ChristianMatch

Forum

de enige leuke man op CM
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5262 5263 5264 5265 5266 5267 5268 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 07:56

THOMAS968 schreef:
De meeste mensen hebben niet zozeer spijt van wat ze gedaan hebben maar eerder spijt van wat ze niet gedaan hebben.

Thomas

Precies..... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 08:11

[quote=CORNE927]

Oké, dan snap ik toch één ding niet van je, waarom heb je dan niet boven je topic gezet, alleen reageren als:

Dan kan ik hier wel een hele waslijst neer zetten, maar ben dan toch echt wel bang dat jezelf ook buiten je eigen boot valt.
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 08:32

[quote=PETRA373]zonder ervaring mag je toch ook mee discusieeeren is iemands mening toch niet minder dan iemand met ervaring

Mijn idee, Petra!

Sorry, ff offtopic, maar ik wilde ff weten hoe Corne het bedoelde...ontopic dus maar weer!

Laatst aangepast door
JOSINA022
op dinsdag 19 februari 2013, 08:42
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 08:33

Thnx meiden!
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 08:43

[quote=JOSINA022]

Er zijn ook heel veel ervaring deskundigen, die een ervaring hebben waar ze niet echt trots op hoeven te zijn.
Dus vanuit een neutrale hoek gezien, lijken oplossingen in deze wel een stuk eerlijker, en nuchter gezien.
Kijken met een nieuwe blik, en eigenlijk geld dat voor elke nieuwe relatie, ook daarin moet anders gekeken worden, en heb je weinig aan een oude ervaring lijkt mij.
Naar boven

Auteur Bericht
CORNE927

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 08:44

Wat ik wil aangeven zijn twee dingen;

Een forum is een openbaar medium dus IEDEREEN mag reageren.

Als het gaat over de zingeving en waarde van reageren lijkt het mij persoonlijk zinvol als je ook rond de 50 bent en alleenstaand vanwege scheiding of overlijden partner. De titel van het topic lijkt mij duidelijk.

Voorbeeld: Als er een topic zou zijn wat gaat over de emotie van het vaderschap (geboorte kind) en wat dat met je doet, dan zal ik niet reageren, simpelweg omdat ik dat niet ken. Hoewel het dus reuze- interessant kan zijn zal ik geen bijdrage leveren.
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 08:45

PETRA373 schreef:
gaat niet over mij corne, over andere mensen hier die geen ervaring hebben, maar hun mening toch ook net zo waardevol is
precies
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 08:48

CORNE927 schreef:

Als het gaat over de zingeving en waarde van reageren lijkt het mij persoonlijk zinvol als je ook rond de 50 bent en alleenstaand vanwege scheiding of overlijden partner. De titel van het topic lijkt mij duidelijk.

Voorbeeld: Als er een topic zou zijn wat gaat over de emotie van het vaderschap (geboorte kind) en wat dat met je doet, dan zal ik niet reageren, simpelweg omdat ik dat niet ken. Hoewel het dus reuze- interessant kan zijn zal ik geen bijdrage leveren.

aha okee, een 50+ topic Verraste, verbaasde smiley
Heb je ook nog wel een beetje gelijk in Knipoog smiley

Rennen Josina!!!!! Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 08:50

ROOS575 schreef:

Ik ben al weeeeeeeeeg....Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 08:51

ANNA415 schreef:
Nee dezelfde ketting als waarmee z'n overhemd vast aan het aanrecht zit Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Clown smiley zou tie er ook foto's van hebben??? Verraste, verbaasde smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 08:53

JOSINA022 schreef:
Ik ben al weeeeeeeeeg....Gefrustreerde smiley

Zullen we dan maar een 36+ topic starten Smiley die vol vragen zit Boze smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 08:55

ROOS575 schreef:
Zullen we dan maar een 36+ topic starten Smiley die vol vragen zit Boze smiley Lachende smiley

Strak plan Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 08:55

ROOS575 schreef:

Ja, dan mag ik zowel hier als op het nieuwe topic reageren, ik ben tenslotte 36+. Clown smiley

Laatst aangepast door
JANS221
op dinsdag 19 februari 2013, 08:56
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 08:57

ROOS575 schreef:
Clown smiley zou tie er ook foto's van hebben??? Verraste, verbaasde smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Kwijlende smiley

Vanuit een vijgenblad gezien Geschokte, onthutste smiley bedekken wij met één, meer als jullie met drie Smiley met dichtgeplakte mond tis maar dadde gij het wete Engeltje smiley

en dat geld voor een overhemd nog heel veel meer Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
GERRIT084
op dinsdag 19 februari 2013, 08:58
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 09:01

JANS221 schreef:
Ja, dan mag ik zowel hier als op het nieuwe topic reageren, ik ben tenslotte 36+. Clown smiley

Maar natuurlijk, tenslotte kunnen wij van de oudjes nog wat leren Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 09:05

JOSINA022 schreef:
Ik morgen opnieuw een ingreep aan mijn buik krijg. Deze keer niet zo'n grote, maar wel een heel pijnlijke Twijfelende smiley

Sterkte vandaag
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 09:16

ROOS575 schreef:

Vindt je? er is ook een dating site voor 50 plus, als je dan alleen wijze mensen met ervaring wil horen mag je ook daar heen gaan.
En dat terwijl ervaringen, niet aan leeftijd gekoppeld zijn, maar meer aan het leven dat je hebt geleid .
Ik denk ook dat als je 50 bent niet een bepaalde wijsheid hebt verworven, waar je al dan niet trots op hoeft te zijn.

Soms en niet zo vaak kan het voorkomen dat ook jongeren veel meer ervaringen hebben dan ouderen op een bepaald vlak.
En of je nu gaat latten woppen wappen of weet ik niet wat, volgens mij wat beter zou zijn kom je vanzelf wel achter, als je van elkaar houd.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 09:20

God moet zich steeds meer gaan aanpassen aan ons, zelf veel meer dan wij zelf in de gaten hebben, voor ons geld van af nu lang leve de lol.

Als God de relatie man-rouw heilig maakt, houdt dat niet in dat wij deregels gaan bepalen maar \hij dat heeft gedaan.

Een LAT relatie kent God niet en God de LAT-relatie niet. Als wij uitgaan van wat God voor heeft met de relatie man-vrouw, kun je misschien wel apart wonen maar de geestelijke gesteldheid moet een drievoudig snoer zijn en blijven

Ik denk dat het belangrijkste is dat beide een levende relatie met God moeten hebben danwel krijgen, Ik ben e rstellig van overtuigd, dat Hij ons danwel overtuigd van Zijn bedoeling. Hij geeft richtlijne di eook nu van toepassing zijn, mar het is niet het geleerde of geleesde wat waar is, maar wat Hij in ons hart geeft.door Zijn Geest
Naar boven

Auteur Bericht
CORNE927

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 09:33

PIETER619 schreef:
God moet zich steeds meer gaan aanpassen aan ons, zelf veel meer dan wij zelf in de gaten hebben, voor ons geld van af nu lang leve de lol.

Als God de relatie man-rouw heilig maakt, houdt dat niet in dat wij deregels gaan bepalen maar \hij dat heeft gedaan.

Een LAT relatie kent God niet en God de LAT-relatie niet. Als wij uitgaan van wat God voor heeft met de relatie man-vrouw, kun je misschien wel apart wonen maar de geestelijke gesteldheid moet een drievoudig snoer zijn en blijven

Ik denk dat het belangrijkste is dat beide een levende relatie met God moeten hebben danwel krijgen, Ik ben e rstellig van overtuigd, dat Hij ons danwel overtuigd van Zijn bedoeling. Hij geeft richtlijne di eook nu van toepassing zijn, mar het is niet het geleerde of geleesde wat waar is, maar wat Hij in ons hart geeft.door Zijn Geest

Pieter, je hebt helemaal gelijk, ook Jans, Thomas en Margriet hebben met zoveel woorden dit al onderstreept.

De strekking van mijn bedoeling ooit met dit topic was;
Je bent 'getrouwd' en woont niet in één huis en er zijn genoeg redenen die op die manier de relatie zinvol of meer succesvol kunnen maken.

Het gaat dus niet over vrijblijvendheid maar rekening houden met elkaar zoals kinderen, werk, afstand etc.

Laatst aangepast door
CORNE927
op dinsdag 19 februari 2013, 09:35
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 10:10

CORNE927 schreef:
Pieter, je hebt helemaal gelijk, ook Jans, Thomas en Margriet hebben met zoveel woorden dit al onderstreept.

De strekking van mijn bedoeling ooit met dit topic was;
Je bent 'getrouwd' en woont niet in één huis en er zijn genoeg redenen die op die manier de relatie zinvol of meer succesvol kunnen maken.

Het gaat dus niet over vrijblijvendheid maar rekening houden met elkaar zoals kinderen, werk, afstand etc.

Ik heb in ieder geval nog meer mijn gedachten om dit alles heen kunnen vormen door dit topic. Er is zoveel mogelijk zonder al te veel "goed- en foutdenken", als je maar ontspannen blijft met elkaar. De weg samen en met God vind je dan wel.
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 10:22

JOL252 schreef:
Ik heb in ieder geval nog meer mijn gedachten om dit alles heen kunnen vormen door dit topic. Er is zoveel mogelijk zonder al te veel "goed- en foutdenken", als je maar ontspannen blijft met elkaar. De weg samen en met God vind je dan wel.

Volgens mij heb jij volgende maand pas recht van spreken hier! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

(pfff, pas 49 jaar!)
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 10:23

JANS221 schreef:
Volgens mij heb jij volgende maand pas recht van spreken hier! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

(pfff, pas 49 jaar!)

Oh ja, ik kom pas kijken, dat is zo. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 10:27

JOSINA022 schreef:
Maar natuurlijk, tenslotte kunnen wij van de oudjes nog wat leren Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

oudjessssssss Woedende smiley

ik ben nog jong ja................. Clown smiley

Laatst aangepast door
JOANNIE702
op dinsdag 19 februari 2013, 10:28
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 10:34

Wijs heid,
Komt met de jaren!

Ach wat is wijs,
mijn moe zei altijd!

Wie is wijs
juist op de goede moment.
zal je wijsheid krijgen
Van Onze lieve Heer.

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 10:37

JOSINA022 schreef:
Ik morgen opnieuw een ingreep aan mijn buik krijg. Deze keer niet zo'n grote, maar wel een heel pijnlijke Twijfelende smiley

sterkte en beterschap hoor!
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 10:38

Zoon komt vanavond thuis eten en dat wordt zo erwtensoep maken......gezellig Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 10:43

Selecteer de link exact, hij wordt blauw, zorg ervoor dat er geen spaties voor en achter staan
Klik op url

Als je op ok drukt zie je op het forum de link blauw. In je tekst staat het in htmlcode, dus met url en /url tussen brackets met daar tussen de link

Vervolgens zet je het bij bijzonder lied en NIET in dit topic. Het is onzinnig twee topcis met hetzelfde doel te hebben

http://www.youtube.com/watch?v=0VqTwnAuHws

dankje wel Lachende smiley

Laatst aangepast door
JOANNIE702
op dinsdag 19 februari 2013, 10:49
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 10:46

JOANNIE702 schreef:
Wijs heid,
Komt met de jaren!

Ach wat is wijs,
mijn moe zei altijd!

Wie is wijs
juist op de goede moment.
zal je wijsheid krijgen
Van Onze lieve Heer.

Lachende smiley

Wat is wijs? Ik zeg soms weleens zonder i heet ik Peter en deug voor geen meter, maar voor wie het hoort, hopelijk gewoon prettig gestoord Lachende smiley

Laatst aangepast door
PIETER619
op dinsdag 19 februari 2013, 10:46
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 10:52

PIETER619 schreef:
Wat is wijs? Ik zeg soms weleens zonder i heet ik Peter en deug voor geen meter, maar voor wie het hoort, hopelijk gewoon prettig gestoord Lachende smiley

wel goed dat je dit even mee deelt....... Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 10:58

CORNE927 schreef:

Ja.

En ook wat je eerst zei, dat latten oke is.

Mee eens, want iedereen die gescheiden is draagt wonden mee, en dan heb ik het nog niet over de wonden die er de aanleiding van waren van een scheiding, bij velen.

De gemiddelde leeftijd van degene op het forum ligt ook wat hoger.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 19 februari 2013, 11:00
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5262 5263 5264 5265 5266 5267 5268 ... 6194 Volgende
Pagina 5265 van 6194