| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 april 2013, 09:55
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Tot op fb!  |
Hey Josina, wie weet tot kijk en alvast een fijne gezegende zomer.....
FB.............ik ook, groetjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 april 2013, 10:09
|
|
|
|
Zoon lief kwam thuis eten gisteren en dan probeer ik nog wel eens iets anders! Beter proefkonijn als hij kan je niet krijgen.
Op de plaat zalm gebakken Spagetty met gemengde kruiden waar ook iets zeezout erin zit.
Sausje Boter in de pan,verse geperste knoflook, gesneden champignons, bleekselder, courgette, paprika en als alles gaar is, castello Grany Blue kaas, 150 gr erin , laten smelten en doorheen roeren,
De jongen heeft genoten en gesmuld, Alleen wel erg gelachen, zag hij knoflook teentje, kan ik die eten zei hij, ja jongen proef maar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 april 2013, 11:19
|
|
|
|
Rommelen in oude spullen en wachten op een verlossend telefoontje of een familielid de zomer misschien toch gaat halen.........heb maar een vrije dag genomen,er komt niets uit mijn handen.
De container raakt al aardig vol,wat heb je aan tastbare herinneringen als je ze niet met diegene kunt delen?Volle container,leeg hoofd.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 april 2013, 12:06
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Rommelen in oude spullen en wachten op een verlossend telefoontje of een familielid de zomer misschien toch gaat halen.........heb maar een vrije dag genomen,er komt niets uit mijn handen.
De container raakt al aardig vol,wat heb je aan tastbare herinneringen als je ze niet met diegene kunt delen?Volle container,leeg hoofd....... |
Sterkte, moeilijk hoor! Ooit zal je blij zijn aan een tastbare moment! Nu veel sterkte met alles
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 april 2013, 12:29
|
|
|
|
|
Sterkte ermee, Leanne.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 april 2013, 12:37
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Sterkte, moeilijk hoor! Ooit zal je blij zijn aan een tastbare moment! Nu veel sterkte met alles |
Na elk overlijden vulde zich hier weer een kast........nu haal ik er kleine dingetjes uit en voor de rest zoek ik een nieuw plekje........ik haalde er net een verzameling geboortekaartjes van 70 jaar geleden uit(honderden........) .........ik denk dat ik zo eens een bejaardentehuis uit die regio ga bellen,wie weet vinden de bewoners het leuk om herinneringen op te halen en wie weet komt er dan nog een kaartje terecht bij de moeder/broer etc! Opruimen kan heel leuk zijn,en het leid af
Zonlang er leven is is er hoop........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 april 2013, 13:15
|
|
|
|
En we zijn weer ruim een maand verder, en zie er is nieuw begin ontstaan! Begon in Ameland, mezelf tegen komen, in de stlte in God nabijheid! En kijk nu. In de boeken die ik leest, in tijden rusten, voel ik liefde stromen In mijzelf, zelf lief hebben. De genezing van de ziel...........! Ook een stuk wat Shanita wel eens schrijft, die pak ik mee en kijkt of ik het zelf kan gebruiken. Ook van de anderen die hier schrijven, wat op mijn weg past, neem ik mee en de rest laat ik liggen! Ik heb liefde weer in mij, met de baby oppas, merk ik hoeveel weer! De rust is in mij....voelt heerlijk! Al doe ik nog wel van die rare dingen, ach dat ben ik en ook daar leer ik weer ervan! Een mens is nooit te oud, om te leren......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 april 2013, 13:50
|
|
|
|
|
Als er 1 schaap over de dam is..dan staat het hek open.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 april 2013, 14:07
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | | Als er 1 schaap over de dam is..dan staat het hek open. |
Kan ook zijn dat de draad kapot is en de hek nog dicht is...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 april 2013, 14:32
|
|
|
|
Waarom sommigen hier op cm het nodig vinden je een onduidelijke mail te sturen. Als je dan om uitleg vraagt, een nog onduidelijkere mail terug krijgt. Als je dan nogmaals uitleg vraagt, krijg je een nare opmerking en wordt geblokkeerd. Hebben sommigen niets anders te doen op zo'n mooie dag als vandaag? Triest.
Vraag me af of jullie dit herkennen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 april 2013, 15:01
|
|
|
|
Gelijk Joannie....ik vind nog te weinig rust... En ook hou ik nog steeds niet genoeg van mezelf... Dat brengt ook nog steeds het leven hier...met inmiddels weer een zoon thuis met zich mee...ook de zorgen daar omtrent...
De maatschappelijk werkster zei het ook nog weer eens een keer... ""Ik merk het aan je...als het met je kinderen goed gaat...gaat het ook beter met jouw!!""
Angst om lief te hebben?? Ja...ik had hier een relatie van een jaar...het ging niet...dat voelden we allebei...Die relatie is over...echter we zijn goede vrienden gebleven...
Zou je dat na een scheiding meer hebben(dat gevoel) als wanneer je een partner bent verloren door een overlijden???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 april 2013, 15:04
|
|
|
|
| MAMY994 schreef: | Waarom sommigen hier op cm het nodig vinden je een onduidelijke mail te sturen. Als je dan om uitleg vraagt, een nog onduidelijkere mail terug krijgt. Als je dan nogmaals uitleg vraagt, krijg je een nare opmerking en wordt geblokkeerd. Hebben sommigen niets anders te doen op zo'n mooie dag als vandaag? Triest.
Vraag me af of jullie dit herkennen. |
Ja...das inderdaad triest... Zo triest...dat ik het mooi triest zou laten...toch???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 april 2013, 15:12
|
|
|
|
Wat ik me afvraag???
Ook triest...een cliƫnt in de thuiszorg... Vandaag een boete in zijn brievenbus...voor 5km te hard rijden... Je komt 1x per week op de weg...om je boodschapjes te halen bij de super... Moet je daarvoor 87 zijn geworden...????
Vanmiddag een man ..het bierblikje aan zijn mond...in beschonken toestand... zigzaggend voor me ...plotseling overstekend over het zebrapad... Gelukkig heb ik een rempedaal.... Rondom me heen...hoofdschuddende mensen.. Eerst was ik boos...later dacht ik wie weet...hoeveel verdriet hij misschien met zich mee draagt waar ik niet vanaf weet...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 april 2013, 17:00
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Gelijk Joannie....ik vind nog te weinig rust... En ook hou ik nog steeds niet genoeg van mezelf... Dat brengt ook nog steeds het leven hier...met inmiddels weer een zoon thuis met zich mee...ook de zorgen daar omtrent...
De maatschappelijk werkster zei het ook nog weer eens een keer... ""Ik merk het aan je...als het met je kinderen goed gaat...gaat het ook beter met jouw!!""
Angst om lief te hebben?? Ja...ik had hier een relatie van een jaar...het ging niet...dat voelden we allebei...Die relatie is over...echter we zijn goede vrienden gebleven...
Zou je dat na een scheiding meer hebben(dat gevoel) als wanneer je een partner bent verloren door een overlijden??? |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 april 2013, 17:05
|
|
|
|
Nee Zeeland, iemand verliezen of nu scheiding of sterven is, deze verwerking is bijna hetzelfde! Ik heb het allebei mee gemaakt! Dit is mijn ervaring, ik weet hoe een ander dit heeft!
Toen ik mijn man leerde kennen, was ik ook bang om lief te hebben! Ik leerde overnieuw te vertrouwen in de liefde. Het is geen angst die je bij je draagt, maar de pijn van voelen.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 april 2013, 17:08
|
|
|
|
Oei mijn hondje jilly zat vast geklemd door een reutje, nu hopen dat ze geen prijs heeft over 9 weken!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 april 2013, 17:20
|
|
|
|
Witlof met ham en kaas uit de oven.... Doe het niet vaak...(want we eten gewoon wat de pot schaft,) maar voor dochter maar even wat blokjes diepvriesspinazie...
Luchtig toetje toe....( )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 april 2013, 17:31
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Nee Zeeland, iemand verliezen of nu scheiding of sterven is, deze verwerking is bijna hetzelfde! Ik heb het allebei mee gemaakt! Dit is mijn ervaring, ik weet hoe een ander dit heeft!
Toen ik mijn man leerde kennen, was ik ook bang om lief te hebben! Ik leerde overnieuw te vertrouwen in de liefde
Het is geen angst die je bij je draagt, maar de pijn van voelen..... |
Wat verwoord je dat mooi, Joannie!!!
Laatst aangepast door
|
MAMY994
|
op dinsdag 23 april 2013, 17:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 april 2013, 17:34
|
|
|
|
|
M,n haar zat niet van de week..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 april 2013, 17:37
|
|
|
|
Maaltijdsalade met aardappel, gegrilde kip, ei, ijsbergsla, kaasschilfers, croutons en caesardressing. Yoghurt met bosvruchten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 april 2013, 17:40
|
|
|
|
|
Zelf gebakken pannekoeken..niet uit zo'n zakje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CORTAZAR588
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 april 2013, 17:43
|
|
|
|
De titel is rhetorisch iig is het voor de voorstanders iets wat moet kunnen en voor de tegenstanders dus niet.
Maar wat is nu eigenlijk de reden om , aan een willekeurig deel van je lichaam , te laten snijden . zagen , oprekken of leegzuigen?
Is dat angst om er niet bij te horen , bij wie dan ook maar ? Is het een innerlijke onvrede over een lichaamsdeel wat niet in het plaatje past ? Of is het een teken van oppervlakkigheid ?
Veel mensen , in de meeste gevallen van het vrouwlijke geslacht , voelen zich geroepen om deze artsen te bezoeken. En hebben , op het eerste gezicht geen hele rare afwijkende lichaamsdelen maar willen coute que coute dat er iets wordt gedaan aan: de neus , de wallen onder de ogen , de rimpels , de borsten cq de omvang , de billen , buik en wat dies meer zij.
Waarom ? Wat maakt een mens mooi ? Is dat het hebben van een strakke buik of Cupmaat D ? Of het rimpelloos door het leven gaan ? Een griekse neus ? Wie bepaalt wanneer het mooi is , af is ?
En waar stopt het ? Een heel duidelijk voorbeeld van M.Jackson zaliger , die van een negroide uiterlijk waar niets fout aan is en was , naar een levend spook werd ongetoverd.
En helaas zijn die uitwassen niet zeldzaam. veel mensen zijn zo , die laten van alles verbouwen en bijschaven. en zoals het vaak gaat .................tieren de klinieken voor estethische chirurgie welig en rijden de artsen die daar werken in Porsches ipv een Golf.
Maar zolang de mens verder en verder van God verwijderd komt te staan , zal de mens meer en meer een manier willen zoeken om onsterfelijkheid te kunnen bereiken. Een van die manieren is het conserveren van je lichaam. Nu is het nog met allerlei kunstgrepen , maar het uiteindelijke doel is om onsterfelijkheid te vinden .........buiten God om.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOLO606
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 april 2013, 18:13
|
|
|
|
| MAMY994 schreef: | | [/b]Wat verwoord je dat mooi, Joannie!!! |
Ik heb van alles ondervonden, maar De Liefde behouden en dan kan en wil ik ook iemand liefhebben, die mijn maatje wil zijn en bemind worden door het maatje en die Liefde is alleen vanuit de hemel te laten kweken en in ons te planten in gelovig gebed en als beiden hier in volharden dan groeit de Liefdesboom langzaam maar zeker op in hemelse richting.
Peter
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 april 2013, 18:25
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | | M,n haar zat niet van de week.. |
Gewoon een pet opztten...niemand die het ziet dan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 april 2013, 18:28
|
|
|
|
Zie je wel, vandaar.............ik zal geen namen noemen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 april 2013, 18:40
|
|
|
|
Ik dacht ook meteen aan.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 april 2013, 19:24
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | | Gewoon een pet opztten...niemand die het ziet dan |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 april 2013, 19:33
|
|
|
|
Aukje en haar vriend zijn al een tijdje samen En stapel verliefd nog steeds.
Op een rustig moment zegt Aukje.. He',ik moet even wat aan je kwijt; Ik ben namelijk kleurenblind..
Oh,wat maakt het uit zegt vriendje lief?..
Ik kom uit Afrika?!...
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op dinsdag 23 april 2013, 23:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 april 2013, 20:53
|
|
|
|
Nou dan zou ik me meer zorgen maken om het klonen en 3D printen van menselijke 'onderdelen'. In de toekomst kun je een versleten onderdeel vervangen door een verse kopie. En die toekomstis heel dicht bij. Plastische chirurgie is daar kinderspel bij.
|
|
| Naar boven |
|
|