| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 april 2013, 16:58
|
|
|
|
Het hebben van kinderen is toch vaak een verborgen argument waardoor de relatie stopt. We moeten helaas ook onder ogen zien dat de rol van de nieuwe partner niet altijd eenvoudig is. Er zijn hier ook stellen gevormd waar het wel goed ding. Maar een relatie beginnen met een vrouw of man met kinderen moet wel een zorgvuldige afweging zijn. Of dit past onder het topic waar je op af zou kunnen knappen bij een eerste date, dat vraag ik me wel af.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 13 april 2013, 13:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 april 2013, 17:00
|
|
|
|
Helaas is het zo dat CM de meerkeuzevraag niet heeft aangepast, terwijl dat niet eens zo moeilijk is. Het topic is al erg oud en door mij gestart indertijd om ze hiertoe te bewegen. Het zou veel onduidelijkheid wegnemen en mijn argumenten heb ik al genoemd in het openingsstukje. CM zou wel wat liever mogen zijn, in dit geval met name voor de oudste helft van de leden. Iedereen die een website beheert, kan weten dat het geen grote moeite is.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 15 april 2013, 12:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 april 2013, 17:23
|
|
|
|
Ja beidde | ZEELAND736 schreef: | JIJ...OF DIE FIETS????
( o nee allebei natuurlijk) |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 april 2013, 19:19
|
|
|
|
Ik heb deel 2 en 3 ook maar bekeken... erg leuk!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PARANOBSI031
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 april 2013, 19:20
|
|
|
|
|
Ik zou jullie willen vragen om te bidden voor mijn kleinkind van 2 die een zeer zeldzame ziekte heeft genaamd AT. Morgen zijn mijn zoon en schoondochter te horen op radio 5 om 9.00 uur bij de EO waar het gaat over ..God is er maar geeft niet altijd wat ik het liefst hebben wil.. Misschien voor de vroege vogels een aanrader om even te luisteren . Hartelijk dank vast . lieve groet Eva.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 april 2013, 20:06
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Ja hoor, ik op de fiets iemand weggebracht. Richting huis wolk met veel water eruit..........direkt weer schoon  |
Wel eens gehoord van een radar dan had je geweten dat het steeds feest zou zijn vandaag Het was steeds jantje huilt jantje lacht buiten Nah weet je scheelt weer een douche
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 april 2013, 20:07
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | 
Waar blijft het voorjaar nu??  |
nou vandaag was het nog even zeg maar erg nat buiten maar morgen wordt het beter en een zondag Yeah!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COBY648
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 april 2013, 20:39
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | Komt een kabeljauw bij de dokter, zegt de kabeljauw tegen de dokter ik ben zo ziek hou je waffel zegt de dokter, kabeljauwen kunnen niet praten. |
hahahahaha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COBY648
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 april 2013, 21:05
|
|
|
|
Er liep een man over straat en hij zag een klein jongetje jonge katjes verkopen. "Het zijn atheïstische katjes. Wilt u er een kopen meneer?" vroeg de jongen. "Nee, bedankt" zei de man en wandelde door. De volgende week liep dezelfde man over straat en zag hetzelfde jongetje dezelfde katjes verkopen. "Hoeveel wil je hebben voor je atheïstische katjes?" zei de man. "Het zijn nu geen atheïsten meer," zei het jongetje. "Ze zijn nu christelijk." "Hoe dat zo?" vroeg de man. "Vorige week zaten hun ogen nog dicht, maar nu zijn hun ogen open - nu hebben ze het licht gezien."
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DPM687
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 april 2013, 21:20
|
|
|
|
| PARANOBSI031 schreef: | | Ik zou jullie willen vragen om te bidden voor mijn kleinkind van 2 die een zeer zeldzame ziekte heeft genaamd AT. Morgen zijn mijn zoon en schoondochter te horen op radio 5 om 9.00 uur bij de EO waar het gaat over ..God is er maar geeft niet altijd wat ik het liefst hebben wil.. Misschien voor de vroege vogels een aanrader om even te luisteren . Hartelijk dank vast . lieve groet Eva. |
Zo'n vroege vogel ben ik en over het algemeen luister ik naar die uitzending. Ik zal zeker voor je kleinkind bidden , en natuurlijk ook voor je kinderen en jou,,,,,,,,sterkte.
Doortje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 april 2013, 21:20
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Jullie hebben mij ook weer aan het denken gezet....
Mijn vader overleed in de nacht.... Van hetgeen we nog konden verstaan....(hij wilde voortdurend zingen) was zijn laatste lied waar hij om vroeg....
k "Zal Zijn lof zelfs in de nacht... zingen daar ik Hem verwacht""
Dat vergeten we nooit meer...
Ik kan me nog goed herinneren...in een ""donkere"" tijd in mijn leven..dat er een ouderling regelmatig langs kwam... Tegen hem kon ik ook vertellen...dat er zo vaak voor mijn gevoel op mijn schouder....""iemand"" zat die me van alles influisterde....(maar weinig goeds!!) Hij zei...""Ineke...ga maar zingen....zing maar groot en goed van God...daar kan ""hij"" niet tegen....""
Ik heb het gedaan...en moet er nog vaak aan terug denken... Maar voer het ook nog regelmatig uit...en voel me dan enorm gesterkt!!! |
Elkaar toch proberen te sterken Zeeland.. En rust komt van God
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 april 2013, 23:48
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | | Mooi gezegd, soms kan het ook, dat God je na een moeilijke berg laat kijken vanuit hemels inzicht, en dan ziet die grote berg er ineens uit als een klein speldeknopje |
Hai Petra :)
Ik snap de relatie tussen een berg en een speldenknopje niet. Ik vind een berg veel mooier dan een speldenknopje. En hoe een berg 'moeilijk' kan zijn? Bergen zijn juist erg mooi..
Mijn vraag is, wat bedoel je met 'vanuit Hemels inzicht kijken naar een grote berg, die er dan ineens, uitziet als een klein speldenknopje?'.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 12 april 2013, 23:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COBY648
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COBY648
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 02:28
|
|
|
|
Deze kwam ik tegen op een andere datingsite. Overal waar ik naar een vriend zoek, kom ik m'n Vriend tegen.
Mijn vriend(in),
Je hebt Mijn naam gehoord, Mijn woorden gelezen. Mijn liefde gezien, Mijn daden geprezen. Ik heb jou zo vaak ontvangen in mijn huis. Jou zo vaak rust willen geven. Ik zat naast jou, je stem klonk. Bij de orgeltonen en het zingend stemgeluid. Je zag Me niet zitten, hebt Me niet horen zingen. Je was zo druk bezig, had zo weinig tijd. Hoorde wel, maar voelde niet, hoe Ik lijd. Je kent de verhalen, van Mijn angst en Mijn pijn.
Ik bouw aan een woonplaats, een woonplaats voor jou. Ik wil je een wereld geven, juist omdat ik van je hou. Wil er niet alleen in leven, geen wereld zonder jou. Ik wil het met je delen, de kleuren, de geuren die jou zintuigen strelen. Ik wil je zien lachen, de tranen voorbij. Ik lijk wel ver weg, maar geloof Me, ik ben heel dichtbij.
Jij loopt van me weg, jij ziet Mij niet staan. Toch ben Ik je Vriend en zal overal met je mee blijven gaan. Het komt van een kant, Ik kan jou niet vertrouwen. Toch mag je weten dat je op Mijn vriendschap kan bouwen. Al je lachen, al je pijn. Ze zullen bij Mij veilig zijn.
Ik zie je andere vriend. Hij heeft ook een doel. Hij is er ook altijd, maar altijd in strijd. Met Mij en met jou. Hij vraagt al je tijd. Zodat je geen tijd meer voor Mij kan spenderen. Zijn doel is dat jij hem gaat vereren. Laat je niet lokken, laat je niet gaan. Kijk toch naar Mij en zie Mij staan. Ik geef je het leven. Ik geef je een lach. Alles op die eeuwige dag!
Met veel liefde
Je Vriend
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE866
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 08:00
|
|
|
|
Moooi!
| COBY648 schreef: | Deze kwam ik tegen op een andere datingsite. Overal waar ik naar een vriend zoek, kom ik m'n Vriend tegen.
Mijn vriend(in),
Je hebt Mijn naam gehoord, Mijn woorden gelezen. Mijn liefde gezien, Mijn daden geprezen. Ik heb jou zo vaak ontvangen in mijn huis. Jou zo vaak rust willen geven. Ik zat naast jou, je stem klonk. Bij de orgeltonen en het zingend stemgeluid. Je zag Me niet zitten, hebt Me niet horen zingen. Je was zo druk bezig, had zo weinig tijd. Hoorde wel, maar voelde niet, hoe Ik lijd. Je kent de verhalen, van Mijn angst en Mijn pijn.
Ik bouw aan een woonplaats, een woonplaats voor jou. Ik wil je een wereld geven, juist omdat ik van je hou. Wil er niet alleen in leven, geen wereld zonder jou. Ik wil het met je delen, de kleuren, de geuren die jou zintuigen strelen. Ik wil je zien lachen, de tranen voorbij. Ik lijk wel ver weg, maar geloof Me, ik ben heel dichtbij.
Jij loopt van me weg, jij ziet Mij niet staan. Toch ben Ik je Vriend en zal overal met je mee blijven gaan. Het komt van een kant, Ik kan jou niet vertrouwen. Toch mag je weten dat je op Mijn vriendschap kan bouwen. Al je lachen, al je pijn. Ze zullen bij Mij veilig zijn.
Ik zie je andere vriend. Hij heeft ook een doel. Hij is er ook altijd, maar altijd in strijd. Met Mij en met jou. Hij vraagt al je tijd. Zodat je geen tijd meer voor Mij kan spenderen. Zijn doel is dat jij hem gaat vereren. Laat je niet lokken, laat je niet gaan. Kijk toch naar Mij en zie Mij staan. Ik geef je het leven. Ik geef je een lach. Alles op die eeuwige dag!
Met veel liefde
Je Vriend |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 08:17
|
|
|
|
Soms zijn er bergen van verdriet Bergen van problemen, De bergen die verzet kunnen worden Bergen dat geen bergen meer zijn Maar een spelde knopje
De bergen van de Heer Zijn stevig Rotsvast Die op zijn plek blijven! De prachtige bergen.................
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 08:22
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | nou vandaag was het nog even zeg maar erg nat buiten maar morgen wordt het beter en een zondag Yeah!!!  |
Blij dat ik dit even leest, wat Erika schrijft, dan kan ik met gerust hart naar buiten! En dan zingend, lente, lente heerlijke lente zon............
Nu is het nog wel een beetje fris buiten.........fijne dag verder!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 09:42
|
|
|
|
|
Heb (God) lief en doe wat u wilt. (Augustinus)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 09:44
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 09:55
|
|
|
|
| COBY648 schreef: | Deze kwam ik tegen op een andere datingsite. Overal waar ik naar een vriend zoek, kom ik m'n Vriend tegen.
Mijn vriend(in),
Met veel liefde
Je Vriend |
Mooi..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 09:56
|
|
|
|
|
ik blijf maar verkouden:)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 09:58
|
|
|
|
dat ze ieder moment naar fitness moet.. en mij ook direct lid wil maken;)
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op zaterdag 13 april 2013, 10:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 10:04
|
|
|
|
|
Wat is nu de beste temperatuur stand voor een koelkast?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 10:19
|
|
|
|
alle post nog is goed bekeken meeste blauwe enveloppes zijn van de vorige bewoners..dus dat scheelt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 10:47
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | | ik blijf maar verkouden:) |
ha ha geweldigge kreet van de week
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 10:49
|
|
|
|
Mijn vriend(in),
Met veel liefde
Je Vriend |
prachtig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 10:52
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Hai Petra :)
Ik snap de relatie tussen een berg en een speldenknopje niet. Ik vind een berg veel mooier dan een speldenknopje. En hoe een berg 'moeilijk' kan zijn? Bergen zijn juist erg mooi..
Mijn vraag is, wat bedoel je met 'vanuit Hemels inzicht kijken naar een grote berg, die er dan ineens, uitziet als een klein speldenknopje?'. |
Soms zijn er dingen in het leven waar je als een berg tegen opziet, een moeilijk iets, als een grote berg, bespreek je het met jezus en doe je het samen met hem , over die berg gaan, lijkt het een speldeknopje te zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNEMARIE415
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 11:03
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | ERIKA129 schreef: Nou na vele enthousiaste kreten en vragen maar vast een nieuwe datum voor de volgende wokavond.
We hopen DV 15 juni 2013 weer met elkaar te gaan wokken en wederom in Veenendaal dit is zeer goed bevallen. Hopelijk zijn er door de leuke verhalen nog meer mensen enthousiast geworden om mee te gaan!
Dus zet het in je agenda en geef je op!
Datum: DV 15 Juni 2013 Waar: Veenendaal Tijd: 18.30 uur http://www.wokplaza.nl/index_002.html
Mee hopen te gaan:
Erika129 38 jaar (regio 0318) Trijnie 51 jaar (regio 0594) Berendjan59 45 jaar (regio 0592) Anna415 37 jaar (regio 0546) Lonneke695 66 jaar (regio 0182) Joannie702 49 jaar (regio 0318) Inge626 28 jaar (regio 038) Annemarie415 (regio0317)
Zet je naam er bij hopen op een gezellige en grote groep! |
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|