ChristianMatch
 


Forum

Berichten van JOOP430
ChristianMatch forum index » Berichten van JOOP430
Auteur Bericht
JOOP430 (57)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: maandag 18 maart 2013, 13:16
BerichtOnderwerp: Wokken DV 15 juni 2013
 
ERIKA129 schreef:
Halllo zeg in Juni is het al licht tot wat half elf???? enne misschien zijn er wel meer uit je richting en kan je carpoolen!!! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Gezelligheid kent geen tijd. Maar euh...ik was het de vorige keer nog niet helemaal zat na afloop, en vind het altijd leuk om nog ff ergens wat te drinken bijvoorbeeld. Kan ook voor die tijd. Of bowlingbaantje....is het goed hier even over na te denken? Dan is het voor diegene van ver ook een ietsje meer de moeite waard nog. Hoe denken jullie daar over? Of is eten al leuk genoeg? Knipoog smiley

En het noorden was vorige keer met 5 deelnemers sterk vertegenwoordigd Frank, dus heb schijt aan een eindje rijden, je krijgt er een hoop gezelligheid voor terug. Kan wel uit. Knipoog smiley


Laatst aangepast door
JOOP430
op maandag 18 maart 2013, 13:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOOP430 (57)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: zondag 10 maart 2013, 15:19
BerichtOnderwerp: Wokken 9 maart!!!!
 
BERENDJAN590 schreef:


Ik was moöi voor slechte weer aan. Ach ik ben wel wat gewend op de weg.

Knipoog smiley


Ik heb er wat langer over gedaan. 's Middags om half 2 vertrokken en 's nachts om half 5 weer thuis, haha. Ik dacht, als je dan toch ver van huis moet kun je er maar beter een daggie uit van maken. Heb buiten de wok om nog bij 3 CM leden "even" gezellig wezen doen. Het laatste stuk was t glad, maar Jopie glijdt niet zomaar in 7 sloten tegelijk.

Ik heb het erg naar m'n zin gehad....bedankt Erika....toppie...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOOP430 (57)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 14:11
BerichtOnderwerp: verschuilen mensen zich soms achter god ?
 
GERRIT084 schreef:
Ik ben het met je eens, dat wij Gods plannen niet kennen, hoewel de Bijbel ons zat richtlijnen geeft.
Wat wel kan, en wat niet kan (voor de één een wet, en voor de ander kennisneming van) het is maar net, wat doen we er mee.

Wat je vooral leest, het was zijn wil niet, dat iets zo gelopen is, vaak om eigen gedrag, goed te keuren, of iets wat je is overkomen. (kan van alles zijn)
Als je alle oude forums leest is er genoeg over geschreven, en vaak zoekt men de goedkeuring, van tal van onderwerpen, bij elkaar.
Maar uiteindelijk gaat het er om wat je eigen beslissing is, waar je jezelf goed bij voelt, en of dat de juiste is, kan geen mens voor een ander invullen.

Het voordeel van cm en andere dating sites is, dat, en daar moet je dan maar vanuit gaan, dat een ieder eerlijk is, wat er op een profiel staat.
Vroeger was dat er niet, en was je aangewezen, op mond op mond reclame, die ook niet altijd even betrouwbaar was, eigenlijk net als een dating site.
Je keuze en voordeel is nu, dat je ook in aanraking komt met mensen, buiten je eigen regio, en dat kan soms grens verleggend zijn.
Het voordeel daar van is, en die kans maak je al snel, niemand weet iets van je, dus je kan ook zeggen bv, ik woon vrijstaand.
En voor dat ze er achter komen, dat het een kartonnen doos is, op één of ander buiten gebied, is dan ook aanwezig, en je liegt niets.

Zou kunnen Gerrit, dat men graag liegt (of de waarheid tegen een andere achtergrond plaatst), ik heb daar persoonlijk geen ervaring mee. En wat is het nut er van? Zelf ben ik heel snel klaar met mensen die liegen....dus als iedereen dat nu doet is het snel afgelopen... Knipoog smiley
Ik stel voor dat we uitgaan van het positieve. Men is betrouwbaar tot dat het tegendeel is bewezen...bovendien....in een kartonen doos op de vlakte is het wel moeilijker verschuilen achter God...dat is dan misschien weer de link met het onderwerp... Knipoog smiley


Laatst aangepast door
JOOP430
op dinsdag 5 maart 2013, 16:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOOP430 (57)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 14:01
BerichtOnderwerp: verschuilen mensen zich soms achter god ?
 
JOL252 schreef:
Klinkt een beetje als Gods wil tegenover onze wil? (Onze wil staat over het algemeen in de christelijke wereld in de verdachte hoek van "werelds en vleselijk", hoe leren wij ooit vertrouwen, denk ik wel eens, dat Hij ons vrijheid heeft gegeven en hervorming van ons denken. We mogen de ruimte innemen.)
God gaf ons autonomie, keuzevrijheid en is het niet per definitie met ons oneens. Aan ons de vrijheid om onze wil te toetsen... Zijn woord en geest er bij betrekken, het liefst mag Hij voorgaan maar het zicht op Hem is vaak onttrokken...

Klinkt idd misschien wat te negatief, mijn wil tegenover Gods wil, en het kan heel goed samengaan. Maar ook heel vaak niet. Iedereen heeft doelen en streeft die na als t goed is. Soms wordt je echter gedwongen de regie van je leven uit handen te geven (ik denk trouwens dat dat altijd moet) en dan blijkt regelmatig dat Gods weg een andere is dan die ik voor ogen had. Ik spreek uit ervaring Knipoog smiley. Het is hier al gezegd, biddend je weg gaan is denk ik de oplossing. Als iets dan niet volgens Gods plan is wordt het vanzelf duidelijk...toch?


Laatst aangepast door
JOOP430
op dinsdag 5 maart 2013, 16:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOOP430 (57)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 11:14
BerichtOnderwerp: verschuilen mensen zich soms achter god ?
 
PETRA373 schreef:
iemand had het vandaag met me over verschuilen achter god en geen eigen verantwoordelijkheid nemen, dus vroeg me af,
doen sommigge mensen dat?
Ik zelf heb niet de indruk dat je je eigenverantwoordelijkheid kwijt bent bij god, of dat je je verschuilt bij god, wel dat ik bij hem schuil, maar verschuilen nee. ken god eerder als iemand, van kom op, sta op en ga, ik ga met je mee, niks verschuilen.
Hoe zijn jullie ervaringen erin?

Ik ben diegene waar Petra mee gesproken heeft. Ik ben het helemaal eens met wat er tot nu toe gezegd is. Wat ik bedoelde is dat er mijns inziens een gevaar bestaat dat we iets te gemakkelijk stellen dat iets blijkbaar Gods wil is. Of dat God wel voor ons zal zorgen. We nemen dan bijvoorbeeld niet meer onze eigen verantwoordelijkheid.

Bijvoorbeeld met betrekking tot CM. We zijn het er denk ik allemaal mee eens dat je pas moet trouwen met de man of vrouw die je door God gegegeven is. Wij kennen Gods plannen niet. Het kan zijn dat God hele andere planen met iemand heeft dan een huwelijk. Wij gaan vervolgens op CM heel driftig op zoek naar een partner en daten er op los. We ontmoeten een leuk persoon en het wordt een date en een relatie. We danken God dat Hij ons een partner gegeven heeft. Maar eigenlijk hebben we zelf heel erg naar een partner gezocht. Het is dus maar de vraag of God het zo heeft bedoeld. Zo zijn er wel veel meer voorbeelden. Ik heb ook mensen gekend die wilden uit principe geen ziektekostenverzekering. Dat was in hun ogen het door God gegeven risico van ziek worden afdekken met een verzekering. Dit is wel heel extreem maar goed, ze zijn er. Zo zijn er wel meer voorbeelden.

Ik zeg hiermee niet dat CM niet een middel kan zijn dat God gebruikt in de relatiesfeer. Ik vind het soms moeilijk iets als Gods leiding te ervaren. Denk dan altijd....of is dit mijn eigen wil?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOOP430 (57)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: woensdag 27 februari 2013, 20:01
BerichtOnderwerp: Wokken 9 maart!!!!
 
ERIKA129 schreef:
Leuk gezellig zet je er bij... Weer iemand van onder de 40 erbij Knipoog smiley

En bedankt, mevrouw Erika Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOOP430 (57)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: maandag 25 februari 2013, 19:08
BerichtOnderwerp: Wokken 9 maart!!!!
 
CHARLOTTE236 schreef:
Hallo allemaal!

Leuk idee, maar kennen veel van degene die zich aanmeld hebben elkaar al?
Dan vind ik het wat minder,,,,, Dan ben ik minder op mijn gemak.

Het is in de buurt en ik hou van eten,,,,, heerlijk!
Wanneer mijn zusje haar verjaardag niet viert die avond, dan ga ik erover nadenken.

Groetjes


Ik ken er maar 2 Charlotte, dus doe gezellig mee, dan ken ik jou ook Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOOP430 (57)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 17:53
BerichtOnderwerp: 15 februari Zwijndrecht 33+
 
HANNAH810 schreef:
dus je hebt je beeld van bijdehandje Hannah even bijgesteld, Joop??? Clown smiley


Engeltje smiley

Nog niet Hannah, maar we hebben immers ook nog geen goed gesprek gehad...? :)

Enneh...zo bijdehand ben je nu ook weer niet....ik doelde op het beeld dat jij van mij hebt....en niet omgekeerd...haha


Laatst aangepast door
JOOP430
op vrijdag 22 februari 2013, 17:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOOP430 (57)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: woensdag 20 februari 2013, 18:12
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
 
FRANKT627 schreef:
we willen op zaterdag 20 april voor de veertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....)
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6)
joannie702, 49 jaar, regio 0318
petra373, 47 jaar, regio 0314, evt met 8 kinderen (leeftijden?)
lies146, 27 jaar, regio 0318, met twee kinderen (leeftijden?) en hulp-hond
Erika129, 38 jaar regio 0318
Anna415, 25 jaar ofzo, regio 0546
trijnie671, 51 jaar, regio 0594
esther999, 38 jaar, regio 0172
Roelande 345 (oud-lid), 53 jaar, regio 0342

frankt 627, 47 jaar, regio 0165 (komt niet onder voorbehoud)
berendjan519, 45 jaar, regio 0592 met twee kinderen (leeftijden?)
marcowaal100(oud-lid) met zijn vrouw en drie kinderen (ov)
pieter610, 57 jaar, regio 0514, (uiteraard MET hond)
joop430, 46 jaar, regio 430
mar907, 49 jaar, regio 0596
willem618, 44 jaar, met twee kinderen (9 en 4 jaar)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOOP430 (57)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: woensdag 20 februari 2013, 18:12
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
 
FRANKT627 schreef:
we willen op zaterdag 20 april voor de veertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....)
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6)
joannie702, 49 jaar, regio 0318
petra373, 47 jaar, regio 0314, evt met 8 kinderen (leeftijden?)
lies146, 27 jaar, regio 0318, met twee kinderen (leeftijden?) en hulp-hond
Erika129, 38 jaar regio 0318
Anna415, 25 jaar ofzo, regio 0546
trijnie671, 51 jaar, regio 0594
esther999, 38 jaar, regio 0172
Roelande 345 (oud-lid), 53 jaar, regio 0342

frankt 627, 47 jaar, regio 0165 (komt niet onder voorbehoud)
berendjan519, 45 jaar, regio 0592 met twee kinderen (leeftijden?)
marcowaal100(oud-lid) met zijn vrouw en drie kinderen (ov)
pieter610, 57 jaar, regio 0514, (uiteraard MET hond)
joop430, 46 jaar, regio 430
mar907, 49 jaar, regio 0596
willem618, 44 jaar, met twee kinderen (9 en 4 jaar)


Regio 430 bestaat niet, Joop430 wel, regio 0598 Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOOP430 (57)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 17:06
BerichtOnderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
 
FRANKT627 schreef:
Je doet nu net of Jans het warm water heeft uitgevonden.

Trouw is ook altijd belangrijk. Ook als is er nog maar gewoon een contact met iemand dat op meer kan uitdraaien. Als ik met een vrouw een mooi contact heb dat zou kunnen leiden tot een ontmoetingen en een begin van een verkering en ik ga dan ook nog met andere vrouwen aanpappen in de hoop op meer ben ik ook ontrouw.

In elke relatievorm of beginnende relatie is trouw onontbeerlijk. Je bedriegt niet alleen de andere maar ook jezelf.

Dit gaat wel heel erg ver Frank. Een leuk mailcontact is nog geen huwelijk of relatie. Mij zegt het helemaal niks zolang er geen ontmoeting heeft plaatsgevonden. De werkelijkheid kan zo anders zijn. Hoe kun je nu trouw beloven aan iemand die je niet kent? Ik kan best respect opbrengen voor mensen die 1 op 1 elk mailcontact nader willen bezien alvorens nieuwe contacten te leggen, maar dat is een persoonlijke keuze en niet iedereen zit zo in elkaar. Gelukkig niet. Pas als je na een evt. ontmoeting samen besluit er voor te gaan is het nog vroeg genoeg voorzichtig om te springen met andere contacten. Dit betekend niet dat er geen ander contact mogelijk is, ook vriendschappen zonder relatie-doel zijn erg waardevol. Zodra 1 van de 2 jaloers wordt is het niet meer dan normaal rekening te houden met je partner. Maar als die jaloezie gebaseert is op "het niet vertrouwen van de ander" moet je je afvragen of je wel met de goede persoon een relatie aan het opbouwen bent. Dat wantrouwen zal je vaak gedurende de hele relatie achtervolgen en dat willen we denk ik geen van allen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOOP430 (57)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 00:43
BerichtOnderwerp: 15 februari Zwijndrecht 33+
 
HANNAH810 schreef:
dat klinkt nogal "hengstig", vind je niet, zeeland??? Clown smiley


Hee dames, niet zo raar doen, mijn n zit een beetje vast, koffie denk ik.... Knipoog smiley

Ik denk dat ik maar mee moet voor een goed gesprek...komen jullie ook? Ff dat beeld van Hannah bijstellen....haha....wat zal ze verbaasd staan....

Het duurde ff maar nou zie ik de link...manen en hengstig.....bijdehandje is het....


Laatst aangepast door
JOOP430
op vrijdag 15 februari 2013, 00:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOOP430 (57)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 17:25
BerichtOnderwerp: 15 februari Zwijndrecht 33+
 
De druk ligt nu wel hoog bij de single manen Knipoog smiley

Is het nog wel verantwoord om heen te gaan zonder dat je een relatie zoekt Knipoog smiley ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOOP430 (57)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 18:52
BerichtOnderwerp: Wokken
 
CARIEN982 schreef:
Dat is niet zo mooi van Jopie, dat hij zomaar afhaakt! Knipoog smiley
Ik dacht dat Joop wel van gezellig uiteten hield!

Is ook zo carientje, maar goed, soms even niet.
Waar bemoei je je eigenlijk mee Knipoog smiley ?
Je bent er nog maar net en gelijk al weer vervelend tegen mij doen?
haha

PS leuk dat je (even) terug bent....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOOP430 (57)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 13:17
BerichtOnderwerp: Wokken
 
Ik heb af moeten haken, sorry....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOOP430 (57)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 11:15
BerichtOnderwerp: Wokken
 
Zet Ilona689 en Joop430 ook maar op de lijst....wij carpoolen...

Laatst aangepast door
JOOP430
op maandag 4 februari 2013, 11:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOOP430 (57)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 14:43
BerichtOnderwerp: Wokken
 
MARISKA601 schreef:
sybren542
joop340

.......


wie volgt...

Goed bezig Maris...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOOP430 (57)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 14:42
BerichtOnderwerp: Wokken
 
ALTJE848 schreef:
Als er een vrouw uit mijn buurt komt en ik mee kan rijden dan ga ik eens de stap wagen nieuwe mensen te leren kennen .
Ik zie anders niet de mogelijkheid de kosten voor de trein zijn al snel ongeveer 40 euro word voor mij dan veeeeeeeeel te duur .


Anita

Ik zou je op kunnen pikken Anita, maar ben geen vrouw...als ik nog een dame meeneem uit Groningen dan oke?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOOP430 (57)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 16:46
BerichtOnderwerp: Wokken
 
Hay, het leek ons (Sybren en ik) leuk eens met een gezellige groep te gaan wokken. We hebben een datum geprikt, 9 februari a.s., 's avonds/eind van de middag. We willen reserveren bij http://wokhetoosten.nl in Amersfoort. Iedereen is welkom. Graag opgeven uiterlijk 4 februari, dit i.v.m. resreveren. Opgeven kan bij Sybren542. Voor evt. vervoersproblemen even mailen. Tijdstip etc. volgt na reserveren. We willen het low budget houden om zoveel mogelijk mensen de kans te geven mee te gaan. Als het financieel echt niet lukt ook gewoon mailen, dan kijken we of er wat te regelen valt. Wij hopen op een gezellige avond. Groet, Sybren542 en Joop430.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van JOOP430
Pagina 1 van 1