ChristianMatch
 


Forum

Berichten van COBY648
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van COBY648
Auteur Bericht
COBY648 (53)





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: maandag 22 april 2013, 23:19
BerichtOnderwerp: Mooi filmpje datje wilt delen maar geen muziek.
 
http://www.youtube.com/watch?v=HCiY6mlXR8Y
Herman Berkien
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COBY648 (53)





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: maandag 22 april 2013, 23:17
BerichtOnderwerp: Ik wil gewoon even wat kwijt:)...
 
Was ie lekker?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COBY648 (53)





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: maandag 22 april 2013, 13:03
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
Doei Erika,
Ik verleng mijn gratis abonnement ook niet.
Ben erachter gekomen dat ik nog niet toe ben aan een nieuwe relatie, maar dit forum vond ik heel leuk.


Laatst aangepast door
COBY648
op maandag 22 april 2013, 16:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COBY648 (53)





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 april 2013, 11:43
BerichtOnderwerp: Humor
 
Lachende smiley hahaha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COBY648 (53)





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 april 2013, 11:35
BerichtOnderwerp: Bemoedigingen
 
Mooi getuigenis Petra

Laatst aangepast door
COBY648
op vrijdag 19 april 2013, 15:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COBY648 (53)





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 april 2013, 09:49
BerichtOnderwerp: Humor
 
https://i.chzbgr.com/maxW500/5649777408/hFEA2AFA4/

Laatst aangepast door
COBY648
op vrijdag 19 april 2013, 09:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COBY648 (53)





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: donderdag 18 april 2013, 19:50
BerichtOnderwerp: Angst om lief te hebben
 
JANS221 schreef:
Ik denk dat het belangrijk is om je eerst weer gelukkig te kunnen voelen, gelukkig zonder relatie. Dat is goed voor je persoonlijke ontwikkeling en je zelfbeeld. Als je zelf niet gelukkig bent en niet weer een zekere balans in je leven gevonden hebt, zal dat ook in een nieuwe relatie moeilijk te vinden zijn.
Een nieuwe relatie is er niet alleen voor bedoeld om jou gelukkig te maken, je zult ook in staat moeten zijn om je partner gelukkig te maken. Zeker vlak na het beëindigen van een relatie heb je je handen vol aan jezelf en zal het moeilijk zijn om energie te steken in een nieuwe relatie. Als je voelt dat je weer iets over hebt, iets weg te geven hebt, kan een nieuwe relatie een optie zijn. Een relatie beginnen omdat je je alleen voelt en troost nodig hebt, is niet voldoende.
Begin met mailen en chatten, probeer er achter te komen hoe de ander in het leven staat. Voer gesprekken en neem op een gegeven moment dan ook de beslissing om elkaar te ontmoeten. En dat kan anders zijn dan je gedacht of gehoopt had, maar geef het een kans!
Ik voel me best gelukkig, maar moet er echt aan wennen om alleen te zijn. Ik heb wel alles verwerkt, maar was eerst 12 jaar getrouwd, hop gelijk ingewisseld toen ie niet meer wou, niet al te slim, dus weer gescheiden. Net nog een maand een vriend gehad die me toch wat meer had gedaan dan ik toe wou geven. Ja, ik denk dat ik maar even een tijd lekker alleen moet gaan zitten. Maar is echt wennen. Ik dacht net: ik vond het warempel nog minder eenzaam toen ik met m'n laatste ex zat die altijd maar achter z'n scherm zat of stoned op z'n bed lag. In ieder geval kon je nog eens met iemand ruzie maken, hahaha.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COBY648 (53)





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: donderdag 18 april 2013, 17:28
BerichtOnderwerp: Angst om lief te hebben
 
Te snel aan een relatie beginnen voor je de vorige hebt verwerkt en er echt overheen bent, is een ramp, heb ik ontdekt. Ik had een mega niet te sjouwen rugzak, maar die heb ik op de Heer geworpen. Heerlijk.

Laatst aangepast door
COBY648
op donderdag 18 april 2013, 17:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COBY648 (53)





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: donderdag 18 april 2013, 11:59
BerichtOnderwerp: Wanneer een date?...
 
SHANITA130 schreef:
Zo even een topic van bijna een jaar geleden.

De vraag is: Wanneer een date...?

Nou, ik zal, voor mezelf, eerlijk antwoorden.

Ik kijk veel film, en ik zag enkele keren films, Amerikaans, waar het oa over internet daten ging. Daar was altijd sprake van dat er eerst zeker enkele maanden regelmatig werd gemaild.
En dan over dagelijkse dingen, dingen die je dwars zitten, dingen die wel weer leuk zin, dus eigenlijk over van alles en nog wat.
Alvorens er sowieso sprake was van een afspraak.

Ja, en dat voelt voor mij het beste. Ik wil, alvorens ik in real life een afspraak maak, wel eerst zeker enkele maanden intensief mailen.

Ja, een keer zei een man, 'ja, zo kom je nooit 'aan de man' '; 'Mannen hebben geen zin om maanden lang te mailen, die willen gewoon een afspraak, kijken of 'het' wat is, en dan óf 'ermee' doorgaan, of meteen afkappen, van 'dit' is niets.

Nou dan denk ik; 'dan niet', dan kom ik maar niet 'aan de man'.

Ik kies dus voor de optie: 'Laten we eerst gezellig mailen en dan zien we wel wat er van komt'.

Nou, heeft men daar geen zin in, fine with me, maar ja dan ga ik niet een date doen, op basis van enkele mails of wat telefoongesprekken.

Trouwens, ik hou niet van telefoongesprekken, ik wil eerst kijken of 'de klik'(wat een woord maar ja), er is tijdens het mailen. Zo dat als je afspreek, je al een basis hebt van enkele maanden mailen. En dan kan je daarop voortborduren.

Ja, dat is mijn eis, zeg maar; en ja, ik weet dat dat mijn kansen op een date aanzienlijk verminderd, dan maar.

;)

NB: iemand die echt serieus interesse heeft, wil ook mailen voor langere tijd, om elkaar eerst via mail te leren kennen.
Zo niet, dat kan, maar ja, dan geen date van mijn kant ;)

Waarbij ik nog wil opmerken, dat enkele maanden mailen dus ook geen garantie is voor een relatie, maar ja, het geeft voor mijn gevoel, een eventuele relatie wel veel meer kans.
Dit is hoe ik denk.
En ik ben me er van bewust dat ik een van de weinige ben die zo denkt.(denk ik).

Nou, ik heb net een maandje wat gehad met iemand en we waren dus eerst maanden aan het berichten sturen, daarna bellen, maar ja, hij heeft het uitgemaakt en ik begreep het wel. Je krijgt een heel ander beeld van iemand via mailen. Ik zei: als ik je op straat tegen was gekomen, had ik je niet eens aangesproken. Niet omdat ie niet leuk was, maar gewoon zo'n totaal ander type, dat zie je gelijk, dat gaat gewoon niet. Maar we zijn wel gewoon vrienden. Ik zou als er ooit nog een volgende keer komt, toch gewoon eerder afspreken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COBY648 (53)





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: donderdag 18 april 2013, 00:35
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://www.youtube.com/watch?v=n-1scbFZRpw
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COBY648 (53)





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: woensdag 17 april 2013, 18:55
BerichtOnderwerp: Humor
 
Als je maar lang genoeg blijft kijken, valt ie er vanzelf uit, als ie toch in slaap is gevallen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COBY648 (53)





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: woensdag 17 april 2013, 17:05
BerichtOnderwerp: EERLIJK ZIJN, te gek voor woorden
 
Eerlijk zijn kun je volgens mij soms maar beter niet doen, maar dat lukt me niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COBY648 (53)





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: woensdag 17 april 2013, 16:58
BerichtOnderwerp: dromen
 
Ik heb een hoop gedroomd, maar dit was toch wel de mooiste.
Iemand op een forum had een topic voor me aangemaakt met waar ik nou gebleven was. Hij hield zo van me en had het zo geweldig met me gevonden. Hij had er allemaal tekst en foto's van me gepost, hele rare, eentje met een speen in m'n mond. Hij had onze zeiltrip zo geweldig gevonden, zei hij. Ik zag ons op die zeilboot. Hij stond achter het roer en ik wou weten wie het was en hoe hij eruit zag. Ik zag achter 2 houten balken zijn gezicht, een baardje, een scherpe neus weet ik nog en hij keek heel vriendelijk vooruit en toen ik wakker werd besefte ik dat het Jezus was geweest. De avond ervoor had ik gezegd: Heer ik wil best alleen maar met U trouwen, maar laat me dan Uw gezicht zien en laat het alstublieft romantisch zijn dan.


Laatst aangepast door
COBY648
op woensdag 17 april 2013, 23:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COBY648 (53)





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: woensdag 17 april 2013, 16:44
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://www.youtube.com/watch?v=mIG0vrsXykM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COBY648 (53)





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: woensdag 17 april 2013, 15:03
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
laat maar wat mijn slechtste moment was,
maar met bovenstaande ben ik het wel eens.


Laatst aangepast door
COBY648
op woensdag 17 april 2013, 15:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COBY648 (53)





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: woensdag 17 april 2013, 09:33
BerichtOnderwerp: Humor
 
HEIDE936 schreef:
Wist je dat';
Wanneer je een kat te lang uit de boom kijkt,
Die kat in slaap valt

oh, ik zit in de verkeerde topic?:)

hahahaha
http://i257.photobucket.com/albums/hh237/GungywampHero/Cat-tree.jpg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COBY648 (53)





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 april 2013, 22:57
BerichtOnderwerp: selectie kriteria
 
Ik zou liever iemand hebben die gescheiden is dan een weduwnaar eigenlijk, weet niet, dat idee, zo vreselijk. Ik zag hier een weduwnaar, z'n vrouw net overleden, zielig man, ik zat gewoon te janken achter m'n scherm. De scheiding is heel erg geweest, maar er zijn toch nog altijd mensen die het dan net weer erger hebben in mijn optiek.

Laatst aangepast door
COBY648
op dinsdag 16 april 2013, 22:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COBY648 (53)





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 april 2013, 16:13
BerichtOnderwerp: Eerst het vlees, of eerst het Hart?!
 
-

Laatst aangepast door
COBY648
op dinsdag 16 april 2013, 16:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COBY648 (53)





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 april 2013, 15:47
BerichtOnderwerp: Eerst het vlees, of eerst het Hart?!
 
-

Laatst aangepast door
COBY648
op dinsdag 16 april 2013, 15:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COBY648 (53)





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 april 2013, 15:45
BerichtOnderwerp: Eerst het vlees, of eerst het Hart?!
 
GERRIT084 schreef:
Het is maar net wat je zoekt, gaan we eerst proberen, één vlees te worden, of gaan we eerst kijken, samen één hart te vormen.

Ik heb het een keer geprobeerd eerst bij het eerste te beginnen, maar dat liep op niets uit, waar ik op latere leeftijd best een schuld gevoel aan heb over gehouden.
De tweede en laatste keer, toen het tweede, en dat is ook niet gelukt, het andere hart was te diep, of in ieder geval, al diep gekwetst.
De fout van ons mensen is dit, vergelijken, met die ander met wie het mis is gegaan, nou geen één hart is het zelfde, elk hart is er één apart.
Maar ook ik weet het, het is makkelijker, één vlees te worden, dan één hart.
Twee verschillende harten, mogen best de kans krijgen, één nieuw hart te gaan vormen, nog voor er sprake gaat worden, één vlees te zijn.

Nou het eerste sowieso niet, dat geintje daar trap ik niet meer in.
Ja, dat mag wel hoor, er staat nergens in de Thora dat je geen sex mag voor het huwelijk, och, ik vind je toch niks, het huwelijk gaat toch niet door, 1 april, het was dus toch gewoon hoererij.


Laatst aangepast door
COBY648
op dinsdag 16 april 2013, 16:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COBY648 (53)





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 april 2013, 15:15
BerichtOnderwerp: ridder (prins) op het witte paard
 
Ja, respect, graag.
De een achte de ander uitnemender dan zichzelf. Geldt dus ook voor mij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COBY648 (53)





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 april 2013, 14:57
BerichtOnderwerp: vrouwelijke aantal overschrijdend ten opzichte mannelijke
 
THOMAS968 schreef:
CM heeft 2093 leden en daarvan is 55,1 procent vrouw, dus er zijn meer vrouwen dan mannen.

1154 vrouwen
939 mannen

Overigens is er wel degelijk een licht vrouwenoverschot bij de Nederlandse bevolking. Dit wordt veroorzaakt doordat vrouwen gemiddeld langer leven dan mannen

Thomas

Vrouwenoverschot? Dat maakt niks uit. M'n ex zei: wanhoop niet. Er gaan een heleboel mannen binnenkomen. (Hij bidt voor opwekking en nieuwe zielen)
Toen ging ik dat liedje zingen:
It's raining men, hallelujah! hahaha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COBY648 (53)





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 april 2013, 10:20
BerichtOnderwerp: ridder (prins) op het witte paard
 
PETRA373 schreef:
ach Shanita, is een beetje humor.

Maar effe serieus voor de topic starter denkt Smiley die vol vragen zit Boze smiley

Tuurlijk vinden vrouwen ridderlijke mannen leuk, ik heb ooit een engelsman gehad, i loved zijn ridderlijkheid, de deur altijd voor me open houden etc. als een echte gentleman. En hij doet het nu als ex zijnde nog. Lachende smiley
Ooit kreeg ik rozen van hem, met blaadjes die zo mooi waren als fluweel Lachende smiley

Oh, is dat ridderlijkheid? Hahaha nee zo een heb ik er nog nooit ontmoet.
Wel het type dat als de plee verstopt is, zegt: doe jij het ff? Ik haal wel een fles chloor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COBY648 (53)





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: maandag 15 april 2013, 21:14
BerichtOnderwerp: nog nooit een relatie
 
COBY648 schreef:
Oh dubbel. Niet de moed opgeven joh. Gewoon de Heer vragen of Hij iemand voor je heeft. En mijn neef was 28 geloof ik, nog steeds alleen. Daar had ik toen voor gebeden en hij had ineens een vrouw. Hij is al jaren gelukkig getrouwd. Jammer dat die gebeden nooit voor mezelf werken trouwens, dan heb ik er weer geen geloof voor.


Laatst aangepast door
COBY648
op maandag 15 april 2013, 21:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COBY648 (53)





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: maandag 15 april 2013, 21:10
BerichtOnderwerp: nog nooit een relatie
 
DICHTER110 schreef:
idd dat mij veel is bespaart gebleven is mooi, maar ik weet totaal niet wat liefde en relatie in houdt en daardoor mis ik ook dingen in mijn leven.
en daarnaast hebben veel vrienden van mij al jonger dan ik 3 kinderen.
en dat maakt het niet makkelijker, ik wil heus niet klagen maar vroeger zijn er dingen gezegd waardoor ik niet kan geloven dat ik ooit een relatie krijg.
( pubertijd) maar toch

Ach mijn vriendin was 37 en had de moed opgegeven. Twee jaar terug is ze ineens iemand tegengekomen en getrouwd. Ik was nog getuige.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COBY648 (53)





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: maandag 15 april 2013, 20:44
BerichtOnderwerp: nog nooit een relatie
 
DICHTER110 schreef:
ik vroeg mij af of er hier op deze site ook mensen zijn die nog nooit een relatie hebben gehad?

Tja de reden dat ik dit vraag is dat mensen mijn vreemd aankijken als bijna 30 jarige zonder enige vorm van relatie.

( ps dus ook geen verkering in de pubertijd)

Dat is toch juist mooi? Dan is je een hoop ellende bespaard gebleven, gewoon in een keer gaan voor de man die God voor je heeft, veel beter.
Gerard de Groot is ook pas net getrouwd, weet niet hoe oud die is, achter in de 40 of zo, die voorganger uit Rotterdam. Daarvoor altijd alleen geweest.
Ik kwam m'n eerste vriend tegen toen ik 24 was en ben daarmee getrouwd. Later misgelopen maar vooruit maar weer.


Laatst aangepast door
COBY648
op maandag 15 april 2013, 20:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COBY648 (53)





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: maandag 15 april 2013, 17:53
BerichtOnderwerp: single, nooit getrouwd of toch gescheiden?
 
LEANNE226 schreef:
Waarom zou je een relatie willen starten op basis van een leugen?Je bent wie je bent,met je verleden,als je getrouwd bent geweest en gescheiden dan is dat een feit,klaar Knipoog smiley
Staat het de ander niet aan dan gaat hij maar verder zoeken.Jij bent het waard iemand te treffen die jou op waarde schat,die door je verleden heenkijkt en je ware ik wil leren kennen.
Met iemand die jou afwijst op basis van 1 woord wil je toch helemaal geen relatie beginnen?Die selecteer je er dus handig uit door je profiel eerlijk in te vullen Knipoog smiley

bovendien als je het nou zo pontificaal op het forum zet, zien ze het ook, haha. Asjeblieft, als iemand dat niet wil, best hoor, heel graag of helemaal niet. Ik ben 2 keer gescheiden en nu nog niet officieel. Heb het er gewoon neergezet, maar kan me wel voorstellen dat dat afschrikt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COBY648 (53)





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: maandag 15 april 2013, 16:07
BerichtOnderwerp: Humor
 
http://forums.ebay.com/servlet/JiveServlet/download/2-5100085588-5201450146-5200054189/counseling.gif

oh sorry deze is ook leuk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COBY648 (53)





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: maandag 15 april 2013, 16:02
BerichtOnderwerp: Humor
 
http://blogs.southportvisiter.co.uk/catchat/funny-pictures-kitten-upgraded-your-ram.jpg

Laatst aangepast door
COBY648
op maandag 15 april 2013, 16:02
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COBY648 (53)





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: maandag 15 april 2013, 11:25
BerichtOnderwerp: ridder (prins) op het witte paard
 
ANNA415 schreef:
Geef mij maar een holbewoner Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

(mits niet te scheterig en harig) Knipoog smiley
hm ja, zo'n figuur als Shrek, romantisch.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van COBY648
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2