| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 19:56
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | me verveeld vandaag... |
Nou dan hebbie toch wat gedaan he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 19:56
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | Hoe heb je die eekhoorn gevangen???  |
Weet je dat dan niet tis een oud foefje, dat ik van mun opa heb geleerd dan moet je een beetje (snufje) Jozo zout op zijn staart strooien dan kan je hem zo oppakken dan worden ze zo mak als een lammetje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 19:58
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Mat, je hebt kort geleden al een topic geopend met de titel: Vlak voor de wederkomst van Jezus. Je hebt toen waardevolle reacties gehad. Waarom nu weer een topic met dezelfde bangmakerij? Wie hier met Hem leeft en Hem volgt, mag straks ook met Hem leven. Heb wat meer vertrouwen en wat minder angst! En hoe bereid jij je als echte volgeling van Jezus voor? |
Misschien omdat hij het nu niet heeft over de wederkomst, maar over Christenvervolging?
Niettemin ook bangmakerij, want ik de denk niet dat wij, als Christenen in Nederland, zo vervolgd zullen worden als de Christenen in bv. Korea of China.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 19:59
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Weet je dat dan niet tis een oud foefje, dat ik van mun opa heb geleerd dan moet je een beetje (snufje) Jozo zout op zijn staart strooien dan kan je hem zo oppakken dan worden ze zo mak als een lammetje  | Jawel, dat heb ik ook wel vaker gehoord, maar nooit uitgeprobeerd Was hij lekker??? Die staart vooral zeker???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 19:59
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Nou dan weet je wat te doen he In verpleeghuis hadden we hulpmiddelen om mensen op hun zij te laten slapen  |
Ducktape?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 20:00
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Ducktape?  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 20:02
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Het zout van mijne ziel, is zacht en teder, en ik houd dat graag steriel  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 20:03
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | Jawel, dat heb ik ook wel vaker gehoord, maar nooit uitgeprobeerd Was hij lekker??? Die staart vooral zeker???  |
Zou het ook maar niet proberen als je dat zou lukken kan je hem net zo goed meteen pakken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 20:05
|
|
|
|
Overal goed voor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 20:06
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Zou het ook maar niet proberen als je dat zou lukken kan je hem net zo goed meteen pakken  |
joh, dat had ik nou net niet door
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 20:07
|
|
|
|
Klusjes gedaan. Nu nog een paar dozen uitpakken....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 20:12
|
|
|
|
Das spartaans he We hebben het over de oude van dagen niet over jou dan hebben we idd ducktape nodig om te beginnen op je mond en je vingers
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 20:12
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Een half haantje altijd benne wij de ... halve kip is beter, trouwens hoe wedde gij dah het een half haantje is Volgens mij weet je voor de helft niet wat het was  |
Ze laten hem netjes aan je zien voordat ze hem doorklieven
volgende week maar een broodje van de bakker of zal ik bij de kaasboer wat opscharelen/ Heerlijk om in het centrum te wonen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 20:13
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Das spartaans he We hebben het over de oude van dagen niet over jou dan hebben we idd ducktape nodig om te beginnen op je mond en je vingers  | precies, en daarnaast: hoe moet je een kat anders op de kattebak krijgen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 20:13
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Das spartaans he We hebben het over de oude van dagen niet over jou dan hebben we idd ducktape nodig om te beginnen op je mond en je vingers  |
Als EHBO-er heb ik altijd ducktape mee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 20:14
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Als EHBO-er heb ik altijd ducktape mee |
Das mooi dus met de Picknick zitten we goed
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 20:18
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Das mooi dus met de Picknick zitten we goed  |
Die is echt soooo blond he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 20:20
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Ze laten hem netjes aan je zien voordat ze hem doorklieven
volgende week maar een broodje van de bakker of zal ik bij de kaasboer wat opscharelen/ Heerlijk om in het centrum te wonen |
Dus dan heb je ook 2 ........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 20:24
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | Ach Willemijn, het kind blijft in ieder mens, bij de ene wat meer dan bij den ander. Soms is dat weleens lekker hoor! En soms is die behoefte er niet. En kleuters vind ik heerlijk, (behalve als ze achter het behang moeten)  |
Dan moet je er anderen ook niet op aanspreken als het je niet bevalt..... En ik moet je eerlijk zeggen dat ik het forum leuk vind om de discussies die er waren/zijn en niet om even af te reageren met flauwe schrijfsels of dergelijke....... Wat ik vandaag lees is klinkklare nonsens over het algemeen, jammer van een forum....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 20:30
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Dan moet je er anderen ook niet op aanspreken als het je niet bevalt..... En ik moet je eerlijk zeggen dat ik het forum leuk vind om de discussies die er waren/zijn en niet om even af te reageren met flauwe schrijfsels of dergelijke....... Wat ik vandaag lees is klinkklare nonsens over het algemeen, jammer van een forum.... |
Over de reden daarvan zwijg ik verder. En ja het gek-doen hier, sja ieder mens is hier met een andere reden, heeft een andere achtergrond en bevind zich in een andere situatie. Daar heb ik respect voor. Maar lees dan of negeer de onderdelen die je niet bevalt. (dat doe ik ook)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 20:32
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | Over de reden daarvan zwijg ik verder. En ja het gek-doen hier, sja ieder mens is hier met een andere reden, heeft een andere achtergrond en bevind zich in een andere situatie. Daar heb ik respect voor. Maar lees dan of negeer de onderdelen die je niet bevalt. (dat doe ik ook) |
Dat gaat wat lastig als het bij ieder topic is he? Vraag me dan ook af wat het nut is om in ieder topic zo onnozel te doen? Bewaar het tot een aantal topics zou ik zo zeggen.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 20:33
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Dan moet je er anderen ook niet op aanspreken als het je niet bevalt..... En ik moet je eerlijk zeggen dat ik het forum leuk vind om de discussies die er waren/zijn en niet om even af te reageren met flauwe schrijfsels of dergelijke....... Wat ik vandaag lees is klinkklare nonsens over het algemeen, jammer van een forum.... |
Zo is het!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 20:34
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Dat gaat wat lastig als het bij ieder topic is he? Vraag me dan ook af wat het nut is om in ieder topic zo onnozel te doen? Bewaar het tot een aantal topics zou ik zo zeggen..... | Vind jij het in de meeste topics dan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 20:35
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | | Zo is het! | mee eens hoor, hou er niet van om te lezen of iemand nu wel of niet ongesteld is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 20:40
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Met dit soort gruwelverhalen ben ik vroeger helemaal volgestopt en dit bouwde mij niet echt op in mijn vertrouwen in God, integendeel. De boeken van ene Wim Malgo komen me nu nog mijn oren uit. Ja je hebt gelijk dat de bijbel iets te vertellen heeft over de eindtijd. Zeker weten. En hoe dat er uit zal zien? Richt je daar maar niet te veel op, richt je op Zijn liefde die er altijd zal zijn. De geestelijke wapenuitrusting kreeg je niet voor niets, ik weet zeker dat deze niet zal falen als het moeilijker gaat worden. |
Wim Walgo, ik bedoel, Malgo, ja, die naam komt me ook bekend voor....
Zal zo ff googelen.Gedaan: HIER Wel vertaald uit het Duits..
Juist als je, als het te pas komt, als de gelegenheid er is, en je verteld over het evangelie, dan zie je juist dat mensen dat waarderen.
Staat ook ergens: zich de gelegenheid nuttende makende....zoek 't later ff op.
Trouwens die teksten die jij aanhaalt, Mar, gaan over losbandigheid.
En oude testament, ja, dan moet je je ook aan alle regels houden.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 23 februari 2013, 20:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 20:41
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Frank zou zeggen geen gehakt ballen maken dan  |
Neen want dan schiet het kwaad er in...heb ik geleerd van Petra...Anna vertelde me eens dat ze nooit kwade gehaktballen heeft...de ene vrouw verschilt blijkbaar van de andere...heel onbegrijpelijk allemaal...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 20:44
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Misschien omdat hij het nu niet heeft over de wederkomst, maar over Christenvervolging?
Niettemin ook bangmakerij, want ik de denk niet dat wij, als Christenen in Nederland, zo vervolgd zullen worden als de Christenen in bv. Korea of China. |
Ik denk dat wij op andere zaken moeten letten. Wij leven hier in het rijke westen met zoveel prikkels die ons kunnen bezig houden/afhouden van God. Heel anders dan in die landen waar vaak de eerste levensbehoeften al ontbreken ...
Ja bangmakerij ... het bouwt niet op en zegt meer iets van een fatalistische levensverwachting waar je niet blij van wordt. En daarbij ... het is van alle tijden om dit soort zaken te roepen. God roept ons NU om Hem te volgen, ook vandaag zonder welke vervolging dan ook.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 20:48
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | | Vind jij het in de meeste topics dan? |
Anders schreef ik het toch niet???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 20:50
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | mee eens hoor, hou er niet van om te lezen of iemand nu wel of niet ongesteld is  |
Ach Shanita schrijft eens een keertje iets-voor jou- onbelangrijks en dan noem je het gelijk? Flauw....Kijk eens naar je eigen schrijfsels zou ik zo zeggen......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 20:51
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Ik denk dat wij op andere zaken moeten letten. Wij leven hier in het rijke westen met zoveel prikkels die ons kunnen bezig houden/afhouden van God. Heel anders dan in die landen waar vaak de eerste levensbehoeften al ontbreken ...
Ja bangmakerij ... het bouwt niet op en zegt meer iets van een fatalistische levensverwachting waar je niet blij van wordt. En daarbij ... het is van alle tijden om dit soort zaken te roepen. God roept ons NU om Hem te volgen, ook vandaag zonder welke vervolging dan ook. |
Zo is dat Jol, je leeft vandaag en maak er vandaag wat van.....en al die bangmakerij? Ach, heeft geen meerwaarde toch?
|
|
| Naar boven |
|
|