| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 21:54
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Even? 6 dagen x 24 uur + 3 uur van vandaag is 147 uur . Volgens mij moet dat toch wel lukken om binnen die tijd een besluit daarover te nemen.  |
...heb je niets beters te doen dan wiskunde op het forum te kribbelen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 21:58
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: |  |
Hee Erica wat?! ben je verdwaasd,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARENTH030
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 21:59
|
|
|
|
| ALTJE848 schreef: | Ik ga cm verlaten en zal vele mensen missen, zaterdag a.s ga ik afsluiten. Ik wil ook al deze mensen voorspoed geluk en veel liefde toewensen, en boven al deze dingen de zegen van God meegeven.
Blijf in de liefde want HIJ had eerst jouw lief .
Altje Anita |
Dag Anita, Ik wens jou voorspoed en alle goeds op je verdere levenspad!! Maar bovenal Gods zegen toegewenst. Gr Marenth
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CREALIEF898
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 22:01
|
|
|
|
Tuinman, laat mij maar alleen. Ik heb geen zin om nu te praten, mijn liefste Heer heeft mij verlaten. Hij ligt hier dood achter een steen. Ik ben gekomen om te treuren. Ik ben gebroken van verdriet. Ik hoopte hier nog iets te vinden, Maar mijn Jezus is hier niet.
Maria…
Wát zegt u daar? Hoe weet u dat? Hoe weet een vreemde man mijn naam? Laat mij hier vandaan en vlug wat! Ik vind dit héél onaangenaam. Ik wilde om mijn Here rouwen, die hier gisteren is neergelegd. Tuinman, bent u te vertrouwen? Is die glimlach niet onecht?
Maria…
Tuinman, uw ogen en uw stem, lijken mij toch heel bekend. U lijkt eigenlijk wel veel op Hem… Is het wáár dat u mijn Jezus bent? Is het wáár dat u bent opgestaan, zoals u eerder had voorzegd?
Ja ’t is waar, Ik overwon de dood Je droomt het niet, kijk! Ik ben echt!
Rabboeni…
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 22:16
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | | En nu dan?? want zovaak snachts is toch niet dat je echt rustig slaapt lijkt me! | een tennis bal op mijn rug plakken of zo
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 22:18
|
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=MIWglYY7ixM
Het gaat over de ruil van een ontvoerde Israelische soldaat tegen ruim duizend Palestijnse gevangenen. Interessant is ook als je het hele filmpje bekijkt waar een psychoanalytica de martelingsmethode die Chalid onderging, toelicht. (ongeveer 2.45) Gevangen worden gehouden in een totale witte, totaal geluidsdichte ruimte en wat dit met mensen doet. Heel wat anders is het filmpje over een Palestijnse terroriste met een wat onderontwikkelde gewetensfunctie:
Vanaf ongeveer 11.00 tot 11.37.
Alles heeft twee kanten natuurlijk maar ik schrok hier toch wel van.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 23 februari 2013, 07:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 22:21
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Even? 6 dagen x 24 uur + 3 uur van vandaag is 147 uur . Volgens mij moet dat toch wel lukken om binnen die tijd een besluit daarover te nemen.  |
Hoho....bij sommige mensen kan dat lang duren hoor!!!
 (Enne...Frank....op een wiskundige manier bezig zijn...is niet verkeerd hoor!!!)
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op vrijdag 22 februari 2013, 22:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 22:25
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Het zou helemaal een slecht moment zijn als je dan geen was had om te wassen.  |
Of alsnog geen wasmachine om te wassen!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 22:27
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | | een tennis bal op mijn rug plakken of zo |
DAAR...slaap je vast lekkerder door!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 22:32
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | DAAR...slaap je vast lekkerder door!!!!  |
schijnt dat k op mijn zij geen adem stop heb
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 22:41
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...heb je niets beters te doen dan wiskunde op het forum te kribbelen... |
wiskunde? dit noemen ze gewoon zeeuws hoofdrekenen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARENTH030
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 22:51
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Je zei juist goede dingen, namelijk luisteren naar je lichaam(en geest natuurlijk....
Ja, soms/vaak moet ik grenzen stellen, dan kan ik geen mensen velen, juist de mensen die dicht bij me staan, ja, dan ben ik te emotioneel, en kan ik wel weer overweg met mensen die verder, van me af staan.
En dan ben ik angstig dan rustig dan rustig en gelukkig, en ook nog andere toestanden waar ik in verkeer, en dat dan allemaal op een dag, en ja, ik kan zelf rusten en prikkels controleren als ik dan alleen ben.
Dus ja, met een van me 2 vrienden ga ik alleen om als ik stabiel goed in me vel zit zeg maar.
Dus ja, helaas de helft van de afspraken moet ik afzeggen en ja, dan zie ik het zo; het glas is dan voor mij halfvol...
En ja, ik kan wel blijven dubben, dat 'het' zooooo moeilijk is voor mijn vrienden...ja, en voor mij dan? Nog 100 keer zo moeilijk.
Dusz, dát doe ik niet meer: graag of niet, vrienden met mij....
Met S. vrienden zijn, ja, dan weet je, de helft van de keren zegt ze af, maaaar: (tromgeroffel) de andere helft van de keren houdt ze zich wel aan de afspraken, en ze zegt altijd netjes af.
Als je me vader kent, ja echt als insider dus niet oppervlakkig want dan is tie zoooooo aaaaaaardig. Maar als je 'm dus echt kent als insider dan denk je, 'heeft híj voor een klein meisje moeten zorgen'...ongerust kijkende smiley....
Ja, er lopen wat pedo's rond, ja, en als je de pech hebt dat zo'n @##$%$ je eigen vader is. Ja, dan hou je daar natuurlijk wat aan over...
Ja, pedo's hebben ook kinderen....(en die kinderen als ze pech hebben komen ze in aanraking met sektes waar ze Van Harte moeten vergeven, sommigen lieten de dader zelfs op hun eigen kinderen passen....en dan weer van Harte vergeven moeten, let wel; moeten, dat ie ook aan je eigen kinderen zat(nou is 'zitten' een understatement...
En je ik ben blij dat ik het overleeft hebt.....mijn gedachten gaan uit naar al de zelfmoorden in de lotgenotengroepen waar ik kwam en kom.... |
Hallo SHANITA. Ik vindt het een dappere stap van je dat je grenzen stelt. Juist als vrijheid en verbinding zo nauw samen liggen. Klinkt als dat autonomie en jezelf kunnen zijn van grote waarde zijn in deze situatie. Leg je pijn en verdriet in Gods handen, hij kan jou wonden genezen en helen. Hij kent jou persoonlijk. Mijn gebed is Heer wilt u haar de kracht en moed geven om door te gaan, al is het soms met vallen en opstaan.
Gr Marenth
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 23:10
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: |  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 23:22
|
|
|
|
Dank jullie voor de wensen voor mij het ga jullie goed
Groet anita .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 00:19
|
|
|
|
berekoud hier
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 00:23
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | berekoud hier  |
Hier ook...vandaar dat ik een warmer plekkie op ga zoeken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 00:31
|
|
|
|
het morgen een hele bijzondere dag word met heeeel veeeel meer vrije tijd???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 00:37
|
|
|
|
|
bedankt voor je tip roady, met de wieldop komt het goed!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 00:42
|
|
|
|
doe ik al, maar dacht dat het op de utrechtse heuvelrug beter was. Morgen dan maar weer in me eigen bed
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 07:46
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | | Kijk, velen zijn opgegroeid met geloof hier, waar ik opgroeide juist helemaal niet, je weet wel, de openbare school, en paar straten verder de christelijke school....alles wat met geloof en godsdienst te maken had was sowieso op voorhand al negatief, toen ze aan ons vroegen wie er godsdienstles wou, vroegen we of we dan niet naar de kerk, hoefden, heel ongerust...; we zongen dat liedje op verzoek; niemand had enige clou wat dat liedje te betekenen had.... |
Er ontgaat mij iets één van beide heeft zijn/hare leeftijd verzonnen Hebben zullie bij elkaar in de klas gezeten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 07:50
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | doe ik al, maar dacht dat het op de utrechtse heuvelrug beter was. Morgen dan maar weer in me eigen bed  |
in wiens bed is het koud dan moet je maar geen bed delen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 08:33
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | doe ik al, maar dacht dat het op de utrechtse heuvelrug beter was. Morgen dan maar weer in me eigen bed  |
Je moet in deze tijd ook niet gaan k(r)amperen bij het Henschotermeer hè
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 08:36
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | het morgen een hele bijzondere dag word met heeeel veeeel meer vrije tijd???  |
Dat klinkt goed!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 09:00
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | het morgen een hele bijzondere dag word met heeeel veeeel meer vrije tijd???  |
Dat heb je toch elke zondag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 09:15
|
|
|
|
|
Maria! dit is mooi gedicht
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CORNE927
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 09:34
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Er ontgaat mij iets één van beide heeft zijn/hare leeftijd verzonnen Hebben zullie bij elkaar in de klas gezeten  |
Nog niet wakker Gerrit ?
Het was grappig bedoeld Gerrit, ik heb ooit "Nu zijt wellekome' geleerd, zonder Gij ertussen, vandaar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CORNE927
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 09:35
|
|
|
|
dubbel gepost, snap niet waarom ik dat zo vaak heb, sorry
Laatst aangepast door
|
CORNE927
|
op zaterdag 23 februari 2013, 10:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 09:41
|
|
|
|
| CORNE927 schreef: | Nog niet wakker Gerrit ?
Het was grappig bedoeld Gerrit, ik heb ooit "Nu zijt wellekome' geleerd, zonder Gij ertussen, vandaar. |
Zo wakker als wat maar soms heel soms, zeg maar vaak, heel vaak, maar niet altijd, het kan voorkomen, soms, dat ik lees wat ik wil lezen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 10:06
|
|
|
|
Gevulde eekhoorn, met bosbessensaus frambozengelei oesterzwam gebakken aardappeltje (krieltjes)
|
|
| Naar boven |
|
|