| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 14:36
|
|
|
|
Ik ben wat kwijt Een hele grote kies die erg slecht was, er kwam uit, deze keer geen dooie rat, maar soort mini mummie van tien jaar oud. Dus effe bijkomen en yeahhhh weer gezond zijn. Petra die er effe flink ziek van was geworden, van die stomme kies
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 14:39
|
|
|
|
Dat heb ik vaker hier wel Es' gehoord, dat mensen niet terug reageren
zelf heb ik het ook wel Es' gehad, maakt dat je je zeer stom voelt en denkt. Ehhh. Zo,n stomme mail was het toch niet die ik verstuurde
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 14:40
|
|
|
|
| CORNE927 schreef: | In het kader van tegenwicht maar es een topic over de ervaringen van mannen en waar die op afknappen tijdens een 1e date.
Ik zal een schot voor de boeg geven met argumenten die mij soms echt overkomen zijn en ja, dat waren echt christelijke vrouwen, van keurige komaf.
1) Wat voor werk doe je? En als dat in hun ogen niet stabiel of 'normaal' is verdwijnt direct de aandacht, geen oogcontact meer. (financiën gaan voor liefde?) 2) Na een gezellig gesprek kom je samen tot conclusie dat het best leuk is en vertelt ze je haar laatste liefde nog niet te hebben losgelaten of nog contact mee te hebben. 3) Tijdens de date maakt ze veel lichaamscontact, in mijn ogen grensoverschrijdend. 4) Ze is vaag over wat nou de echte reden is dat ze is ingegaan op deze date, kortom, wat was haar echte drijfveer? Wil ze vriendschap alleen, een maatje of staat ze echt open voor een volledige liefdesrelatie. Natuurlijk moeten deze dingen groeien, maar het is wel prettig vooraf te weten wat je kunt verwachten..of niet. 5) Ze doen zich beter voor dan ze werkelijk zijn, ofwel, zijn niet eerlijk...waar je veel later pas achterkomt natuurlijk.
Zo, dit zijn er een paar, op 2e dates gebeuren soms nog wel gekkere dingen trouwens.
Moraal: Is het zo moeilijk om jezelf te zijn, ten alle tijde? Open en eerlijk te zijn? Als je start door nieuwe date te hebben je schepen achter je te hebben verbrand? |
Dan zal ik ook kunnen zeggen, ja, kom ik er ff achter dat de man gescheiden is en een paar volwassen kinderen heeft.
Ja, en dat zet je wel in je profiel ja, en dan is het niet erg, als je je kinderen ziet, maar als ik me exen zie, omdat het mij zowaar gelukt is vrienden te blijven, ja, dan is dat weer niet goed, ja tis goed met jou!
Vind het trouwens ook heel raar, dat generaliseren van 'kat in de zak=iemand met psychische probs', want je hebt mensen met psychische dingen waar heel goed, en juist mee te leven is, júist doordat ze dingen wéten.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 28 mei 2013, 17:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 14:52
|
|
|
|
Tuurlijk niet, maar ja, sommigen kunnen niet typen, moeten elke keer twee minuten naar een letter zoeken, ja, ik ben in een paar seconden klaar met een aviertje, en ja sommigen doen daar dan een paar uren over.
Ach, ik wou soms iets kwijt, en dan, ach, ik mail omdat ik iets kwijt wil, niet omdat de ander me terugmailt.
Ja, als ik iets geef doe ik het ook niet, met in me hoofd dan krijg ik dit en dat terug.
En als ik iets mail, geef ik dan iets, of wil ik zelf iets kwijt?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 15:06
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Dat heb ik vaker hier wel Es' gehoord, dat mensen niet terug reageren
zelf heb ik het ook wel Es' gehad, maakt dat je je zeer stom voelt en denkt. Ehhh. Zo,n stomme mail was het toch niet die ik verstuurde  |
nvt
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 30 mei 2013, 07:23
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 15:18
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Dat heb ik vaker hier wel Es' gehoord, dat mensen niet terug reageren
zelf heb ik het ook wel Es' gehad, maakt dat je je zeer stom voelt en denkt. Ehhh. Zo,n stomme mail was het toch niet die ik verstuurde  |
Ik herken het heb ik dus ook, ben gelukkig niet de enige dus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 15:20
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Tuurlijk niet, maar ja, sommigen kunnen niet typen, moeten elke keer twee minuten naar een letter zoeken, ja, ik ben in een paar seconden klaar met een aviertje, en ja sommigen doen daar dan een paar uren over.
Ach, ik wou soms iets kwijt, en dan, ach, ik mail omdat ik iets kwijt wil, niet omdat de ander me terugmailt.
Ja, als ik iets geef doe ik het ook niet, met in me hoofd dan krijg ik dit en dat terug.
En als ik iets mail, geef ik dan iets, of wil ik zelf iets kwijt?
 | Als je niet kan typen waarom vraag je dan om te mailen , tis toch geen eenrichtings verkeer ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 15:29
|
|
|
|
Nieuw in 'Heilige Boontjes': Op 7 april 2013 hield Herman Boon in Evangelie Gemeente De Schaapspoort een preek over het onderwerp ‘Licht en duisternis’.
Klik hier
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 15:37
|
|
|
|

Groningen loopt uit voor koningspaar Door MSN Redactie
Kennismakingstocht van Willem-Alexander en Maxima begint in de provincie Groningen
Koning Willem-Alexander en koningin Máxima hebben in Roden hun provinciebezoek aan Groningen afgesloten en zijn in Dwingeloo begonnen aan hun bliksembezoek aan Drenthe. Het koningspaar maakt tot medio juni een rondje langs alle provincies, waarbij per keer 2 provincies worden bezocht. Groningen had dinsdag de primeur.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 28 mei 2013, 15:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 15:53
|
|
|
|
Als iemand tegen jou over anderen zit te praten, dan weet je dus dat degene ook over jou praat tegen anderen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 16:33
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: |
Kennismakingstocht van Willem-Alexander en Maxima begint in de provincie Groningen
Koning Willem-Alexander en koningin Máxima hebben in Roden hun provinciebezoek aan Groningen afgesloten en zijn in Dwingeloo begonnen aan hun bliksembezoek aan Drenthe. Het koningspaar maakt tot medio juni een rondje langs alle provincies, waarbij per keer 2 provincies worden bezocht. Groningen had dinsdag de primeur. |
Roden ligt in Drenthe!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 16:40
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Vanavond met de kids met "oma" meegegeten en wat krieg je doan? KRUUDMOES met kervel, gortepap, brune bone, roziene, een supergrote rookworst en nog meer zooi. Mmmmmmmmmmmmmmmm
 |
Ochhhhhh heerlijk, zalig, dat is zo leuk om te maken en des te lekkerder om te eten......!
Waar woon jou oma.....
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op dinsdag 28 mei 2013, 16:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 16:50
|
|
|
|
Dinsdag 28 Mei, 2 Petrus 3: 10-13; Wij gaan over.
Het scenario dat de apostel hier tekent over de ondergang van de wereld heeft veel weg van de ontmanteling van een vertrouwd woonadres. Zoals het toegaat bij een verhuizing. Alles wat je dierbaar is, wordt brutaal overhoop gehaald door onbekende mannen in stofjassen, niets lijkt meer veilig of heilig. Soms – bijvoorbeeld bij stadrenovatie – wordt kort daarna je huis compleet gesloopt. Dat doet haast altijd pijn. Al helemaal als je huis verwoest wordt door een uitslaande brand die alles in de as legt. De aanblik van een uitgebrande gang of woonkamer hakt er diep in. Gaat het zo ook toe bij de ondergang van de wereld? Volgens Petrus zal de afbraak heel grondig zijn. Alle fundamenten van de aarde worden blootgelegd en alles tot op het frame gestript. Veel gaat in vlammen op. Ik moet er niet aandenken, zeg je misschien. Let op: het gaat om plaatsmaken voor een nieuwe hemel en een nieuwe aarde waarop gerechtigheid woont. Zo heeft God het beloofd. Op die belofte stellen we ons vertrouwen, te midden van alle afbraak om ons heen van deze oude wereld, inclusief ons eigen bestaan. Afbraak doet altijd pijn! Maar er staat heel veel tegenover. Een nieuwe hemel en een nieuwe aarde! Ons wacht een nieuw huis. Wij gaan over! Niets kan ons scheiden van God!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 16:50
|
|
|
|
| CORNE927 schreef: | In het kader van tegenwicht maar es een topic over de ervaringen van mannen en waar die op afknappen tijdens een 1e date.
Ik zal een schot voor de boeg geven met argumenten die mij soms echt overkomen zijn en ja, dat waren echt christelijke vrouwen, van keurige komaf.
1) Wat voor werk doe je? En als dat in hun ogen niet stabiel of 'normaal' is verdwijnt direct de aandacht, geen oogcontact meer. (financiën gaan voor liefde?) 2) Na een gezellig gesprek kom je samen tot conclusie dat het best leuk is en vertelt ze je haar laatste liefde nog niet te hebben losgelaten of nog contact mee te hebben. 3) Tijdens de date maakt ze veel lichaamscontact, in mijn ogen grensoverschrijdend. 4) Ze is vaag over wat nou de echte reden is dat ze is ingegaan op deze date, kortom, wat was haar echte drijfveer? Wil ze vriendschap alleen, een maatje of staat ze echt open voor een volledige liefdesrelatie. Natuurlijk moeten deze dingen groeien, maar het is wel prettig vooraf te weten wat je kunt verwachten..of niet. 5) Ze doen zich beter voor dan ze werkelijk zijn, ofwel, zijn niet eerlijk...waar je veel later pas achterkomt natuurlijk.
Zo, dit zijn er een paar, op 2e dates gebeuren soms nog wel gekkere dingen trouwens.
Moraal: Is het zo moeilijk om jezelf te zijn, ten alle tijde? Open en eerlijk te zijn? Als je start door nieuwe date te hebben je schepen achter je te hebben verbrand? |
| Quote: | | Ik zal een schot voor de boeg geven met argumenten die mij soms echt overkomen zijn en ja, dat waren echt christelijke vrouwen, van keurige komaf. | O Maar ik zie hier iets essentieels over het hoofd, zie ik, jij doelt op: 'echte christelijke dames van "keurige komaf".
Jaaaa, dan krijg je natuurlijk weer een heel ander verhaal, nee, dan vind ik dat ook allemaal niet kunnen. Zeker niet als ze van "keurige komaf" zijn, ja ik schrik hier wel van hoor. Ja, als dat soort uitwassen al voorkomt bij 'echte christelijke vrouwen van 'keurige komaf', ja dan zie ik het heel somber in voor de toekomst. 
Misschien iets voor een profiel: 'Vrouw moet wel van keurige 'komaf zijn',...'moet wel alle schepen achter zich verbrand hebben'.
Trouwens, ik dacht net, als jij nou vind dat het gezellig is en ze begint over een ex, dan zou je dus gewoon kúnnen zeggen dat je dat niet zo leuk vindt.
Dan creëer je duidelijkheid.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 28 mei 2013, 17:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 17:09
|
|
|
|
vandaag eten bij de eetclub van de kerk. Het wordt een hongaarse maaltijd, `k ben benieuwd
In ieder geval niet zelf koken en de gezelligheid om met anderen te eten. Wijntje erbij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 17:15
|
|
|
|
Yes...... het wordt zomerrrrrrrr!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 17:17
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Vanavond met de kids met "oma" meegegeten en wat krieg je doan? KRUUDMOES met kervel, gortepap, brune bone, roziene, een supergrote rookworst en nog meer zooi. Mmmmmmmmmmmmmmmm
 |
Ha Klus!
Ja, ik lus niet zóveel, ben een hele moeilijke eter(ja, kan ik echt niets aandoen...)
Maar ja, dít ziet er wel lekker romig uit
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 17:18
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | | Als de dag 24 uur duurt, hoe lang duurt de nacht dan? |
Nacht = Dag, licht!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 17:19
|
|
|
|
Ja, en als het nou morgenochtend nog steeds zo is....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 17:19
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Lijkt me ook leuk jou te ontmoeten, ik hoop dat je met iemand kan meerijden! | Vooralsnog heeft er niemand het aangeboden dus ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 17:21
|
|
|
|
Misschien net op de grens, dat de verslagever zich heeft vergist?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 17:25
|
|
|
|
Ja, dat is ook weer zo.
Gewoon niet alles te serieus nemen.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 28 mei 2013, 17:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 17:55
|
|
|
|
Als je zo'n prachtig en ontroerend lied hoort wordt je toch vanzelf stil?
http://youtu.be/ObGlgJPCZj4
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 17:58
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | | Nacht = Dag, licht! |
En dag = Is dat...DAG NACHT???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 18:06
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Ik kan er ook niets "feministisch" in ontdekken.  |
Het kan natuurlijk zo zijn dat Cortazar wat anders onder feminisme verstaat als wij vrouwen dat doen.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 18:07
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Ochhhhhh heerlijk, zalig, dat is zo leuk om te maken en des te lekkerder om te eten......!
Waar woon jou oma.....  |
Volgens mij Joannie is het een echt Veluws (vooral nunspeet en omgeving) streekrecept........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 18:07
|
|
|
|
Heey, Begt is jarig vandaag!! Van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag, en heel veel gezonde, fijne jaren erbij togewenst! En voor vandaag natuurlijk nog een hele fijne dag!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 18:11
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | En dag = Is dat...DAG NACHT??? |
Bijna.....volgens mij is dat Over-Nacht
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 18:12
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja, en als het nou morgenochtend nog steeds zo is....  |
Blijven hopen, blijven hopen!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 18:21
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | De zon schijnt alweer Waar is m'n bikini?  |
Neem de komende dagen maar eentje met warm tussenstuk... 
Thomas die wel van de herfst houdt, maar niet in het voorjaar.
|
|
| Naar boven |
|
|