| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 13:29
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ah sneu! Maar ik neem aan dat de hond bij die andere mensen niet altijd buiten zat als ze weg waren maar dat ze niet alleen kan zijn...........misschien dat ze haar daarom weg deden? Je kunt ze trainen,kost veel tijd maar dat zijn ze waard. |
Ja leanne, klopt ik kan dat trainen, alleen er komt meer dingen erbij, mijn andere hondje begint te blaffen
Arme diertje geen wonder dat ze huilde, ze heeft gewoon pijn gehad! En ik heb vandaag gevraagd aan de buren die naast mij wonen of dat gehuil hoorde? Gisteravond heeft mijn buurvrouw paar keer zitten luisteren en ze heeft niks gehoord, De buren naast mij ook niks. En wel wat een keertje maar geen hinder ervan.
En net wat je zegt leanne ze is het waard!
Dank je voor je antwoord, leanne, het is een leuk diertje!
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op woensdag 17 april 2013, 18:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 13:36
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Holbewoners here I come!!!!  |
ojee een wilde Anna die de holbewoners van Ede onveilig wil maken... Ik als edenaarse vrouw, lijkt met verstandig om toch erbij te zijn! Om dit even goed in de gaten te houden! En dat Anna geen rare fratsen gaat uithalen!
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op woensdag 17 april 2013, 13:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 13:41
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Slechte nacht, kan niet slapen! En moe dat ik bent..........! Teveel aan het denken. Nu eens leren harder te zijn tegen Bepaalde personen..............!  |
Je hoeft niet per sé harder te zijn. Ik bedoel; je kan gewoon vriendelijk doch wel beslist je grenzen aangeven. Iedereen heeft zijn eigen grenzen, en juist door die grenzen aan te geven naar mensen, kan je juist binnen die grenzen wel veel doen.
Erover heengaan, nee, dat moet je niet toelaten, heb je net zo hard zitten werken bijvoorbeeld om dingen voor mekaar te krijgen(kan van alles zijn), ja, zou je mensen over je grenzen laten gaan. Dan kan jíj uiteindelijk weer een paar stappen terug doen....
En vaak zijn mensen zich ook niet bewust van je grenzen dus ja duidelijkheid is belangrijk, en dan bedoel ik niet uitleggen van waarom niet, maar duidelijkheid in de zin van dit en dat en dat zijn mijn grenzen (nu).
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 13:48
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | Ja, en dat zit je op een dating site.......
Mensen die denken dat ik met sommige anderen rekening gaat houden Hebben het denk ik mis.
Ik ben een open boek hier Althans op de meeste vlakken,nu al bekend bij sommigen Maar plaats gewoon een foto Vertel gewoon dingen op het forum,wat iedereen mee mag lezen
Het zou voor mij anders betekenen Niet los hebben kunnen laten..
wat een kreet  |
| Quote: | | Ja, en dat zit je op een dating site....... |
Deze site is ook om te forummen/chatten over het geloof en aan geloof gerelateerde zaken en (virtuele)vrienden te maken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 13:53
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | Wist je dat'; Wanneer je een kat te lang uit de boom kijkt, Die kat in slaap valt
oh, ik zit in de verkeerde topic?:) |
zoiets? 
De kat uit de boom kijken: d.w.z. een afwachtende houding aannemen om te zien, hoe de gang van zaken zal zijn, alvorens men zich daarin mengt;
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 17 april 2013, 17:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 13:59
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Klopt ja, zo denken Farizeeërs, heel wreed en onnadenkend. Je hoort ze helaas nog steeds in deze tijd en vaak onder een heel vals mom. |
Ja, idd. Over dat scheiden, ik ken iemand die zei dat je een farizeer bent als je niet wil scheiden omdat je christelijk bent, als dat de enige reden is. Is ook met vergeven, dat moet altijd, zelfs al zijn er teksten waar de voorwaarde berouw is.
Ja, daar moet je boven staan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 14:07
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | | Mooi Jane, en bemoedigend! |
Ja, mooi hè. Heb dit ooit gezongen op een conferentie met zo`n 1200 broeders en zussen, dat was geweldig.
Groet,Jane
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DICHTER110
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 14:17
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Hoi Dichter :)
Ik bedoel het goed; een paar gesprekjes met een psycholoog kan zo verhelderend werken en zo erg helpen met allemaal dingen.
Dat is tegenwoordig heel normaal, en wordt dacht ik negen keer vergoed :)
Ja, God heeft ook de psycholoog wijsheid gegeven.
Sterkte; ik weet zeker dat het goedkomt! |
dank je voor tip maar deze dame zit al 10 jaar in een leventje met hulpverlening, niet alleen vanwege geen relatie, maar snap dat je het goed bedoelt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 14:56
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | | tsss had ik mooie foto van holbewoner gekopieerd, lukt het niet om te plaatsen. na ja |
Ja, duhuh..... die moet toch ook eerst goedgekeurd worden door de redactie?  En een holbewoner........ Ehm.... ik weet niet of die wel door de keuring komt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 14:57
|
|
|
|
grapje gemaakt, maar toch maar verwijderd voordat sommigge mannen het niet kunnen waarderen
Laatst aangepast door
|
PETRA373
|
op woensdag 17 april 2013, 14:59
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 14:59
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | na ja, sommigge mannen hier toch ook  |
Hebben we hier holbewoners?  Ik dacht dat ons enige k'nijntje al een poosje geen lid meer is..... Maar verder Holbewoners? Hier? 
*gaat er nog es ff goed voor zitten hierzo*
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 15:00
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | ojee een wilde Anna die de holbewoners van Ede onveilig wil maken... Ik als edenaarse vrouw, lijkt met verstandig om toch erbij te zijn! Om dit even goed in de gaten te houden! En dat Anna geen rare fratsen gaat uithalen!
 |
Ohoh, ik dacht dat die decemberprofielfoto te maken had met 5 december, maar ik krijg nu heeeeele andere gedachten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 15:02
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Hebben we hier holbewoners?  Ik dacht dat ons enige k'nijntje al een poosje geen lid meer is..... Maar verder Holbewoners? Hier? 
*gaat er nog es ff goed voor zitten hierzo* |
sssssst niet tegen anna zeggen, want die word wild als ze daarachter komt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COBY648
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 15:03
|
|
|
|
laat maar wat mijn slechtste moment was, maar met bovenstaande ben ik het wel eens.
Laatst aangepast door
|
COBY648
|
op woensdag 17 april 2013, 15:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 15:43
|
|
|
|
|
Ja mooi duidelijk gezegd Shanita!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 16:00
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | Ja mooi duidelijk gezegd Shanita!! |
zeker mooi gezegd van shanita, maar leuk die foto,s van je met je kleinkinderen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COBY648
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COBY648
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 16:58
|
|
|
|
Ik heb een hoop gedroomd, maar dit was toch wel de mooiste. Iemand op een forum had een topic voor me aangemaakt met waar ik nou gebleven was. Hij hield zo van me en had het zo geweldig met me gevonden. Hij had er allemaal tekst en foto's van me gepost, hele rare, eentje met een speen in m'n mond. Hij had onze zeiltrip zo geweldig gevonden, zei hij. Ik zag ons op die zeilboot. Hij stond achter het roer en ik wou weten wie het was en hoe hij eruit zag. Ik zag achter 2 houten balken zijn gezicht, een baardje, een scherpe neus weet ik nog en hij keek heel vriendelijk vooruit en toen ik wakker werd besefte ik dat het Jezus was geweest. De avond ervoor had ik gezegd: Heer ik wil best alleen maar met U trouwen, maar laat me dan Uw gezicht zien en laat het alstublieft romantisch zijn dan.
Laatst aangepast door
|
COBY648
|
op woensdag 17 april 2013, 23:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COBY648
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 17:05
|
|
|
|
|
Eerlijk zijn kun je volgens mij soms maar beter niet doen, maar dat lukt me niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 18:12
|
|
|
|
5 maanden oude Kyan maakt kennis met het buitenbad en is heerlijk aan het dollen met zijn oudere zus Kina
http://youtu.be/Yf2jXkmZhbw
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 18:25
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | 5 maanden oude Kyan maakt kennis met het buitenbad en is heerlijk aan het dollen met zijn oudere zus Kina
http://youtu.be/Yf2jXkmZhbw |
Geweldig!! Leuk filmpje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Je hoeft niet per sé harder te zijn. Ik bedoel; je kan gewoon vriendelijk doch wel beslist je grenzen aangeven. Iedereen heeft zijn eigen grenzen, en juist door die grenzen aan te geven naar mensen, kan je juist binnen die grenzen wel veel doen.
Erover heengaan, nee, dat moet je niet toelaten, heb je net zo hard zitten werken bijvoorbeeld om dingen voor mekaar te krijgen(kan van alles zijn), ja, zou je mensen over je grenzen laten gaan. Dan kan jíj uiteindelijk weer een paar stappen terug doen....
En vaak zijn mensen zich ook niet bewust van je grenzen dus ja duidelijkheid is belangrijk, en dan bedoel ik niet uitleggen van waarom niet, maar duidelijkheid in de zin van dit en dat en dat zijn mijn grenzen (nu). |
Wat lief van jou Shanita, om mij dit zo te laten zien, je heb gelijk. Grenzen aangeven en dat van toelaten, ja dat is iets bekends in mij! Ik laat soms ook teveel toe! En ik heb alleen mijzelf ermee daarna. Dank je wel voor jou wijze woorden!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
|
|
|
|
Dank je Petra, maar dit was nou niet bepaald het slechtste moment van de dag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 18:27
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: |
wil niet weten welke sticker mensen mij dan opplakken
Vandaag ga ik eens beginnen aan grote schoonmaak en me indeling beneden veranderen bank, tafel es anders zetten enzo, altijd leuk. en niet over mannen dromen  |
En hoelang heb je het volgehouden dat niet over mannen dromen??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 18:28
|
|
|
|
Nog 3 nachtjes slapen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 18:28
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Ohoh, ik dacht dat die decemberprofielfoto te maken had met 5 december, maar ik krijg nu heeeeele andere gedachten  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 18:47
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | En hoelang heb je het volgehouden dat niet over mannen dromen?? |
lukt me heel goed
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 18:49
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | Ja,..niet zo nieuwsgierig;))
Het is toch niet gek,dat je naar de zon verlangen kan, enne..wat doet de zon die hopend straks weer volop schijnt bij jou? Zeker is dat mensen vaak met zon zin krijgen in van alles mensen raken met elkaar sneller in contact.. Er wordt ook meer gedroomd .. denk je niet?:).. Dat is een goed verlangen..koester dit.. |
Je mist een carriere in de poëzie...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 18:52
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Geweldig!! Leuk filmpje |
Ja, heerlijk hè, kan er uren naar kijken. Lang leve de webcams
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 18:52
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | Wil ook even met je meeleven Ik dacht dat je 92 was,maar las verkeerd |
Dusss... Lekker complimenteus ben jij zeg! En tactisch ook al niet... Maak je geen vrienden mee dude...
Laatst aangepast door
|
IFAN841
|
op woensdag 17 april 2013, 19:03
|
|
| Naar boven |
|
|