| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 13 maart 2013, 20:44
|
|
|
|
Woensdag 13 Maart, Hosea 5: 1-7; God neemt niet op.
Met een mobieltje is men in onze tijd alomtegenwoordig, maar het betekent niet dat men altijd bereikbaar is. Onwillekeurig kijken veel mensen eerst op hun schermpje en bevalt een nummer hun niet, dan drukken ze het weg. Zegt Hosea hier ook zoiets van God? Dat mensen Hem zoeken, maar Hem niet zullen vinden? Ze zullen Hem zoeken in de heiligdommen, waar ze menen dat God wel thuis zal zijn. Ze hebben schapen en geiten bij zich. Maar God is er niet. Hij ziet ons nummer en drukt ons weg. Hij hoort ons roepen, maar Hij houdt zich stil. Daar moet ik niet aan denken, zeg je. Nee, ik ook niet. Als God zich terughoudt, is het in een volle kerk verbijsterend leeg. Als Hij zich terughoudt, slaat elk gebed of lied naar beneden. Kan het echt zover komen? De profeet spreekt hier op een landdag. Een soort politiek congres. Hij slaagt de priesters en politici aan dat zijn schuldig zijn dat God niet opneemt. Want zij hebben in de plaatsen Mispa en Tabor met hun afgodentempels de gewone man om de val gelokt. Van het een komt het ander. Gods aanwezigheid spreekt nooit vanzelf. God laat zich vinden waar Hij ons wil vinden. Oprecht en verlegen om Hem.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 13 maart 2013, 20:54
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Dit keer uit Argentinië |
Gaat lekker, wij straks een Argentijnse koningin, en de roomse een Argentijnse paus, zal wel Duits bloed hebben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 13 maart 2013, 20:56
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Gaat lekker, wij straks een Argentijnse koningin, en de roomse een Argentijnse paus, zal wel Duits bloed hebben  |
duits bloed is niet erg, zou erger zijn als de paus ook kind van oorlogsmisdadiger is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 13 maart 2013, 20:56
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Vast 1 van een jaar of 80  |
Precies, over 5 jaar weer witte rook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 13 maart 2013, 21:00
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | duits bloed is niet erg, zou erger zijn als de paus ook kind van oorlogsmisdadiger is |
Als het een beetje tegen zit, is het er één, daarom, zal wel Duits bloed hebben, hij zei niet veul, en wat die zei, verstond ik niet misschien bang voor stemherkenning
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 13 maart 2013, 21:05
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Als het een beetje tegen zit, is het er één, daarom, zal wel Duits bloed hebben, hij zei niet veul, en wat die zei, verstond ik niet misschien bang voor stemherkenning  |
je vind jezelf vast erg grappig, wel jammer dat je daarmee dit topic ook weer verziekt, ik heb dit topic gestart om onze katholieke cm-leden te feliciteren met een voor hun belangrijke gebeurtenis.
Als je nou alleen maar stupide opmerkingen kan maken, vind ik dat stuitend onbeleefd. Om al niet te spreken van groot gebrek aan respect voor anderen. Doe dat lekker in een onzintopic, daar zijn er toch zat van.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 13 maart 2013, 21:06
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | De kok is moe Dan maar een toetje toe |
Een toetje moet... een toetje doet je goed....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 13 maart 2013, 21:34
|
|
|
|
Sociaal betrokken en conservatief, nou het eerste is in ieder geval hoopgevend. De pausnaam is ook een verademing. Het celibaat zal door hem niet worden afgeschaft, vrees ik. Hoewel ik het goed kan vinden met de katholieken die nu hun kerk nog gestalte willen geven, heb ik wat minder met de bisschoppen, die samen met Ratzinger de RK Kerk tot iets marginaals in onze samenleving hebben gemaakt. Het voordeel van de twijfel verdient deze topman wel en de kerk zal er na de vorige paus, waar ik dus geen hoge dunk van had, mogelijk op vooruit gaan. Maar het instituut is sterk aan modernisering toe. Feitelijk maakt het alle christenen belachelijk.
Thomas, de plicht tot onthouding zal blijven, vrees ik. Iemand van 76 daarover te laten beslissen, is gekkenwerk.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 13 maart 2013, 23:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: woensdag 13 maart 2013, 21:55
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Een toetje moet... een toetje doet je goed.... |
De lekkerste toetjes doen zo pijn..... want ze zijn zoooo slecht voor de lijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: woensdag 13 maart 2013, 22:09
|
|
|
|
Dankbaar voor eeuwig
oud geboren. als oude leven. wil het niet horen. waarom mij gegeven.
nee ik wil het niet. niet met gebreken. is dit wat U ziet. bespaar mij de preken.
ja U hebt mij verhoord. mijn eeuwige dankbaarheid. nu ben ik ongestoord door U weet ik de waarheid.
berend jan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 13 maart 2013, 22:40
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | De lekkerste toetjes doen zo pijn..... want ze zijn zoooo slecht voor de lijn  |
Kijk...jij hebt je niet vergist...dat is iets wat ik nog niet wist!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNEMARIE415
|
|
Geplaatst: woensdag 13 maart 2013, 22:51
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Misschien moet je je computer ook eens uithalen...en opnieuw breien  |
hahaha...hij moet binnenkort even naar de dokter voor een check up, ik hoop dat ze 'm dan niet uithalen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 13 maart 2013, 23:01
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Sociaal betrokken en conservatief, nou het eerste is in ieder geval hoopgevend. De pausnaam is ook een verademing. Het celibaat zal door hem niet worden afgeschaft, vrees ik. Hoewel ik het goed kan vinden met de katholieken die nu hun kerk nog gestalte willen geven, heb ik wat minder met de bisschoppen, die samen met Ratzinger de RK Kerk tot iets marginaals in onze samenleving hebben gemaakt. Het voordeel van de twijfel verdient deze topman wel en de kerk zal er na de vorige paus, waar ik dus geen hoge dunk van had, mogelijk op vooruit gaan. Maar het instituut is sterk aan modernisering toe.
Thomas, de plicht tot onthouding zal blijven, vrees ik. Iemand van 76 daarover te laten beslissen, is gekkenwerk. |
Met het weinig respect van mijn kant richting dat hele gebeuren.... wel voor de getuigen uit die richting. Blijf ik het een vreemde zaak vinden, te meer er links en rechts wordt beweerd, dat de paus de vervanger , van is.......... op aarde.
Als dat dan al zo had moeten zijn (wat ik weer niet geloof) had, of kan een goed voorbeeld doet goed volgen geen kwaad kunnen doen in deze. Een jonger persoon zou wel eens een stevige bezem door dat gedachte goed kunnen halen, om alle rotzooi die er binnen is naar buiten te vegen. En dat hoef je rustig niet te verwachten van iemand van zo,n hoge leeftijd, eerder is een nieuwe troon wisseling in zicht.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 14 maart 2013, 00:13
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Kijk...jij hebt je niet vergist...dat is iets wat ik nog niet wist!!!
 |
eten is iets wat vrouwen nooit vergeten op de weegschaal schrikken zij zo waar en mompelen altijd, ben ik zo zwaar wat moet ik doen, moet ik soms lopen naar de winkel een andere weegschaal kopen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 14 maart 2013, 07:00
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | eten is iets wat vrouwen nooit vergeten op de weegschaal schrikken zij zo waar en mompelen altijd, ben ik zo zwaar wat moet ik doen, moet ik soms lopen naar de winkel een andere weegschaal kopen  |
Menig man zal het nooit leren Niet praten over haar gewicht en kleren Dus niet lopen janken als de dames dan voor je bedanken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAT170
|
|
Geplaatst: donderdag 14 maart 2013, 07:07
|
|
|
|
Ik zag net een documentaire over het welvaartsevangelie en om kort te zijn, ik denk dat het vals is.
matteus16vers24 Toen zeide Jezus tot zijn discipelen: Indien iemand achter Mij wil komen, die verloochene zichzelf en neme zijn kruis op en volge Mij. 25 Want ieder, die zijn leven zal willen behouden, die zal het verliezen; maar ieder, die zijn leven verloren heeft om Mijnentwil, die zal het vinden. 26 Want wat zou het een mens baten, als hij de gehele wereld won, maar schade leed aan zijn ziel? Of wat zal een mens geven in ruil voor zijn leven?
Na het verhaal van de rijke jongeling
matteus19vers23 Jezus zeide tot zijn discipelen: Voorwaar, Ik zeg u, een rijke zal moeilijk het Koninkrijk der hemelen binnengaan. 24 Wederom zeg Ik u, het is gemakkelijker, dat een kameel gaat door het oog van een naald dan dat een rijke het Koninkrijk Gods binnengaat. 25 Toen de discipelen dit hoorden, waren zij zeer verslagen en zeiden: Wie kan dan behouden worden? 26 Jezus zag hen aan en zeide: Bij de mensen is dit onmogelijk, maar bij God zijn alle dingen mogelijk.
1 timoteus6vers5 en geharrewar bij mensen die niet helder meer zijn van denken en het spoor der waarheid bijster geraakt zijn, daar zij de godsvrucht als iets winstgevends beschouwen. 6 Nu brengt inderdaad de godsvrucht grote winst, (indien zij gepaard gaat) met tevredenheid. 7 Want wij hebben niets op de wereld medegebracht; wij kunnen er ook niets uit medenemen. 8 Als wij echter onderhoud en onderdak hebben, dan moet ons dat genoeg zijn. 9 Maar wie rijk willen zijn, vallen in verzoeking, in een strik, en in vele dwaze en schadelijke begeerten, die de mensen doen wegzinken in verderf en ondergang. 10 Want de wortel van alle kwaad is de geldzucht. Door daarnaar te haken zijn sommigen van het geloof afgedwaald en hebben zich met vele smarten doorboord.
Laatst aangepast door
|
MAT170
|
op donderdag 14 maart 2013, 07:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 14 maart 2013, 07:21
|
|
|
|
| MAT170 schreef: | Ik zag net een documentaire over het welvaartsevangelie en om kort te zijn, ik denk dat het vals is.
matteus16vers24 Toen zeide Jezus tot zijn discipelen: Indien iemand achter Mij wil komen, die verloochene zichzelf en neme zijn kruis op en volge Mij. 25 Want ieder, die zijn leven zal willen behouden, die zal het verliezen; maar ieder, die zijn leven verloren heeft om Mijnentwil, die zal het vinden. 26 Want wat zou het een mens baten, als hij de gehele wereld won, maar schade leed aan zijn ziel? Of wat zal een mens geven in ruil voor zijn leven?
Na het verhaal van de rijke jongeling
matteus19vers23 Jezus zeide tot zijn discipelen: Voorwaar, Ik zeg u, een rijke zal moeilijk het Koninkrijk der hemelen binnengaan. 24 Wederom zeg Ik u, het is gemakkelijker, dat een kameel gaat door het oog van een naald dan dat een rijke het Koninkrijk Gods binnengaat. 25 Toen de discipelen dit hoorden, waren zij zeer verslagen en zeiden: Wie kan dan behouden worden? 26 Jezus zag hen aan en zeide: Bij de mensen is dit onmogelijk, maar bij God zijn alle dingen mogelijk.
1 timoteus6vers5 en geharrewar bij mensen die niet helder meer zijn van denken en het spoor der waarheid bijster geraakt zijn, daar zij de godsvrucht als iets winstgevends beschouwen. 6 Nu brengt inderdaad de godsvrucht grote winst, (indien zij gepaard gaat) met tevredenheid. 7 Want wij hebben niets op de wereld medegebracht; wij kunnen er ook niets uit medenemen. 8 Als wij echter onderhoud en onderdak hebben, dan moet ons dat genoeg zijn. 9 Maar wie rijk willen zijn, vallen in verzoeking, in een strik, en in vele dwaze en schadelijke begeerten, die de mensen doen wegzinken in verderf en ondergang. 10 Want de wortel van alle kwaad is de geldzucht. Door daarnaar te haken zijn sommigen van het geloof afgedwaald en hebben zich met vele smarten doorboord. |
Wie kan er dan behouden worden? Gelukkig is bij God niets onmogelijk.
Interessant dat je de rijke jongeling aanhaald. Lekker de opgestoken vinger naar die rijke jongeling. Maar hoe kwam die jongeling zou rijk? Omdat ze vader stinkend rijk was! Het gaat niet om de hoeveelheid geld, maar wat je er mee doet.
Het bijbelgedeelte uit Timoteus, begint met name over mensen die het 'onderwijs' verdraaien, er niet mee instemmen en die er geld aan willen verdienen. En dan vervolgens vers 10 : Door daarnaar te haken zijn sommigen van het geloof afgedwaald ...
Wat versta jij onder welvaartsevangelie? Want dat maakt wat duidelijker waarom je deze bijbelteksten gebruikt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 14 maart 2013, 07:41
|
|
|
|
Wel lekker dicht in de buurt.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 14 maart 2013, 08:17
|
|
|
|
Laatste dag, sneeuw en de zon schijnt weer. Vast wat opruimen, straks naar natuur centrum, lijkt me boeiend. En vanmiddag poos weer bij de zee lopen en foto' s maken. Blijft mooi. Daarna alvast de fiets op de drager zetten, want vannacht gaat behoorlijk vriezen. Dan is dat klaar voor morgen. En nu even genieten nog. Fijn dag ieder.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAT170
|
|
Geplaatst: donderdag 14 maart 2013, 08:31
|
|
|
|
Ik geloof dat het katholieke kerksysteem vals is en met de paus heb ik als gelovige niks te maken. Ik erken zijn positie ook niet en lees het ook niet in de bijbel, mijn fundament is Jezus.
Staat er trouwens los van of er in de katholieke kerk echte volgelingen van Jezus zitten, want dat denk ik wel.
openbaring17vers3 En hij voerde mij in de geest weg naar een woestijn. En ik zag een vrouw zitten op een scharlakenrood beest, dat vol was van godslasterlijke namen, en het had zeven koppen en tien horens. 4 En de vrouw was gehuld in purper en scharlaken en rijk versierd met goud, edelgesteente en paarlen, en zij had in haar hand een gouden beker, vol gruwelen, en de onreinheden van haar hoererij. 5 En op haar voorhoofd was een naam geschreven, een geheimenis: het grote Babylon, moeder van de hoeren en van de gruwelen der aarde. 6 En ik zag de vrouw dronken van het bloed der heiligen en van het bloed der getuigen van Jezus. En ik verbaasde mij, toen ik haar zag, met grote verbazing.
vers9 Hier is het verstand, dat wijsheid heeft: De zeven koppen zijn zeven bergen, waarop de vrouw gezeten is.
Wat ik me afvraag is of hier de Rooms katholieke kerk mee wordt bedoeld en dan specifiek het vaticaan? Rome ligt op 7 heuvels.
openbaring18vers4 En ik hoorde een andere stem uit de hemel zeggen: Gaat uit van haar, mijn volk, opdat gij geen gemeenschap hebt aan haar zonden en niet ontvangt van haar plagen. 5 Want haar zonden hebben zich opgehoopt tot aan de hemel en God heeft aan haar ongerechtigheid gedacht.
Wat ik begrijp uit dit stuk is dat er echte gelovige inzitten en dat God hun oproept om uit haar te gaan.
Laatst aangepast door
|
MAT170
|
op donderdag 14 maart 2013, 08:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 14 maart 2013, 08:36
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | In Nes, kun je erg lekker eten.....prachtig plekje  |
Mmmmmlekker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 14 maart 2013, 08:44
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Overal zijn aardige mensen!
Ik raad mensen altijd aan het Pieterpad te lopen. Een uitgezet lange afstandswandelpad van Pieterburen, bijna aan het Wad in Groningen, tot de Sint Pietersberg aan de Belgische grens onder Maastricht. Zelf liep ik Zuid-Noord. En kun je geen 490 km wandelen? Nou, ik dacht het wel. Je loopt gewoon een aantal kilometers per dag, met een normale gezondheid tussen de 15 en 25 kan best. Begin en eindpunten van de etappes, die je overigens niet hoeft aan te houden, zijn goed bereikbaar met auto of openbaar vervoer. Ik heb zelf een weekendkaart van de spoorwegen en dan ben je gemiddeld een tentje kwijt per weekend aan reiskosten. Dan is het niet duur met de trein. Elke etappe die je loopt heb je vakantiegevoel en rust. Je loopt wanneer je wilt en hoeveel je wilt. En waar je komt is het onverwachts mooi. En dat is echt niet alleen bij de Holterberg, Elten en Zuid-Limburg. Het pad loopt door de oostelijke grensprovincies Groningen, Drenthe, Overijssel, Gelderland en Limburg met hele kleine stukjes Duitsland en Brabant. Elke tocht een beetje vakantie en altijd natuur en niet het gehaast en de agressie die je in de drukte tegenkomt. Iedereen die het doet, vindt het heerlijk en je hoeft echt geen sportmens te zijn. Ontspannen en goed voor je lijf.
Overal hartelijke mensen, Erika, maak je geen zorgen. Voor mij is het nieuwe jaar 31 maart, het begin van de zomertijd. Tot na achten licht, heerlijk. Wandelen kan onder de meeste normale weersomstandigheden prima!
http://www.lekkerwandelen.nl/het%20pieterpad.html
Thomas, sta op en wandel, kan ook letterlijk nog he. Ik beheers naast het Fries ook het Nederlands, mocht je daar al aan twijfelen en dat verstaan ze overal wel,  |
Wat een leuke idee,bedankt voor de tip
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 14 maart 2013, 08:50
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Sociaal betrokken en conservatief, nou het eerste is in ieder geval hoopgevend. De pausnaam is ook een verademing. Het celibaat zal door hem niet worden afgeschaft, vrees ik. Hoewel ik het goed kan vinden met de katholieken die nu hun kerk nog gestalte willen geven, heb ik wat minder met de bisschoppen, die samen met Ratzinger de RK Kerk tot iets marginaals in onze samenleving hebben gemaakt. Het voordeel van de twijfel verdient deze topman wel en de kerk zal er na de vorige paus, waar ik dus geen hoge dunk van had, mogelijk op vooruit gaan. Maar het instituut is sterk aan modernisering toe. Feitelijk maakt het alle christenen belachelijk.
Thomas, de plicht tot onthouding zal blijven, vrees ik. Iemand van 76 daarover te laten beslissen, is gekkenwerk. |
Het celibaat afschaffen zal inderdaad niet gebeuren. De religieuzen, kloosterlingen (mannelijke en vrouwelijke) alsook de seculiere priesters leven in navolging van Christus. Zoals we weten was Hij niet getrouwd. Elke katholiek die priester of kloosterling wil worden weet dat hij of zij niet kan huwen. Dat is een keuze die ze vrijwillig aangaan.
Het kerkelijk instituut is inderdaad aan modernisering toe. Laat daar geen twijfel over bestaan. Hoe dat er gaat uit zien of moet uitzien zullen we moeten afwachten. Ik vermoed dat deze paus wat progressiever is dan de vorigen. Zijn Zuid Amerikaanse afkomst zal daar beslist een rol in spelen. In tegenstelling met Ratzinger leefde deze paus niet in de directe nabijheid van het vaticaan waardoor door hij ook minder beinvloed is geweest binnen die machtsstructuur. Ook dat kan weer een hele andere kijk geven op bepaalde veelbesproken problemen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 14 maart 2013, 09:09
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Menig man zal het nooit leren Niet praten over haar gewicht en kleren Dus niet lopen janken als de dames dan voor je bedanken |
AU!!!! AU!!!! AU!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 14 maart 2013, 09:11
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Laatste dag, sneeuw en de zon schijnt weer. Vast wat opruimen, straks naar natuur centrum, lijkt me boeiend. En vanmiddag poos weer bij de zee lopen en foto' s maken. Blijft mooi. Daarna alvast de fiets op de drager zetten, want vannacht gaat behoorlijk vriezen. Dan is dat klaar voor morgen. En nu even genieten nog. Fijn dag ieder. |
Je laat toch wel de mooiste foto hier zien he???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 14 maart 2013, 09:38
|
|
|
|
|
klokkenluideronline.net nu klokkenluideronline.is is?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 14 maart 2013, 09:40
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Doe mij ook zo'n buurman mijn buren laten juist van hun tuin een oerwoud worden De tuin wordt 1 keer per jaar gedaan in augustus!! Enige fijne daarvan is dat het net met mijn verjaardag er weer goed uitziet  |
Ik hou juist van die wilde tuinen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 14 maart 2013, 10:05
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ik hou juist van die wilde tuinen  |
Waar de brandnetels twee meter hoog zijn en doorgroeien naar mij!!! Nou bedankt je mag ze hebben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 14 maart 2013, 10:07
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Laatste dag, sneeuw en de zon schijnt weer. Vast wat opruimen, straks naar natuur centrum, lijkt me boeiend. En vanmiddag poos weer bij de zee lopen en foto' s maken. Blijft mooi. Daarna alvast de fiets op de drager zetten, want vannacht gaat behoorlijk vriezen. Dan is dat klaar voor morgen. En nu even genieten nog. Fijn dag ieder. |
Nou geniet er nog even van.. Hier is het ook wit maar de zon schijnt dus het zal zo wel verdwenen zijn.. Zo eens even de boodschappen doen, en vandaag de energie zien te vinden om de vloer te dweilen verder zal wel zien wat de dag me brengt in iedergeval vannavond lekker zingen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 14 maart 2013, 10:10
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Menig man zal het nooit leren Niet praten over haar gewicht en kleren Dus niet lopen janken als de dames dan voor je bedanken |
Zo is het maar net, dus mannen opgelet! Wil je nog een vrouw blij maken, doe dat dan zonder het woord lijnen aan te raken. Hiermee kan je haar pijn doen, en dat willen jullie toch niet met goed fatsoen!
Vandaag wordt het aardappels en geen friet, Want daarmee doe ik mezelf verdriet Dan lekker groeten erbij, daarmee wordt ik wel weer blij Lekker een stukje vlees in de pan, en dan denk ik dat ik er weer tegen kan
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op donderdag 14 maart 2013, 10:12
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|