ChristianMatch

Forum

Wat heb je gedaan vandaag?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5476 5477 5478 5479 5480 5481 5482 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
HEIDE936

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 23:42

Ben naar mijn zus geweest,
Ze was geopereerd,en ze maakt het goed.
Wel nog rustig aan doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE936

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 23:46

Ik kreeg een trainingsjasje van iemand..merk Adidas..goudkleurige strepen
en Adidas teken op een geheel zwart jasje..best blij mee..

Laatst aangepast door
HEIDE936
op donderdag 16 mei 2013, 23:47
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE936

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 23:56

BERENDJAN590 schreef:
ergens op zolder.

ergens in mijn hart.
heb ik een zolder.
daar is alles wat verwart.
en holder de bolder.

daar leg ik alles neer.
wat ik niet meer wil.
ook al doet het zeer.
soms is het pril.

af en toe dan kijk ik weer.
en ruim ik op.
en leg ik neer.
en wat ik weg stop.

dan denk ik er aan.
geeft even het gevoel.
van een lach of een traan.
herinnering dat is het doel.

je moet het niet vergeten.
het leven gaat gewoon door.
soms laat je het weten.
maar ik kijk naar voor.

ik draag het niet.
rugzak laat ik staan.
zo als je nu wel ziet.
lichter om zonder te gaan.

op ruimen en oppakken
leg het bij Hem neer.
en alles zou van je afzakken
Hij luistert telkens weer.

ergens in mijn hart.
heb ik een zolder.
niets verward.
geen kolder

mooi...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 00:28

HEIDE936 schreef:
Ik bekijk het liefst alle profielen zowel van mannen als vrouwen of jeugd
Maar dat vooral ook uit belangstelling.

Verder kan ik de profielen in zoverre serieus nemen,wat mijn gevoel en verstand toelaat.

Als ik kijk is het ook uit belangstelling; ik ga geen leeftijden intypen en dan van alle resultaten het profiel bekijken.

Het is bij mij altijd zo, ik kijk als iemand, wie maakt niet, iets schrijft op het forum, ja, dan word ik benieuwd. Wat is dat voor iemand waar woont diegene, wat doet degene, ja sinds ik zag dat iemand die ik kon juist elke keer wel bij 'opleiding' en werk keek, ben ik dat zelf ook gaan doen, uit interesse.

En verder, graag, héél graag, of niet. Knipoog smiley

Maar ja, ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat veel mannen het heel wat van zichzelf vinden dat ze met jou, een date dus, af willen spreken.

Dat heb ik meegemaakt, gehoord en gezien, en zie ik nog wel.

Ik had, jaren geleden, dat iemand mij schreef of de foto's wel recent zijn, alsof ik de boel zou bedonderen door er foto's op te zetten van 10 jaar geleden oid. Dat kan wel, maar dan moet je dat erbij zetten.
En dat klonk echt zo van dat hij het niet uitsloot dat ik de boel bedonderde, met me foto's. Kan zijn dat degene in het verleden is bedonderd daarmee, vind het toch behoorlijk een aantijging....Je kan toch wel uit mijn posts opmaken dat ik geen fotos van 10-15 jaar gelden ga plaatsen en dan net doe ofdat ze van deze week zijn... Smiley die vol vragen zit

Ja, hij wou zelf dat ik in het vervolg datums bij me foto's ging zetten Boze smiley

Lekker voor het vertrouwen, als je mekaar nog niet eens hebt ontmoet... Boze smiley
Boze smiley

En ja, als ik, bijvoorbeeld he? ;), zie dat iemand behoorlijk boos wordt, waarvan ik denk, ach, wel begrijpelijk, negeren, ja, dan denk ik als tie op de een of andere date site al boos over kleine zaken wordt, hoe is dat dan persoonlijk? Smiley die vol vragen zit

Alhoewel boos zijn wel legitiem is, ja als iemand boos is kan je nooit zeggen, daar heb je geen reden toe, oid. Want dat gevoel van boosheid is op dat moment wel echt voor diegene.

Coole smiley met zonnebril

Ik had laatst in een veilig cafeetje, waar ik vaker kom, een man die dacht dat ik ongeveer 35 was. Toen ik zei dat ik geen kinderen kon krijgen, ja, toen schrok hij, ja, ik had de indruk, die man wou kinderen....want ik zag ook hoe die keek, toen ik zei dat ik ze niet kan krijgen. Het was wel een buitenlander, Italiaan dacht ik weet niet meer heel zeker, ja, die willen graag kinderen altijd is mijn ervaring, ja dat is daar in die landen ook een soort van statussymbool.

Ja, ik zei ook vaak dat ik geen kinderen wou, ja, maar ja daar heb ik mezelf wel behoorlijk mee gestoten, ja, men vond mij heel erg egoïstisch, ja dus uit zelfbescherming zeg ik nu wel dat ik het niet kan.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 17 mei 2013, 17:28
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE936

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 00:30

Soms heb ik een dag,dat alles duister is
Ik breng de dag dan door met zuchten
En bid tot God..oh help mij toch?
Ik had misschien vele dingen anders moeten doen..
Mag ik U nabijheid ervaren,U die geen zondaar verstoten zal

Geeft Gij de kracht om door te gaan,
Als mijn krachten voor mijn gevoel soms ten einde raken
Geef mij die U zoekt,soms in't verdriet
Uw uitgestrekte hand,en laat mij niet bezwijken.

Laatst aangepast door
HEIDE936
op vrijdag 17 mei 2013, 00:43
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 00:33

Ja, herkenbaar ;)

Mijn ervaring is dat dat enkele dagen duurt, en ja, het weer, vergis je niet dat heeft echt wel invloed op mensen!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 00:43

Jaaa, Adidas Jackies zijn erg mooi! Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 00:51

Vandaag gewoon oud shirt, oude broek, ja, had een thuis blijf dagje, ik had last van 'depressie door slecht weer' zeer ernstig, dus ja afgebeld.

Morgen daarentegen, ja, ga ik op tijd op, en dus wel pleitte.
Knipoog smiley Ik haal mijn 'zelfdiscipline deel' en 'doe eindelijk es een keer wat deel' uit de kast.
En ja, niet alleen morgen, maar voorlopig, slapen mag 's nachts en niet overdag.

Een uitzondering kan, maar ja het is nu andersom, tis een uitzondering als ik wat doe, ja terwijl het tien dagen geleden ongeveer wel weer enige dagen goed ging.

Ja, hoeft maar iets tussen te komen en ik ben weer van slag.
Weer wat geleerd, dat ik me zo laat beïnvloeden gebeurd niet meer Knipoog smiley !!!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 00:55

CAROLINEA870 schreef:
Hoezo:P?

Mannen zijn Jagers, als een prooi zich aanbied, op ze af komt lopen, ja, waar is dan de fun van het jagen?

Dat wil ik ze niet ontnemen Knipoog smiley

:p
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 01:01

HEIDE936 schreef:
Natuurlijk moeten de vrouwen ook zelf iets doen?!..

Het kan niet zo zijn ,dat al mn knipogen op zijn binnen een uur
en m'n letterbak weer aan moet vullen...

En dat aan de overkant iemand met een Tje zit te kijken wat er allemaal gebeurd ?...

Oooooh, is een knipoog een initatief Smiley die vol vragen zit

Ja, ik ben of heel slim, of heel dom.... Engeltje smiley

Soms als ik met mensen zit en iemand verteld een goede grap, ja, iedereen lacht, ik niet want ik weet dan niet waarom, en dan als iedereen is uitgelachen en het allang over iets anders heeft, begin ik inene te lachen. Ja, dan heb ik een tijdje kunne denken en ineens snap ik hem.

Ja, vragen mensen waarom lach je...moet ik weer uitleggen, ja, heb een verlate reactie, ja, is echt ook zo. Niet áltijd... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 17 mei 2013, 01:01
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 01:15

Gelukkig!!!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 01:20

LANFY127 schreef:
Dan heb je mij denk verkeerd begrepen! Ik houd heel erg veel van mezelf, en daardoor ook van andere mensen! En als je veel van jezelf houd is het ook niet moeilijk om van andere mensen te houden! En als andere mensen lelijk tegen je doen, dan haat ik ze niet, en al helemaal niet "van nature", dan probeer ik daar een oplossing voor te vinden! En als er geen oplossing komt, ja, dan ben ik er gewoon klaar mee! Ddww!

Denk niet.

Ik houd ook van mezelf. Ja, heb je naaste lief als jezelf.

Hoe kan dat als je geneigd tot alle kwaad bent, tov je medemens?

Quote:
En als andere mensen lelijk tegen je doen, dan haat ik ze niet, en al helemaal niet "van nature"

Idd.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 01:30

Dit boek wil ik kopen:

Inhoud en informatie

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 17 mei 2013, 01:35
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 01:37

THOMAS968 schreef:
Ik heb een extra batterij gekocht voor de smartphone. Voor de liefhebbers: een Mophie juicepack Pro. Dat is een soort rubberen hoes om je telefoon heen waar een oplaadbare batterij in zit met uitsparingen voor de koptelefoon en dergelijke. Ik gebruik de iPhone ook als GPS maar dan wordt de iPhone intensief belast, dus de batterij is snel leeg. Dit ding moet 2500 mA extra kunnen leveren naast de ongeveer 1400 die in de iPhone standaard zit. Ben benieuwd. Ik bel en sms niet zoveel maar de internettoepassingen en allerlei programmaatjes gebruik ik des te meer. Fotograferen gaat voor de snelle kiekjes best goed, maar ja ook dan is er veel stroomgebruik. Nu maar hopen dat de fabrikant de beloftes waarmaakt. Ik wil eigenlijk een hele dag met GPS kunnen lopen en wat foto's maken, dat zou toch moeten kunnen nu. Iemand ervaring met zoiets?

Thomas.

Nee, ik heb geen smartphone....

Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 01:39

PETRA373 schreef:
betekenis van haat:Haat is een sterke emotie, die wordt ervaren als een gevoel van afstoting tot iets of iemand (het object respectievelijk subject dat men haat) met een neiging tot het kwetsen of vernietigen van het onderwerp. Voorbeelden zijn mannenhaat (misandrie), vrouwenhaat (misogynie) en mensenhaat (misantropie).
In het dagelijks spraakgebruik wordt het woord "haat" vaak gebruikt om afschuw uit te drukken of gebruikt bij het mopperen, het heeft dan een minder zware en minder projectieve betekenis.
Inhoud [verbergen]
1 Haat in de psychologie
2 Haat in het boeddhisme
3 Haat en de wet in Nederland
4 Externe links
[bewerken]Haat in de psychologie

Volgens de psychologie komt haat voort uit een psychologische projectie van de eigen schaduwzijde op het object. Een schaduwzijde die bij zichzelf ontkend wordt en daardoor in het object ontdekt. Haat vertekent de werkelijkheid. Meestal is dat object dus iemand die juist die eigenschap mist en zuiver is. Daarom bestaat er dan een onvermogen om de werkelijkheid te zien en een onbewust weten dat men zelf schuld heeft aan dat verwijt aan die ander. Dat is dan het begin van haat.
Volgens Paul Ekman, hoogleraar psychologie aan de afdeling psychiatrie van de University of Calfornia Medical School, in zijn boek "Emotions revealed" (2004) is haat evenals blijvende wrok geen emotie, want daarvoor duren ze te lang. Ook geen stemming, omdat we weten waarom we haten of wrok koesteren, hetgeen bij een stemming meestal niet het geval is. Hij ziet wrok als een emotionele attitude [een bewust geloof of mening in combinatie met emotionele toon of gevoel en een neiging tot handelen] en haat als een emotionele gehechtheid. Beide zijn doortrokken van woede, maar zijn zelf geen woede.
Haat is volgens hem een blijvende, intense antipathie gepaard aan afschuw en minachting als gevolg van aangedaan leed. Haat is gericht op een persoon, terwijl wrok is verbonden aan een speciale grief of reeks van grieven. Haat knaagt en neemt de hater zodanig in beslag, dat hij gepreoccupeerd raakt met de gehate man of vrouw. Wrok knaagt ook, zit contant in het achterhoofd en neemt de geest voortdurend in beslag. Een persoon met wrok piekert buitensporig veel over het hem of haar aangedane wel of niet vermeende onrecht. Wrok en haat kunnen door versterkende omstandigheden escaleren tot spontane of doordachte wraakneming.

hebben wij haat van nature???? Volgens mij niet,als ik van nature haatgevoelens bij me zelf zou ontdekken zou ik echt na een spygoloog ofzo gaan.

Hai Petra,

Interessant!

Ja, daar kan je veel van leren he, als je dingen opzoekt, ja doe ik ook vaak..

Bedankt! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 01:47

Ik kwam, heel toevallig, Deze documentaire tegen op het net.

Ik weet niet wat ik ervan moet denken hoor... Smiley die vol vragen zit

Naar aanleiding van de onthullingen van Toos Nijenhuis is er op 7 mei een in Nederland gevestigde groep opgericht in samenwerking met Freedom Central en ITCCS. Zij zijn van plan om later dit jaar een zogenaamde Common Law Court Case te organiseren, waarbij de daders een dagvaarding zullen ontvangen en publiekelijk worden genoemd. Op zich een mooi initiatief, maar een dergelijke rechtszaak heeft helaas niet meer dan een symbolische waarde.

Bron: itccs

Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 17 mei 2013, 01:52
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM618

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 02:32

SHANITA130 schreef:
Hai Willem,

Ik heb net gemailt.

Nou wacht ik even op antwoord.

Laterz! Lachende smiley

oke, dan wacht ik het even af.....
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 06:34

Zo meteen richting Opwekking, het span wegbrengen voor een paar dagen kamperen. Dat wordt veel kleumen dit weekend, denk ik.
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 07:25

SHANITA130 schreef:
Vandaag gewoon oud shirt, oude broek, ja, had een thuis blijf dagje, ik had last van 'depressie door slecht weer' zeer ernstig, dus ja afgebeld.

Morgen daarentegen, ja, ga ik op tijd op, en dus wel pleitte.
Knipoog smiley Ik haal mijn 'zelfdiscipline deel' en 'doe eindelijk es een keer wat deel' uit de kast.
En ja, niet alleen morgen, maar voorlopig, slapen mag 's nachts en niet overdag.

Een uitzondering kan, maar ja het is nu andersom, tis een uitzondering als ik wat doe, ja terwijl het tien dagen geleden ongeveer wel weer enige dagen goed ging.

Ja, hoeft maar iets tussen te komen en ik ben weer van slag.
Weer wat geleerd, dat ik me zo laat beïnvloeden gebeurd niet meer Knipoog smiley !!!

Goedzo Shanita You go Girl!!
Lachende smiley

Lekker toch zo'n thuisblijf daagje en ja het weer werkt ook niet echt mee op ons gestel he bllllllll al die regen!
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 07:27

HEIDE936 schreef:
Ik kreeg een trainingsjasje van iemand..merk Adidas..goudkleurige strepen
en Adidas teken op een geheel zwart jasje..best blij mee..

Leukkk!!
Ik heb zelf ook zo'n adidas trainingspak met goudkleurig logo achter op het jack en goudkleurige streep op de broek.

Lief van diegene die jou dat gaf!
Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE936

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 08:58

PIETER619 schreef:
Heb je CM en FB opstaan, met als muziek "Playing for change" op You Tube, hoor ik weer een plonkje of plinkje en het stomme is, dat men zowel op CM als FB het zelfde geluid heeft. Dus het kan zijn dat iemand een privechat aanvraagt en ik niet reageer.

Ik hoor wel iets, maar kan niet zien waar het vandaan komt, dus mail dan voor zekerheid eventjes, kan ook zijn dat ik niets zie vanwege verkeerde browser, vandaar.

Vreemd Pieter?..
Bij een mailtje krijgen op CM,gaat er soort zwaailicht knipperen die toch best we opvalt?
Maar bedankt voor de tip,want plinkjes en plonkjes zou ik echt niet willen hier...
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE936

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 09:03

Zelf heb ik werkschoenen gekocht om die met mijn cv mee te kunnen sturen
pasfotos is ook zo standaard..je moet uitblinken zeggen ze...

En een zonnebril voor de zomer...
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE936

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 09:07

MAMALOE463 schreef:
Leukkk!!
Ik heb zelf ook zo'n adidas trainingspak met goudkleurig logo achter op het jack en goudkleurige streep op de broek.

Lief van diegene die jou dat gaf!
Lachende smiley

Ja,idd erg lief en aardig..
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE936

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 09:11

STEENTJE178 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Tel je daar dan ook alle knipogen bij het koffieautomaat op het werk bij op? Verraste, verbaasde smiley Clown smiley Knipoog smiley

Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE936

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 09:18

SHANITA130 schreef:
Ja, hehe, dan heb ik ook duizenden keren gedeet.

Ik dacht dat er werd bedoeld, hier op CM.... Engeltje smiley

Verliefde smiley

Nou Shanita toch.. Lachende smiley
Ik had het getal gewoon afgerond naar boven...

Maar..pff en nu zag ik dat ik zelf dit onderwerp in de wereld hebt geroepen

Nou,ik kan die vrouwen die hier hebben gereageerd toch echt wel begrijpen..
Want je zou idd maar opeens tegenover mekaar zitten op een terrasje
en dat je dan niet weet hoe je moet beginnen...
Ik zou spontaan me kopje uit mn hand laten vallen
of ik zou meteen uit spanning over ondergaande zonnen beginnen
maar nog helemaal op dat moment er nog niet aan toe bent

Ja,ik vindt dat er meer overgesproken kan worden hier op CM
Ik hoop ook dat meerdere hun gedachte of ervaring hier zou willen neer zetten.
Want los van dat ik het nbeetje op mijn manier vertel....
date ik het niet expresso....

Jij ben Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 09:30

HEIDE936 schreef:
Vreemd Pieter?..
Bij een mailtje krijgen op CM,gaat er soort zwaailicht knipperen die toch best we opvalt?
Maar bedankt voor de tip,want plinkjes en plonkjes zou ik echt niet willen hier...

Huh, bij mij knippert er niks als er een mailtje binnenkomt en hoor ook geen plinkjes en plonkjes Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 09:36

LANFY127 schreef:
Als je op 21 januari 2017 de New York Times openslaat staat er onderaan pagina 3: Het vredesproces in het Midden-Oosten is weer begonnen! Denken jullie echt dat er na duizenden jarig oorlog er daar vrede komt?

We kunnen toch altijd blijven hopen? Hoop maakt dat we altijd nog vertrouwen op een goede afloop-ooit-......Op Zijn wijze en Zijn manier.....

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op vrijdag 17 mei 2013, 09:44
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 10:14

JOL252 schreef:
Zo meteen richting Opwekking, het span wegbrengen voor een paar dagen kamperen. Dat wordt veel kleumen dit weekend, denk ik.

ha ha, hier zijn drie pubers een lading aan het inladen, die ze effe per bus na opwekking gaan verslepen. De busschaueffeur word gek als hij ze ziet aankomen. en instappen met weet ik veel wat ze allemaal mee nemen,Gelukkig gaat God met ze mee. Lachende smiley
twee tenten
pannen etc.
grote coolbox
eten
tig dekens
tig blikjes cola etc.
dochter lief moet zelf cremespoeling mee
longboard, kunnen ze de bagage ook opzetten zeggen ze....
maar ze doen het slim, blikje chocomelk, past bv weer in een schoen....
een ballon eh... ha ha om aan de tent te hangen....
na ja ze hebben er zin in,
en omdat het van mij moest 1 wc rol.... om van het gezeur af te zijn, zelf vonden ze het niet nodig, was het er niet mee eens
Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 10:26

jewel ,als ik mail krijg hoor ik plonk Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 10:30

eerlijk gezegd, kreeg ik er net een binnen, je hoort eerst heel hard plonk en dan nog een zachte plin k. plonk, plin k.
eigenlijk zou je er een speciaal alarm op moeten zetten, voor mailtjes van leuke mannen, dan weet je yeahhhhhhhh, zo,n soort geluidje als achtergrond muziek van romantische film. Lachende smiley

Bij de mindere mensen, horror muziek op de achtergrond....

serieuze mails, statige muziek. Lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5476 5477 5478 5479 5480 5481 5482 ... 6194 Volgende
Pagina 5479 van 6194