| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 09:33
|
|
|
|
Mamaloe..Als ik ook even een antwoordt mag geven... Dan zie ik ..dat wij na het paradijs..ons zelf aan de duivel hebben overgegeven.. Alles was oke in die mooie hof..toch?
Na het paradijs..de mens als aanhanger van de duivel geworden.
Zo zijn wij gelijk aan elkaar geworden.
Wanneer ik tot gruwelijke daden overgaat..dat kan vele oorzaken hebben. O.a. wanneer ik met opzet mij laat voeden door gruwelijke films. Ook wat ik al eerder las..kan de jeugd of familie sfeer in alles leiden tot het..toch..over willen gaan tot geweld.
Vaak zit het zo diep..dat, wanneer je het onder de loep bekijkt... misschien meer mensen op straat lopen,die wel degelijk hulp zouden moeten accepteren..dan het in zich zelf gaan blijven zoeken naar de oplossing.
Gods evangelie komt gelukkig tot alle mensen..zo is er dus voor een ieder genezing naar het lichaam en redding voor de ziel mogelijk.
Wil het hierbij laten voor nu...
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op donderdag 16 mei 2013, 09:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 09:36
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | Mamaloe..Als ik ook even een antwoordt mag geven... Dan zie ik ..dat wij na het paradijs..ons zelf aan de duivel hebben overgegeven.. Alles was oke in die mooie hof..toch?
Na het paradijs..de mens als aanhanger van de duivel geworden.
Zo zijn wij gelijk aan elkaar geworden.
Wanneer ik tot gruwelijke daden overgaat..dat kan vele oorzaken hebben. O.a. wanneer ik met opzet mij laat voeden door gruwelijke films. Ook wat ik al eerder las..kan de jeugd of familie sfeer in alles leiden tot het..toch..over willen gaan tot geweld.
Vaak zit het zo diep..dat wanneer je het onder de loep bekijkt... misschien meer mensen op straat lopen,die wel degelijk hulp zouden moeten accepteren..dan het in zich zelf gaan blijven zoeken naar de oplossing.
Gods evangelie komt gelukkig tot alle mensen..zo is er dus voor een ieder genezing naar het lichaam en redding voor de ziel gelukkig mogelijk.
Wil het hierbij laten voor nu... |
Duidelijk antwoord!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 10:24
|
|
|
|
Een kreet op de donderdag:
Waar ben je woensdag,doe de groeten aan vrijdag;)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 10:39
|
|
|
|
Vandaag een veelkleurige blouse met allerlei fel gekleurde printen en een zwarte legging met zwart rokje
Haar is nog nat van douchen, maar hier ook snuf snuf op en wel van eternity van calvin klein
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 10:40
|
|
|
|
Hee we zijn weer in de lucht, bravo!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 10:41
|
|
|
|
Ik heb het gelezen, maar begrijp het allemaal niet zo goed
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 11:09
|
|
|
|
Even wat alinea's kopiëren:
The secretive Bilderberg Group is currently undergoing a major transformation that will see it and other high profile networks merge under the banner of Google as the elite accelerates its plan to consolidate its technocratic agenda.
Backed up by prior research, we were able to confirm in conversations with hotel managers and others that the Grove is now a central base for Google’s agenda to control the global political and technological landscape.
Google is clearly positioning itself to become a force more powerful than governments in controlling and monitoring people’s behavior across the globe through all manner of different means, from cars that drive themselves (and are constantly tracked by a centralized Google database), to Google Glass which is akin to having a Google microchip in your forehead, to Google’s deep involvement in manipulating mass movements through social media as they did in Egypt and Tunisia.
The direction in which this is all heading can clearly be surmised from remarks made by Eric Schmidt himself, who has repeatedly made it clear that he thinks privacy is a relic of the past and plans to turn Google into the ultimate Big Brother that makes George Orwell’s 1984 look like a children’s fairy tale (Heb je 1984 van Orwell gelezen?: boek over totale controle)
Heb de zinnen onderstreept, die wel iets duidelijk kunnen maken.
Bilderberg: Dit, en ja, als dat gaan samen werken met Google...heb je kans dat alles gecensureerd wordt.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 16 mei 2013, 11:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 11:28
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | | moet bijzonder zijn, om daar te staan, leuk Steentje |
Dat was het ook, absoluut!! Ineens gaat het dan ook veel meer voor je leven, en als je dan bedenkt dat dit nog een laatste rest van de 2e tempel is........ Maar ook dat maakt het juist zo pijnlijk, dat ook dit stukje "historisch" Israël zo omstreden is. Iedereen meent er recht op te hebben, maar gunt de ander het absoluut niet, vanuit een ieders eigen heilige, gemotiveerde standpunt(en). Zal het er, vóór de Jongste Dag, ooit nog goedkomen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 11:28
|
|
|
|
Soms heb je een ander nodig om het beste in jezelf naar boven te halen.
Kwam vanmorgen via de mail tot me.... En gelijk mocht ik dit vanmorgen ervaren en beleven....tijdens een moeilijk moment...
Nu weer thuis en dank God...die me kracht geeft naar kruis!!! En voeg ik meteen maar de spreuk toe...die zowel in de keuken als in het toilet hangt...(zodat ik het steeds maar weer MOET...zien)
‘God,
Geef me kracht
om te aanvaarden wat ik niet kan veranderen.
Geef me moed
om te veranderen wat ik kan veranderen.
Geef me wijsheid
om tussen die twee onderscheid te maken.’
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 11:32
|
|
|
|
OPSPORING VERZOCHT: LENTE!!!!
Signalement:
Rode wangen Licht getinte huidskleur Geen jas Zomers T-shirt Driekwart broek Lichte zomerschoenen
Hebt U LENTE ergens gezien, blijf dan in zijn buurt, en breng vrienden en kennissen op de hoogte.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 11:33
|
|
|
|
Onverwachts thuis.....maar vol goede moed plannen maken....
De witte tornado door mijn huis... Dit weekeind veel visite en loges....(wil je toch net iets meer...dan anders)
Verstand op nul...blik op oneindig...en gaan met die banaan!!! Muziek aan.....en de sopdoek ter hand....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 11:35
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | OPSPORING VERZOCHT: LENTE!!!!
Signalement:
Rode wangen Licht getinte huidskleur Geen jas Zomers T-shirt Driekwart broek Lichte zomerschoenen
Hebt U LENTE ergens gezien, blijf dan in zijn buurt, en breng vrienden en kennissen op de hoogte. |
Ik stel me beschikbaar voor opsporing verzocht!!! Ik hou je op de hoogte!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 11:50
|
|
|
|
me winterjas van de zolder gehaald maar weer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 11:55
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | me winterjas van de zolder gehaald maar weer  |
Hahaha die hangt bij mij nog aan de kapstok
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 11:58
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Hahaha die hangt bij mij nog aan de kapstok  |
Bij mij ook...want ik droeg hem nog...(te vaak!!)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 12:08
|
|
|
|
|
Ja, Welke lente?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 12:30
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Dat was het ook, absoluut!! Ineens gaat het dan ook veel meer voor je leven, en als je dan bedenkt dat dit nog een laatste rest van de 2e tempel is........ Maar ook dat maakt het juist zo pijnlijk, dat ook dit stukje "historisch" Israël zo omstreden is. Iedereen meent er recht op te hebben, maar gunt de ander het absoluut niet, vanuit een ieders eigen heilige, gemotiveerde standpunt(en). Zal het er, vóór de Jongste Dag, ooit nog goedkomen? |
precies, en je kan er zo triest om worden als je daar staat dat er zo'n onherroepelijk conflict is waar uiteindelijk alleen maar verliezers zijn......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 12:31
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Soms heb je een ander nodig om het beste in jezelf naar boven te halen.
Kwam vanmorgen via de mail tot me.... En gelijk mocht ik dit vanmorgen ervaren en beleven....tijdens een moeilijk moment...
Nu weer thuis en dank God...die me kracht geeft naar kruis!!! En voeg ik meteen maar de spreuk toe...die zowel in de keuken als in het toilet hangt...(zodat ik het steeds maar weer MOET...zien)
‘God,
Geef me kracht
om te aanvaarden wat ik niet kan veranderen.
Geef me moed
om te veranderen wat ik kan veranderen.
Geef me wijsheid
Kracht, moed en wijsheid, hadden we er maar wat meer van he? Denk ik regelmatig ..... om tussen die twee onderscheid te maken.’ |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NICKY029
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 12:58
|
|
|
|
Ha een Date,
Een afsprakkje moet leuk zijn en gezellig, En over leuke dingen gaan denk ik zo. Maar wat is er leuker dan kennismaken...
Laatst aangepast door
|
NICKY029
|
op donderdag 16 mei 2013, 21:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 13:08
|
|
|
|
Ja...had ik er maar wat meer van....zeker...
Moest daarnet denken aan Salomo... Die mocht kiezen.... Hij koos wijsheid...
Zou het niet zo zijn...als we die wijsheid mogen ontvangen...dat dan ook de moed en de kracht er komt???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 13:48
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Nee geen 'uitstraling'.... :)
Wat Rustig overkomt....ja, ik heb moeite met overvolle terrassen als je met iemand gaat zitten die je nog nooit in je hele leven hebt gezien. :)
Ik ga nog liever rustig in de duinen...gewoon zo'n cafeetje, waar schilders en kunstenaars ook komen, zoiets....
Ik zal je eerlijk zeggen ben daar veels te zenuwachtig voor....ga liever met een groepje van minstens 4 en maximaal 8 á 9 wat doen...
Als er dan even een stilte valt, vult iemand anders dat op, of valt het niet op....want je bent met meerdere.
Ik weet niet eens of het wel natuurlijk is, zo afspreken.....één op één.... |
Is wel spannend Shanita vooral als hij met wit paard komt aanrijden Volgens mij zijn die mannen ook best wel beetje nerveus, geven het alleen niet toe helaas laten onze cm mannen er niets over los, houden zich cool en relaxe. ja ja, zou het echt Zouden ze echt niet beetje nerveus zijn? bijna een indentiteit crises krijgen voor de spiegel voor ze gaan? vervolgens ruik je ze aankomen, met een walm van manneparfum, ja ja zo ruiken ze altijd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 14:32
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Ja...had ik er maar wat meer van....zeker...
Moest daarnet denken aan Salomo... Die mocht kiezen.... Hij koos wijsheid...
Zou het niet zo zijn...als we die wijsheid mogen ontvangen...dat dan ook de moed en de kracht er komt??? |
Mooi gezegd Zeeland....en ik denk dat ieder mens wel eens wat wijzer en wat meer moed en kracht wil hebben....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 14:40
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Mooi gezegd Zeeland....en ik denk dat ieder mens wel eens wat wijzer en wat meer moed en kracht wil hebben.... |
Dat zeker...maar weet je.... De zekerheid...dat die God van Salomo...nog leeft... Dat...is dat weer de moed voor onbekende toekomst... Hij is niet veranderd...Hij blijft dezelfde.... Als Hij het Salomo...kon en wilde geven.... Zou Hij het jouw...en mij niet willen???
Al wat mij onbreekt...schenkt hij mij(en jouw) (zo ik er om smeek)
MILD...en OVERVLOEDIG!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 14:48
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Dat zeker...maar weet je.... De zekerheid...dat die God van Salomo...nog leeft... Dat...is dat weer de moed voor onbekende toekomst... Hij is niet veranderd...Hij blijft dezelfde.... Als Hij het Salomo...kon en wilde geven.... Zou Hij het jouw...en mij niet willen???
Al wat mij onbreekt...schenkt hij mij(en jouw) (zo ik er om smeek)
MILD...en OVERVLOEDIG!!! |
Mooi Zeeland!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 14:49
|
|
|
|
|
Mooi, Zeeland. En ook zo waar!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 14:52
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | OPSPORING VERZOCHT: LENTE!!!!
Signalement:
Hebt U LENTE ergens gezien, blijf dan in zijn buurt, en breng vrienden en kennissen op de hoogte. |
Ik zoek hier speciaal voor jou in Belgie........sorrie ook geen LENTE
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 14:59
|
|
|
|
Leuke week, gisteren vriendin opgezocht, in Lokeren! Op weg naar huis de gevaarlijkste weg van Belgie over steken, mooi ervoor gebeden! 8 baans weg oversteken alles kris kras door elkaar, pffft!
Nu regent hier en ik, ik heb nu ff pech, beetje teveel gedaan! Dus een rustig dagje!
Toch is het hier fijn, rustig, goed gesprek.....! Wat wil een mens nog meer?
Fijne week verder ieder!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 15:05
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Is wel spannend Shanita vooral als hij met wit paard komt aanrijden Volgens mij zijn die mannen ook best wel beetje nerveus, geven het alleen niet toe helaas laten onze cm mannen er niets over los, houden zich cool en relaxe. ja ja, zou het echt Zouden ze echt niet beetje nerveus zijn? bijna een indentiteit crises krijgen voor de spiegel voor ze gaan? vervolgens ruik je ze aankomen, met een walm van manneparfum, ja ja zo ruiken ze altijd  |
Ja tuurlijk zijn ze dat echt..
Nee, wij worden beoordeeld, en kunnen met een halve indentiteitscrises komen.
Nee, echt niet...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|