| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 14:44
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | Zelf heb ik niet van die HOGE laarzen dacht ik. Maar,mag toch wel mee doen hier??
Ik heb bijna iedere dag,een broek met verf erop aan En een..ja hoe noem je zo iets?
in iedergeval,iets wat de rest bedekt:)
leuke topic dacht ik zelf?...... |
Iedereen mag meedoen die kleren aanheeft En dan natuurlijk ook verteld Wat hij aanheeft
Of dat nu een huispak is of schilderspak in jou geval of een power woman mantelpakje ala Leanne is, kortom voor Iedereen hier die wilt vertellen wat hij aanheeft
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 15:11
|
|
|
|
|
Gewoon een jolshirt met bijpassend sjaaltje, een spijkerbroek, korte laarsjes met geen breek-je-nek-hak. O ja en ik "draag" een lippenstiffie en "Jaipur" van Boucheron), dat voelt wel af.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 15:33
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Gewoon een jolshirt met bijpassend sjaaltje, een spijkerbroek, korte laarsjes met geen breek-je-nek-hak. O ja en ik "draag" een lippenstiffie en "Jaipur" van Boucheron), dat voelt wel af. |
Wat is Jaipur van Boucheron Jol? Parfum? Kga ff Googlen
En een Jolshirtje is? Groen blauw rood? Ghihihi ben nu wel nieuwschieruggg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 15:34
|
|
|
|
Omdat kreet van de week zo des CM is open ik een nieuwe.
Om het startschot te geven:

Vertaling: "Het woord van God is niet een woord om in ons leven te voegen als een nog na te komen afspraak. Het is een woord om ons in het hier en nu te helen door en in ons luisteren."
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op woensdag 15 mei 2013, 15:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 15:43
|
|
|
|
Das en waar woord en een schitterende foto trouwens. Wat fijn dat wij een God mogen hebben die zo ons heil op het oog heeft
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 15:49
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Wat is Jaipur van Boucheron Jol? Parfum? Kga ff Googlen
En een Jolshirtje is? Groen blauw rood? Ghihihi ben nu wel nieuwschieruggg  |
Wijnrood shirt, en Jols is gewoon een beetje asymmetrisch, lekker losjes. Jaïpur is inderdaad parfum.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op woensdag 15 mei 2013, 16:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 16:09
|
|
|
|
.leeg
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op woensdag 15 mei 2013, 16:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 16:36
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Wijnrood shirt, en Jols is gewoon een beetje asymmetrisch, lekker losjes. Jaïpur is inderdaad parfum. |
Leuk!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 16:38
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Gewoon een jolshirt met bijpassend sjaaltje, een spijkerbroek, korte laarsjes met geen breek-je-nek-hak. O ja en ik "draag" een lippenstiffie en "Jaipur" van Boucheron), dat voelt wel af. |
Het is vaak dat je uitglijd, en als je dunne hakken hebt, dat je tussen de randjes van de tegels komt. Straategels die gaan nog wel, daar kan je goed kijken en uitmikken waar je je stappen zet, tegel is best groot. Maar van die kleine klinkers, als je daar op loopt, je zit dan steeds vast met je hak, en hoeveel straatjes zijn zo?
Ja, je kan ze eigenlijk alleen aan als je weet dat je daar en daar heengaat en verder nauwelijks loopt. Volkomen gelijk.
 Maar ja...
Ja, spijkerbroek shirt, dat draag ik ook vaak, relaxed 
Ja, en vanavond ga ik bankhangen, nou, ik heb echt geen zin om me haar te föhnen.
Gewoon broek, shirt, met dit weer vest erover, laarzen met niet zo hoge hakken, jackie.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 15 mei 2013, 16:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 16:42
|
|
|
|
|
.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 16:42
|
|
|
|
Uit soldaat van Oranje:
Sommige uitdagingen win je, tegen sommige leg je het af. Als je er één wint voel je je lekker en sterk en dan hoop en verwacht je dat je de volgende ook wint! Mooi toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 16:52
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Het is vaak dat je uitglijd, en als je dunne hakken hebt, dat je tussen de randjes van de tegels komt. Ja, je kan ze eigenlijk alleen aan als je weet dat je daar en daar heengaat en verder nauwelijks loopt. Volkomen gelijk.
Maar ja.

Ja, spijkerbroek shirt, dat draag ik ook vaak, relaxed 
Ja, en vanavond ga ik bankhangen, nou, ik heb echt geen zin om me haar te föhnen.
Gewoon broek, shirt, met dit weer vest erover, laarzen met niet zo hoge hakken, jackie. |
Leuk die foto's!! Het lukt mij nog steeds niet met de ipad, ik ben nog druk aan het oefenen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 16:54
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Omdat kreet van de week zo des CM is open ik een nieuwe.
Om het startschot te geven:

Vertaling: "Het woord van God is niet een woord om in ons leven te voegen als een nog na te komen afspraak. Het is een woord om ons in het hier en nu te helen door en in ons luisteren." |
Mooie foto!! En mooie tekst natuurlijk!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 17:05
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Uit soldaat van Oranje:
Sommige uitdagingen win je, tegen sommige leg je het af. Als je er één wint voel je je lekker en sterk en dan hoop en verwacht je dat je de volgende ook wint! Mooi toch? |
Ja en de kunst is om meer te kijken naar die je gewonnen hebt en minder naar wat je heb verloren. Das soms een hele klus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 17:12
|
|
|
|
Ja heb ik zojuist gezien dankje, maar nu begrijp ik dat ik die afbeelding moet opslaan in mijn fotoalbum, maar ik zie in dit forum als je reageert niet hoe ik iets uit mijn fotoalbum hierin kan plakken, pftttt atechnisch als ik ook ben hè
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 17:14
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Ja heb ik zojuist gezien dankje, maar nu begrijp ik dat ik die afbeelding moet opslaan in mijn fotoalbum, maar ik zie in dit forum als je reageert niet hoe ik iets uit mijn fotoalbum hierin kan plakken, pftttt atechnisch als ik ook ben hè
 |
Ja, je moet het voor je zien, ja, ik kon pas kopiëren en plakken toen iemand dat echt voordeed, snapte er niets van....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 17:15
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | Zelf heb ik niet van die HOGE laarzen dacht ik. Maar,mag toch wel mee doen hier??
Ik heb bijna iedere dag,een broek met verf erop aan En een..ja hoe noem je zo iets?
in iedergeval,iets wat de rest bedekt:)
leuke topic dacht ik zelf?...... |
Dat heet een shirt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 17:23
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | Ja, Iedereen kent misschien wel een periode in zijn of haar leven, dat je tegen de gedachte aan loopt...Vrijwilligerswerk,jadat lijkt mij wat iets voor een bepaalde periode,of gewoon te blijven doen?....
Ik zou er nu heel veel over kwijt kunnen, En dan bedoel ik,hoe ik daar tegenover sta om wel of geen vrijwilligers werk te gaan doen. Maar dat is denk ik ook mogelijk dat beetje bij beetje te doen hier in dit topic. Dat is iets wat meestal zo gaat denk ik.
Zelf heb ik ooit een paar maanden vrijwilligerswerk gedaan. Dat hield dan in,dat ik maaltijden bezorgen moest,bij die mensen die o.a ook zelf niet meer in staat waren om te koken.
Dat was geen slechte ervaring.
Misschien is er ooit een topic geopend over dit onderwerp? Maar,misschien kunnen op dit moment van het jaar ons er opnieuw wat in gaan verdiepen....
Vraag dus o.a: Wat betekend voor ons vrijwilligerswerk?
heide |
Je hebt 2 soorten vrijwilligerswerk. De ene is geregistreerd. De ander daar weet niemand wat van; mantelzorg zie google.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 17:29
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | Ja en de kunst is om meer te kijken naar die je gewonnen hebt en minder naar wat je heb verloren. Das soms een hele klus |
ja...das zeker waarheid...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 17:31
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Dat heet een shirt  |
Of zou het een schilderskiel zijn???
Ik heb gewoon een spijkerrok aan....t shirt er op...(geel-groen)
En omdat ik een hekel heb aan een jas...meestal in mijn werk een bodywarmer....deze keer een witte...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 17:41
|
|
|
|
Vanaf een appartement...waar ik een kleedje sta uit te kloppen...zie ik hoe een jongetje van een jaar of 12...tegen een betonpaaltje rijd...en samen met zijn vriendje tegen de grond gaat....
Ze hebben zelf niets maar de fiets kan niet meer rijden... Een oude dame die daar langs komt zet haar boodschappentas neer en helpt de jongens...zeker 10 minuten zijn ze bezig ...ook die mevrouw!!!
Het schijnt met wat duw en trapwerk te lukken.... ""Dank u wel hoor mevrouw!!""hoor ik de jongen zeggen... ""Graag gedaan hoor jongens...voorzichtig zijn nu en goed reis verder!!""
Wat lief...wat leuk...een beetje vriendelijkheid kan nog best wel... Gelukkig dat het nog bestaat!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 17:45
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | Ja en de kunst is om meer te kijken naar die je gewonnen hebt en minder naar wat je heb verloren. Das soms een hele klus |
toch verliezen, de grootste helden, waren mensen die leerden van hun verslagen dingen, overeind krabbelden en toen werden ze sterker daardoor weer. Waarom? Ze hadden geleerd van hun fouten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 17:48
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | toch verliezen, de grootste helden, waren mensen die leerden van hun verslagen dingen, overeind krabbelden en toen werden ze sterker daardoor weer. Waarom? Ze hadden geleerd van hun fouten. |
Verliezen hoeft niet alleen door fouten te komen die er zijn gemaakt maar bij voorbeeld ook gewoon door "het leven" waardoor plannen en idealen sneuvelen of waardoor er je iets kan overkomen... en ook daar leer je weer van en word je sterker door, of verander je.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op woensdag 15 mei 2013, 17:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 17:48
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | toch verliezen, de grootste helden, waren mensen die leerden van hun verslagen dingen, overeind krabbelden en toen werden ze sterker daardoor weer. Waarom? Ze hadden geleerd van hun fouten. |
Zo zie ik het ook Petra....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 17:49
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Verliezen hoeft niet alleen door fouten te komen die er zijn gemaakt maar bij voorbeeld ook gewoon door "het leven" waardoor plannen en idealen sneuvelen of waardoor er je iets kan overkomen... en ook daar leer je weer van. |
Dat is ook zo ja..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 17:54
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Zowel in de ochtenduren als later op de avond is het aantal leden nu al een paar dagen ruim boven de 2000 (2040-2080) en er is nog een lichte trend omhoog. Het is al met al een 'winst' van 300 leden binnen een maand, dus dat is heel mooi. De verhouding mannen en vrouwen is over het geheel 44/56, dat is nagenoeg onveranderd.
Thomas |
Jeetje, wat gaat zoiets snel....
Zou het aan de lente liggen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 18:08
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Verliezen hoeft niet alleen door fouten te komen die er zijn gemaakt maar bij voorbeeld ook gewoon door "het leven" waardoor plannen en idealen sneuvelen of waardoor er je iets kan overkomen... en ook daar leer je weer van en word je sterker door, of verander je. | klopt jol, wat ik bedoel heeft helemaal niets met fouten te maken! Soms overkomen je zaken die je leven op zijn kop zet en de kunst is om daar een weg in te vinden en strijdbaar te blijven. Jammer dat het weer gekoppeld wordt aan fouten. DT gaat totaal voorbij aan wat ik bedoel te zeggen. Wat blijft - net zoals Roelande zegt- de kunst om te kijken wat je gewonnen hebt en strijdbaar te blijven
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op woensdag 15 mei 2013, 18:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 18:13
|
|
|
|
Ik draag meestal een jurkje, en daaronder een legging, en daarboven een heerlijk vest daar voel ik me veilig in :)
Zoiets
Of zoiets
Llekker warm behaagelijk, kan er lekker in wegkruipen, woon bijna in mijn vesten.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 15 mei 2013, 18:33
|
|
| Naar boven |
|
|