| Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 22:31
|
|
|
|
He een dubbelpost...
Dan nog maar een aanvulling :)
God houdt in de eerste plaats om wie we ZIJN. En niet om wat we DOEN. Dat kan zo bevrijdend zijn...
Iedereen die overspannen is geweest / is, is in de valkuil getrapt die zegt dat je van alles moet DOEN, om iemand te ZIJN...
Laatst aangepast door
|
ROADY558
|
op donderdag 14 februari 2013, 22:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 22:32
|
|
|
|
| ROADY558 schreef: | En weet je wat het mooiste is? Zelfs al zou je NIETS doen op een dag, dan nog houdt God net zoveel van je.... |
jee wat mooi weer roady, inderdaad
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 22:33
|
|
|
|
Laat die waterval maar gerust stromen. Zo heerlijk, en zo bevrijdend....
God is bij je om je te troosten. En als het genoeg is, dan stop je gewoon met huilen, en ga je genieten van de rust die er is gekomen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 22:35
|
|
|
|
Dank je wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 22:35
|
|
|
|
Dank je wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 22:46
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | | klopt , maar wanneer je kinderen gesloopt worden door die partner lijkt het me heel duidelijk dat god wel achter de scheiding staat. jee wat heb ik jaren lopen strijden, vergeven,hopende op verandering, tot dat ik dacht eh me kids gaan hier aan onderdoor. dingen die sommigge cristenen vaak niet inzien en je veroordelen omdat je gescheiden bent. Ik ben e r van overtuigd dat ik gods zegen heb in me scheiding....en een hoop mensen meer. dat heb ik het niet over alle gescheiden mensen, ik heb zelf een hekel aan scheiden. vind dat je door slechte tijden heen moet vechten voor je relatie, maar er zijn grenzen |
Ja, eens. En al helemaal als er kids in het geding zijn. Jezus kwam ook op voor de kwetsbare en degene die bescherming nodig had en al helemaal voor de kids. Wb oordeel van mensen.., ik schuil maar achter de Lover of my soul. Ik heb zelf ook ervaren dat ik achter Hem aan ging, een weg eruit en een nieuw leven tegemoet. Laat ze dan maar oordelen, als ik het voor mezelf maar weet.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op donderdag 14 februari 2013, 23:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 23:06
|
|
|
|
ik kom weer wat leven in de brouwerij brengen....................
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 23:24
|
|
|
|
Road, je zult maar geboren zijn, op Valentijn! Van harte gefeliciteerd, ook van mijn, dat je levensjaren er nog vele in geluk en gezondheid mogen zijn!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 23:26
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | ik kom weer wat leven in de brouwerij brengen....................  |
Nee he hebbie alles gehad welkom maar weer in ons midden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 23:26
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | ik kom weer wat leven in de brouwerij brengen....................  |
Ha, gezellig!! Welkom terug, Joannie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 23:27
|
|
|
|
Owwwwwww we hebben weer een jarige valentijn Gefelicitaard mister Roady
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 23:27
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | valentein, kan wel bij het slechtste moment van vandaag, een dag waar ik altijd een hekel aan heb beetje ergens, je word doodgegooid met valentein dingen , terwijl je vrijgezel bent Oke voor mij dit jaar heb ik er geen last van, maar voor iedereen hier die denkt, eh laat die stomme valentein maar weer voorbij zijn, hebben we dat ook weer gehad een lieve knuffel  |
Ah wat lief!! Ook voor iedereen die hem goed kan gebruiken een digitale knuf hiervandaan!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 23:35
|
|
|
|
je bij het slechtste moment van de dag vanavond dood geknuffeld wordt?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 23:51
|
|
|
|
Ik heb nog ff geen idee, al voelt Kees een beetje verdacht aan..... Maar die zal er dan de volgende ronde wel uitgaan, zoals vaker het geval met Molachtigen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 00:21
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | wat moet ik daarbij nou weer denken  |
Moet je HEM...vragen... HIJ...schreef het...en ik vond het wel een leuk taalfoutje!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 00:33
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Je hebt gelijk, anders zeggen ze nog .... wat een ........ is ....... toch  |
Zoiets ja.....
Maar...het ging over het eten van vandaag... Er was lasagne voor mij gemaakt... Heerlijk om niet te hoeven koken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 00:35
|
|
|
|
Tja...k ben te laat....
Maar 35 minuten na de dag...mag ook nog...
Dus alsnog van harte gefeliciteerd vanuit Zeeland!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 00:42
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja, en zit daar bij: optie internettoegang, vlak naast de tijd rechtsonder je beeldscherm als je daar klikt, op het kleine antennetje zeg maar, krijg je dan geen lijst met modems, en dan kan je aanvinken welke modem+ nummer, dan heb je draadloos. Nummer + naam modem zitten vaak op sticker onder de modem, voor als je het moet intypen, maar meestal zit de modem+ nummer erbij hoef je alleen aan te vinken.
ps: klikken met links.
Handig linkje
Sterkte! |
Dankje Shanita, maar het is een leen laptoppie en de sleutel van mijn eigen netwerk weet ik niet Op de modem heb ik al gekeken maar daar staatie niet meer op en het standaard wachtwoord is ook gewijzigd. Maar het komt goed hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 00:42
|
|
|
|
Welkom!!!!! gezellig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOOP430
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 00:43
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | dat klinkt nogal "hengstig", vind je niet, zeeland???  |
Hee dames, niet zo raar doen, mijn n zit een beetje vast, koffie denk ik....
Ik denk dat ik maar mee moet voor een goed gesprek...komen jullie ook? Ff dat beeld van Hannah bijstellen....haha....wat zal ze verbaasd staan....
Het duurde ff maar nou zie ik de link...manen en hengstig.....bijdehandje is het....
Laatst aangepast door
|
JOOP430
|
op vrijdag 15 februari 2013, 00:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 00:45
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 06:20
|
|
|
|
|
kwart over 6 je kleuter zijn jasje aan willen doen en na school willen brengen, tot je ontdekt dat je klok stil is blijven staan, kleuter ligt weer in bed en ik ga de dag maar vroeg beginnen, das echt maf.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 06:26
|
|
|
|
beetje laat maar mamy gefeliciteerd en roady ook nog, ha ah op valenteinsdag jarig, bijzonder. allebei een fijn jaar toegewenst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 06:31
|
|
|
|
we beginnen de dag met een boterham met pindakaas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 06:49
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | beetje laat maar mamy gefeliciteerd en roady ook nog, ha ah op valenteinsdag jarig, bijzonder. allebei een fijn jaar toegewenst  |
Nou, je bent lekker vroeg!
Ik ook, even bakkie koffie drinken en dan zometeen lekker wat eten
En dan verder opruimen enz. Ik heb er zin an!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 06:51
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | | kwart over 6 je kleuter zijn jasje aan willen doen en na school willen brengen, tot je ontdekt dat je klok stil is blijven staan, kleuter ligt weer in bed en ik ga de dag maar vroeg beginnen, das echt maf. |
Lol, nou je ben je lekker vroeg, kan je altijd nog later op de dag/avond even een dutje doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 07:02
|
|
|
|
Brinta
NU!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 07:03
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | | klopt , maar wanneer je kinderen gesloopt worden door die partner lijkt het me heel duidelijk dat god wel achter de scheiding staat. jee wat heb ik jaren lopen strijden, vergeven,hopende op verandering, tot dat ik dacht eh me kids gaan hier aan onderdoor. dingen die sommigge cristenen vaak niet inzien en je veroordelen omdat je gescheiden bent. Ik ben e r van overtuigd dat ik gods zegen heb in me scheiding....en een hoop mensen meer. dat heb ik het niet over alle gescheiden mensen, ik heb zelf een hekel aan scheiden. vind dat je door slechte tijden heen moet vechten voor je relatie, maar er zijn grenzen |
En wat als je de kans niet krijgt om te vechten voor je relatie?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 07:05
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | | ik ben gaan roken om niet te huilen, als ik stop ga ik huilen...... ha ha stom he, ergens ben ik bang dat ik niet meer kan stoppen met huilen dan, ik uit elkaar scheur van verdriet, petra die altijd doorging, niet wou huilen in bijzijn van kids en dan maar effe sigretje opstak, terwijl ik me kinderen leer, huilen is gezond. |
gewoon lekker janken, heerlijk! Veel beter dan een sigaret.
|
|
| Naar boven |
|
|