| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 10:00
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...breng haar, aub, niet op rare gedachten...voordat je het weet haalt ze alle seizoenen door elkaar... |
het kwaad is al geschiet/geschied (*doorhalen wat uw belgisch instinct niet goed acht)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 10:02
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Gezellie samen met de Paashaas op ronde |
je kan beter met mij op ronde gaan. Ik ben ook gezellie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 10:02
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ohhh, is dat wat ze in België stoofvlees noemen? Is lekker met friet
...maar ik lust niet zo graag friet... |
Pff ik doe er nooit friet bij (bah) Ik denk lekker met spinazie, of zal ik rode kool doen.
Eigenlijk jammer van de jus, want ik eet eigenlijk nooit aardappels (behalve in de stampot)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 10:03
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | het kwaad is al geschiet/geschied (*doorhalen wat uw belgisch instinct niet goed acht) |
...er is weer niets aan te vangen met die meid uit dinges...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | je kan beter met mij op ronde gaan. Ik ben ook gezellie  |
jaja, wij gaan op BBQ ronde
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | | jaja, wij gaan op BBQ ronde |
...en dan mijn edele mond weer verbranden zeker? Neen dank je...wokken wil ik wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 10:04
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | we willen op zaterdag 20 april voor de veertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....) bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6) joannie702, 49 jaar, regio 0318 petra373, 47 jaar, regio 0314, evt met 8 kinderen lies146, 27 jaar, regio 0318, met twee kinderen (leeftijden?) en hulp-hond Erika129, 38 jaar regio 0318 Anna415, 25 jaar ofzo, regio 0546 trijnie671, 51 jaar, regio 0594 esther999, 38 jaar, regio 0172 Roelande 345 (oud-lid), 53 jaar, regio 0342
frankt 627, 47 jaar, regio 0165 (komt niet onder voorbehoud) berendjan519, 45 jaar, regio 0592 met twee kinderen (leeftijden?) marcowaal100(oud-lid) met zijn vrouw en drie kinderen (ov) pieter610, 57 jaar, regio 0514, (uiteraard MET hond) joop430, 46 jaar, regio 0598 mar907, 49 jaar, regio 0596 willem618, 44 jaar, met twee kinderen (9 en 4 jaar)
zo moet ie weer kloppen, mensen......... |
MAAR WEER EVEN OMHOOG HALEN. ANNA VIND DAT ER TE WEINIG KERELS VAN HAAR LEEFTIJD MEEGAAN
OF POSITIEF GEZEGD: HEREN ER IS BELANGSTELLING VOOR JULLIE BBQ-KWALITEITEN 
.
Laatst aangepast door
|
ANNA415
|
op zondag 24 februari 2013, 10:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 10:05
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Pff ik doe er nooit friet bij (bah) Ik denk lekker met spinazie, of zal ik rode kool doen.
Eigenlijk jammer van de jus, want ik eet eigenlijk nooit aardappels (behalve in de stampot) |
doe maar rode kool of maak spinaziestampot... ...en nodig een eenzame uit
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 10:06
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | MAAR WEER EVEN OMHOOG HALEN. ANNA VIND DAT ER TE WEINIG KERELS IN HAAR LEEFTIJD MEEGAAN
OF POSITIEF GEZEGD: HEREN ER IS BELANGSTELLING VOOR JULLIE BBQ-KWALITEITEN  |
Er zijn niet zoveel 25 jarige kerels die mee durven...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 10:07
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Er zijn niet zoveel 25 jarige kerels die mee durven... |
25 jaar OFZO (wel goed lezen Frank!)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 10:09
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | | 25 jaar OFZO (wel goed lezen Frank!) |
oja, nu zie ik het ook...sorry
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 10:10
|
|
|
|
we willen op zaterdag 20 april voor de veertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....) bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6) joannie702, 49 jaar, regio 0318 petra373, 47 jaar, regio 0314, evt met 8 kinderen lies146, 27 jaar, regio 0318, met twee kinderen (leeftijden?) en hulp-hond Erika129, 38 jaar regio 0318 Anna415, 25 jaar ofzo, regio 0546 trijnie671, 51 jaar, regio 0594 esther999, 38 jaar, regio 0172 Roelande 345 (oud-lid), 53 jaar, regio 0342
frankt 627, 47 jaar, regio 0165 (komt niet onder voorbehoud) berendjan519, 45 jaar, regio 0592 met twee kinderen (leeftijden?) marcowaal100(oud-lid) met zijn vrouw en drie kinderen (ov) pieter610, 57 jaar, regio 0514, (uiteraard MET hond) joop430, 46 jaar, regio 0598 mar907, 49 jaar, regio 0596 willem618, 44 jaar, met twee kinderen (9 en 4 jaar)
zo moet ie weer kloppen, mensen.........
MAAR WEER EVEN OMHOOG HALEN. ANNA VIND DAT ER TE WEINIG KERELS VAN HAAR LEEFTIJD MEEGAAN
.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 10:20
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | I'm dreaming of a white ... uhhh .... Pasen?  |
Het blijft sneeuwen!!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 10:20
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...en dan mijn edele mond weer verbranden zeker? Neen dank je...wokken wil ik wel  |
Sta je al op de lijst dan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 10:22
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | MAAR WEER EVEN OMHOOG HALEN. ANNA VIND DAT ER TE WEINIG KERELS VAN HAAR LEEFTIJD MEEGAAN
. |
Mee eens zijn idd allemaal stukken ouder dan wij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 10:27
|
|
|
|
Weer eekhoorn, van morgen werd er op mijn raam geklopt Eerst schrok ik, maar na even me ogen uit gewreven te hebben Ben ik naar mijn raam geschuifeld, daar stond me toch een vette eekhoorn, met er achter allemaal kleine eekhoorntjes. Ze stonden wat te bibberen, en die kleintjes een beetje te janken de grote dikke vroeg mij of ik wist waar zijn vrouwtje was Ik deed mijn raam open, en zei natuurlijk weet ik dat Ik zei, loop maar mee naar binnen, hij aarzelde, maar riep ook zijn kleine eekhoorntjes, kom maar jullie moeder is hier Toen zij in mijn keuken aankwamen, deed ik de grote rode pan open en zei kijk hier is je vrouwtje, hij keek mij wat vertwijfeld aan En zei, mag ik ook bij haar ik zei natuurlijk en neem je koters mee en zei, ze heeft het daar lekker warm
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 10:29
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Mee eens zijn idd allemaal stukken ouder dan wij  | dan hou je toch een vrijgezellenparty bij jou thuis
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 10:29
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Mee eens zijn idd allemaal stukken ouder dan wij  |
Ik ben 2x 25 krijg ik dan twee mutsen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 10:32
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Sta je al op de lijst dan  |
Neen, ik durf niet...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 10:32
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Ik ben 2x 25 krijg ik dan twee mutsen  | wel eerst ff je eigen dan aanmelden he gerrit
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 10:34
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | wel eerst ff je eigen dan aanmelden he gerrit  |
eerst wil ik zeker weten dat ik 2 mutsen krijg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 10:37
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | eerst wil ik zeker weten dat ik 2 mutsen krijg  | de mutsen kennen pas besteld worre als ze weten dat je komt he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 10:46
|
|
|
|
Ik heb de gewone werkjes al gedaan...en waarmee gaan we nu weeral de dag vullen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 10:46
|
|
|
|
Kommt, ihr Töchter, helft mir klagen - Matthäus-Passion JS Bach
http://www.youtube.com/watch?v=6As1Pvz-mHs
eigenlijk hoef je hier niets bij te schrijven, alleen maar luisteren.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 10:50
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | eerst wil ik zeker weten dat ik 2 mutsen krijg  |
Ik heb nog 2 mutsen liggen en ook een paar handschoenen...als je wilt mag je die hebben...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 10:54
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Neen, ik durf niet...  |
Nou ja zeg kijk ik kan je erop zetten dan is die durf over
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 10:54
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik heb nog 2 mutsen liggen en ook een paar handschoenen...als je wilt mag je die hebben...  | nu kan gerrit er niet meer omheen dus gerrit hup op naar de hei
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 10:58
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Weer eekhoorn, van morgen werd er op mijn raam geklopt Eerst schrok ik, maar na even me ogen uit gewreven te hebben Ben ik naar mijn raam geschuifeld, daar stond me toch een vette eekhoorn, met er achter allemaal kleine eekhoorntjes. Ze stonden wat te bibberen, en die kleintjes een beetje te janken de grote dikke vroeg mij of ik wist waar zijn vrouwtje was Ik deed mijn raam open, en zei natuurlijk weet ik dat Ik zei, loop maar mee naar binnen, hij aarzelde, maar riep ook zijn kleine eekhoorntjes, kom maar jullie moeder is hier Toen zij in mijn keuken aankwamen, deed ik de grote rode pan open en zei kijk hier is je vrouwtje, hij keek mij wat vertwijfeld aan En zei, mag ik ook bij haar ik zei natuurlijk en neem je koters mee en zei, ze heeft het daar lekker warm  |
 T'is maar goed dat ik weet dat jij een hele dikke duim hebt
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zondag 24 februari 2013, 11:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 11:27
|
|
|
|
| ROADY558 schreef: | Net hoe je het leest? De door Mat aangehaalde gedeelten zijn toch erg helder, duidelijk en ondubbelzinnig?
Ik snap niet hoe dat te mis-interpreteren is... |
Ik begrijp dat jij het niet snapt. Echt. Zo is christelijk Nederland ook bepreekt en leerden wij liefdeloos denken in naam van God.
Ik denk dat zaken heel anders liggen dan wij mensen af en toe denken. Over scheiden staan er ook heldere en ondubbelzinnige zaken, precies zoals wij dat altijd hebben geïnterpreteerd. Als ik dat ondubbelzinnig zou toepassen zou ik nu ergens in een zeer ingewikkelde situatie zitten waar ik niet meer aan leven toe kwam en beide kinderen heel erg kwijt. Dat kan nooit Gods bedoeling zijn en dat was het ook niet, ik heb ervaren dat Hij me niet veroordeelde, altijd trouw bleef en daardoor ook nog meer en dieper mijn grootste Vriend is geworden. En het zou zo maar kunnen zijn dat dit rond homoseksualiteit ook heel anders ligt dan tot nu toe aangenomen binnen onze kringen. Ik ben eigenlijk daarvan wel overtuigd.
(Mijn leus sinds mijn scheiding en opgedane ervaringen met mensen die het woord zeer recht dachten te snijden: Relatie (met God en de mens) gaat voor religie.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zondag 24 februari 2013, 11:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 11:30
|
|
|
|
Jans:
http://www.youtube.com/watch?v=6As1Pvz-mHs
Met deze interpretatie en uitvoering van Herreweghe laten de Zuiderburen ons ver achter zich.
Ik vind de eerste twintig maten het mooiste. Aardig was ooit een gesprek van Witteman en Knevel. Ze vonden elkaar uiteraard niet op het gebied van het geloof maar waren het er over eens dat dit deel van de Mattheus de mooiste muziek ooit was. Dat is nogal een uitspraak maar ik kan me er wel heel veel bij voorstellen.
Toen Herrewhege jaren geleden met zijn interpretatie van het werk van Bach begon, zat iedereen te wachten op zijn MP, en het is de moeite waard geweest, geloof ik.
De discussie over of je gelovig moet zijn om dit werk te ervaren is er al heel lang. Maarten 't Hart zei ooit: we geloven in God zolang we de muziek van Bach horen. Het mag van mij wel wat langer maar het geeft de kracht en diepte van deze compositie in ieder geval aan.
Ik plaatste dit stuk ook al eens maar je kunt dat eigenlijk niet vaak genoeg doen. Het nog beter uitvoeren dan zoals hier gebeurt, kan haast niet.
Naar veel muziek luister je. Dit beleef je.
Thomas, natuurlijk kun je leven zonder klassieke muziek maar je mist dan wel veel.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zondag 24 februari 2013, 12:17
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|