| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 12:04
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ik vind niet, dat anderen iets kunnen vinden van mensen die vinden dat ze eigenlijk vinden dat wat anderen vinden belangrijker is dan wat weer anderen vinden, maar zo dachten ze eerst niet.  |
Een goeie nadenker, maar aldoende leert men hier, ook ik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 12:30
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ik vind niet, dat anderen iets kunnen vinden van mensen die vinden dat ze eigenlijk vinden dat wat anderen vinden belangrijker is dan wat weer anderen vinden, maar zo dachten ze eerst niet.  |
Uhm> wat/wie bedoel je?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 12:36
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Uhm> wat/wie bedoel je?  |
Ik kon het niet meer echt volgen, te veel het woordje ''vind', 'vinden', vond ik , dus ja, wat ik ervan begreep schreef ik even op ;)
Ja, nu ik het nog een keertje rustig doorlees, ja, nu snap ik het ....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 21 mei 2013, 12:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 12:45
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ik kon het niet meer echt volgen, te veel het woordje ''vind', 'vinden', vond ik , dus ja, wat ik ervan begreep schreef ik even op ;)
Ja, nu ik het nog een keertje rustig doorlees, ja, nu snap ik het ....  |
Nou snap ik het nog niet heulemaal... bedoel je soms de laatste bijdrage van Jans? Of bedoel je die van Nicky? Je reageert namelijk ergens op maar ik kon het niet plaatsen, vandaar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 12:48
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Nou snap ik het nog niet heulemaal... bedoel je soms de laatste bijdrage van Jans? Of bedoel je die van Nicky? Je reageert namelijk ergens op maar ik kon het niet plaatsen, vandaar. |
Eerst die van Nicky, en daarna de reactie van Jans op Nicky, ja veel keer het woordje vind en vinden, en ja, het ging me echt even duizelen.
Wat je vroeger weleens had op school bij een tekstverklaring, zoiets.
Ja, en als ik het dan een keertje teruglees, ja, dan begrijp ik Jans haar Posting.
Even serieus, ik vond de posting van Jans zeer duidelijk overkomen. Ze maakte erg duidelijk, wat ze ervan vind.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 21 mei 2013, 12:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 12:54
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Eerst die van Nicky, en daarna de reactie van Jans op Nicky, ja veel keer het woordje vind en vinden, en ja, het ging me echt even duizelen.
Wat je vroeger weleens had op school bij een tekstverklaring, zoiets.
Ja, en als ik het dan een keertje teruglees, ja, dan begrijp ik Jans haar Posting.
Even serieus, ik vond de posting van Jans zeer duidelijk overkomen. Ze maakte erg duidelijk, wat ze ervan vind.  |
okay, ik snap. Tja je mag vinden uiteindelijk toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 13:02
|
|
|
|
haha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 14:49
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | In zwaar weer. op het laatste teer. Maar ook bijzonder. Het is een wonder.
Constant is God nabij. Hij maakt mij blij. wat hij mij nu geeft. de liefde die in mij leeft.
wonderen die gebeuren. dat opent deuren. God is erg goed. in alles wat hij doet.
Berend jan |
mooi bj
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 15:06
|
|
|
|
Ik heb een mooi liedje gevonden van Jacques Brel en Kris de Bruyne.
Lofied op Amsterdam xxx

Ja, nou houdt ik wel van Jacques Brel! En ook weer met dit liedje, de emotie die hij erin legt, wat juist ook weer goed kan met de Franse taal.... Ik voel dan mee.
Het houden van Amsterdam, ja, kom daar vandaan. '
Ik kan me voorstellen dat veel mensen zo'n filmpje van een rondrit in Amsterdam niet zo heel veel zegt.
Ja, mij wel, elke straat herken ik, ik weet ook wat na elke hoek komt, wat achter elke straat ligt. Wat na elke straat komt... Ja, voor mij is dat erg emotioneel, daarom vind ik het ook zo mooi en gevoelig hoe het bezongen wordt; ben daar ook zo gelukkig geweest...
Ja, nu hier in het dorpje waar ik nu woon , ja, was even wennen, maar ja heeft ook weer grote voordelen, en ja, nu ben ik hier ook gelukkig.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 21 mei 2013, 18:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 15:16
|
|
|
|
Hoe ver kan je mee gaan in de dingen hoe de mensen er naar kijken en ook waar ze erin geloven.
Het is een paar weken geleden al weer, en het houdt mij nog steeds vast en ik kan het niet loslaten. Een gesprek kwam op de beelden uit die niet van de Heer zijn.
Daar zitten kwade geesten erin en die kunnen je leven beïnvloeden! als je zo beeldje in de buurt staat, dan zal het slecht gaan met je.
Toevallig gebeurde ook veel in die week, wat even niet zo gemakkelijk was! En ik die nuchter ben, ik ging er in geloven bijna. zo stom beeld de oorzaak?
Jaar geleden, ik heb een Indianen beeld van mijn man nog, staat altijd in de kamer! Iemand van onze gemeente wilde dat ik die beeld weg deed, die had slechte invloed, zat duistere machten erin! Ja zeg, kom nou het is maar een beeld hoor! en toch hebben wij om de beeld gebeden! En weet nog dat ik er bang voor werd, dat ik het weg wilde doen! De angst die hun met de verhalen aan mij gaf. Nu staat de beeld weer in de kamer, ik zie geen kwaad erin! Misschien te nuchter!
En nu weer, de verhalen die ik gehoord heb!
hoe staan jullie hier tegen over? is dit waarheid? of zit ook menselijke fantasie erbij?
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op dinsdag 21 mei 2013, 15:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 15:22
|
|
|
|
Muziek heerlijk om naar te luisteren en mee te zingen......... ook de stilte kan ik erg waarderen................
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 15:37
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Muziek heerlijk om naar te luisteren en mee te zingen......... ook de stilte kan ik erg waarderen................ |
Het is inderdaad beide he, Joannie?
Ja, ik herken dat, soms wil ik stilte, alleen....
En andere keer weer met iemand zijn....
Of met meerdere, ja, juist die afwisselingen heb ik nu nodig.
Ja, eerst wou ik nooit alleen zijn, was ook nooit alleen, nu zie ik de waarde van ook nu en dan eens alleen zijn, heerlijk.
Ik ben nu een solist die ervan geniet op zichzelf aangewezen te zijn :)
Ja, en de anonimiteit van de stad spreekt mij aan, ook al heb je wel netwerken daar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 15:42
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Hoe ver kan je mee gaan in de dingen hoe de mensen er naar kijken en ook waar ze erin geloven.
Het is een paar weken geleden al weer, en het houdt mij nog steeds vast en ik kan het niet loslaten. Een gesprek kwam op de beelden uit die niet van de Heer zijn.
Daar zitten kwade geesten erin en die kunnen je leven beïnvloeden! als je zo beeldje in de buurt staat, dan zal het slecht gaan met je.
Toevallig gebeurde ook veel in die week, wat even niet zo gemakkelijk was! En ik die nuchter ben, ik ging er in geloven bijna. zo stom beeld de oorzaak?
Jaar geleden, ik heb een Indianen beeld van mijn man nog, staat altijd in de kamer! Iemand van onze gemeente wilde dat ik die beeld weg deed, die had slechte invloed, zat duistere machten erin! Ja zeg, kom nou het is maar een beeld hoor! en toch hebben wij om de beeld gebeden! En weet nog dat ik er bang voor werd, dat ik het weg wilde doen! De angst die hun met de verhalen aan mij gaf. Nu staat de beeld weer in de kamer, ik zie geen kwaad erin! Misschien te nuchter!
En nu weer, de verhalen die ik gehoord heb!
hoe staan jullie hier tegen over? is dit waarheid? of zit ook menselijke fantasie erbij? |
Het eerste wat er in me opkomt is dat het niet okay is als een ander je presst iets weg te doen omdat hij/zij er moeite mee heeft en insinueert dat dit van de duivel is, want daar gaat het dus om. Het is daarbij ook nog heel ongevoelig, het beeld is van je man geweest, dat lijkt mij het eerst belangrijke.
Het enige wat je nog kan doen als je je echt zorgen maakt, is de achtergronden onderzoeken van het beeld. Ervoor bidden is ook altijd goed, dat is veel sterker dan welke invloed dan ook, mocht die er zijn.
Overigens is dit weer een etiketje van wantrouwen op dit soort kunstwerken van overzee. Laten we de kunstwerken van Rembrandt ook eens onderwerpen aan de gave van onderscheiding
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 16:00
|
|
|
|
tja ik ga toch effe schrijven...effe copieeren wat ik na joanne heb gestuurd. hierover, is interesant onderwerp.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 16:00
|
|
|
|
over je vraag op het forum. Ik denk dat sommigge beelden en dingen je inderdaad beter weg kan doen. Ik geloof in de geestelijke wereld, demonen, de geest van god, jezus en god als eenheid daar tegen over, geloof in voodoo geloof zelfs dat als ik een kettingdraag zoals bv een sterrenbeeld ik daarmee een deur open kan z etten voor een geest die niet van god is.
begrijp je vraag goed, menselijke verbeelding???? ooit had ik ook die vraag. Ik ging op een dag met een muziek band mee, er om heen hing shit en nog es shit, mensen die verslaafd zijn etc... en veel verleiding Toen ik een tijdje met hun mee ging zag ik op een dag een gruwelijk demoon, dacht eh vast verbeeld, komt door het blowwen Sindsdien ging alles slechter in me leven later kwam ik tot geloof, bad ook voor bevrijding, zag echt soort demonen van me weggaan . ze gingen na de kamer van me baby die lag te slapen en die ging heel hard huilen en zag ze daar, heb ze weggestuurd in jezus naam vervolgens, tijdje later komt dat zelfde gruwelijke demoon op een dag op me af, zat gewoon te afwassen, voelde iets engs aan komen en hij stapte recht door me raam na binnen Ik dacht ehhhh, zo bang , durfde hem niet weg te sturen, nu ga ik er aan. op eens kwam er prachtig wit licht, onbeschrijvelijke liefde, zo mooi en zuiver en rein en hoorde ik echt een stem, die zei, ik ben bij je, niet bang zijn. zoef weg ding, later keek ik na een optreden van d e band op tv en zag ik ineens dat demoon er tussen enfin was net tot geloof gekomen en dacht ook? verbeeld ik me dit nu allemaal????? later ben ik afgedwaald heb god de rug toegekeerd, weet niet of je beetje me verhaal kent, ex die aan coke verslaafd raakte, erg agressief, viel me vaak aan Zijn ogen stonden dan soms heel raar, en paar keer bijna dood geweest en dan ineens kwam er prachtig wit licht om me heen, werd me ex bang leek het wel en was hij weg. Altijd het gevoel gehad, dat me ex soms werd overheerst door een demon , ik daar tegen vocht later ben ik van hem gescheiden, god weer gaan zoeken is lang en mooi verhaal Zo,n 20 jaar na dat ik voor het eerst dat demoon zag,ontwierp een tatoeëerder een ontwerp voor op de t shirts van d e band, was dat demoon, in vrolijke manier getekend. Mijn ex heeft het op zijn rug getoeeerd..., en verkoopt die t- shirts ben er van overtuigd dat een ieder die dat t-shirt koopt zich open zet voor d e geest die om die band heen hangt. heb alles van de band weggegooid, wil geen deuren open hebben voor dat stomme demoon
Dus ja opletten met beeldjes enzo en met muziek waar je na luistert. De band zelf kan ik goed en ben er van overtuigd dat ze zelf niet in de gaten hebben van de demoon die om hun heen hangt.
petra die ook wel es engelen heeft gezien...... bang worden door zulke verhalen over beeldjes die niet oke zijn? nee niet doen, leg alle dingen bij jezus neer, vraag aan jezus, jezus dat beeldje, wilt u mij openbaren of het oke is??? Zo niet weggooien, tot jezus bidden, of hij je huis wil bedekken met zijn heilige bloed in jezus naam, alles wilt wassen en reinigen. In jezus naam alle verbinding , deuren die je mischien hebt opengezet verbreken En neit bang zijn, de tegenstander is een pinut, verslagen door jezus, kan mensen bang maken etc... maar gods woord zegt andere dingen.
Zo denk ik er over... liefs petra
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 16:01
|
|
|
|
en vergeet het erbij te schrijven, maar het pun t is van mijn verhaal als je dingen zou verbeelden, dan had ik toen dat demoon door me raam stapte moeten gaan, heb echt niet gedacht, oh jezus komt wel effe met wit licht me redden... en zeer vreemd dat die taoeeerder zon 20 jaar later dat ontwerp maakte, die heeft het zelfde gewoon gezien liefs
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 16:01
|
|
|
|
en, toen mijn vader dood ging kreeg ik een kettingkje met een sterrenbeeld van tweeling, ja die kon ik nooit weg doen natuurlijk toch leek het als of jezus zei, doe weg dat ding Dus heb gezegd oké en het weggegooid vervolgens werd ik van iets bevrijd, moeilijk te omschrijven....
maar vind dat je niet paranoa moet worden, overal geesten in moet zien, blijf bij jezus en jezus openbaart het je wel, als het nodig is om iets weg te doen, als je er aan toe bent. geloof is natuurlijk ook een groei met geloofsfasen.
Zo laat de discusie weer aan jullie over, maar moest effe getuigen....
Laatst aangepast door
|
PETRA373
|
op dinsdag 21 mei 2013, 16:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 16:10
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | Oh dank je Jans ga ik proberen van de week zijn de asperges nog steeds in de reclame bij de C1000 |
Hier niet meer...alles op...met een groot bord erbij...NIET MEER VOORRADIG!!!
Jammer...maar mijn boertje langs de kant van de weg...had prachtige krop sla....dus...met aardappels en een kippenbout... yoghurt toe...en we hebben weer een heerlijke maaltijd!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 16:20
|
|
|
|
Samengevat is dit dus een persoonlijk verhaal waarin Jezus ingreep. Ja, duidelijk is dat je ervoor kunt bidden of God het je wil laten zien wat Hij er van vindt. De invloed van de geestelijke wereld is er zeker maar inderdaad: achter iedere boom een demoon-geloof heeft nog niemand gediend en zeker de zaak van God niet.
Voor mij blijft dan even de vraag van Joannie staan over het beeld waarover een soort stellig oordeel wordt gegeven van buitenaf... het valt me op dat ze er blijkbaar geen last van had maar wel onrust ervaart nadat er iets over is gezegd. Het besluit het terug te zetten zal je ook biddend hebben gedaan... en je ervaart het niet als negatief. Toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 16:45
|
|
|
|
Gebakken aardappels met spekjes, ui, paprika, maïs, champignons en een restjes-rauwkostmix erbij. Kortom: kliekjesdag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NICKY029
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 16:45
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Ik vind het nogal wat om te zeggen: ``Ik vind dus eigenlijk belangrijker wat ik vind dan wat een ander vind!`` Als je alleen maar belangrijk vindt wat je zelf vindt, is er geen communicatie meer nodig en ook niet mogelijk. Ik vind de mening van anderen minstens zo belangrijk als mijn mening. In ieder geval belangrijk genoeg om te luisteren naar de ander, de ander uit te laten spreken en zijn/haar mening te horen. Als je er bij voorbaat al van uitgaat dat wat jij vindt belangrijker is dan wat de ander vindt, waarom zou je dan nog de moeite nemen om te luisteren? Dat je het vervolgens niet eens bent met dat wat de ander zegt (of hier schrijft) is wat anders. Dat je aan jouw mening vasthoudt dan kan, en dat mag, een ieder heeft zo zijn eigen mening. Ik zit prima in mijn vel, maar blijf het belangrijk vinden om naar anderen te luisteren. Juist omdat ik goed in mijn vel zit, kan ik de mening van anderen horen er naar luisteren en naast mijn mening leggen. Misschien kan ik daardoor zelfs mijn mening bijstellen! |
Jans het ging mij eigenlijk om petra die het goede bedoelde, maar alles werd verkeert opgepakt door sommige!!!volgens petra
Ja en als je daarvoor weg gaat, dat is jammer.
het werd wel komische zo
Laatst aangepast door
|
NICKY029
|
op dinsdag 21 mei 2013, 16:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 16:46
|
|
|
|
Gewerkt, dacht en nú even een dutje doen....
O nee he, schiet me inene te binnen moet naar de apotheek, die is om half 6 dicht...
Nou, snel opgestaan, ja, nu kan ik net zo goed meteen ff naar AH ook....
Dan maar later
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 21 mei 2013, 16:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 16:48
|
|
|
|
Gezellig dat jullie nog wel op CM blijven, Heide en Petra!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 16:50
|
|
|
|
|
Wauw, mooi geschreven, BJ!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 16:50
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Gebakken aardappels met spekjes, ui, paprika, maïs, champignons en een restjes-rauwkostmix erbij. Kortom: kliekjesdag  |
Toch een lekker kliekie!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 16:54
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Samengevat is dit dus een persoonlijk verhaal waarin Jezus ingreep. Ja, duidelijk is dat je ervoor kunt bidden of God het je wil laten zien wat Hij er van vindt. De invloed van de geestelijke wereld is er zeker maar inderdaad: achter iedere boom een demoon-geloof heeft nog niemand gediend en zeker de zaak van God niet.
Voor mij blijft dan even de vraag van Joannie staan over het beeld waarover een soort stellig oordeel wordt gegeven van buitenaf... het valt me op dat ze er blijkbaar geen last van had maar wel onrust ervaart nadat er iets over is gezegd. Het besluit het terug te zetten zal je ook biddend hebben gedaan... en je ervaart het niet als negatief. Toch? |
Dat zie je goed Jol, ik had daar nooit last ervan gehad met deze Indiaan, nadat wat ervan zeiden, kwam onrust in mij!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 17:01
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | en, toen mijn vader dood ging kreeg ik een kettingkje met een sterrenbeeld van tweeling, ja die kon ik nooit weg doen natuurlijk toch leek het als of jezus zei, doe weg dat ding Dus heb gezegd oké en het weggegooid vervolgens werd ik van iets bevrijd, moeilijk te omschrijven....
maar vind dat je niet paranoa moet worden, overal geesten in moet zien, blijf bij jezus en jezus openbaart het je wel, als het nodig is om iets weg te doen, als je er aan toe bent. geloof is natuurlijk ook een groei met geloofsfasen.
Zo laat de discusie weer aan jullie over, maar moest effe getuigen.... |
Dankje wel voor jou getuigenis, Petra. er is meer tussen hemel en aarde! een goede zin die ik tussen de haken gezet heb, en je heb gelijk dicht bij Jezus blijven!
Toch merk je gauw hoe een andere je aan het twijfelen kan maken.....dat merk ik aan mijzelf! Fijn om zo te kunnen delen met jullie! (maar vind dat je niet paranoia moet worden, overal geesten in moet zien)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 17:02
|
|
|
|
Visovenschotel: met broodkruim, peterselie, prei, cherrytomaatjes en boursin. Aardappelpuree.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NICKY029
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 17:10
|
|
|
|
Ook ik vindt dit alles heel erg van de jongens,en dacht ook aan de fam van vaders kant! De beschuldiging die er lig bij van vader. De vader zou je broer of zoon ... maar wezen.
Gelukkig hoorde ik vandaag op de radio dat ook daar aan word gedacht.
Want je we zijn wel geneigd om ons om moeder te ontvermen.
Ik wens daar iedereen heel veel sterkte
Laatst aangepast door
|
NICKY029
|
op dinsdag 21 mei 2013, 17:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 17:29
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Dankje wel voor jou getuigenis, Petra. er is meer tussen hemel en aarde! een goede zin die ik tussen de haken gezet heb, en je heb gelijk dicht bij Jezus blijven!
Toch merk je gauw hoe een andere je aan het twijfelen kan maken.....dat merk ik aan mijzelf! Fijn om zo te kunnen delen met jullie! (maar vind dat je niet paranoia moet worden, overal geesten in moet zien) |
Dat klopt. Ze zijn er en ze zijn overwonnen. Gods bescherming is er en als er echt iets niet klopt krijg je daar inzicht over. Zonder angst en onrust. Wij mogen handelen in rust.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 21 mei 2013, 17:29
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|