| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 17:37
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Mag ik ook bij de club van de wenende vrouwen?
Ik heb dan wel geen koop huis maar een huurhuis.
En een huurhuis moet je ook opruimen  |
Jij mag wel buitengewoon lid worden. We passen ons reglement wel aan. Doen politieke partijen ook weleens…………….
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op dinsdag 15 januari 2013, 17:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 17:43
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Jij mag wel buitengewoon lid worden. We passen ons reglement wel aan. Doen politieke partijen ook weleens…………….  |
Doet me denken aan een mail die ik ooit een doorkreeg.... We hebben een cluppie opgericht met mensen met.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 17:45
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Dat komt vanavond nog denk ik.......... Ik heb straks een gesprek over een puber(niet de mijne),een jongen die de wereld heel zwart ziet en zichzelf als slachtoffer........hij is aan zijn 3de therapeut bezig en aan zijn derde opleiding en........het dreigt (weer) volledig mis te lopen dus ga ik op zijn school praten in de hoop dat er nog iets te regelen is.Hoewel ik veel voor hem over heb voel ik me leeggezogen,ik maak me er al tijden druk over,hij ligt waarschijnlijk om deze tijd nog op bed
Ik ga hem enkele opties voorstellen die hij,naar ik aanneem,weer zal afwijzen(het enige dat hij wil is geld) en dan......tja,bij het laatste gesprek met zijn vader moest het meubilair het bij hem thuis ontgelden,ik blijf liever nog een poosje heel........
Wie niet geholpen wíl worden.......
Leanne,ziet altijd wel een lichtpuntje,hoe klein ook. |
Oef dat valt niet mee... Sterkte ermee!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 17:45
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Vanavond condoleren. Collega van de radio. Ze leed al 1,5 jaar aan A.L.S. Als eerste viel haar spraak uit. Erg triest voor iemand die graag praat. |
A.L.S vreselijke ziekte er zijn veel erge ziektes maar dat lijkt me echt een van de ergste! sterkte
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 17:47
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | | Haha, jij ook al? |
Ze nodigen zichzelf uit haha... Hier menu veranderd, verse sperziebonen met gebakken spekjes, champignons en ui, gebakken aardappeltjes en filetlapje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 17:48
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Mooi wit mooi uitzicht vanuit m'n bungalowtje, die in een beboste omgeving ligt  |
Sneeuwde hier net nog steeds Mooi wit wereldje kids die lekker lopen te dollen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 17:50
|
|
|
|
Wat ik van plan was vandaag tssssss.... ik plan niet meer vooruit wat dat aangaat want dan gebeurt het toch niet.. kijk gewoon wat de dag me brengt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 18:07
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Vanavond condoleren. Collega van de radio. Ze leed al 1,5 jaar aan A.L.S. Als eerste viel haar spraak uit. Erg triest voor iemand die graag praat. |
Oei, sterkte ermee, Anna!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 18:16
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Anna, welkom bij de club van wenende vrouwen!
En ik ben best blij met mijn nederige stulpje hier, kleiner gaan wonen heeft toch ook wel voordelen merk ik nu....straks ga ik me nog vervelen! |
oke nu ben ik klaar met wenen. Ik denk dat ik maar eens naar Parijs ga
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 18:22
|
|
|
|
stil
het kan zo mooi zijn. en het was even erg fijn. maar moeilijk kan het ook wezen. als je het anders gaat lezen.
je voelt je erg wreed en kost een hoop leed. je wilt graag in geluk leven. en dat aan elkaar kunnen geven.
leven lijkt soms zo oneerlijk. en alles zo kort maar even heerlijk. God geeft mij Troost hier op aarde. dat heeft voor mij grote waarde.
ga door met mijn leven. en zeker gaan we het niet opgeven. wie weet komt er ooit weer geluk op mijn pad dat het dan alles wel om vat.
hou altijd voor blijf bidden en geloven. Hij kijkt uit van zijn hemel hoven. en ziet jou op aarde hier. en help jou op zijn manier.
Je voelt je vrij maar ook niet. wat je zag is niet meer wat je nu ziet. geeft nu even weer rust. en is alles even wat je lust..
maakt niet uit meer wat er word gezegd. dit boek is nu dicht gelegd. waar nu verhaal triomfeert en jij hebt er uitgeleerd.
je leven gaat nu gewoon weer door. en je denkt nu ik ga er voor. ik ben weer vogel vrij. en sta ook weer in de rij.
leef nu weer mijn eigen leven. en is God die mij dit heeft gegeven. Leven kan ook zo mooi zijn. en ik denk heb het zo ook fijn.
God is altijd gebleven. en is in mij verweven. alleen ben je dan nooit meer. daarom loof ik de Heer.
verdriet maakt plaats voor vrolijkheid. God is die mij aan de hand leid. zo ben ik gelukkig in het geheel. toch zou het fijn zijn als ik het deel.
wakker worden in het vroege ochten licht. een leuke en nieuwe dag in het zicht. je stapt weer uit je bed. en loopt vrij door je flat.
Je doet jou eigen ding. het gevoel wat je opving de zon schijn buiten is het toch koud. het licht komt binnen als klateren goud.
heeft fijn moment even. dat je hier alleen mag wezen. je onbijt klaar maken. en heb zelf al de taken.
dank God dat ik fijn mag voelen. dat Hij het niet anders zou bedoelen. ik zie het is tijd om weg tegaan. om nu een nieuwe weg in te slaan.
naar mijn hart luister ik. misschien komt er wel eens de klik nu genieten van het alleen zijn. dat is ook wel eens fijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 18:22
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: |
oke nu ben ik klaar met wenen. Ik denk dat ik maar eens naar Parijs ga  |
Er is een tijd voor Wenen, en er is een tijd voor Parijs. Ik ga met je mee! Paris
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op dinsdag 15 januari 2013, 18:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 18:23
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Wat ik van plan was vandaag tssssss.... ik plan niet meer vooruit wat dat aangaat want dan gebeurt het toch niet.. kijk gewoon wat de dag me brengt  |
dat klinkt als een lichaam die niet mee werkt met plannen die je wil maken, sterkte. Hoop dat je vandaag wel van d e sneeuw hebt genoten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 18:27
|
|
|
|
Mooi, moet me denken aan wat ik wel es zing in de kerk, mijn verdriet, word een lied. Sterkte met het alleen zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 18:30
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Er is een tijd voor Wenen, en er is een tijd voor Parijs. Ik ga met je mee! Paris |
Kijk daar word ik nu blij van
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 18:31
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Er is een tijd voor Wenen, en een tijd voor Parijs. Ik ga met je mee! Parijs |
Er is een tijd van loslaten en verder gaan met je leven.
En frank als ik uitglijd, dan blijf ik heel charmant zitten, net zolang tot er een knappe man me komt helpen Misschien morgen maar es uitglijden voor een leuke man, je brengt me op een idee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 18:39
|
|
|
|
Naar de sportschool...straks...maar het lokt me niet erg aan...weer door de kou te moeten...
Maar het was een duidelijke afspraak met mezelf... (Gelukkig is mijn dochter enthousiast)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 18:39
|
|
|
|
Dit ook Nederland is?
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 15 januari 2013, 18:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 18:41
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | stil
het kan zo mooi zijn. en het was even erg fijn. maar moeilijk kan het ook wezen. als je het anders gaat lezen.
je voelt je erg wreed en kost een hoop leed. je wilt graag in geluk leven. en dat aan elkaar kunnen geven.
leven lijkt soms zo oneerlijk. en alles zo kort maar even heerlijk. God geeft mij Troost hier op aarde. dat heeft voor mij grote waarde.
ga door met mijn leven. en zeker gaan we het niet opgeven. wie weet komt er ooit weer geluk op mijn pad dat het dan alles wel om vat.
hou altijd voor blijf bidden en geloven. Hij kijkt uit van zijn hemel hoven. en ziet jou op aarde hier. en help jou op zijn manier.
Je voelt je vrij maar ook niet. wat je zag is niet meer wat je nu ziet. geeft nu even weer rust. en is alles even wat je lust..
maakt niet uit meer wat er word gezegd. dit boek is nu dicht gelegd. waar nu verhaal triomfeert en jij hebt er uitgeleerd.
je leven gaat nu gewoon weer door. en je denkt nu ik ga er voor. ik ben weer vogel vrij. en sta ook weer in de rij.
leef nu weer mijn eigen leven. en is God die mij dit heeft gegeven. Leven kan ook zo mooi zijn. en ik denk heb het zo ook fijn.
God is altijd gebleven. en is in mij verweven. alleen ben je dan nooit meer. daarom loof ik de Heer.
verdriet maakt plaats voor vrolijkheid. God is die mij aan de hand leid. zo ben ik gelukkig in het geheel. toch zou het fijn zijn als ik het deel.
wakker worden in het vroege ochten licht. een leuke en nieuwe dag in het zicht. je stapt weer uit je bed. en loopt vrij door je flat.
Je doet jou eigen ding. het gevoel wat je opving de zon schijn buiten is het toch koud. het licht komt binnen als klateren goud.
heeft fijn moment even. dat je hier alleen mag wezen. je onbijt klaar maken. en heb zelf al de taken.
dank God dat ik fijn mag voelen. dat Hij het niet anders zou bedoelen. ik zie het is tijd om weg tegaan. om nu een nieuwe weg in te slaan.
naar mijn hart luister ik. misschien komt er wel eens de klik nu genieten van het alleen zijn. dat is ook wel eens fijn. |
Een stukje liefdes verdriet. Van een vrije man dat zijn hart heeft, bij hetgeen dat niet altijd begrepen wordt bij diegene dat achter blijft waar zijn hart is....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 18:41
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Naar de sportschool...straks...maar het lokt me niet erg aan...weer door de kou te moeten...
Maar het was een duidelijke afspraak met mezelf... (Gelukkig is mijn dochter enthousiast) |
Het is natuurlijk de bedoeling dat jij enthousiast bent he en op d e sportschool zijn veel mannen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 18:43
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | | dat klinkt als een lichaam die niet mee werkt met plannen die je wil maken, sterkte. Hoop dat je vandaag wel van d e sneeuw hebt genoten. |
Welke sneeuw nog niet gezien vandaag!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 18:44
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Het is natuurlijk de bedoeling dat jij enthousiast bent he en op d e sportschool zijn veel mannen  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 18:47
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | | Je bedoelt waarschijnlijk: I know. Maar weten alleen is niet genoeg....... |
Zou kunnen..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 18:48
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Het is natuurlijk de bedoeling dat jij enthousiast bent he en op d e sportschool zijn veel mannen  |
Ik ga niet voor de mannen Petra!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 18:48
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Wat goed om te lezen Petra,
Ja, ik snap het, je maakt gezamelijk met anderen de kerk schoon, ja, dan ben je ook met geloof bezig, en ja, dan komt je thuis, heb je zo'n boost gehad, ja, dan héb je gewoon zin om thuis verder te gaan....
Wat ik erg leuk vind om te lezen ook, is dat je vol energie dan terugkomt. Ja, mijn conditie was ook achteruit gegaan, maar ja, was ik achter gekomen, is psychisch. Want hoe kan het anders, als ik me opknap, me huis zit er netjes bij, ik ga lekker de deur uit, gezellig onder de mensen....dat ik dan ineens wel veel meer energie heb?
Zelfde als bij jou, je gaat de deur uit, doet een project(kerk schoonmaken met anderen), en je komt vol energie terug.
Ik heb nu, dat ik heb gesproken met een vriend, en ja....ook energie en zin...
Ja, 2 weken terug was ik al helemaal opgekrabbeld, en ja, ik zakte ook weer in.
Nou schiet me de bijbeltekst binnen: 'weest waakzaam en bidt te allen tijden..'
Bedankt voor je post! |
Zo is de weg toch na genezing, met opkrabbelen en inzakken en weer opkrabbelen, zolang je maar iedere keer weer blijft opkrabbelen. Ik heb het gevoel dat jij trouwens met stijgende lijn vooruit gaat, als ik je postings lees, daar moet je na kijken en je niet helemaal naar beneden laten halen als je effe een terug val hebt, je rust effe pakken en weer opstaan. Volgens mij gaat genezing vaak niet anders als 3 stappen vooruit en weer effe stapje terug, dan weer vooruit, dus laat je niet ontmoediggen waneer je effe een terug val hebt. liefs
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 18:50
|
|
|
|
| KEITH722 schreef: | eh ja , de linkerhandpartij (lage tonen) stelt in de eerste 2 maten van het stuk een mooi rustig bosmeer voor ergens in noorwegen of zo (wegdroom...) en de rechterhand (hoge tonen) laat dan de mooie witte zwaan z'n intrede doen, deze zwemt eens rechts, zwemt eens links en op die manier heeft componist Saint Saens dit stuk verder muzikaal vorm gegeven
Mooi hè! en dat kan ik nu al grotendeels spelen, met me hande! a |
Je bedoeld zeker met mijn vingers.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 18:50
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...hier sneeuwt het weeral...mijn merels kunnen amper hun brokjes vinden... |
Als ze maar niet zon honger krijgen dat ze je egel opeten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 18:53
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | | Je bedoeld zeker met mijn vingers. |
Ik denk met de zijne
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 18:54
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Juist...ook ik was 45 minuten onderweg....en nog wel langs verlaten polder weggetjes....(en ik die geen held ben met dit weer) Maar veilig over...en ook weer veilig thuis...
Maar de wereld is zo maagdelijk wit...en mooi!!! |
Vroeger, nog niet zolang geleden, kon ik ook zo genieten van de schitterende witte sneeuw, wou dat ik dat weer kon....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op dinsdag 15 januari 2013, 19:23
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 19:12
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Mooi wit mooi uitzicht vanuit m'n bungalowtje, die in een beboste omgeving ligt  |
Toch vind ik deze witte wereld geweldig!!! Tijd om vrij te krijgen èn een fikse wandeling te maken!!!! Helaas denkt m'n baas er anders over
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 19:13
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Er is een tijd van loslaten en verder gaan met je leven.
En frank als ik uitglijd, dan blijf ik heel charmant zitten, net zolang tot er een knappe man me komt helpen Misschien morgen maar es uitglijden voor een leuke man, je brengt me op een idee  |
Hopelijk ruikt die man dan ook nog lekker...niet naar viskraam maar wel naar aftershave...
|
|
| Naar boven |
|
|