| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 15 april 2013, 00:46
|
|
|
|
Ik wou iets duidelijk maken, iets moois dat wel, maar toch te ingewikkeld, misschien een andere keer, in een ander topic :)
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 15 april 2013, 14:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: maandag 15 april 2013, 03:36
|
|
|
|
Slechte nacht, kan niet slapen! En moe dat ik bent..........! Teveel aan het denken. Nu eens leren harder te zijn tegen Bepaalde personen..............!
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op maandag 15 april 2013, 08:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 15 april 2013, 06:50
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | De hele dag niks anders dan "ja lieverd,nee lieverd,goed lieverd" lijkt me oervervelend.........bovendien heb ik niet altijd gelijk(oef,die kwam me moeilijk uit de vingers ) en ben ik niet altijd lief dus mag het best eens flink botsen..........heerlijk!
Zorgzaamheid vind ik heerlijk zolang het niet uit de klauwen loopt maar betutteling of verheerlijking wordt me te gek. |
Ja mee eens. Maar wie weet bestaan er wel mannen die op ridderlijke manier hun geliefde uit hun toren halen waarin ze zitten met hun (veron)gelijk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 15 april 2013, 07:14
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Uhm........ volgens mij is het vooral van toepassing op het gedrag en karakter.....  |
Owwww
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 15 april 2013, 07:14
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Voor jou de vraag...... Voor mij een weet......  |
We zullen het zien bij de BBQ
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 15 april 2013, 07:24
|
|
|
|
Geef mij maar een holbewoner
(mits niet te scheterig en harig)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: maandag 15 april 2013, 08:59
|
|
|
|
Goed van jou, Shanita dat je dit hier neer gezet heeft!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: maandag 15 april 2013, 09:02
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Geef mij maar een holbewoner
(mits niet te scheterig en harig)  |
Pas dan maar op zaterdag op de Hei...............
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: maandag 15 april 2013, 09:05
|
|
|
|
Doe maar gewoon, dan ben ik al tevreden...........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: maandag 15 april 2013, 09:07
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | We zullen het zien bij de BBQ  |
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op maandag 15 april 2013, 09:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 15 april 2013, 10:25
|
|
|
|
(mits niet te scheterig en harig)  |
Ja hoor eens even Anna....je weet dat je dit soort dingen aan kan treffen bij een holbewoner!!! Ineke...die niet direkt meer een prins verwacht, maar al helemaal niets heeft met een holbewoner!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: maandag 15 april 2013, 11:10
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Ja hoor eens even Anna....je weet dat je dit soort dingen aan kan treffen bij een holbewoner!!! Ineke...die niet direkt meer een prins verwacht, maar al helemaal niets heeft met een holbewoner!!!  |
Ik vindt holbewoner ook meer bij anne passen
Gewoon een gentleman is toch ook al goed zeeland?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARENTH030
|
|
Geplaatst: maandag 15 april 2013, 11:23
|
|
|
|
| IFAN841 schreef: | Dames,
In een goede relatie laat je aan elkaar blijken wat je van elkaar vind en vertaald zich dat automatisch naar daden in die richting. Er zijn echter mannen die niks aanvoelen. Maar er zijn ook mannen die "ridderen" eindeloos vinden en hun wederhelft als een prinses behandelen... Wat vind jij van die laatste categorie en waarom... Benieuwd...
iFan | Heb je een partner die je behandeld als een prinses en jij kan je daarin vinden lijkt mij dat geen probleem. Ik zelf zou niet als een prinses behandeld willen worden. Omdat die rol niet bij mij past. Ik vindt het wel fijn als ik aandacht krijg en dat een partner zorgzaam is en attent, maar ik moet gewoon mijzelf kunnen blijven in alle opzichten in een relatie.
Gr Marenth
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COBY648
|
|
Geplaatst: maandag 15 april 2013, 11:25
|
|
|
|
(mits niet te scheterig en harig)  | hm ja, zo'n figuur als Shrek, romantisch.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 15 april 2013, 13:26
|
|
|
|
ha ha, anna, ook holbewoners zijn niet perfect, maar je kan hem africhten, dat hij zich scheert 
en je richt hem af, dat hij die scheten laat, op het moment dat hij de vuilnisbak wekelijks buiten voor je zet.
(zoiets moet je natuurlijk wel tacties aanpakken, het africhten, op het goede moment )
Laatst aangepast door
|
PETRA373
|
op maandag 15 april 2013, 13:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 15 april 2013, 13:31
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | Klopt helemaal Morgen zal alles anders zijn..
ook me verkoudheid hoop ik:)................ |
echt niet, het is maandag vandaag, das meestal een dag dat dingen tegenzitten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 15 april 2013, 13:33
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Hier was het de hele dag somber,winderig en bewolkt met nu en dan een spatje regen,tegen 7 uur kwam de zon nog even door.........de 20 graden hebben we hier niet gehaald  |
Nou hier is het vandaag huilen met de pet op Voorspellingen waren goed ik lekker vanmorgen m'n beddengoed gewassen om buiten te drogen// Hangt het binnen ivm hoosbuien Ben benieuwd volgens de radar vanmiddag droog nou eerst zien en dan geloof ik het pas!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 15 april 2013, 15:16
|
|
|
|
Super lenteweertje hier.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 15 april 2013, 15:16
|
|
|
|
Maandag 15 April, Mattheüs 26: 69-27:3; Twee gezichten.
Bij Petrus stromen de tranen over zijn gezichten. Zwaar aangeslagen verdwijnt hij in het donker van de nacht. Vrijwel steeds wordt hij als belangrijkste leerling van Jezus genoemd. Maar zie je hem wegsluipen, het donker in. De evangelist zegt slechts: hij ging naar buiten en huilde bitter! Meer niet. Kennelijk is er niemand bij hem. Het donker sluit zich om de man heen en de afstand met Jezus wordt al groter en groter. Het heeft iets van: dit komt nooit meer goed. En dan zie je het gezicht van Judas. Zijn naam betekent ‘looft God’, maar dat lijkt lang geleden. Judas is hier een al berouw. Judas wordt in alle rijtjes altijd de laatste genoemd. Omdat hij Jezus zou verraden. Niet omdat hij de minste kwaliteiten had. Waarschijnlijk was hij de enige discipel van Jezus die uit Judea kwam en daardoor was hij ook een man die veel wist van de Bijbel. Hij ging ook over de kas, hij zat in het dagelijks bestuur. Deze evangelist zet ze even naast elkaar. Kijk vandaag en morgen eens naar deze twee gezichten. Ze zitten allebei heel dicht bij Jezus. Wij misschien ook wel. Maar waarom komt het met Petrus uiteindelijk toch goed, terwijl Judas geen uitweg meer weet te vinden en de hand aan zichzelf slaat?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 15 april 2013, 15:17
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | ha ha, anna, ook holbewoners zijn niet perfect, maar je kan hem africhten, dat hij zich scheert 
en je richt hem af, dat hij die scheten laat, op het moment dat hij de vuilnisbak wekelijks buiten voor je zet.
(zoiets moet je natuurlijk wel tacties aanpakken, het africhten, op het goede moment ) |
Oh oh oh als dit leest ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COBY648
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COBY648
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COBY648
|
|
Geplaatst: maandag 15 april 2013, 17:53
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Waarom zou je een relatie willen starten op basis van een leugen?Je bent wie je bent,met je verleden,als je getrouwd bent geweest en gescheiden dan is dat een feit,klaar Staat het de ander niet aan dan gaat hij maar verder zoeken.Jij bent het waard iemand te treffen die jou op waarde schat,die door je verleden heenkijkt en je ware ik wil leren kennen. Met iemand die jou afwijst op basis van 1 woord wil je toch helemaal geen relatie beginnen?Die selecteer je er dus handig uit door je profiel eerlijk in te vullen  |
bovendien als je het nou zo pontificaal op het forum zet, zien ze het ook, haha. Asjeblieft, als iemand dat niet wil, best hoor, heel graag of helemaal niet. Ik ben 2 keer gescheiden en nu nog niet officieel. Heb het er gewoon neergezet, maar kan me wel voorstellen dat dat afschrikt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 15 april 2013, 18:03
|
|
|
|
ach Shanita, is een beetje humor.
Maar effe serieus voor de topic starter denkt
Tuurlijk vinden vrouwen ridderlijke mannen leuk, ik heb ooit een engelsman gehad, i loved zijn ridderlijkheid, de deur altijd voor me open houden etc. als een echte gentleman. En hij doet het nu als ex zijnde nog. Ooit kreeg ik rozen van hem, met blaadjes die zo mooi waren als fluweel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 15 april 2013, 18:04
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Oh oh oh als dit leest ... |
Wel aangezien hij toch op het moment geen lid is, kan ik me uitleven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 15 april 2013, 18:13
|
|
|
|
Ik heb besloten om niet te gaan, dus haal me maar van de lijst en frank kan dus rustig gaan
en als er echt een holbewoner op de hei is, kan die ook rustig ademhalen is die helemaal voor jou alleen anna. Die houden vast ook wel van barbecue, kip enzo.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 15 april 2013, 18:48
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Super lenteweertje hier.  |
jij weer he! maar vanmiddag lekker de was buiten kunnen drogen hoor en de deur heeft de hele middag open gestaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 15 april 2013, 19:56
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Oh oh oh als dit leest ... |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DICHTER110
|
|
Geplaatst: maandag 15 april 2013, 20:13
|
|
|
|
ik vroeg mij af of er hier op deze site ook mensen zijn die nog nooit een relatie hebben gehad?
Tja de reden dat ik dit vraag is dat mensen mijn vreemd aankijken als bijna 30 jarige zonder enige vorm van relatie.
( ps dus ook geen verkering in de pubertijd)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: maandag 15 april 2013, 20:28
|
|
|
|
| DICHTER110 schreef: | ik vroeg mij af of er hier op deze site ook mensen zijn die nog nooit een relatie hebben gehad?
Tja de reden dat ik dit vraag is dat mensen mijn vreemd aankijken als bijna 30 jarige zonder enige vorm van relatie.
( ps dus ook geen verkering in de pubertijd) |
Enfin, je bent dus ook nooit bedonderd geweest op dit gebied enzo...? Deal with it zou ik zo zeggen. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan maar ik probeer slechts wat aan te geven...
Laatst aangepast door
|
IFAN841
|
op maandag 15 april 2013, 20:29
|
|
| Naar boven |
|
|