ChristianMatch

Forum

Wisten jullie dat......?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5254 5255 5256 5257 5258 5259 5260 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 16:06

ERIKA129 schreef:
He jandoppie Twijfelende smiley Kussende smiley

Maar nu DE hamvraag.........wat kreeg ze????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 16:06

ANNA415 schreef:
Ik heb al een grote mensen bed, maar kan er nog niet echt aan wennen Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Tja zet er dan een hekkie omheen he voelt het toch nog aan als een ledikantje Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 16:07

MARIANNE338 schreef:
Maar nu DE hamvraag.........wat kreeg ze????

Euh denk dat ze iets verloren was of zo Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 16:09

ERIKA129 schreef:
Tja zet er dan een hekkie omheen he voelt het toch nog aan als een ledikantje Clown smiley

Verraste, verbaasde smiley ...wil je haar in een gevangenis dan? Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 16:29

Voor een dappere strijdster.

http://youtu.be/pcHvkxFJy8E
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 16:40

Weet je wat altijd zo leuk is?

Nou als je een aflevering kijkt van Het Kleine Huis...ja, zo gezellig en als die kinderen dan gaan slapen ja, zo geborgen...ja, dan slaap ik ook zo lekker als ik voor ik ga slapen daar ff naar kijk naar zo een aflevering. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 16:59

MARIANNE338 schreef:
Lezen..shanita..ik vul het verhaal van Leanne aan....

Ik zie dr zitten aan de keukentafel met haar kroost, en de hond aan haar voeten....maar het brood en de koffie smaakt alleen maar lekkerder als dat geschiede in pyama....
Toppunt van absolute rust en weekend gevoel snappie? Knipoog smiley

Ja Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 17:04

SHANITA130 schreef:
Weet je wat altijd zo leuk is?

Nou als je een aflevering kijkt van Het Kleine Huis...ja, zo gezellig en als die kinderen dan gaan slapen ja, zo geborgen...ja, dan slaap ik ook zo lekker als ik voor ik ga slapen daar ff naar kijk naar zo een aflevering. Lachende smiley

Weet je wat ook zo leuk is?

Mails van een maand of 2 maanden geleden teruglezen. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 17:06

Eindelijk is de mist weg .
Vanaf gisteravond tot 15.00 uur zat het potdicht
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 17:07

Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 21:14 Reageer met quote

ANNA415 schreef:
Dan ga ik denk ik toch nog voor de brintaZieke smiley Kotsende smiley

Jol: Zieke smiley dan toch liever rat ...

Héérlijk Brinta, lekker dik, niet té dik en dan met heel veel nepsuiker Kwijlende smiley

Veel lekkerder dan gewone suiker Kwijlende smiley

Ja, ik heb weer goede herinneringen, mijn moeder is heel liefdevol, en ja, dat samen met de heerlijke geur van melk, gecombineerd met Brinta.... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 17 februari 2013, 17:17
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 17:09

...mogen we eigenlijk nog profielen bezoeken? Mag een vrouw het profiel van een vrouw bekijken en een man dat van een man?

Welnu, ik kreeg net een één-zins-mailtje: 'Heb liever niet dat je mijn profiel bezoekt ok?' Ik wilde vragen wat waarom hij, ja het was een man die me schreef, het storend vond. Helaas kon ik de vraag niet stellen want hij had me geblokkeerd.

Ik vraag me nu af of ik me zo moet aanstellen en de mannen die mijn profiel bezoeken ook zoiets zo vragen? Mij stoort het niet of een man komt kijken op mijn profiel. Dus ga ik me niet bezighouden met dergelijke mailtjes te schrijven. Ik zou anders best wat werk hebben. Ik krijg soms wel mailtjes van mannen. Het is toch maar een rare wereld waarin we leven.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 17:19

FRANKT627 schreef:
...mogen we eigenlijk nog profielen bezoeken? Mag een vrouw het profiel van een vrouw bekijken en een man dat van een man?

Welnu, ik kreeg net een één-zins-mailtje: 'Heb liever niet dat je mijn profiel bezoekt ok?' Ik wilde vragen wat waarom hij, ja het was een man die me schreef, het storend vond. Helaas kon ik de vraag niet stellen want hij had me geblokkeerd.

Ik vraag me nu af of ik me zo moet aanstellen en de mannen die mijn profiel bezoeken ook zoiets zo vragen? Mij stoort het niet of een man komt kijken op mijn profiel. Dus ga ik me niet bezighouden met dergelijke mailtjes te schrijven. Ik zou anders best wat werk hebben. Ik krijg soms wel mailtjes van mannen. Het is toch maar een rare wereld waarin we leven.

Lekker dan, als ik nieuwe mensen hier zie reageren of in de lobby kijk ik ook altijd even met wie ik van doen heb, als dat al niet meer mag nah dan kan je wel stoppen hier pfff....Troost je Frank ik wordt door mannen en vrouwen bezocht oud en jong ja en??? als ze me lastig vallen is het wat anders... Ik zou me in iedergeval niet laten tegen houden hoor Knipoog smiley
Niet bij mij kijken nu he Boze smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 17:19

Ik even ga dutten Slapende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 17:20

SHANITA130 schreef:

ANNA415 schreef:

Héérlijk Brinta, lekker dik, niet té dik en dan met heel veel nepsuiker Kwijlende smiley

Ja, ik heb weer goede herinneringen, mijn moeder is heel liefdevol, en ja, dat samen met de heerlijke geur van melk, gecombineerd met Brinta.... Knipoog smiley

Nog steeds aan je verslaving zie ik Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley
Zoo slecht meid stop met die zoetstof Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 17:20

VISSER278 schreef:
Eindelijk is de mist weg .
Vanaf gisteravond tot 15.00 uur zat het potdicht

Hier de hele dag al de zon Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 17:21

FRANKT627 schreef:

Gefrustreerde smiley Heb niks gezegt van een slot op het hek he Boze smiley

mannen je moet ze ook alles uitleggen Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 17:36

SHANITA130 schreef:
Hoi Erika,

Ik kan en wil alleen mee, als ik met iemand mee en terug zou kunnen rijden, regio 078.

Dus ja, is er zo iemand is het de wil van de Here.

Anders niet.

Knipoog smiley

Leuk Shanita dat je meewil ik zou zeggen plaats een oproepje of er iemand wil die uit jou richting komt... tot op heden allemaal noorde en oosterlingen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 17:59

ERIKA129 schreef:
Lekker dan, als ik nieuwe mensen hier zie reageren of in de lobby kijk ik ook altijd even met wie ik van doen heb, als dat al niet meer mag nah dan kan je wel stoppen hier pfff....Troost je Frank ik wordt door mannen en vrouwen bezocht oud en jong ja en??? als ze me lastig vallen is het wat anders... Ik zou me in iedergeval niet laten tegen houden hoor Knipoog smiley
Niet bij mij kijken nu he Boze smiley Knipoog smiley

Heb jij daar ook al last van, dat je door iedereen bekeken wordt Boze smiley
Doe ik nooit Engeltje smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 18:03

SHANITA130 schreef:

Verraste, verbaasde smiley Zieke smiley

wilde ik net lekker aan de tomatensoep........ Boze smiley

Knipoog smiley

Laatst aangepast door
ANNA415
op zondag 17 februari 2013, 18:03
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 18:03

GERRIT084 schreef:
Ik ben toch echt wel bang, dat die laatste hier op cm niet zitten, die zijn dan nog aan het strijden toch?
Los van het feit, vreemd gaan en mishandeling (lichamelijk en geestelijk) kan ik mij er weinig bij voorstellen waar sommige tegenwoordig om scheiden.
En vraag mij dan ook stellig af, waar is soms de strijd gebleven voor het behoud van een huwelijk, tegenwoordig.

En dan nog, de opmerking wat een omgeving zegt, dan is mijn vraag je bent toch niet met je omgeving gehuwd.
En ik bedoel het echt niet te persoonlijk, maar de omgeving zijn in de regel de grote opgevers, die van de hoed nog rand, enige wetenschap hebben dan door horen zeggen, verkregen.
Ik zeg heus niet dat horen zien en zwijgen, altijd tot de deugden behoren.

Gerrit je weet dat ik het hier niet mee eens ben, Ja ook ik ben iemand die nooit getrouwd is geweest, maar ik ken er zat die gevochten hebben voor hun huwelijk en er bijna aan kapot zijn gegaan!!
Daar is een huwelijk niet voor ingesteld! Man en vrouw horen één te zijn en samen alles te doen aan hun huwelijk zeker mee eens!! Maar alleen vechten en zoals ik er ken geestelijk of lichamelijk er bijna aan kapot zijn gegaan nee.... dat is geen huwelijk dat is een hel!!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 18:06

ANNA415 schreef:
Heb jij daar ook al last van, dat je door iedereen bekeken wordt Boze smiley
Doe ik nooit Engeltje smiley Coole smiley met zonnebril

Nee hoor valt mee maar 5240 keer in 2.5 jaar valt wel mee toch Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 18:06

PYJAMADAG Clown smiley

heerlijk tussen de dozen Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 18:08

FRANKT627 schreef:

kun je in de gevangenis wokken? Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 18:08

SHANITA130 schreef:

ANNA415 schreef:

ohhh iew Huilende smiley, smiley in tranen Gefrustreerde smiley Zieke smiley en dat bordvol MOEST leeg .... en dat elke ochtend...

en dan nog een lepel levertraan ... Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
JOL252
op zondag 17 februari 2013, 18:10
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 18:18

ik ga op [niet ok] drukken. al die brinta plaatjes Boze smiley kan echt niet. Gefrustreerde smiley

zo en nu lekker aan de tomatensoep Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 18:23

ANNA415 schreef:
ik ga op [niet ok] drukken. al die brinta plaatjes Boze smiley kan echt niet. Gefrustreerde smiley

zo en nu lekker aan de tomatensoep Kwijlende smiley

mea culpa Anna, enjoy your soup Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 18:24

FRANKT627 schreef:

Dat is op z'n minst bijzonder te noemen.......
Je zet toch alleen informatie in je profiel welke iedereen hier van je zou mogen weten? Wat maakt het dan uit dat het een man of vrouw is?

Ik zou me er niets van aantrekken, Frank, als ik jou was. Als hij niet wil dat jij, of welke man dan ook, zijn profiel bezoekt, moet ie alle mannen op CM maar gaan blokkeren.... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 18:25

ERIKA129 schreef:
Gerrit je weet dat ik het hier niet mee eens ben, Ja ook ik ben iemand die nooit getrouwd is geweest, maar ik ken er zat die gevochten hebben voor hun huwelijk en er bijna aan kapot zijn gegaan!!
Daar is een huwelijk niet voor ingesteld! Man en vrouw horen één te zijn en samen alles te doen aan hun huwelijk zeker mee eens!! Maar alleen vechten en zoals ik er ken geestelijk of lichamelijk er bijna aan kapot zijn gegaan nee.... dat is geen huwelijk dat is een hel!!

Natuurlijk Erika, ik ken er ook, maar ik ken er ook die wel doorgevochten hebben, en soms kan je vechten tot je een ons weegt.
En iedereen kent wel iemand die vecht ( de nette versie dan) en laten we eerlijk blijven, niemand zal zeggen dat leven een makkie is.

Soms kan je zelfs alleen moeten vechten, tot soms wel eens worstelen aan toe, maar je moet wel doorgaan, en soms heel soms..!
En als jij kan veronderstellen, vind ik knap, dat er overal een alternatieve oplossing voor is, één van de minste weerstand, vind ik dat knap.

Ik zou je wel een voorbeeld kunnen stellen, een heel verhaal, waar spontaan de tranen van in je ogen springen.
Maar dan wel van een stel, die heel veel pijn verdriet hebben gekend, die door gingen tot het bittere einde.........
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 18:30

PETRA373 schreef:
mamaloe, het hele gedoe maakt me boos ja, en me zelf in de war, wie spreekt de waarheid? dus worstel hier al een paar dagen mee en bedenk me dat soms een ieder zijn eigen beleving in iets heeft, zijn/ haar eigen waarheid. mensen elkaar mis begrijpen, miscomuniceren,
Ik ga verder met berend en laten we elkaar de hand geven en eht laten rusten en er geen welles , nietes gedoe van maken en de grenzen duidelijk bewaken om verwarring te voorkomen, niet dat berend niet met vrouwen mag mailen, omgaan ofzo, maar eh warom zou je eigenlijk met me vriend moeten whats upper? Kan een beetje raar overkomen sommigge dingen . en ja ben nog beetje boos, maar laat ik er van uit gaan dat een ieder het goed bedoelt heeft. verder heb ik jouw naam hier niet op forum genoemd, begin jij . Dus reageer nu terug na lang nadenken en vind laten we het rusten en elkaar de hand geven er van uit gaan dat niemand het slecht bedoeld heeft. En een ieder soms zo zijn of haar eigen beleving heeft. gods zegen toegewenst petra, die later eh met jou ook voor petrus misschien samen bij de hemelpoort staat.

Beste petra, ik ben het hele voorval al vergeten hoor, neem jou niets kwalijk hierin, ik heb zelf niets verkeerds gedaan, maar je vraag waarom ik met jou vriend moest whatsappen moet je anders stellen voor jezelf, waarom moet je vriend met mij whatsappen dat is de vraag, en idd laat het verder rusten, wens je alle geluk van de wereld met berend, jullie passen bij elkaar!! Kussende smiley

Laatst aangepast door
MAMALOE463
op zondag 17 februari 2013, 18:32
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 18:32

GERRIT084 schreef:
Natuurlijk Erika, ik ken er ook, maar ik ken er ook die wel doorgevochten hebben, en soms kan je vechten tot je een ons weegt.
En iedereen kent wel iemand die vecht ( de nette versie dan) en laten we eerlijk blijven, niemand zal zeggen dat leven een makkie is.

Soms kan je zelfs alleen moeten vechten, tot soms wel eens worstelen aan toe, maar je moet wel doorgaan, en soms heel soms..!
En als jij kan veronderstellen, vind ik knap, dat er overal een alternatieve oplossing voor is, één van de minste weerstand, vind ik dat knap.

Ik zou je wel een voorbeeld kunnen stellen, een heel verhaal, waar spontaan de tranen van in je ogen springen.
Maar dan wel van een stel, die heel veel pijn verdriet hebben gekend, die door gingen tot het bittere einde.........

Je hebt het steeds over anderen, stellen die uit elkaar gaan en jouw oordeel daarover en stellen die blijven en knokken tot het bittere end en jouw goedkeuring daarover. Maar kom als je zelf in die schoenen hebt gestaan terug, dan praten we nog es.

Laatst aangepast door
JOL252
op zondag 17 februari 2013, 18:32
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5254 5255 5256 5257 5258 5259 5260 ... 6194 Volgende
Pagina 5257 van 6194