!"
 |
wat betekent dat? noi adiamo paese?
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op dinsdag 8 januari 2013, 18:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 18:33
|
|
|
|
| GERRIT603 schreef: | je plakband moet je vast nieten en je nietmachine vast plakken  |
Ik had je toch iets slimmer gedacht, Gerrit......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 18:37
|
|
|
|
[quote=ERIKA129] Weet je dat verhuizen een janboel maakt van je huis al doe je nog zo je best...
[size=7]Misschien kan ze eens tussen de kussens van de bank kijken [/size] [/quote]
Dus jij weet meer...help die arme Jol eens want haar kennende gaat het anders grondig mis..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 18:41
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op dinsdag 8 januari 2013, 18:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 18:48
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op dinsdag 8 januari 2013, 18:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 18:49
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Is ergens tussen 10 en 11 uur. Dan zet ik een belangrijke handtekening en heb ik definitief een nieuw huissie. |
oh Gefeliciteerd joh, het lijkt tegenstrijdig maar als het huis nog leeg is, is het nog even het leukste, dan kan je hem nog op alle denkbare manier inrichten , is het een nieuwe locatie of ook echt een heel nieuw huis? (maakt niet veel uit ok ok)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 18:50
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | En over wat heb je het nu specifiek? |
Geen handige vraag om te stellen op een forum. Dat is wel in de reactie te vinden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 18:56
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Denk dat God onze waaroms ook wel begrijpt, we weten dat het leven niet oneindig is en dat we hier geen eeuwige woning hebben, maar er is niks menselijkers denk ik dan waarom vragen hebben, alleen mogen ze denk ook vaak waartoe leiden... En dat is niet alleen met sterfgevallen denk ook maar aan ziektes waarom de 1 zoveel en gaat de ander huppelend door het leven nooit wat meemakend??? zoveel vragen in een mensen leven... Denk vaak maar goed dat we niet alles weten  |
Tja Erika, jammer dat je niet weet wat het eeuwig leven inhoud voor jou.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 19:17
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | | Tja Erika, jammer dat je niet weet wat het eeuwig leven inhoud voor jou. |
Dit is niet een conclusie die ik uit de reactie van Erika haal, kun je hem uitleggen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 19:22
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Wel goed lezen he ik sloot me eerst bij jou aan Maar hoor nog wel eens erg harde muziek die niet te localiseren is denk misschien is uwes het
Gesellie hoor als je langskomt zal ik zwaaien als je aankomt gaat de deur open  |
ja ik besloot over die regel te lezen
ja zou best kunnen als ik geen buren had.......dan was het knopje allang eens verder gegaan.....!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 19:24
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | | Dit is niet een conclusie die ik uit de reactie van Erika haal, kun je hem uitleggen? |
Ik wel en dat uit de woorden:
Qoute: we weten dat het leven niet oneindig is en dat we hier geen eeuwige woning hebben, maar er is niks menselijkers denk ik dan waarom vragen hebben, alleen mogen ze denk ook vaak waartoe leiden...qoute.
Maritime: Iemand welke de Heer kent heeft het eeuwige leven, dus het leven is oneindig. Zonder ophouden!
"we" ben ik niet.... wel Erika.
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op dinsdag 8 januari 2013, 19:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 19:28
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | | Tja Erika, jammer dat je niet weet wat het eeuwig leven inhoud voor jou. |
Je blijft gewoon strondeigenwijs en dom lezen he!!!! Als jij het zo goed weet dan weet je dat ons leven hier op aarde eens stopt!!! Hoe durf jij te oordelen dat ik niet weet wat het eeuwige leven inhoud!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 19:31
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Je blijft gewoon strondeigenwijs en dom lezen he!!!! Als jij het zo goed weet dan weet je dat ons leven hier op aarde eens stopt!!! Hoe durf jij te oordelen dat ik niet weet wat het eeuwige leven inhoud!!! |
Het "vleselijk leven" hier op aarde stopt idd. Maar geestelijk niet voor mij......
Tuurlijk ben ik stronteigenwijs laat niet over me heen lopen.
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op dinsdag 8 januari 2013, 19:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIC483
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 19:32
|
|
|
|
| JEANFRITS816 schreef: | | wat denken jullie hierover? is het gewoon onzin of zouden het duivels zijn die ons willen misleiden. Je hoort steeds meer over dat soort dingen. en ufos enzo. Ik ben benieuwd. |
Ik geloof absoluut niet in allerlei UFO waarnemeningen. Dat zijn gewoon dingen die we toevallig niet herkennen of wat dan ook.
Toch zou het best kunnen dat er meer leven in het heelal is. Ik zie niet direct een (bijbels?) argument waarom dat niet zo zou zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 19:32
|
|
|
|
[quote=FRANKT627]
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 19:34
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | Het "vleselijk leven" hier op aarde stopt idd. Maar geestelijk niet voor mij......
Tuurlijk ben ik stronteigenwijs laat niet over me heen lopen. |
Als je nu eens gewoon nadacht dan had je geweten dat ik dat bedoel!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 19:39
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | | Als je nu eens gewoon nadacht dan had je geweten dat ik dat bedoel!!! |
Dat kwam bij mij niet zo over!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 19:42
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | | Dat kwam bij mij niet zo over!!!! |
Wel eens gehoord van goed lezen?? en nadenken voor je antwoord???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 19:50
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | | Wel eens gehoord van goed lezen?? en nadenken voor je antwoord??? |
ik ben 8 jaar moet het nog leren....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 19:52
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | | ik ben 8 jaar moet het nog leren.... |
Fijn dat je dat zelf inziet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 19:54
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Fijn dat je dat zelf inziet  |
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 19:57
|
|
|
|
| ALTJE848 schreef: | Denk wat je leest of vraag wat er staat jong lady ik lieg niet en mijn naam is anita die kon niet heb ik mijn geboorte naam gekozen en heet dus Echt Anita Altje en nog meer .
Hoe zo liegen ???????????? IK Eer mijn Heer en lieg niet.
Anita |
Mijn gewone naam is zo stom en haast niet uit te spreken . Toen ik geboren was en mn oma kwam op kraamvisite zei ze tegen me .... Wat een hondenaam zeg . En dat terwijl ik toch echt vernoemd ben naar een zoon van haar . En daarom heeft vissertje maar van zn hobby een nickname gemaakt .
Visser, die de discussie over een nickname niet echt snapt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 20:07
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Mijn gewone naam is zo stom en haast niet uit te spreken . Toen ik geboren was en mn oma kwam op kraamvisite zei ze tegen me .... Wat een hondenaam zeg . En dat terwijl ik toch echt vernoemd ben naar een zoon van haar . En daarom heeft vissertje maar van zn hobby een nickname gemaakt .
Visser, die de discussie over een nickname niet echt snapt. |
Awel visser, en ik heb dat al tegen meerdere mensen gezegd, heb jij voor mij een originele en mooie voornaam...voila
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 20:08
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | | ik ben 8 jaar moet het nog leren.... |
Als jij 8 jaar bent, dan ben je nog te jong om hier te komen...........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 20:10
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | | Als jij 8 jaar bent, dan ben je nog te jong om hier te komen........... |
Snap er ook niks van hoe dat kan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 20:14
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Awel visser, en ik heb dat al tegen meerdere mensen gezegd, heb jij voor mij een originele en mooie voornaam...voila  |
Franklin ...... is dat wat? Met of zonder T , dat moet je zelf maar invullen.
|
|
| Naar boven |
|
|