| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 8 april 2013, 23:44
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Verleden tijd he,tanken bij onbemande pompen,zelf je boodschappen scannen en pinnen.We moeten steeds zelfredzamer worden,als je dan ineens zonder betaalmiddelen zit besef je ineens weer hoe beperkt dat eigenlijk is........
Het is geen drama,alleen maar irritant  |
As je geen ete meer ken kope...hier is nog wel plaats in de herberg!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 april 2013, 00:36
|
|
|
|
Mocht God maar in ieders leven maar geen rol te hoeven spelen, lieten we Hem maar de regisseur worden ipv de touwtjes toch te veel in eigen hand te willen houden.
Machtig hoe God werkt, als we hem hulp vragen. Zo ook vanavond bij ons gebedsuur in de kerk, kwam aanstaand bruidspaar langs (bij het deel moment) om te vertellen dat hun bruiloft as vrijdag, doorgang kon vinden.
Haar "stiefvader" (vader al jong kwijt geraakt door ongeval) is 2 weken terug door ongeval, zwaar gewond met traumaspoed naar Groningen gebracht met oa zwaar hoofdletsel. Ze hadden gisteren wel een uur bij hem gezeten en hij kon hun overtuigen om toch door te gaan. Machtig om te zien dat God gebeden verhoord, alle ere komt toe aan de Here
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op dinsdag 9 april 2013, 12:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 april 2013, 09:48
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | Nee...ik geef daarin geen toestemming.... |
We denken wel aan jou in ons hartje.............
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 april 2013, 14:03
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | We denken wel aan jou in ons hartje.............  |
Kijk...das nou weer.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 april 2013, 14:08
|
|
|
|
Straks een taart maken voor mijn (morgen)jarige dochter...
Alvast haar lievelingskostje voorbereiden...(ook voor morgen)
Een bomvolle wasmand leegmaken...(jaaaaaaaaaaaaaa...is al leeg...nog voor het morgen is)
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op dinsdag 9 april 2013, 15:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 april 2013, 14:14
|
|
|
|
Aflevering over 'homogenezing' in een Pinkstergemeente in Amsterdam, van de NTR. Redelijk recent: 6-4-2013
Inleidende tekst en aflevering
Wat me opvalt: Het enorme verdriet wat die 'Jongen die homo is, maar het niet meer is', uitstraalt meerdere keren. Het lijkt mij alsof hij denkt, ja, jullie bedoelen het goed, maar hebben geen idee... Ik heb het idee dat de jongen die homo is maar het niet meer is, op een totaal andere golflengte zit als de mensen van die gemeente. En dat de mensen van die gemeente dat totaal helemaal niet door hebben, en hij, als enige wel...
En ook, dat huisbezoek door die Molluske Pastor bij die jongen die aan het afbouwen was van drugs en sigaretten, dat die jongen zei van me arts zei dit en dat, en dat daar door die Molukker gewoon overheen gepraat werd, en helemaal niet naar werd geluisterd. Het was geen gesprek, met die zegt wat, de ander luistert, zegt wat terug etc. Het was meer, van er is een mening de juiste dat is die van ons, dus we laten je ook helemaal niet uitpraten...en dus ook niet kijken of er ook iets in jou mening zit. In dit geval wat de arts van die jongen tegen die jongen zelf zei, over het stoppen met drugs. Van dat in één keer stoppen niet verstandig is, omdat de kans op terugval dan veel groter is.
Ik miste daarin het gesprek, van dat dat voor de een wel opgaat, en voor een ander weer niet etc.
Nou ja, kijk zelf maar :)
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 9 april 2013, 17:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 april 2013, 14:55
|
|
|
|
[quote=ZEELAND736]Straks een taart maken voor mijn (morgen)jarige dochter...
Alvast haar lievelingskostje voorbereiden...(ook voor morgen)
Een bomvolle wasmand leegmaken...[/quote] Niet voor morgen??
Ik was veel van plan maar uitvoering is ehhh bijna nihil Medicatie is verhoogd waardoor ik nu een zombie ben... heeeeel veel slaap (oke voor de verandering ook wel eens lekker) maar er dus zeer weinig uit mn handen komt.. Nou ja we salle wel sien
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 april 2013, 14:57
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Big smile...
En God is.zo'n regisseur...gaat ie voor het eerst.naar een samenkomst met zijn zaterdag aangeschafte bijbel... Komt ie.naast een vriend van mij te zitten, die er toevallig voor het eerst kwam om informatie te geven over een missiewerk in de stad, de perfecte timing.
... Jesaja waar Petra mee kwam speelt dit weekend een grote rol in meerdere delen van dit boek. |
Toeval?? Nee denk meer dat je/ we daar de hand van God in mogen zien! Wat mooi en wat goed dat hij er al zo mee bezig is!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 april 2013, 15:00
|
|
|
|
[quote=ERIKA129]
Sterkte Erika, doe maar rustig aan!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 april 2013, 15:02
|
|
|
|
| WILLEM618 schreef: | we willen op zaterdag 20 april voor de veertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....) bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6) joannie702, 49 jaar, regio 0318 petra373, 47 jaar, regio 0314, lies146, 27 jaar, regio 0318, met twee kinderen (leeftijden?) en hulp-hond Erika129, 38 jaar regio 0318 Anna415, 25 jaar ofzo, regio 0546 trijnie671, 51 jaar, regio 0594 esther999, 38 jaar, regio 0172 Roelande 345 (oud-lid), 53 jaar, regio 0342
kennis van hannah810, ruim 50 jaar, regio midden nl voormalig cm-lid en kennis van hannah, regio midden, 34 jaar carry445, 34 jaar, regio 0512 dochter van mar907, 19(?) jaar
frankt 627, 47 jaar, regio 0165 (komt niet onder voorbehoud) berendjan519, 45 jaar, regio 0592 met twee kinderen (leeftijden?) marcowaal100(oud-lid) met zijn vrouw en drie kinderen (ov) pieter619, 57 jaar, regio 0514, (uiteraard MET hond) joop430, 46 jaar, regio 0598 mar907, 49 jaar, regio 0596 willem618, 44 jaar, met twee kinderen (9 en 4 jaar) gerrit084, 54 jaar, regio 071 jona007, 21 jaar, regio 0596 Onbekende gast van Lies , ??? jaar, regio ???
BBQ wordt meegenomen door; - anna 415 - willem618 - pieter619 -
briketten worden meegenomen door; - anna415 (houtskool ook goed?) - -
bij druilerig weer wordt een feesttent meegenomen door; - - -
En up maar weer  | [/quote]
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 april 2013, 15:15
|
|
|
|
geen wel paraplu
het regent en is echt waterkou!
de knopjes aan de bomen de voorjaar is aan het komen, de vogels ze zoeken al hun liefje de narcis knop staan om open te gaan al is het koud ook hun slaan weer dapper doorheen.......!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 april 2013, 16:50
|
|
|
|
toeval bestaat niet, wel een god die dingen laat toevallen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 april 2013, 16:55
|
|
|
|
[quote=ERIKA129]
Sterkte Erica en laat die wasmand dan maar effe staan, die loopt niet weg.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 april 2013, 16:56
|
|
|
|
Me zonen beloofd dat we gaan barbecuen, het heeft geregend, word barbeque in de schuur met winterjas aan, maar even leuk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 april 2013, 18:47
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 9 april 2013, 18:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 april 2013, 18:49
|
|
|
|
Is de kerk stervende is de vraag van TS.
Durven we ons leven te delen, mensen mee te nemen, en ze de waarheid voor te houden: het volgen van Jezus levert moeite op, strijd, nederlagen en overwinningen, maar is te allen tijde de moeite waard!
Zie hier Artikel; Help de kerk loopt leeg
Met daarin en stuk over het boek van Otto de Bruijne waarin hij, een duidelijke kijk geeft op wat er gaande is: “Ooit evangelisch, de achterdeur van evangelische gemeenten(2009).”
In dit boek geeft hij aan de hand van een honderdtal enquêtes inzicht in beweegredenen van mensen om de evangelische beweging te verlaten.
Het wordt nog schrijnender als we het onderzoek van Levi Oussoren uit 2012 erbij nemen. Hij deed een afstudeeronderzoek naar kerkverlating onder jongeren uit kerken van evangelische en pinkstersignatuur. Hier. Niet alleen onderstreept hij de bevindingen van De Bruijne, maar hij geeft vele citaten weer van jongeren die ons ernstig aan het denken moeten zetten. Ik wil daar nu niet te veel bij stilstaan, daar is de ruimte niet voor, maar ieder die in de evangelische beweging zit zou dit onderzoek moeten lezen.
NB: Er wordt in het onderzoek van Levi Oussoren uit 2012 over jongeren geschreven. Ja, je zou ook over mensen, of over volwassenen én jongeren kunnen spreken.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 9 april 2013, 19:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 april 2013, 18:56
|
|
|
|
[quote=PETRA373]
Was niet mijn wasmand he was een reactie op Zeeland
En ik doe idd rustig aan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 april 2013, 18:57
|
|
|
|
De vooruitzichten zijn goed.... De regen ruikt heerlijk, je ziet de grond, de bloemen en bomen bijkomen YES!!!!!!!!!!!!! Voorjaarrrrrrrrrrrrrrrrr
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 april 2013, 20:39
|
|
|
|
Dinsdag 9 April. Mattheüs 26: 17-25; Duwende handen.
Bij wie hebben Jezus en zijn leerlingen het Pascha gevierd? Als ’s morgens een paar discipelen aan Jezus vragen, noemt Jezus geen naam. ‘Ga naar de stad en ga naar het huis van dinges… jullie weten wel wie Ik bedoel’, zegt Hij een beetje vaag. Is Jezus de naam echt vergeten of stond Judas te luisteren? Aan tafel zegt Jezus dat een uit de kring Ham zal verraden. Zijn opmerking slaat in als een bom. Jezus geeft hun een vreemde aanwijzing. Volgens Hem is de verrader degene die tegelijk met Jezus zijn brood in de kom doopte! Wat bedoelt Jezus? Iedereen weet dat het niet fatsoenlijk is om op het moment dat aan tafel iemand zijn hand uitsteekt naar een schaal, dat dan meteen ook te doen. Dan wacht je en zeg je: Ga je gang. Soms raken handen elkaar. Ook weleens opzettelijk. Bijvoorbeeld als je niet wachten wilt of iemand wilt laten voelen wat je van hem of haar vindt. Ging het zo ook aan de Paschamaaltijd? Duwde Judas de hand van Jezus weg en liet hij Jezus zo subtiel merken wat hij van Jezus vond? Jezus waarschuwde Judas nog een keer heel ernstig. Want al gaat Jezus de weg die Hij gaan moet, elk mens blijft verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Of je nu Jezus wegduwt of je laat dienen door Hem.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 april 2013, 23:01
|
|
|
|
[quote=ERIKA129]
oh verkeerd gelezen, dan helemaal rustig aandoen, als je je was toch bij hebt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 april 2013, 23:02
|
|
|
|
|
Maar je hoeft niet te antwoorden hoor Erika, alleen warom is de medicatie verhoogd? meer pijn?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 april 2013, 23:19
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Is de kerk stervende is de vraag van TS.
Durven we ons leven te delen, mensen mee te nemen, en ze de waarheid voor te houden: het volgen van Jezus levert moeite op, strijd, nederlagen en overwinningen, maar is te allen tijde de moeite waard!
Zie hier Artikel; Help de kerk loopt leeg
Met daarin en stuk over het boek van Otto de Bruijne waarin hij, een duidelijke kijk geeft op wat er gaande is: “Ooit evangelisch, de achterdeur van evangelische gemeenten(2009).”
In dit boek geeft hij aan de hand van een honderdtal enquêtes inzicht in beweegredenen van mensen om de evangelische beweging te verlaten.
Het wordt nog schrijnender als we het onderzoek van Levi Oussoren uit 2012 erbij nemen. Hij deed een afstudeeronderzoek naar kerkverlating onder jongeren uit kerken van evangelische en pinkstersignatuur. Hier. Niet alleen onderstreept hij de bevindingen van De Bruijne, maar hij geeft vele citaten weer van jongeren die ons ernstig aan het denken moeten zetten. Ik wil daar nu niet te veel bij stilstaan, daar is de ruimte niet voor, maar ieder die in de evangelische beweging zit zou dit onderzoek moeten lezen.
NB: Er wordt in het onderzoek van Levi Oussoren uit 2012 over jongeren geschreven. Ja, je zou ook over mensen, of over volwassenen én jongeren kunnen spreken. |
Is natuurlijk wel een feit dat als de meeste mensen alleen na de kritiek kijken, kerken wel leeglopen, jammer dat mensen niet beseffen dat de kerk gods werkterrein is door gewone mensjes die wel es fouten maken en ja zeker sommigge ernstigge fouten, De nadruk word dan gelegd op de fouten in de kerk, niet op de goede dingen. Over iedere soort kerk kun je een boek schrijven vol kritiek.
een kritische schrijver zou zelf als david nu leefde ook een goed stuk kritiek over david kunnen schrijven die op een gegeven moment mis ging in zijn leven, goedgelovig zou er bv druk mee bezig zijn geweest als david nu leefde en de fout beging, toen hij op het dak zat en een mooie vrouw zag baden. Gooien we daarom david helemaal weg? Omdat hij ooit toegaf aan fouten?
Een goed iets misschien es om voor te bidden als cristen, voor de leiders in de kerken, dat ze standvastig kunnen blijven als de tegenstander ze probeert te verleiden en in de val lokt, met hun zwakheden. Want ook de leiders in de kerk zijn gewone mensjes. Hoeveel mensen gaan na de kerk, uit traditie, of als een soort ziekenboeg voor hun eigen herstel? Zodra de leider een fout maakt, kritiek, naar een andere kerk en vergeten ook es voor de leiders te bidden die een hele taak hebben om een kerk te besturen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 april 2013, 23:28
|
|
|
|
En het is zo makkelijk om zelf langs de zijlijn te staan en kritiek te geven. En een mens kan zo makkelijk veroordelen, 1 katholieke leider is bv fout, wil nog niet zeggen allemaal, vervolgens word het hele zooitje veroordeeld, kijkt men niet meer na de goede.
Wat gedachten van mij, die soms moe word op cm van zo vaak kritiek lezen.
Is dit een cristelijke site of een site zo als goedgelovig aan het worden, waar we klakkeloos door een enquette van maar een honderdtal mensen een hele groep kerken effe veroordelen?
Laatst aangepast door
|
PETRA373
|
op dinsdag 9 april 2013, 23:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 april 2013, 23:39
|
|
|
|
en weet je het gaat om ontvangen of afwijzen, sta je open voor jezus? wil je hem echt ontvangen , of wijs je hem af omdat sommigge kerken fouten maken en hebben gemaakt? Alle studies, over geloof, het koninkrijk god is voor kinderen zelfs, maar voor te kritieke geesten lijkt het me moeilijk te ontvangen
Als je bv na jan Zijlstra gaat? Wat doe je? zet je je echt open voor jezus en gebed of laat je je overheersen door kritiek omdat er een papiertje ligt waar je je gift op kan invullen?
Wat gedachten van me die ik er graag door heen gooi als tegengas, laat dit topic verder over weer aan de anderen
Een nuchter verstand is goed, maar let op om niet te kritisch te worden en daarmee ook alle goede dingen van de kerk weg te gooien
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 10 april 2013, 02:38
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | En het is zo makkelijk om zelf langs de zijlijn te staan en kritiek te geven. En een mens kan zo makkelijk veroordelen, 1 katholieke leider is bv fout, wil nog niet zeggen allemaal, vervolgens word het hele zooitje veroordeeld, kijkt men niet meer na de goede.
Wat gedachten van mij, die soms moe word op cm van zo vaak kritiek lezen.
Is dit een cristelijke site of een site zo als goedgelovig aan het worden, waar we klakkeloos door een enquette van maar een honderdtal mensen een hele groep kerken effe veroordelen? |
Ik ben ruim tien jaar intensief betrokken geweest met deze groeperingen. En daarna steeds minder en nu nog maar incidenteel.
Dit topic heet: Is de kerk stervende?
Ik herken mij in het verworven inzicht van Otto de Bruijne in beweegredenen van mensen om de evangelische beweging te verlaten. En een duidelijke kijk geeft op wat er gaande is.
En in het onderzoek van Levi Oussoren uit 2012 naar kerkverlating onder jongeren uit kerken van evangelische en pinkstersignatuur. Waarin hij de bevindingen van de Bruijne niet alleen onderstreept, maar hij vele citaten weergeeft van jongeren die ons ernstig aan het denken moeten zetten. En dat hij erg goed verwoord wat er speelt onder kerkverlaters, waarom ze de kerk verlieten. Citaten en onderzoeksresultaten die ik zelf kan onderstrepen en velen kerkverlaters met mij.
Een dingetje wat mij een beetje tegen de borst stootte is, dat hij groepen mensen noemde die hoger zijn opgeleid. Omdat mensen die toevallig, door wat voor omstandigheden dan ook, geen diploma's hebben, ook kritisch kunnen zijn en de tendens kunnen hebben na te denken over het waarom van gebruikelijke vormen.
109 representatieve kerkverlaters kunnen wel degelijk een indicatie geven van het gedachtegoed dat er heerst.
Uit je postings maak ik op dat we er nu eenmaal anders over denken en dat kan. Ik respecteer en accepteer wel dat jij en anderen je daar wel thuis voelen.
| Quote: | | Is dit een cristelijke site of een site zo als goedgelovig aan het worden, waar we klakkeloos door een enquette van maar een honderdtal mensen een hele groep kerken effe veroordelen? |
Ja, de onderzoeken betroffen een hondertal mensen.
En het gaat erom dat veel grotere groepen mensen massaal, en dat al jarenlang, de kerken met evangelie en pinkstersingnatuur verlaten.
Daarom heet het ook: 'Is de kerk stervende?', en niet: 'Is het geloof stervende?'. ;)
Snap je?
| Quote: | Geplaatst: dinsdag 9 april 2013, 23:39
en weet je het gaat om ontvangen of afwijzen, sta je open voor jezus? wil je hem echt ontvangen , of wijs je hem af omdat sommigge kerken fouten maken en hebben gemaakt? |
Dit wat ik denk dat jij hier suggereert, dat als je de kerk afwijst, je Jezus, dus het geloof afwijst.
De jongeren zijn op zoek naar een gevoel van echtheid. Zie punt 6 en 7 onderzoek Levi.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 10 april 2013, 09:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 10 april 2013, 08:24
|
|
|
|
Fijn naar de tandarts
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 10 april 2013, 08:50
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Fijn naar de tandarts  |
Nou meid...wat leuk...!!! Een hele fijne dag toegewenst
Ineke die het plan NIET had...maar die gisterenavond een keuken had verlaten, waar het leek of er een RIJSTBOM was ontploft!!!
Dochterlief had een sushi-sessie gehad..
Ach...ze is jarig...moeders ruimt het wel op... Je wordt maar 1x 22!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 10 april 2013, 09:16
|
|
|
|
Veel mensen, wijzen jezus ook af , doordat ze de kerk afwijzen. Vandaar mijn schrijven erover Shanita.
En je kan na de kerk gaan en toch aan de zijlijn staan
- Tekst verwijderd. Graag bij de topic blijven en niet mensen persoonlijk aanvallen. - Redactie CM.
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op donderdag 11 april 2013, 21:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 10 april 2013, 09:19
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Fijn naar de tandarts  |
oeh wat fijn....., misschien is het wel een knappe jol...
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |