| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 10 april 2013, 09:19
|
|
|
|
- Tekst verwijderd - Redactie CM.
Ik lucht geen gal, ik reageer op de openingspost van Mario: Is de kerk stervende?
Jammer dat jij dat zo ervaart.
Ik vraag me af waarom je steeds goedgelovig erbij haalt in dit onderwerp?
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op donderdag 11 april 2013, 21:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 10 april 2013, 09:20
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Nou meid...wat leuk...!!! Een hele fijne dag toegewenst
Ineke die het plan NIET had...maar die gisterenavond een keuken had verlaten, waar het leek of er een RIJSTBOM was ontploft!!!
Dochterlief had een sushi-sessie gehad..
Ach...ze is jarig...moeders ruimt het wel op... Je wordt maar 1x 22!!! |
gefeliciteerd met je dochter Zeeland
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 10 april 2013, 09:30
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ik lucht geen gal, ik reageer op de openingspost van Mario: Is de kerk stervende?
Jammer dat jij dat zo ervaart. |
Ja, ik ervaar het wel zo, omdat dit niet de eerste keer is, ik zo,n soort tekst van jou tegenkom. Volgens mij kom ik al een jaar lang ongeveer, om de tijd lappen tekst met kritiek tegen op bepaalde kerken en cristenen.
ma ja, ik ga de dag es beginne, fijne dag Shanita, ook al hebben we wat verschillen in denken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 10 april 2013, 09:54
|
|
|
|
|
Ja, wij denken hier verschillend over dat kan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 10 april 2013, 11:50
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | gefeliciteerd met je dochter Zeeland  |
Ja idd, gefeliciteerd Zeeland!!! 
En succes met het opruimen van het rijstfestijn
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op woensdag 10 april 2013, 11:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 10 april 2013, 12:00
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | oeh wat fijn....., misschien is het wel een knappe jol...  |
Ik stook niet in een goed huwelijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COBY648
|
|
Geplaatst: woensdag 10 april 2013, 13:17
|
|
|
|
Van dit soort flauwekul word ik nou blij:
http://www.trumavideos.com/VB/vbtube_show.php?tubeid=17&sti=Bad-Date-Bad-Day-Parody-Truma-Videos-Christian-Comedy
Laatst aangepast door
|
COBY648
|
op woensdag 10 april 2013, 13:23
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 10 april 2013, 14:53
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | De vooruitzichten zijn goed.... De regen ruikt heerlijk, je ziet de grond, de bloemen en bomen bijkomen YES!!!!!!!!!!!!! Voorjaarrrrrrrrrrrrrrrrr  |
He-le-maal mee eens.....wat ruikt het heerlijk buiten! En alweer een mooi poosje droog, lichte lucht, dus zo maar er es op uit. Genieten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 10 april 2013, 15:15
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Ik stook niet in een goed huwelijk  |
dus hij is wel knap maar getrouwd, jammer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 10 april 2013, 20:21
|
|
|
|
Woensdag 10 April, Mattheüs 26-30, Jezus zingt.
Hield Jezus van zingen? Van jongs af aan zal Jezus opgegroeid zijn met zingen en reciteren van psalmen en lofliederen. Toch lees je drie keer dat Hij huilt en maar één keer dat Hij zingt. Samen in een kleinkoor van vooral vissers. Zo sluiten zij de Paschaviering af zoals men dat deed sinds Mozes en de bevrijding uit Egypte. Maar is dit niet meer een moment om te huilen? Judas is al weg. Jezus weet wat Hem wacht bij de Olijfberg. Tijdens de Paschaviering heeft Hij op twee momenten heel nadrukkelijk naar zichzelf en zijn offer gewezen. Toen Hij een brood brak en aan zijn leerlingen uitdeelde en zei: ‘Dit is mijn lichaam.’ En bij de beker van de dankzegging – dat is de derde beker tijdens de viering – verwees Hij naar zijn bloed dat uitgegoten zou worden tot vergeving van zonden. Als je het nu nog niet begreep… ‘Heer, laten we nu maar gauw gaan! Of moeten we nog zingen? Jezus zingt. De psalmen die bij de viering altijd op het bord staan: psalm 114-118. Jezus houdt zich aan de liturgie Dat is altijd goed. Laten wij het ook doen. Zeker bij een avondmaalsviering. Niet alleen zingen kunt. Ook als de dingen om te huilen zijn, sta niet op zonder eerst de lofzang te zingen. Zing mee in het kleinkoor van Jezus!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 10 april 2013, 20:22
|
|
|
|
|
Volgens mij is cm ook stervende, in ieder geval het forum wel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 10 april 2013, 20:32
|
|
|
|
|
Nog 2 dagen de kans om je aan te melden voor de conferentie! Geef het door aan iemand die zich nog niet heeft aangemeld. Een heerlijke activiteit toch om de Lente mee te beginnen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 10 april 2013, 20:36
|
|
|
|
|
Nog twee dagen heb je om je aan te melden!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 10 april 2013, 20:37
|
|
|
|
|
Nog twee dagen heb je om je aan te melden!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 10 april 2013, 21:07
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | | Maar je hoeft niet te antwoorden hoor Erika, alleen warom is de medicatie verhoogd? meer pijn? |
Mocht na twee weken verhogen zowel voor de pijn als beter te slapen.. En heb idd sinds gisteren minder pijn de pijn komt nu pas later op de dag echt heviger opzetten.. Tja pijn zal ik altijd hebben tis niet anders
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 10 april 2013, 21:08
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | He-le-maal mee eens.....wat ruikt het heerlijk buiten! En alweer een mooi poosje droog, lichte lucht, dus zo maar er es op uit. Genieten  |
Hier heeft bijna de hele dag de zon geschenen dacht dat we regen kregen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 10 april 2013, 21:11
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Me zonen beloofd dat we gaan barbecuen, het heeft geregend, word barbeque in de schuur met winterjas aan, maar even leuk  |
Zotteke ze zien zon en denken bbq
Wat heb ik gedaan vandaag... effe denken... me laten mishandelen door de fysio toen maar even poosje zitten puzzelen (legpuzzel) was gedraaid, huis gezogen, eten gekookt gegeten en af gewassen.... weer een poosje gepuzzeld en nu forum aan het bevuilen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE866
|
|
Geplaatst: woensdag 10 april 2013, 21:22
|
|
|
|
Dank
Dank, Heer, voor de fijne dingen die gebeuren elke dag; voor de kleine zegeningen, in een groet of lieve lach.
Dank, Heer, dat van mijn problemen, die ik niet verwerken kan, U de zwaarte af wilt nemen, 't dragen gaat wat lichter dan.
Dank, dat in dit harde leven, waar ik midden in moet staan, U mij steeds Uw steun wilt geven, om weer moedig voort te gaan.
Van: Carla Kool-Barten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 10 april 2013, 21:42
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Hier heeft bijna de hele dag de zon geschenen dacht dat we regen kregen  |
Hier hadden we vannacht en vanochtend een paar zachte buitjes. Daardoor alles opgefrist, stuiven de bolletjes de grond uit, en ruikt het zo heerlijk. Vanmiddag en vanavond alles droog. Lekker voorjaar zo!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOLO606
|
|
Geplaatst: woensdag 10 april 2013, 21:45
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | | Volgens mij is cm ook stervende, in ieder geval het forum wel. |
Ik(Jezus) heb jullie een voorbeeld gegeven, opdat jullie in Mijn Voetsporen zouden volgen. Elkander bijten heeft in zich, dat men elkaar verteert en dát is niet het voorbeeld van Christus. Volg Mij, en laat de anderen aan Mij over!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 10 april 2013, 21:51
|
|
|
|
| SOLO606 schreef: | Ik(Jezus) heb jullie een voorbeeld gegeven, opdat jullie in Mijn Voetsporen zouden volgen. Elkander bijten heeft in zich, dat men elkaar verteert en dát is niet het voorbeeld van Christus. Volg Mij, en laat de anderen aan Mij over! |
wauw, ben onder de indruk van de woorden die je hier effe plaatst.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 10 april 2013, 21:56
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Zotteke ze zien zon en denken bbq
Wat heb ik gedaan vandaag... effe denken... me laten mishandelen door de fysio toen maar even poosje zitten puzzelen (legpuzzel) was gedraaid, huis gezogen, eten gekookt gegeten en af gewassen.... weer een poosje gepuzzeld en nu forum aan het bevuilen  |
ha ha, ik had nog vlees over van gisteren , dus heb me zonen weer met winterjas in de schuur laten barbequeen ,en echt ze vonden het weer geweldig.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 10 april 2013, 21:58
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Mocht na twee weken verhogen zowel voor de pijn als beter te slapen.. En heb idd sinds gisteren minder pijn de pijn komt nu pas later op de dag echt heviger opzetten.. Tja pijn zal ik altijd hebben tis niet anders  |
heb er geen woorden voor, wel een viturele knuffel voor je
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 10 april 2013, 22:20
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | En toch...niemand van ons heeft het in de hand....ook al willen we allemaal zo graag de zon....ook ik.... |
Helemaal waar, "Aprilletje zoet heeft nog wel eens een witte..."
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 11 april 2013, 00:21
|
|
|
|

Henk van Randwijk (1909-1966) in Amsterdam, Weteringsplantsoen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 11 april 2013, 08:45
|
|
|
|
Ja.. Zingen in de nacht kan dat wel,zingen in de nacht? in de nachten van twijfel en aanvechting... Ergens in de bijbel heeft iemand,en denk meerdere dit wel ondervonden, Nee..dit gaat niet zomaar van zelf, God is een God van wonderen... Hij geeft het gebed en doet het gaan zingen in de nachten, Wonder..dat God de mens niet los laat. Beter gezegd ..ZIJN kind niet los laat Zijn kinderen weten het vaak goed genoeg,dat zij zich zelf vaak in de duisternis hebben gebracht..ja! maar ondervonden gaat worden Wie Hem aan roept in de nood Vindt Zijn gunst oneindig groot En mag soms zingen in de nachten.
Houd aan!
Gr Heide
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 11 april 2013, 08:55
|
|
|
|
| ANNEMARIE415 schreef: | | Bedankt Shanita, het is dus gelukt! |
Graag gedaan! Je kan ook een plaatje plakken en dan, als je op dat plaatje klikt, dan krijg je een tekst.
Eerst de url van de tekst kopiëren uit de adresbalk, dus: [url=adres van de tekst][img]Plaatje[/img][/url]
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 11 april 2013, 09:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 11 april 2013, 09:17
|
|
|
|
De poorten naar wijsheid en kennis Staan altijd open.............
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 11 april 2013, 09:24
|
|
|
|
Creatief zijn vandaag, uitpluizen hoe ga ik dat doen! Broche maken van zijde bloemen! Niet met speld maar met een magneet , een kokertje, die eigelijk voor echte bloemen zijn! Niet gewone broche, maar in een kleine kunstwerkje!
|
|
| Naar boven |
|
|