| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 07:16
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Tutte tutteh tutteuh, hoho wacht effe kijk, en das lang geleden, heul heul lang geleden.............. Toen voor vrouwen de tijd nog stil stond, na verloop van tijd, kwam dat ras enig sinds tot leven.
Het was zo ergens half jaren ""70 begin ""80 van den vorige eeuw, zij wilden meer, en eigenlijk de zelfde rechten als de man. Rond negentienhonderd drie en tachtig, werd dat een feit, in twee en tachtig heb ik het nog op de oude vertrouwde manier gedaan, dat hield een half jaar stand en toen was er geen goed garen meer mee te spinnen.
En ik wacht nog steeds, tot in hoe verre de emancipatie ook daadwerkelijk werkt, zoals het ook daadwerkelijk zou moeten werken. Uiteindelijk ben ik één van de weinigen die de emancipatie van de vrouw ook daadwerkelijk, in woord en daad heeft geaccepteerd Dus ik wacht nog steeds slecht dus |
Welkom in de 21ste eeuw! Waar diverse malen al is geconcludeert dat de Nederlandse vrouw toch niet zo ge-emancipeerd is. Dus helaas voor jou, je zult echt zelf aan de bak moeten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 08:09
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | haha, shanita, we maken maar grapjes, hoor; niet iedereen wordt er blij van als er internet contacten over eigen vloer komen; op neutraal terrein is dan toch weer anders dan aan huis, toch?
Frank; wat denkie ervan; elke week een horde cm-personeel over je vloertje? shanita doet de kinderopvang, dus die kan ook gelijk voor floske en prikkie zorgen.. ze leest hen voor, en doet spelletjes met hen;
SO JUST SAY YESSSSSSS!!
(we willen ook elke zaterdag een wokparty toch, shanita?) |
Ja, als iedereen wat bijlegd financieel kunnen we met zijn allen iets doen, iemand die kan koken, wokt voor de mensen. Waarom zou Frank geen horde cmers willen elke week, hij zegt hier dat hij bijna niemand ziet alleen AH personeel.
S. die het wel ziet zitten, als het maar op zaterdag valt maar ja, niet als enige gaat. En zo leer je wat mensen kennen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 08:18
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 8 maart 2013, 05:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 08:22
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | | Welkom in de 21ste eeuw! Waar diverse malen al is geconcludeert dat de Nederlandse vrouw toch niet zo ge-emancipeerd is. Dus helaas voor jou, je zult echt zelf aan de bak moeten. |
Oh maar dat weet ik wel, zulke mannen (economische profiteurs) heb je ook zo lang ze niet bijten, gewoon aaien, en als ze grommen, wegrennen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 08:29
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Je moet niet afwachten!
Actie ondernemen, vrouwen mailen, vragen of ze ergens koffie met je willen drinken. Nader kennis maken. En niet per se voor een eventuele relatie, dat geeft veels te veel spanning, en kan iemand afschrikken en benauwen. Nee, gewoon, als 2 collega's die ff vrij hebben koffie drinken en babbelen. Ongedwongen dus. anders kan ik je op een briefje geven; dan werkt het niet.....dan zit je tegenoverelkaar een soort examen af te leggen...En tegen degene die je niet je type vind, zeg je ja, ik voel geen klik met jou.(gezakt dus).....
Terwijl je diegene helemaal niet kent, tis een momentopname...
Dan kan je vrienden maken, en van een van die vrienden daar zou je iets mee kunnen krijgen, in de loop van de tijd, maanden.
Zoist en niet anders. 
S. Houdt niet van mannen die meteen denken als je een keertje lacht dat ze dan een relatie met je hebben, bij zo'n date. En zich dan ook zo gaan gedragen meteen.
== |
Mailen, koffie drinken, ergens iets afspreken........... toemaar........ Ik heb geen rekening bij de boerenleenbank en dan nog, vrienden maken om je vervolgens in een bos vastgebonden aan een boom, je leven voorbij zien schieten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 08:47
|
|
|
|
Gerrit...al dat gemopper...(oke...dat weten we nu wel) Maar doe dan ook dat zielig smekende profiel plaatje maar weg....
Moet je nagaan wat dat staat...
NIEMAND MAG ME... WIL JIJ ALSJEBLIEFT???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 08:52
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | soft ijsje...................mmmmmmmmmmmm van mona toetje  |
Bestaan die??? Zijn die er???
Vertel...vertel...vertel....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 09:02
|
|
|
|
De klok van de kerk horen luiden. Rustig in mijn slaap kamer. Ik heb tijd draai mij lekker nog een keer om. I am happy.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 09:12
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | | Welkom in de 21ste eeuw! Waar diverse malen al is geconcludeert dat de Nederlandse vrouw toch niet zo ge-emancipeerd is. Dus helaas voor jou, je zult echt zelf aan de bak moeten. |
En dan nog, de 21ste eeuw, daar is wel heel wat leed aan vooraf gegaan  Het begon pas laat in de 20ste eeuw de helft ongeveer,in het begin was meel nog gewoon bloem, maar toen is het geduvel begonnen. Man werd male, vrouw werd fimale een brief werd email, en door die twee laatste waarschijnlijk hotmail En dat is nog maar een beperkte oplage van meel, maar nu willen jullie terug vergeet het maar, ik houd mij wel vast aan die emancipatie drift das veel goedkoper
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 09:16
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Gerrit...al dat gemopper...(oke...dat weten we nu wel) Maar doe dan ook dat zielig smekende profiel plaatje maar weg....
Moet je nagaan wat dat staat...
NIEMAND MAG ME... WIL JIJ ALSJEBLIEFT???  |
Pff, en dan loop ik te mopperen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 10:01
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | effe dag tegen iedereen zeggen, ik ga een tijdje van cm af. En iedereen bedankt voor de mooie en leuke bijdragen weer  |
Enne hoelang blijf je nu weg Kunnen we zeggen tot volgende week?? Nee grapje maar ik zeg wel tot binnenkort meis zullen je missen hier!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 10:23
|
|
|
|
Uurtje plukken,verven en lakken(vrouwenpraat) en het voorjaar kan beginnen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 10:25
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Dít bedoel ik:
Bij een kennismaking waar je mekaar wel mag, eventueel vrienden wordt, want das de basis, ja en dan weet je nog helemaal niet of het een relatie wordt.
En wat geeft het dan als je rond de 40, dan wat bagage, rommel hebt die nog moet worden opgeruimd en uitgepakt, uit je rugzak.
Niemand heeft geen rugzak op die leeftijd, en ja je kan wel wachten tot de een dit en dat heeft verwerkt, ja, dan kan je heel lang wachten....
Als het al tot een relatie komt, waar je dus eerst de stadia vriendschap moet hebben doorlopen, ja, dan vind je het niet erg de ander te helpen met het opruimen en leegmaken van zijn/haar rugzakje, want je geeft om diegene.
Dit geldt voor zowel vrienden als voor een relatie.
En dan is het wederzijds, het meehelpen van het rugzakje leeghalen en de dingen een plek geven, bij het grof vuil, of op de schoorsteenmantel. Bij een vriendschap én bij een relatie: je hebt namelijk geen onbeschreven blad van 16 -20 jaar, en je bént het zélf ook niet....
Dus zoeken naar iemand die in zijn eentje zijn rugzakje heeft leeggemaakt en de dingen een plek heeft gegeven op de leeftijd van 30 jaar en ouder, zal je namelijk niet vinden. |
Je hebt rugzakken en rug zakjes, en hoeveel die ander, van die bagage kwijt wil, sommige rug zakjes zijn niet te legen, en hoeft ook niet altijd. Je kan ook helpen die ander te dragen, maar je moet in veel gevallen ook wel geduldig zijn. Als je te veel op jezelf gericht bent, en vooral jezelf het naar de zin maken, kan je het vergeten, het kan vaak leiden tot onmogelijke situaties
Maar het is ook maar net, hoeveel die ander van dat rug zakje wil delen sommige hebben een niet afwijkende binding met een rugzak, en houden die vast. Daar kom je niet tussen, wat de reden ook is, en willen er perse geen afstand van doen, daar kom je gewoon weg niet tussen. Dan kan je er beter mee stoppen, niet omdat je dat wil, maar om onnodig leed te voorkomen, bij die ander, maar ook bij jezelf.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 11:31
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Je hebt rugzakken en rug zakjes, en hoeveel die ander, van die bagage kwijt wil, sommige rug zakjes zijn niet te legen, en hoeft ook niet altijd. Je kan ook helpen die ander te dragen, maar je moet in veel gevallen ook wel geduldig zijn. Als je te veel op jezelf gericht bent, en vooral jezelf het naar de zin maken, kan je het vergeten, het kan vaak leiden tot onmogelijke situaties
Maar het is ook maar net, hoeveel die ander van dat rug zakje wil delen sommige hebben een niet afwijkende binding met een rugzak, en houden die vast. Daar kom je niet tussen, wat de reden ook is, en willen er perse geen afstand van doen, daar kom je gewoon weg niet tussen. Dan kan je er beter mee stoppen, niet omdat je dat wil, maar om onnodig leed te voorkomen, bij die ander, maar ook bij jezelf. |
Mooi gezegd Gerrit. Bovendien ziet niet iedereen zijn of haar verleden als een last maar als levenservaring.Mensen mogen alles van me weten maar ik heb geen rugzak,ik sleep niets mee,ik ben vrij.Dat wens ik anderen ook toe!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 11:35
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Mooi gezegd Gerrit. Bovendien ziet niet iedereen zijn of haar verleden als een last maar als levenservaring.Mensen mogen alles van me weten maar ik heb geen rugzak,ik sleep niets mee,ik ben vrij.Dat wens ik anderen ook toe! |
dat is mooi gezegd, en zo werkt het wel. iedereen heeft een kruis om te dragen. op zich zijn de kruisen even groot. alleen is de ene van piepschuim en van de ander van lood.
die van mij is van piepschuim
Laatst aangepast door
|
BERENDJAN590
|
op woensdag 6 maart 2013, 11:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 12:22
|
|
|
|
|
ik heb al wat gerommeld in het tuintje. Enkele wasjes gedaan die nu hangen te drogen in het zonnetje...nu effe CM en straks weer verder aan de slag met rommelen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 12:46
|
|
|
|
alles lijk zo prachtig. en het is zo machtig. romantiek en vrolijkheid. complete gelijkheid. kan je het geven. kan je er mee leven.
liefde die er is. het geen wat je mist. maar kan het bestaan. of is het de waan kan je het geven. kan je er mee leven.
geef de kracht. al dat pracht. verdriet kan er zijn. het is niet altijd fijn. kan je het geven. kan je er mee leven.
en dan is het er niet. is anders dan je ziet geeft even pijn. mag niet zo zijn kan niet geven. kan er niet mee leven.
berend jan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
QSJE546
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 12:50
|
|
|
|
weet je waar ik nou blij van wordt? dat dit topic wat ik begonnen ben,alweer tijdje terug,zo goed bezocht wordt!! En ik ben heel blij met mijn lieve vriend die ik op cm heb leren kennen,we zijn nu vier maanden samen en erg gelukkig met elkaar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 12:58
|
|
|
|
| QSJE546 schreef: | weet je waar ik nou blij van wordt? dat dit topic wat ik begonnen ben,alweer tijdje terug,zo goed bezocht wordt!! En ik ben heel blij met mijn lieve vriend die ik op cm heb leren kennen,we zijn nu vier maanden samen en erg gelukkig met elkaar  |
Hé Qsje... wat leuk nieuws allemaal...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
QSJE546
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 13:05
|
|
|
|
Welke gebeden van jou zijn verhoord? Het lijkt me leuk om daar n topic over te openen,om elkaar zo te kunnen bemoedigen dat we een levende God hebben die naar ons omkijkt en van ons houdt. groetjes van Qsje en allemaal Gods zegen toegewenst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
QSJE546
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 13:09
|
|
|
|
en dan zal ik zelf beginnen een aantal gebeden die verhoord zijn,hier te vertellen. Vorig jaar was mijn moeder erg ziek en ging hard achteruit,na gebed,ook door lieve mensen van cm,werd eindelijk duidelijk wat er met haar aan de hand was en toen kon ze behandeld worden,ze is inmiddels bijna beter. Ik realiseer me dat er ook mensen zijn die gebeden hebben voor iets en dat het dan niet verhoord wordt,dat is heel verdrietig en daar heb ik zelf ook ervaring mee hoor. Toch wil ik graag kijken naar wat God wel heeft gedaan in mijn leven en dat is heel veel!! Ik zat vorig jaar zonder woning en op wonderbaarlijke wijze kreeg ik een super leuk huis waar ik nu met veel plezier woon. Zo kan ik nog wel even doorgaan maar nu ben ik benieuwd naar jullie ervaringen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
QSJE546
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 13:15
|
|
|
|
heb jij ook leuk nieuws frank,waar word jij nou blij van?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 13:24
|
|
|
|
Ff met mijn karretje aan de slag en kijken of de fietsen rek de bedrading nog goed is!. De kenteken plaat veranderen! pffft hoe dat weer moest dat ding ligt ook al weer 2 jaar in de schuur! Lekker buiten, dus we zien het wel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 13:27
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Bestaan die??? Zijn die er???
Vertel...vertel...vertel....  |
als soft ijsje niet---------------- wel in een bekertje (grote beker dan)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
QSJE546
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 13:34
|
|
|
|
mooi moment is dat ik een paar dagen op cm ben en aan oude bekenden kan vragen hoe t met ze gaat,erg leuk!! en dat t zulk lekker weer is,daar geniet ik enorm van,heerlijk in de zon
Laatst aangepast door
|
QSJE546
|
op woensdag 6 maart 2013, 13:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 13:57
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Je hebt rugzakken en rug zakjes, en hoeveel die ander, van die bagage kwijt wil, sommige rug zakjes zijn niet te legen, en hoeft ook niet altijd. Je kan ook helpen die ander te dragen, maar je moet in veel gevallen ook wel geduldig zijn. Als je te veel op jezelf gericht bent, en vooral jezelf het naar de zin maken, kan je het vergeten, het kan vaak leiden tot onmogelijke situaties
Maar het is ook maar net, hoeveel die ander van dat rug zakje wil delen sommige hebben een niet afwijkende binding met een rugzak, en houden die vast. Daar kom je niet tussen, wat de reden ook is, en willen er perse geen afstand van doen, daar kom je gewoon weg niet tussen. Dan kan je er beter mee stoppen, niet omdat je dat wil, maar om onnodig leed te voorkomen, bij die ander, maar ook bij jezelf. |
Mooi gezegd Gerrit,
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 8 maart 2013, 05:23
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNEMARIE415
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 14:05
|
|
|
|
|
Ook lekker in de tuin gerommeld, dode rommel van vorig jaar die nog in de tuin lag weggehaald zodat ik volop van de sneeuwklokjes en crocusjes kan genieten. Het is vandaag wel een stuk kouder als gisteren, gistermiddag heb ik een hele tijd in de tuin in de zon gezeten, maar dat zit er vandaag waarschijnlijk niet in.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 14:18
|
|
|
|
| QSJE546 schreef: | en dan zal ik zelf beginnen een aantal gebeden die verhoord zijn,hier te vertellen. Vorig jaar was mijn moeder erg ziek en ging hard achteruit,na gebed,ook door lieve mensen van cm,werd eindelijk duidelijk wat er met haar aan de hand was en toen kon ze behandeld worden,ze is inmiddels bijna beter. Ik realiseer me dat er ook mensen zijn die gebeden hebben voor iets en dat het dan niet verhoord wordt,dat is heel verdrietig en daar heb ik zelf ook ervaring mee hoor. Toch wil ik graag kijken naar wat God wel heeft gedaan in mijn leven en dat is heel veel!! Ik zat vorig jaar zonder woning en op wonderbaarlijke wijze kreeg ik een super leuk huis waar ik nu met veel plezier woon. Zo kan ik nog wel even doorgaan maar nu ben ik benieuwd naar jullie ervaringen  |
Kom eraan!'
Laterjes, ja, ik ben even aan het werk weer, zat hier al te lang achter, maar iig deze week
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 14:25
|
|
|
|
| QSJE546 schreef: | mooi moment is dat ik een paar dagen op cm ben en aan oude bekenden kan vragen hoe t met ze gaat,erg leuk!! en dat t zulk lekker weer is,daar geniet ik enorm van,heerlijk in de zon  |
HEEEEE...wat leuk om je hier weer effe te zien... Kom je ook nog langs in de chatbox????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 14:35
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | als soft ijsje niet---------------- wel in een bekertje (grote beker dan)  |
Uhhh...Ineke gaat niet voor klein he!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |