| Auteur |
Bericht |
|
IJSJE204
|
|
Geplaatst: maandag 11 maart 2013, 22:32
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...het is al weken geleden dat ik nog eens een mail kreeg... |
Morgen, als mijn limiet weer toereikend is, krijg je er een van mij!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 11 maart 2013, 22:33
|
|
|
|
[quote=IJSJE204]
Nou ja, dat kom ik maar naar jou toe...ik wil het eens zien...ik weet dat je bijna in Denemarken woont maar die reis heb ik er voor over...voila
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IJSJE204
|
|
Geplaatst: maandag 11 maart 2013, 22:35
|
|
|
|
[quote=FRANKT627]
trek je dan wel je yogabroek aan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 11 maart 2013, 22:35
|
|
|
|
Ik wil al niet meer weten wie jij en Jol de leukste man vinden... Ik ga Judith vragen om een slotje op dit topic te zetten...voila
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 11 maart 2013, 22:37
|
|
|
|
[quote=IJSJE204]
ik doe wel een pamper aan, zal ik nodig hebben als ik je bezig zie...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IJSJE204
|
|
Geplaatst: maandag 11 maart 2013, 22:41
|
|
|
|
[quote=FRANKT627]
Schokkend!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IJSJE204
|
|
Geplaatst: maandag 11 maart 2013, 22:42
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik wil al niet meer weten wie jij en Jol de leukste man vinden... Ik ga Judith vragen om een slotje op dit topic te zetten...voila |
tot morgen, slaap lekker, ik mail je!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 11 maart 2013, 22:42
|
|
|
|
[quote=IJSJE204]
neen preventief
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 11 maart 2013, 23:33
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Kan ik me ook nog opgeven?  |
ja, want ik begreep dat de avond zo gezellig was, dat het om herhaling vraagt.............
erika, heb je voor frank al een datum? dan kan hij vast kijken of hij tegen die tijd ziek is of een been breekt, namelijk.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 11 maart 2013, 23:35
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | ach Pieter ze willen de broek an maar ook als vrouw gekleed gaan  |
er zijn heel vrouwelijke broeken te koop, hoor, gerrit........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 11 maart 2013, 23:44
|
|
|
|
| IJSJE204 schreef: | | WAT ZEG JE, IK HOOR JE NIET, BATTERIJTJE LEEG |
neem voor mij gelijk ook een pakje mee? (die gele......)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: maandag 11 maart 2013, 23:52
|
|
|
|
|
jong geleerd, oud vergeten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 00:29
|
|
|
|
.toch maar niet, anders val ik in herhalingen.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 12 maart 2013, 01:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 00:38
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Het is juist de bedoeling dat je vergeeft vanuit je eigen kracht. Als je je excuses gaat aanbieden moet dat ook vanuit je binnenste komen... |
Idd Frank. Ik had die vraag achteraf beter niet kunnen stellen. Heb ook al een post weggehaald hierboven, anders val ik, ongemerkt in herhalingen.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 12 maart 2013, 01:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 01:13
|
|
|
|
| PATRIES300 schreef: | En vergeven lukt je ook niet vanuit eigen kracht. Mijn ervaring is dat je God daar echt bij nodig hebt. Samen met Hem is alles mogelijk!  |
Ik denk niet dat je de vraag naar Roady begrijpt. Had dat achteraf ook niet willen vragen en weg willen halen, maar ja het staat er al, er is ook al op gereageed.
| Quote: | Samen met Hem is alles mogelijk!  |
Idd, als het naar Zijn wil is(edit)er gebeuren dus natuurlijk op deze wereld ook heel veel dingen die niet naar zijn wil zijn.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 12 maart 2013, 13:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 01:28
|
|
|
|
| IJSJE204 schreef: | Dat doet er ook eentje. En die gelooft er dus niets van. Van hel en verdoemenis. Die wil dat niet eens geloven! |
Zeggen dat ongelovigen al in 'hel en verdoemenis ZITTEN(met hoofdletters nota bene)'.... En dat aanstekelijke liefde noemen...
Ehhh,....ja.....
Net zoiets als ten allen tijden iedereen van HARTE(ook weer hoofdletters) moeten vergeven als je gelooft....dat is ook een Quote.
S. Wel gelovig en niet(meer) achterlijk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 01:32
|
|
|
|
Mat170: William booth zei Quote: I consider that the chief dangers which confront the coming century will be religion without the Holy Ghost; Christianity without Christ; forgiveness without repentance; salvation without regeneration; politics without God; and Heaven without Hell.
forgiveness without repentance=vergeving zonder berouw
Idd
Roady; dan zou je krijgen: 'en vergeef ons onze schulden(waar we geen berouw van hebben), gelijk wij vergeven onze schuldenaren(die ook geen berouw tonen en hebben)'.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 12 maart 2013, 01:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 06:41
|
|
|
|
...sneeuw en koude...en binnenkort is het lente...nouja dat zou het toch moeten worden...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 06:44
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | er zijn heel vrouwelijke broeken te koop, hoor, gerrit........  |
Harembroeken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IJSJE204
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 06:49
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Harembroeken  |
Herembroeken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 06:59
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | Ja lekker is dat!! Die interne wekker doet het ook in het weekend Of heb jij een andere? |
Haar interne klokt wekt haar zelfs midden in de nacht. Dan belt zij mij op om te vragen of ik ook wakker ben ...ja dus door die herrie van de gsm...hoog tijd dus voor een nieuwe interne klok voor Jol...ik zal marktplaats eens bezoeken...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 07:01
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Het probleem van n hoop vrouwen op cm, en daarbuiten, is juist dat ze zo nodig onafhankelijk willen zijn.
het ware beter dat ze hun plaats weer es leerden kennen, dan bleven ze vast niet zo lang vrijgezel of waren hun mannen van t eerste huwelijk niet gillend weggerend...  |
...dan had jij Annette niet leren kennen en dan hadden jullie samen geen lieve dochter gehad...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 07:07
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Wie zijn "ze"? |
En dan maar klagen dat 'he' niet aan 'ze' vrouw komt op CM
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 07:08
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Haar interne klokt wekt haar zelfs midden in de nacht. Dan belt zij mij op om te vragen of ik ook wakker ben ...ja dus door die herrie van de gsm...hoog tijd dus voor een nieuwe interne klok voor Jol...ik zal marktplaats eens bezoeken...  |
Gewoon de GSM op stil zetten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 07:09
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Gewoon de GSM op stil zetten.  |
Oja, een goed idee...of ik verstop hem...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 07:12
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Oja, een goed idee...of ik verstop hem... |
Floshke kan er wel bovenop gaan zitten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 07:19
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Ik vind het godslastering om God de schuld te geven dat HIJ deze ontrouwe, hoererende, machtsmisbruikende en stelende familie hier in Nederland aan de macht heeft gezet. Geef de "eer" dan aan de koninkrijken Engeland en Pruisen die na de nederlaag van Napoleon van de aloude Bataafse Republiek van Nederland een monarchie wilden maken. Lekker democratisch he???? En dat terwijl de nederlandse bevolking in 1795 die oranjefamilie nou net eruit gezet had
Het zuurste van de monarchie in Nederland is nog wel dat Lodewijk Napoleon, de eerste koning van Nederland, de populairste en meest betrokken koning van Nederland ooit was! Oftewel onvergelijkbaar met de eigenaren van de NCF ( Nederlandsche COCAINE Fabriek) De grootste drugshandelaar van de wereld en eigendom van.... juist !! (als je me niet geloofd, check dan Wikipedia maar... ) |
ach geef aan de keizer wat des keizers is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 08:38
|
|
|
|
1 Korintiërs 13 De liefde 1 Al sprak ik de talen van alle mensen en die van de engelen – had ik de liefde niet, ik zou niet meer zijn dan een dreunende gong of een schelle cimbaal.
Zo staat er vanaf 2 t/m 13 beschreven wat liefde inhoud en wat er mee samenhangt. Jezus Liefde en gehoorzaamheid aan de vader heeft zo veel ellende aan kant gezet en wij kunnen niet beseffen hoe groot Zijn Overwinning is geweest. De gene die beschik over wat er gebeuren gaat is Hij die onze redding is geweest. Wij kunnen en mogen niet met de Bijbel in de hand "oordelen "over wie wel goed of fout bezig is.
Ga en sta in deze wereld in Zijn Liefde die in ons woont, laat zien wie Jezus is door oa. eigen doen en laten. Ik ben overtuigd dat Jezus overwinning onvoorstelbaar groot zal zijn als Hij terug komt en dat zelfs de door doemdenkers (ken uw bijbel) veroordeelden, bij Jezus gaan behoren.
Alle ere komt toe aan de Here (gelukkig)
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op dinsdag 12 maart 2013, 18:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 08:40
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Ik vind het godslastering om God de schuld te geven dat HIJ deze ontrouwe, hoererende, machtsmisbruikende en stelende familie hier in Nederland aan de macht heeft gezet. Geef de "eer" dan aan de koninkrijken Engeland en Pruisen die na de nederlaag van Napoleon van de aloude Bataafse Republiek van Nederland een monarchie wilden maken. Lekker democratisch he???? En dat terwijl de nederlandse bevolking in 1795 die oranjefamilie nou net eruit gezet had
Het zuurste van de monarchie in Nederland is nog wel dat Lodewijk Napoleon, de eerste koning van Nederland, de populairste en meest betrokken koning van Nederland ooit was! Oftewel onvergelijkbaar met de eigenaren van de NCF ( Nederlandsche COCAINE Fabriek) De grootste drugshandelaar van de wereld en eigendom van.... juist !! (als je me niet geloofd, check dan Wikipedia maar... ) |
balk en splinter, hij die zonder zonde is werpe de eerste steen. oordeel niet op dat gij niet veroordeeld worde.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 08:41
|
|
|
|
Ik mis iets wat ik jaren lang toch heb gehad namelijk dat drievoudig snoer wat we (in oprechte liefde) toch hebben gehad, ben ik nu afhankelijk?
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op dinsdag 12 maart 2013, 12:56
|
|
| Naar boven |
|
|