| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 14:35
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Kan je een hele lijst geven van dingen, waar ik om gebeden heb en die ik gekregen heb; jassen, laarzen, bankstel vakantie, wasmachine, geld om een rekening te betalen. zo kan ik nog wel even doorgaan. Vaak tot in detail wat ik gevraagd had. Dus hoezo geen comsumtiegebed? Maar wat bedoel je daar precies mee met een comsumptiegebed.Ook heb ik wel eens iets gekregen voor dat ik gebeden heb. Gek? Wel nee. Onze Hemelse Vader weet wat we nodig hebben hoor. Heb ook dingen niet gekregen die ik wel gevraagd had. Ging er gewoon van uit dat ik dat dus niet nodig had. Of dat het beter voor me was dat ik dat niet kreeg op dat moment |
herkenbaar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 14:45
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Vandaag zijn alle scholen van het voortgezet onderwijs en de MBO opleidingen dicht in onze stad vanwege dreiging schietgevaar (hoezo alleen die scholen? HBO is er ook nog). http://i.imgur.com/vsKDjoZ.jpg Wat een bizar nieuws op de vroege ochtend. |
klopt, las het toen ik in d e supermarkt stond , dacht ook al wat erg zulk soort nieuws.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 14:48
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | Nee,daar zal wel over nagedacht zijn Petra Trouwens in de AH liggen ze gewoon zonder plastic En spinnen ja..die zijn eerder bang voor jou denk ik?  |
nee, want ik ga niet met badmuts na de supermarkt en zou er over nagedacht zijn?
Ik vind kreet van de week, weg met de biologische bananen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 16:26
|
|
|
|
|
mm is toch wel jammer voor de bananeboeren die nu eindelijk ietsje meer krijgen voor hun bananen dank zij de biologische banaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 16:35
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | nog mooier is:
de zon op je huid de schittering van het water het geklots van de golven en jij in de zon erbij
yeahhhh petra heel blij met eindelijk de lente en geniet van het mooie weer en de zon, wind en water  |
Geniet nog even extra wordt weer kouder zeggen ze
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 16:37
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Tsssss we hebben zaterdag gefaald in onze opvoeding dus Typische hopeloos gevalletjes dus  |
Ach hij is nog jong.......hij kan nog veel leren.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 16:39
|
|
|
|
Gelukkig zie ik je nog op FB...........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 16:47
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | ha ha joannie, lente en een oude liefde tegen komen
joannie van slag op een mooie lente dag na bed, vol dromen wat gaat daar van komen  |
Pfffft Oude liefde beter oud laten
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op maandag 22 april 2013, 21:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 16:59
|
|
|
|
De hele middag in de tuin.... Wat een zooi... ook in het tuinhuis.... Gelukkig een zoon die mee hielp....(ma kan niks weggooien)
Liet zijn ma wel spitten Ben nu wel beetje ""gezond"" moe.... Zeker weten dat er wel wat vakantie calorieën weg zijn
Wel een heerlijk gevoel.... En staan wel wat bloeiende plantjes, maar ik durf nog niet zo goed.... Nog net iets meer zon, maar het was heerlijk!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 17:01
|
|
|
|
|
Sla...gekookte aardappels en een schnitzel...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 17:30
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Gelukkig zie ik je nog op FB...........  |

Daarbij woon ik praktische bij je om de hoek
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op maandag 22 april 2013, 17:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 17:32
|
|
|
|
| COBY648 schreef: | Doei Erika, Ik verleng mijn gratis abonnement ook niet. Ben erachter gekomen dat ik nog niet toe ben aan een nieuwe relatie, maar dit forum vond ik heel leuk. |
Goed dat je er nu achter komt toch Enne ik heb hier aardig wat vrienden opgedaan dus ook daarvoor kan je hier goed terecht hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 17:33
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Ach hij is nog jong.......hij kan nog veel leren.....  |
Tja in jou ogen zijn wij nog jong (reken mezelf er ook maar onder aangezien hij en ik even oud zijn )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 17:45
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Vandaag verloopt mijn abbo, en die zal ik nu niet verlengen! Reden?? Vind het wel even goed geweest, het is erg stil op forum en in de chat en de mensen die ik spreek heb ik ook via andere kanalen
Ik kom heus wel een keer terug maar of dat volgende maand of volgend jaar is ik weet het niet... Dus jullie hebben even rust van me  |
Beste toegewenst, jammer dat je weg gaat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 17:49
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Vandaag verloopt mijn abbo, en die zal ik nu niet verlengen! Reden?? Vind het wel even goed geweest, het is erg stil op forum en in de chat en de mensen die ik spreek heb ik ook via andere kanalen
Ik kom heus wel een keer terug maar of dat volgende maand of volgend jaar is ik weet het niet... Dus jullie hebben even rust van me  |
Alle goeds en Gods zegen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 19:04
|
|
|
|
Succes Dames
Aan de enen kant kan ik het begrijpen,en aan de andere kant ook.. en was het een opwelling..dan tot volgende maand maar weer
Als ik zelf dan al niet vertrokken bent,met liefste hier:)))
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 19:10
|
|
|
|
|
Ik heb een vrijkaartje:))
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 19:21
|
|
|
|
Ik kwam erachter dat mijn rijbewijs verlengd moet worden Had het ook zo druk met het nieuwe koningslied in studeren
Wed als ik ooit mee ga zingen Dat ik niet weet of ik ga huilen of lachen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 19:27
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | Succes Dames
Aan de enen kant kan ik het begrijpen,en aan de andere kant ook.. en was het een opwelling..dan tot volgende maand maar weer
Als ik zelf dan al niet vertrokken bent,met liefste hier:))) |
Vertrokken....""met liefste"".....?????? Heb je iets te vertellen???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 19:48
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Vertrokken....""met liefste"".....?????? Heb je iets te vertellen???
 |
HAHAHAHAHHA... Geintje hoor
Ik zag wel iemand met een heel mooi profiel Ze schreef bijvoorbeeld dit;
Ik hou alleen van knipogen een mailtje gaat mij nog te ver
Nou ik heb me gek geknipoogd Tot ik erbij in slaap viel..
T'moet een vergissing zijn denk je ook nie?...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 20:30
|
|
|
|
|
Met bananen valt het prijsverschil idd nog wel mee dacht ik ja Heide, zo'n 1,5 maal duurder volgens mij bij de AH. Daarom koos ik daar ook vaak voor de biologische. Als het duurder wordt kan ik het me niet permitteren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 20:32
|
|
|
|
Maandag 22 April, Matteüs 27: 55-61; Nieuw graf.
Rond het kruis mis je pijnlijk de bekende gezichten van Jezus’ volgelingen. Waar zijn ze toch allemaal? Mannen worden ook altijd als eersten opgepakt. Vrouwen kunnen daarom langer volhouden. Dat zie je ook bij Jezus’ kruis. Er staat zelfs een hele groep vrouwen. Gelukkig, denk je. Toch nog een paar sympathisanten. Dat is zo, maar overdrijf niet. Ook zij staan op een zekere afstand. En Jozef van Arimatea komt pas voor de dag als Jezus gestorven is. Wil hij iets goeds maken? In elk geval is deze actie voorbeeldig. Aan Pilatus vraagt hij om het lichaam van Jezus, verzorgt het liefdevol en legt het in zijn graf. Dat was nieuw, zo weet de evangelist. Misschien denk je: oud of nieuw graf, wat maakt het uit? Is het een keer als eerste begraven te worden op een nieuw kerkhof? Kun je daar vrijwilligers voor krijgen? Jezus maakt als eerste gebruik van dit nieuwe graf. Dat is een hoopvol signaal. Nu is eigenlijk geen enkel graf meer nieuw. Nu is alles goed. Zelfs het graf! Want het nieuwe graf van Jezus ruist van het leven dat sterker is dan elke dood.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 20:33
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | | Ik heb een vrijkaartje:)) |
Voor????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 20:36
|
|
|
|
|
De ondergaande zon;))....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 20:40
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | | De ondergaande zon;)).... |
Ah romantisch.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 21:00
|
|
|
|
Hier kan je even van alles kwijt;
Wil je iets te plaatsen? Maar misschien denk je..is dat wel een onderwerp?
Hier kan het gewoon.
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op maandag 22 april 2013, 22:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CORTAZAR588
|
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 21:04
|
|
|
|
Ik heb , wellicht geheel ten onrechte , als ik de vragen in aanschouw neem op het CM profiel, heel vaak de neiging om hetzij idiote antwoorden te geven of ze over te slaan. Er is reeds een onderwerp over het profiel cq de vraag : wil je kinderen of iets van die strekking , dus daarin zal ik me niet meer verdiepn.
Een ontzettend jeuk veroorzakende vraag is : wat is / was de mooiste dag van je leven?
Ik heb daar of geen idee van of ik mis de essentie van deze vraag denk ik. Wat is de mooiste dag van je leven ?
Volgens mij is die alleen te beantwoorden als er geen dagen meer worden toegevoegd aan je leven. Dus de facto als je niet meer ademhaalt. Iig niet meer blijft ademhalen.
Omdat ik nog steeds ademhaal , althans ik daar vanuit ga , kan ik dus niet vraag niet naar waarheid / volledig heid beantwoorden.
Ik zou dan ook graag willen dat er een multiple choix optie zou komen.
Een van de antwoorden zou dan mi moeten zijn: Dat weet ik niet , want ik ben nog niet dood.
een andere optie zou kunnen zijn : ik hou mij het recht voor om het antwoord dat ik nu geef , te veranderen , mocht ik nog een goede partner vinden en wij blijven samen.
Wat is er verkeerd aan een andere vraagstelling ?
Ipv deze vraag zou men ook kunnen vragen: wat heeft volgens jou /u de meeste indruk gemaakt in de wereldgeschiedenis. Deze vraag is niet afhankelijk van een leven , doch veelmeer van de idee die iemand heeft over waarde van gebeurtenissen. En nodigt ook uit tot het stellen van vragen.
Ik zou dan willen antwoorden: Toen de eerste mens op de maan landde.
niet omdat Armstrong daar landde maar omdat men nooit had kunnen bedenken in 1900 dat dit mogelijk zou zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 21:36
|
|
|
|
God is oorsprong en doel van alles wat bestaat. De wil van God is dat wij hem kennen. En kennen wil zeggen liefhebben. God en onze naaste liefhebben en geliefd worden is de zin van ons bestaan. God wordt zichtbaar in Jezus en God inspireert mensen door zijn Geest. Al wij bidden ``Uw wil geschiedde``, bidden we dus niet in de eerste plaats om vervulling van onze verlangens, maar gaat het om het verlangen van God. Gebed brengt je in contact met God en vanuit dat spreken zal je ontvangen. Wij kunnen de vervulling van onze wensen niet veilig stellen door God er om te vragen. God verhoort niet alle gebeden als je Hem daar maar lang genoeg en op de juiste manier om vraagt. Die gedachte kan leiden tot bijgeloof: je kunt jezelf gaan zien als de oorzaak van het zwijgen van God, of tot ongeloof: waarom doet God niet wat Hij zegt. Bidden tot God met al je vragen is zoekend je weg gaan, je toevertrouwen aan en vertrouwen op God, ook als je gebeden niet verhoord worden. Aanvaarding ervaren met wat het leven je brengt. Je leven leven zoals het is, zoals het zich aandient in overgave aan God, die je wel altijd hoort.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 21:36
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | | Voor???? | de liefde van zijn leven !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 21:37
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | 
Daarbij woon ik praktische bij je om de hoek  |
zwaai je morgen avond weer even naar mij?
|
|
| Naar boven |
|
|