| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 22:08
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | LANFY127 schreef:
Oké, ja je kan ook je oogeleden op laten trekken, iets in laten spuiten wat je rimpels verminderd/weghaald....
Ja, je schreef 'het een en ander laten doen', ja, dus dan ga ik denken, wat laten mensen zoal doen? Borsten ja, dat hoor ik zelf het meest. Ja, en hoeveel dat kost, ja, ik maak een ruwe schatting wat ik denk...en weleens zag op Amerikaanse tv, ja, want ik ga niet vragen aan iemand die dat deed, van 'ja, wat koste dat nu eigenlijk..?';) |
Ja en je kunt ook voor weinig geld wat aan je uiterlijk laten doen! Maar hoezo denk je als ik dit schrijf aan wat je zelf denkt en wat je ooit misschien een keer zag op een Amerikaanse televisiezender? De mens is de meest beïnvloedbare diersoort ter wereld! Ps, prijzen kun je dmv googelen gewoon op het net vinden hoor!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 22:09
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Met plastische chirurgie kan je meerdere kanten op.
Ja er zijn mensen die zich totaal laten verbouwen. Kijk bv naar Michael Jackson, maar ook vrouwen die hun borsten laten uitbouwen tot een giga formaat. Die mensen hebben over het algemeen een laag zelf beeld. Mag het wel of niet van God? Ik denk dat God juist verdrietig is dat deze mensen ongelukkig zijn.
Daarnaast is plastische chirurgie een oplossing voor mensen die gepest worden met hun uiterlijk. Bv grote haakneus. Ik kan me goed voorstellen dat je dan wat laat doen. Mag het wel of niet van God? Ik denk dat God juist boos is op de pesters.
En wat dacht je van bv brandwonden. Denk aan Volendam. Dan kan je gezicht weer gereconstrueerd worden. Mag het wel of niet van God? Ik denk dat God juist blij is dat het kan. |
100% mee eens!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 22:15
|
|
|
|
|
Je reactie was inderdaad niet duidelijk! Vandaar mijn wedervraag! Is toch gewoon duidelijk? Toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 22:42
|
|
|
|
Aangezien ik nieuw ben hier heb ik een vraag. Zijn er bepaalde forumregels wat het wat makkelijker maakt om te discussiëren? Bijvoorbeeld, als ik een persoonlijke vraag stel in een discussie, is diegene er dan ook verplicht om er op te reageren? Dat is me niet helemaal duidelijk hier! Persoonlijk heb ik best wel veel ervaring met diepgaande discussies, maar weet niet wat hier de "regels" zijn! Slaap lekker in ieder geval!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARENTH030
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 22:52
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Hai Marenth,
Heel erg duidelijk verwoord en mooi uitgelegd!
Bedankt! 
De piramide is logisch opgebouwd, als je geen veilige basis hebt, kan je niet werken en/of leren bijvoorbeeld.
De treden van de piramide kunnen ook door elkaar heen lopen als het ware.

Dat je bijvoorbeeld met de eerste twee treden nog niet klaar bent maar wel al met de derde tree, het loopt dan als het ware wat door elkaar heen, Bijvoorbeeld. |
Hoi SHANITA. Graag gedaan. Leuk om de piramide te zien op het forum. Inderdaad je hebt gelijk een veilige basis is belangrijk om de volgende stap te kunnen nemen. Dat zie ik ook in de piramide van Maslow wat hij aangeeft. Mensen kunnen zich pas richten op een hoger liggende behoefte, wanneer de onderliggende behoefte is vervuld. Hoe en welke behoeften er vervuld worden is voor ieder mens anders denk ik. Als voorbeeld blijf ik maar even bij zekerheid en verbondenheid. Sommige mensen hebben veel zekerheid nodig om zich goed te kunnen voelen en voor anderen is een minimale zekerheid voldoende. Er zijn mensen die geen minuut alleen kunnen zijn en er zijn solisten die er van genieten om op zichzelf aangewezen te zijn Bedankt, het was fijn om dit te delen. Gr Marenth
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 23:09
|
|
|
|
| LANFY127 schreef: | Aangezien ik nieuw ben hier heb ik een vraag. Zijn er bepaalde forumregels wat het wat makkelijker maakt om te discussiëren? Bijvoorbeeld, als ik een persoonlijke vraag stel in een discussie, is diegene er dan ook verplicht om er op te reageren? Dat is me niet helemaal duidelijk hier! Persoonlijk heb ik best wel veel ervaring met diepgaande discussies, maar weet niet wat hier de "regels" zijn! Slaap lekker in ieder geval!  |
Als je een persoonlijke vraag stelt is het denk ik maar net hoe persoonlijk die vraag is, als het erg persoonlijk is zou ik zelf het prettiger vinden daar via een prive bericht antwoord op te geven, maar een persoonlijke vraag die over de discussie op dat moment gaat, ligt het maar net aan de persoon zelf of diegene er ook antwoord wilt geven.
Dit heeft niks met regels te maken hier op een forum, maar of diegene zelf zich ook verplicht voelt hier op te antwoorden.
Het is een vrij en openbaar forum en je bent niets verplicht om ook daadwerkelijk te antwoorden als je niet wilt.
Dat is wat ik denk, maar misschien heeft iemand anders hier andere gedachten over?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 23:17
|
|
|
|
God kan wat humor best waarderen Hij houdt wel van een schaterlach. Vindt dat men serieuze sferen geregeld wel doorbreken mag. Hij ziet graag vreugde op gezichten in plaats van uitgestrekenheid. Waar velen zich tot Hem mee richten ziet graag een hart dat zich verblijdt. Al is de Heer ook hoog verheven past ons de eerbied Hem bereid. God is van mening dat in ’t leven een gulle lach hoort op z’n tijd. Traditioneel zijn wij als mensen maar God weet met een grap wel raad. En zich veel goede grappen wensen waarmee men Hem ook lachen laat. Ook bij de Heer kan men ontdekken dat Hij veel humor in zich heeft. Om daar een lach mee op te wekken als Hij humor ten beste geeft. Daarmede wil Hij aan ons leren dat grap en humor op z’n tijd ondanks vaak serieuze sferen de lach het is die ons bevrijdt. Het is in Gods oog ook niet nodig om altijd serieus te zijn. Die stelling vindt Hij overbodig want echte humor vindt Hij fijn. Ook God kan humoristisch wezen komt vaak verrassend uit de hoek. Dat heeft Hij door de tijd bewezen. maar Hij blijft staan als God te boek. Toen God de mensen heeft geschapen stond humor bij Hem bovenaan. Want dat blijkt vaak het beste wapen om daarmee ’t leven door te gaan. Geen mens kan echter God nastreven in grootheid en in heiligheid. Hij is en blijft steeds hoog verheven met wijsheid en in heerlijkheid.
Justus A. van Tricht
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 23:20
|
|
|
|
Je bent zo kostbaar in Mijn ogen, niemand is aan jou gelijk , Ik heb je lief, Ik ben bewogen telkens als Ik naar je kijk. Ik ben gelukkig, Ik ben Vader van een heerlijk, prachtig kind, jij bent Mijn allermooist bezit dat is wat Ik, jouw Vader, vind.
Je bent zo kostbaar in Mijn ogen echt, Ik kan mij niet vergissen, met alles wat er bij jou hoort wil Ik geen stúkje van jou missen. Ik ben gelukkig als jouw Vader, Je bent Mijn eigendom, "van Mij" en niemand kan je van Mij stelen, oh wat maak je Me toch blij.
Je bent zo kostbaar in Mijn ogen want Ik zie in jou een schat, wist je dat jij door Mij bewaakt wordt, dat je zóveel waarde had? Ik heb je op een heel mooi plekje in Mijn zonneschijn gezet en 'k wil dat ieder die voorbij komt heel speciaal op jou, kind, let.
Je bent zo kostbaar in Mijn ogen jawel, gewoon zoals je bent, je bent een parel, mooi en schoon wat ben Ik blij dat je Mij kent. Was je voorheen nog in de handen van de vijand, ruw en wreed, bij Mij ben je voor altijd veilig Ik wil graag dat je dát goed weet.
Je bent zo kostbaar in Mijn ogen, je bent een kunstwerk van Mijn hand, en ook al is er wat beschadigd, Ik sta toch áltijd aan jouw kant. Je moet de glans zien in Mijn ogen telkens als Ik naar je kijk, je hebt Mijn hart zo diep bewogen, jij bent zó kostbaar, je maakt Me rijk!
Ingrid Steenbeek
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 12 mei 2013, 00:18
|
|
|
|
Zondag 12 Mei, Romeinen 8:37-39 en 1 Korintiërs 15:35; De hemel is Jezus.
Kan ons geloof op tegen de taal van het kerkhof? Elke zondag belijden we samen, soms zingend en hardop: ik geloof de opstanding van het lichaam en een eeuwig leven! Zeker, maar toch. Opstanding van het lichaam is allesbehalve vanzelfsprekend. Dat voel je bij elke begrafenis of crematieplechtigheid. Het opstandingsgeloof mag jarenlang tot het basispakket van je geloof hebben gehoord, maar komt het dichtbij en sta je aan het graf van iemand die je zeer lief is, dan voel je soms alleen maar onmacht. Op dit punt kunnen kinderen met hun vragen je soms ook heel ruw wakker maken en ook ontzettend verwarren. ‘Waar is opa nu?’ zo vragen ze. En als je dan zegt: ‘Opa is in de hemel, bij God, je weet toch wel, dat opa op de Here Jezus vertrouwde!’ dan kunnen ze ineens iets zeggen als: ‘Maar waarom is hij dan begraven? Is het kerkhof dan de hemel?’ Een groter tegenstelling is niet denkbaar. Het kerkhof is de akker van de dood, het einde van alle menselijke hoop. En de hemel of de nieuwe aarde is leven en licht. Dan ben je alles te boven, in de heerlijkheid van God en wel voor altijd. Alleen bij Jezus Christus komen die twee bij elkaar. Het kerkhof en de hemel. Jezus leeft! ‘Gij zult U tegen ’t graf een helper tonen!’
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 12 mei 2013, 00:28
|
|
|
|
Nou, ik drink nu lang niet zoveel melk meer, want ik had al wat dingen gehoord, en ja, nu dat artikel wat Lanfy hierop zette. Ja, ze me wel tot nadenken..... Maar ja, ik ben ook gestopt met Brinta +Canderel, die 2 zijn bij mekaar gaan horen, Brinta zonder Canderel, ja, is als patat zonder (veel ) mayoniase.....
Dus ja, je moet wat, en ja, nu ben ik toetjes aan het uitproberen van Mona, Dr. Oetker, Danone, Almhof, Melkunie, etc.
Ja, en daar zit dus ook weer melk in, behalve in de soja producten van Alpro Soja. Die trouwens ook wel lekker zijn. Maar niet zo lekker als toetjes op basis van melk...Vind ik.... Maar ja, alles met mate, ja, daar kan je niet echt op stuk lopen natuurlijk....
Ja, en warm eten doe ik momenteel niet thuis, maar ja bij anderen...Dus ja, daar heb ik geen om kijken naar. Maar ja daar let ik ook wel op; niet teveel vlees bijvoorbeeld. Want ja, daar zitten weer hormonen in, en antibiotica die preventief aan dieren worden gegeven, en die krijg je dan binnen, ja, en als je zelf dan echt iets hebt, een ontsteking/infectie, ja, dan ben je resistent geworden voor antibiotica, of penicilline.
En ja broodbeleg, neem ik rood rundvlees, maar ja, dat probeer ik dan ook wel weer te beperken. En, Nutella
Ja, en in het water zit weliswaar geen fluoride meer in Nederland, maar ja wel veel medicijnen die zijn er bijna niet uit te filteren, dus ja, dan krijg je ook veel hormonen, en medicatie binnen. Zie 1ste link in dit topic van mij.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 12 mei 2013, 00:38
|
|
|
|
| LANFY127 schreef: | Aangezien ik nieuw ben hier heb ik een vraag. Zijn er bepaalde forumregels wat het wat makkelijker maakt om te discussiëren? Bijvoorbeeld, als ik een persoonlijke vraag stel in een discussie, is diegene er dan ook verplicht om er op te reageren? Dat is me niet helemaal duidelijk hier! Persoonlijk heb ik best wel veel ervaring met diepgaande discussies, maar weet niet wat hier de "regels" zijn! Slaap lekker in ieder geval!  |
Dit staat onder het kopje (dating)tips: Onthou dat je christen bent. We hebben een voorbeeldfunctie, en hebben een belangrijke verantwoordelijkheid naar elkaar en naar onszelf toe. Dit geldt ook voor je woorden, gesprekken en uitlatingen op ChristianMatch. Blijf daarom vriendelijk en beleefd, en behandel elkaar met respect, als broeders en zusters in de Heer. Voor stalken, leugens, bedrog, roddel, op een platte manier over seks praten, spam, ongewenste intimiteiten, en andere overtredingen van de algemene voorwaarden is simpelweg geen enkele plaats op ChristianMatch.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 12 mei 2013, 00:47
|
|
|
|
Moooooooi!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 12 mei 2013, 00:49
|
|
|
|
Leuk en herkenbaar!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 12 mei 2013, 00:52
|
|
|
|
Wijs!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 12 mei 2013, 00:55
|
|
|
|
Tuurlijk!
Goed dat je dit gedicht hier ook neerzet.
Lachen is ook een medicijn!
En God heeft ons zo gemaakt dat we kunnen lachen; de lachspieren, en ook huilen.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 12 mei 2013, 00:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zondag 12 mei 2013, 01:00
|
|
|
|
Ik zet mijn treden in u spoor, Opdat mijn voet niet uit zou glijden, Wil mij voor struikelen bevrijden, En ga mij met U heil licht voor.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 12 mei 2013, 01:01
|
|
|
|
Iedereen heeft Zijn/Haar Waarheid, die wel weer kan worden bijgesteld, of ook kan verschillen al naar gelang de situatie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 12 mei 2013, 06:31
|
|
|
|
Nou daar had ik zo heen kunnen lopen, even oversteken...
Even opletten volgende keer...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 12 mei 2013, 07:20
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 12 mei 2013, 07:20
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | Goede keus om er eens naar toe te gaan, ben ook een paar geweest. eigenlijk had ik er het gehele weekend wel willen staan, maar ga alleen maar op pinkstermaandag naar toe.
Ik mocht altijd graag op zondagmorgen naar Kees Goedhart zijn dienst gaan, ook de singin is fantastisch, met 30.000 God eren met liederen. Vor elk wat wils, voor alle leeftijden. Al sje d estream van Family7 hebt kun je ook vele voorgaande diensten van Opwekking terug zien. |
Ik denk nog ietsje meer dan 30.000...
Wikipedia...:
| Quote: | | In 2012 was er sprake van een recordaantal bezoekers. Directeur Joop Gankema schatte dat er tijdens de hele conferentie 65.000 bezoekers waren geweest en 21.000 kampeerders. |
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zondag 12 mei 2013, 07:21
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 12 mei 2013, 07:51
|
|
|
|
Leuk, onze minister Jet Bussemaker van Onderwijs.
| Quote: | Volgens haar is bijna de helft van de vrouwen niet economisch zelfstandig. ,,Onwenselijk", zei Bussemaker zaterdag in Trouw.
,,Veel gehuwde, niet-werkende vrouwen lijken zich niet te realiseren dat, als het inkomen van de man wegvalt, het gezin niets heeft om op terug te vallen." In sommige gevallen leidt dat zelfs tot regelrechte armoede. Bussemaker wil het onderwerp vrouwenemancipatie weer op de kaart zetten. Want ,,emancipatie heeft voortdurend onderhoud nodig". En ,,als het geen onderwerp van gesprek meer is, dan verdwijnen idealen". De minister wil vrouwen erop wijzen dat de overheid veel in ze investeert in het middelbaar en hoger onderwijs. Als vrouwen die kennis vervolgens niet gebruiken in een baan, dan zouden ze zich daar ,,schuldig" over moeten voelen, betoogt Bussemaker. Het is volgens haar ,,wezenlijk" dat vrouwen erover nadenken hoe ze, als het moet, in hun eigen onderhoud kunnen voorzien. (stukje van Telegraaf.nl) |
Tja wat zijn de idealen van de emancipatie? Volgens mij toch dat de vrouw dezelfde vrijheden (en daarmee ook plichten) heeft als de man? Waar is dan de vrijheid om 'voor het aanrecht' te kiezen? Waar is dan de vrijheid om later als je kinderen groter zijn om iets te doen met je studie?
Vroeger had je als vrouw maar 1 baan, huisvrouw. Ja deze rol was op gelegd en ja niet iedere vrouw was (en is) daar blij mee. Gelukkig kun je nu kiezen welke baan je wilt. Of.....?! Hebben niet veel vrouwen nu twee banen? Die van micro-economisch-manager (vroegere termen: huisvrouw en moeder) en nog ergens in den lande eentje.
En nu ons Jetje. Dames niet thuis zitten maar aan het werk! Dames jullie kosten de overheid geld! Weg verworven vrijheid voor de vrouwen. We worden weer aan de ketting gelegd en dan ook nog door een soortgenoot.
Die hele emancipatie is een fiasco, een melkkoe, politieke reclame. Emancipatie kan me gestolen worden! Ik ben geen man, ik wil er nooit een zijn. Ik wil vrijheid!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 12 mei 2013, 08:02
|
|
|
|
De broertjes
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 23 mei 2013, 03:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 12 mei 2013, 08:15
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Leuk, onze minister Jet Bussemaker van Onderwijs.
Tja wat zijn de idealen van de emancipatie? Volgens mij toch dat de vrouw dezelfde vrijheden (en daarmee ook plichten) heeft als de man? Waar is dan de vrijheid om 'voor het aanrecht' te kiezen? Waar is dan de vrijheid om later als je kinderen groter zijn om iets te doen met je studie?
Vroeger had je als vrouw maar 1 baan, huisvrouw. Ja deze rol was op gelegd en ja niet iedere vrouw was (en is) daar blij mee. Gelukkig kun je nu kiezen welke baan je wilt. Of.....?! Hebben niet veel vrouwen nu twee banen? Die van micro-economisch-manager (vroegere termen: huisvrouw en moeder) en nog ergens in den lande eentje.
En nu ons Jetje. Dames niet thuis zitten maar aan het werk! Dames jullie kosten de overheid geld! Weg verworven vrijheid voor de vrouwen. We worden weer aan de ketting gelegd en dan ook nog door een soortgenoot.
Die hele emancipatie is een fiasco, een melkkoe, politieke reclame. Emancipatie kan me gestolen worden! Ik ben geen man, ik wil er nooit een zijn. Ik wil vrijheid! |
Er zit maar 1 ding op: dankbaar zijn aan de overheid voor alles wat ze voor ons hebben gedaan... behalve dan de salarissen van mannen en vrouwen gelijk schroeven. Hoe kan dat?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zondag 12 mei 2013, 08:30
|
|
|
|
Ja de broertjes
Ik vrees met grote vreze dat ze niet levend meer gevonden zullen worden......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 12 mei 2013, 08:34
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Ja de broertjes
Ik vrees met grote vreze dat ze niet levend meer gevonden zullen worden...... |
Elke dag, elk uur is er één te lang.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 12 mei 2013, 08:51
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 12 mei 2013, 08:51
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Nou daar had ik zo heen kunnen lopen, even oversteken...
Even opletten volgende keer... | tja en het is er al wel vaker gehouden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 12 mei 2013, 08:52
|
|
|
|
|
Interessant!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zondag 12 mei 2013, 09:06
|
|
|
|
De Here heeft niet voor niets een lach, blijdschap gegeven! Ik begrijp best als je in een stituatie dat juist moeilijk kan zijn En toch dan is het juist heel belangrijk lachen! Het verzacht de pijn.
Diep gesprekken kan ook heerlijk zijn, Ik kan daar ook ervan genieten, Alleen ik ben een prater, En geen schrijfster.
Fijne dag.....!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|