| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 12:20
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Hm...... zou het?? Dan zou het klokje niet 1 uur, maar wel 8 uren vooruitgezet moeten worden....
Maar wacht.....als hij een bosjesvrouw uit Tanzania wil daten, hoeft ie idd maar 1 uurtje vooruit..... Heide?? Iets te vertellen??  |
Ik vraag me af of jullie niet onbewust iemand aan het kwetsen zijn met bosjesvrouw uit tanzania.
En eerlijk gezegd, denk ik dat het eerder andersom is. Zijn er heel wat vrouwen stiekemis op heide verliefd en wachten...hopen op een leuke mail.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 12:35
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Ik vraag me af of jullie niet onbewust iemand aan het kwetsen zijn met bosjesvrouw uit tanzania.
En eerlijk gezegd, denk ik dat het eerder andersom is. Zijn er heel wat vrouwen stiekemis op heide verliefd en wachten...hopen op een leuke mail. |
Niks mis met een Tanzaniaanse vrouw, of waar dan ook maar vandaan. En als Heide idd hier een leuke vrouw ontdekt, hoop ik natuurlijk dat ze bereid is voor hem dat klokje ff weg te halen.... Veel succes, geluk en geduld toegewenst, Heide
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 12:44
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | Niemand
Niemand zag het Niemand wist het Niemand schreef het Niemand raakte het Niemand koos het Niemand gaf het Niemand begreep het Niemand volgde het Niemand voelde het Niemand deed het Niemand geloofde het
Alleen jij..mijn Niemand... Heide'13 |
Iemand zag het Iemand wist en weet het Iemand schreef het in je hart, in je gedachten Iemand raakte jouw hart Iemand koos voor jou Iemand gaf jou het gevoel waardevol te zijn Iemand, begrijpt alles Iemand volgt alles Iemand voelde alles Iemand deed het Iemand, maar geloof jij Hem? Alleen Hij.....Iemand.....
Iemand...... met Hem ben je nooit meer Niemand
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 12:46
|
|
|
|
| COBY648 schreef: | | Nou, ik heb net een maandje wat gehad met iemand en we waren dus eerst maanden aan het berichten sturen, daarna bellen, maar ja, hij heeft het uitgemaakt en ik begreep het wel. Je krijgt een heel ander beeld van iemand via mailen. Ik zei: als ik je op straat tegen was gekomen, had ik je niet eens aangesproken. Niet omdat ie niet leuk was, maar gewoon zo'n totaal ander type, dat zie je gelijk, dat gaat gewoon niet. Maar we zijn wel gewoon vrienden. Ik zou als er ooit nog een volgende keer komt, toch gewoon eerder afspreken. |
Ja, ik kan je volgen :)
Daar dacht ik ook aan; je kan ná een tijdje mailen, foto's uitwisselen van verschillende Leuke situaties. Dus best veel foto's. Bijvoorbeeld; als je ergens bent geweest oid, en je verteld daarover, ja, dan kan je ook een foto nemen van jezelf, of even een foto door iemand anders laten maken. Dan heb je al veel foto's en ook van de ander, waardoor je beeld ook completer wordt.
Skypen, of meteen bellen, nee, ik zou dat zelf niet doen.
Nee, ik zelf wil eerst een basis van mailen en als dat klikt, daarna mailen met foto's. Ja, ik kan me indenken dat mensen denken van omslachtig, kans dat je tijd verdoet, en zoveel mogelijk dates afwerken in een korte tijd. Dat zei een keer iemand, van dat hij snel een partner wou en niet maandenlang gaat mailen... Maar ja, te snel afspreken voordat je mekaar goed kent...? Nee.
Maar ja, iedereen is anders en denkt anders, ik kan me je standpunt wel voorstellen, en ik zelf denk anders :)
Ik zie dat vooraf mailen als een soort investering. Met de kans dat het of op niets uitloopt, of het iets wordt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 12:49
|
|
|
|
het woord bosjesvrouw vind ik persoonlijk beetje ongelukkig uit de hoek komen. Maar ja sommigge blanken zijn zich niet zo bewust van hoe mensen die niet blank zijn soms nog steeds worden behandeld in nederland.
Enfin ontopic:
kreet van d e week:
heb je naaste lief als jezelf
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 12:52
|
|
|
|
Het komt niet vaak voor, maar nu is het dan toch echt zo: de weermannen zijn het met elkaar eens. Zondag hebben we een grote kans op geweldig weer! Niet alleen schijnt de zon, maar het kwik stijgt tot 20 graden of zelfs daarboven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 12:57
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Iemand zag het Iemand wist en weet het Iemand schreef het in je hart, in je gedachten Iemand raakte jouw hart Iemand koos voor jou Iemand gaf jou het gevoel waardevol te zijn Iemand, begrijpt alles Iemand volgt alles Iemand voelde alles Iemand deed het Iemand, maar geloof jij Hem? Alleen Hij.....Iemand.....
Iemand...... met Hem ben je nooit meer Niemand  |
mooi
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 13:20
|
|
|
|
Ah, dat zijn fijne berichten, Shanita!!! Laat dat geweldige weer maar komen!! 
Maar wat is het vandaag ook al lekker weer!!! Oke, het waait, maar uit de wind, in de zon is het heerlijk.
En de was stuift gewoon droog zo, ook wel fijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 13:37
|
|
|
|
zoveel keus aan vrouwen en toch zoeken na de ene vrouw, de ware......... beste mannen succes met zoeken............
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 14:12
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | zoveel keus aan vrouwen en toch zoeken na de ene vrouw, de ware......... beste mannen succes met zoeken............  |
Een is genoeg en dat geldt voor iedereen hier. Je vindt niet een partner op basis van statistiek.
mvrgr
Thomas, er zijn op dit moment 1786 leden. 975 leden zijn vrouw en dat is bijna 55 procent. Die verhouding verandert kennelijk niet.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 18 april 2013, 14:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 14:36
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Het komt niet vaak voor, maar nu is het dan toch echt zo: de weermannen zijn het met elkaar eens. Zondag hebben we een grote kans op geweldig weer! Niet alleen schijnt de zon, maar het kwik stijgt tot 20 graden of zelfs daarboven.  |
Vooruitzichten Vrij koel weekeinde met koude nachten, verder overwegend droog met geregeld zon. Na het weekeinde geleidelijk weer oplopende temperaturen met vooral op maandag en dinsdag kans op een bui.
bron KNMI
Thomas, een dode wandelweermus, vrees ik. Mijn hoop is wel op jouw voorspelling gevestigd.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 18 april 2013, 14:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 16:15
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Vooruitzichten Vrij koel weekeinde met koude nachten, verder overwegend droog met geregeld zon. Na het weekeinde geleidelijk weer oplopende temperaturen met vooral op maandag en dinsdag kans op een bui.
bron KNMI
Thomas, een dode wandelweermus, vrees ik. Mijn hoop is wel op jouw voorspelling gevestigd. |
Das raar. Hier de link

Ik kan me herinneren dat het afgelopen zondag wél 20 graden was..
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 18 april 2013, 16:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 16:46
|
|
|
|
| DICHTER110 schreef: | dank je voor tip maar deze dame zit al 10 jaar in een leventje met hulpverlening, niet alleen vanwege geen relatie, maar snap dat je het goed bedoelt  |
| Erika129 schreef: | Als je in je eentje gelukkig kan zijn is dat al heel mooi en pas dan kan je je ook goed openstellen voor een ander (is mijn mening hoor) En ja mensen kijken idd vreemd als ze dat horen tja het kan zijn dat nooit de goede man je pad heeft gekruist he Knipoog smiley Ik geloof echt dat als er een man voor mij is deze nog op mijn pad komt en zo niet dan is het niet anders.... kan er gelukkig goed mee leven! | Ik heb dezelfde mening als Erika.
Er is en zijn zoveel leuke dingen die je kan beleven daar heb je geen partner voor nodig. Ja, kijken naar wat je wél hebt; werk, eigen huis, etc.
En wat ik doe, wat bij mij werkt, als er iets is wat niet leuk is zeg maar, ja, dan ga ik begrip voor mezelf hebben. Dan zeg ik als het ware tegen mezelf 'ja logisch' iedereen/veel mensen zouden zich zo voelen. Om het dan vervolgens te accepteren, omdat er begrip is.
Het leven is zó mooi.
Ja, en ik denk dat ik weet wat je bedoelt, ja, soms voel ik me ook ff alleen hoor, maar ja, die tijden zijn zó kort, en als je van lezen houdt, oid, ja, en je hebt het naar je zin op je werk?
Nee, een relatie zou leuk zijn, maar veel belangrijker vind ik het als ik voor mezelf een leven heb
Sterkte
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 16:59
|
|
|
|
En een kat komt toch altijd op zijn pootjes terecht als tie valt?
Zou die foto nu echt zijn, of geshopt?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 17:17
|
|
|
|
|
Ik vind zomaar inene heel toevallig Russisch nieuw op You Tube Over Nederland en Turkije
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COBY648
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 17:28
|
|
|
|
Te snel aan een relatie beginnen voor je de vorige hebt verwerkt en er echt overheen bent, is een ramp, heb ik ontdekt. Ik had een mega niet te sjouwen rugzak, maar die heb ik op de Heer geworpen. Heerlijk.
Laatst aangepast door
|
COBY648
|
op donderdag 18 april 2013, 17:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 19:02
|
|
|
|
Ik denk dat het belangrijk is om je eerst weer gelukkig te kunnen voelen, gelukkig zonder relatie. Dat is goed voor je persoonlijke ontwikkeling en je zelfbeeld. Als je zelf niet gelukkig bent en niet weer een zekere balans in je leven gevonden hebt, zal dat ook in een nieuwe relatie moeilijk te vinden zijn. Een nieuwe relatie is er niet alleen voor bedoeld om jou gelukkig te maken, je zult ook in staat moeten zijn om je partner gelukkig te maken. Zeker vlak na het beëindigen van een relatie heb je je handen vol aan jezelf en zal het moeilijk zijn om energie te steken in een nieuwe relatie. Als je voelt dat je weer iets over hebt, iets weg te geven hebt, kan een nieuwe relatie een optie zijn. Een relatie beginnen omdat je je alleen voelt en troost nodig hebt, is niet voldoende. Begin met mailen en chatten, probeer er achter te komen hoe de ander in het leven staat. Voer gesprekken en neem op een gegeven moment dan ook de beslissing om elkaar te ontmoeten. En dat kan anders zijn dan je gedacht of gehoopt had, maar geef het een kans!
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op donderdag 18 april 2013, 19:20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COBY648
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 19:50
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Ik denk dat het belangrijk is om je eerst weer gelukkig te kunnen voelen, gelukkig zonder relatie. Dat is goed voor je persoonlijke ontwikkeling en je zelfbeeld. Als je zelf niet gelukkig bent en niet weer een zekere balans in je leven gevonden hebt, zal dat ook in een nieuwe relatie moeilijk te vinden zijn. Een nieuwe relatie is er niet alleen voor bedoeld om jou gelukkig te maken, je zult ook in staat moeten zijn om je partner gelukkig te maken. Zeker vlak na het beëindigen van een relatie heb je je handen vol aan jezelf en zal het moeilijk zijn om energie te steken in een nieuwe relatie. Als je voelt dat je weer iets over hebt, iets weg te geven hebt, kan een nieuwe relatie een optie zijn. Een relatie beginnen omdat je je alleen voelt en troost nodig hebt, is niet voldoende. Begin met mailen en chatten, probeer er achter te komen hoe de ander in het leven staat. Voer gesprekken en neem op een gegeven moment dan ook de beslissing om elkaar te ontmoeten. En dat kan anders zijn dan je gedacht of gehoopt had, maar geef het een kans! | Ik voel me best gelukkig, maar moet er echt aan wennen om alleen te zijn. Ik heb wel alles verwerkt, maar was eerst 12 jaar getrouwd, hop gelijk ingewisseld toen ie niet meer wou, niet al te slim, dus weer gescheiden. Net nog een maand een vriend gehad die me toch wat meer had gedaan dan ik toe wou geven. Ja, ik denk dat ik maar even een tijd lekker alleen moet gaan zitten. Maar is echt wennen. Ik dacht net: ik vond het warempel nog minder eenzaam toen ik met m'n laatste ex zat die altijd maar achter z'n scherm zat of stoned op z'n bed lag. In ieder geval kon je nog eens met iemand ruzie maken, hahaha.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 20:36
|
|
|
|
http://www.godvine.com/U2-Lifts-Praises-to-God-at-a-Concert-by-Performing-Yahweh-3141.html
Take these shoes Click clacking down some dead end street Take these shoes And make them fit Take this shirt Polyester white trash made in nowhere Take this shirt And make it clean, clean Take this soul Stranded in some skin and bones Take this soul And make it sing
.................................
I waited patiently for the Lord. He inclined and heard my cry. He brought me up out of the pit Out of the miry clay.
I will sing, sing a new song. I will sing, sing a new song. How long to sing this song? How long to sing this song? How long, how long, how long How long to sing this song?
You set my feet upon a rock And made my footsteps firm. Many will see, many will see and hear.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op donderdag 18 april 2013, 20:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 20:36
|
|
|
|
Donderdag 18 April, Matteüs 27: 11-23; Nachtmerrie om Jezus.
Soms krijg je hulp uit onverwachte hoek. Gebeurt zoiets ook met Jezus voor Pilatus? Van alle kanten wordt Jezus hard aangevallen. En Pilatus aarzelt en aarzelt. Het liefst laat hij Jezus gaan. Wat moet hij met Jezus doen? Ineens krijg hij een briefje van zijn vrouw Claudia Procula. Zij zegt dat zij om Jezus zwaar heeft geleden in haar droom. Zulke dingen gebeuren inderdaad. Dat je met de gedachte aan iemand gaat slapen en je droom het angstzweet je uitbreekt om die persoon. Was het zoiets? In elk geval zegt zij: ‘Pontius, die Jezus is een rechtvaardige! Houd je handen van Hem af, doe geen stomme dingen.’ Onwillekeurig denk je: dat is heel sympathiek. Dat is waar. Maar meer doet zij niet. En zo wordt Jezus toch veroordeeld door haar eigen Pontius, die – afgeleid door haar briefje – even later geen kant meer op kan. Het lijden van bepaalde mensen kan als een nachtmerrie je bezighouden. Met Jezus’ lijden is het niet anders. Gelukkig lijdt Jezus niet alleen om ons en door ons. Hij lijdt vooral voor ons. Met dat evangelie is het elke morgen goed wakker en opstaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 20:58
|
|
|
|
Er staat 9 april boven, het is een link van vorige week. Toen werd het 20 graden.
Thomas, bij de tijd soms, lol.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARENTH030
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 22:13
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | | Mooie toevoeging! |
Dank je wel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 22:17
|
|
|
|
Voor de liefhebbers, beetje moeilijke stuk maar weer heel mooi van Hiltsje:
http://www.youtube.com/watch?v=CdtU0T4Ukd8
En voor de romantici:
http://www.youtube.com/watch?v=A6FysF212xw
Deze muziek was tijdens de Tweede Wereldoorlog verboden. De componist was Joods. Wat de barbarij heel duidelijk maakt.
Thomas, sljucht op Hiltsje.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 18 april 2013, 22:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 22:23
|
|
|
|
Weer mooie dingen aan het lezen hier op het forum,
Harten die open gaan......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 22:44
|
|
|
|
Ik vindt de bakker bijzonder die 10.000 broodjes bakt per.... En niet ziet waar ze heen gaan.
Respect!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 22:49
|
|
|
|
zo sportief geweest vandaag, en ook de kamer en keuken , gesopt! De wind heeft mij glas gesloopt, gelukkig scherven brengen geluk!
van alles gedaan vandaag en nu best wel moe, gezond moe zou mijn moe gezegd hebben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 22:51
|
|
|
|
|
Als ze lacht op het verkeerde moment:)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 22:55
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | sssssst niet tegen anna zeggen, want die word wild als ze daarachter komt  |
nou wilde vrouw met een holbewoner, kan een leuke effect geven.......!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 23:02
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | zo sportief geweest vandaag, en ook de kamer en keuken , gesopt! De wind heeft mij glas gesloopt, gelukkig scherven brengen geluk!
van alles gedaan vandaag en nu best wel moe, gezond moe zou mijn moe gezegd hebben  |
Het gevoel van voldoening zegmaar:)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 23:06
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | nou wilde vrouw met een holbewoner, kan een leuke effect geven.......!  |
en dat in de lente op de heide.... of dat wel goed gaat allemaal
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|