| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 18:26
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Het kan natuurlijk zo zijn dat Cortazar wat anders onder feminisme verstaat als wij vrouwen dat doen.......  |
oooowwwhhh ja dat kan ook nog...
Dan ken ik nog wel enkele vrouwen in de bijbel, die waren dan ook feministen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BAPPI605
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 18:27
|
|
|
|
Blijkbaar zijn er niet zoveel filmfans hier! Soms heb ik de indruk dat Christenen niet naar de bios durven vanwege besmettingsgevaar of zo Hoe zit dat bier?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 18:31
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | oooowwwhhh ja dat kan ook nog...
Dan ken ik nog wel enkele vrouwen in de bijbel, die waren dan ook feministen |
Precies, maar misschien krijgen we uitleg wat hij onder feminisme verstaat......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 18:33
|
|
|
|
| BAPPI605 schreef: | Blijkbaar zijn er niet zoveel filmfans hier! Soms heb ik de indruk dat Christenen niet naar de bios durven vanwege besmettingsgevaar of zo Hoe zit dat bier? |
Ik kijk af en toe een aflevering van Borgen of the Killing, telt dat ook?
En als Amour op dvd uitkomt wil ik hem ook heel graag zien......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 18:38
|
|
|
|
Ja Bert....ook vanuit Zeeland De Hartelijke felicitaties...voor jouw ...van mij!!!
Alle goeds voor dit nieuwe levensjaar!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 18:48
|
|
|
|
| BAPPI605 schreef: | Blijkbaar zijn er niet zoveel filmfans hier! Soms heb ik de indruk dat Christenen niet naar de bios durven vanwege besmettingsgevaar of zo Hoe zit dat bier? | Nou ik kan me bij besmettingsgevaar in de bioscoop niks voorstellen. In een refodrome wordt daar toch ook niet naar gevraagd? Hoe het bier zit weet ik niet precies, meestal verdwijnt dat uit zichzelf wel, En ja je zult wel willen weten hoe het hier zit.
Ik denk niet dat hier heel veel mensen zitten die nooit naar een bioscoop willen gaan. Vroeger was dat een bron des kwaads maar mensen laten zich niet meer bang maken er naar toe te gaan, denk ik maar mogelijk vergis ik me. Zelf ga ik wel maar alleen als er een echt goede film is. As it is in heaven heb ik op dvd.
La vita e bella. As it is in heaven. Novecento. Scenes uit een huwelijk (Bergman), Spartacus. Schindlers list. The pianist.
Thomas, niet te filmen die topics soms.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 29 mei 2013, 14:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 18:49
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Volgens mij Joannie is het een echt Veluws (vooral nunspeet en omgeving) streekrecept........ |
Ja Willemijn dat heb je goed gezien! Komt daar ook vandaan. Mijn moeder kwam ook uit die streek en elke zomer werd dat 2 x gemaakt. In de hitte dagen, zo koel dat dit gerecht is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 18:51
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Precies, maar misschien krijgen we uitleg wat hij onder feminisme verstaat......  |
Da's niet zo moeilijk, dat zijn de recensenten in dit topic.
Gefeliciteerd dames
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 18:53
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Da's niet zo moeilijk, dat zijn de recensenten in dit topic.
Gefeliciteerd dames  |
maar maar maar ??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 18:54
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Da's niet zo moeilijk, dat zijn de recensenten in dit topic.
Gefeliciteerd dames  |
Wat bedoel je nu???? Ik mis geloof ik wat.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 18:57
|
|
|
|
Gefeliciteerd dames  |
Scheer mij niet over 1 kam , ik ben alles behalve fenimist. Je kan veel over me zeggen maar heb een eigen mening toevallig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 18:58
|
|
|
|
| NATASCHA642 schreef: | Vooralsnog heeft er niemand het aangeboden dus ....  |
Je bent in een uurtje met de trein van Almelo naar Ede wageningen. Treinticket halen bij de hema voor 17eu en klaar ben je. Er is vast wel iemand die je van het station wil halen(Pieter)Het is vanaf het station maar 6 kilometer dus das zo gepiept
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIN732
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 18:59
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Deze vader baalt ook met je mee! Maar kop op, dat soort vrouwen zijn jou niet waard jongen!! Jij (en ieder ander) verdiend beter.
PS: vrouwen komen van een andere planeet, ik vind het geen gek idee: gewoon liefhebben  |
bedankt voor jullie bemoedigende reacties in ieder geval, kunnen je weer een beetje bovenop helpen :)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 19:03
|
|
|
|
Elk voorjaar heeft zijn najaar.
Thomas Cruyff.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 19:04
|
|
|
|
| HEIN732 schreef: | bedankt voor jullie bemoedigende reacties in ieder geval, kunnen je weer een beetje bovenop helpen :)  |
Hou je ons wel op de hoogte? We zijn niet nieuwsgierig, wel belangstellend......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 19:05
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Elk voorjaar heeft zijn najaar.
Thomas Cruyff. |
En elk voorjaar heeft z'n nadeel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 19:07
|
|
|
|
haha ja Shanita je hebt een punt. Bovendien heb ik wel eens een date gehad waarin in ik geen woord heb gezegd over mn ex. Kreeg ik achteraf commentaar dat het zo jammer was dat ik mn scheiding nog niet verwerkt had ik kon er nog helemaal niet over praten. Later met (dezelfde) man vertelde ik wel zo het e.e.a over mn ex, kreeg ik een mailtje dat ik wel heel veel over mn ex praatte had ik het wel al achter me gelaten......? Toen diezelfde persoon ook nog een beetje zenuwachtig werd van zoveel kids leek mij het goed om er maar een punt achter te zetten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 19:07
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Hou je ons wel op de hoogte? We zijn niet nieuwsgierig, wel belangstellend......  |
eh ja heeeel belangstellend
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIN732
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 19:08
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Hou je ons wel op de hoogte? We zijn niet nieuwsgierig, wel belangstellend......  |
Hahaha oke zal ik doen ;P
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 19:09
|
|
|
|
|
Ja en ik woon in Ede dus ik pik je zo op...........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 19:11
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | | Ja en ik woon in Ede dus ik pik je zo op........... |
Joannie heeft wel een hele gevaarlijke hond hoor!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 19:14
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | haha ja Shanita je hebt een punt. Bovendien heb ik wel eens een date gehad waarin in ik geen woord heb gezegd over mn ex. Kreeg ik achteraf commentaar dat het zo jammer was dat ik mn scheiding nog niet verwerkt had ik kon er nog helemaal niet over praten. Later met (dezelfde) man vertelde ik wel zo het e.e.a over mn ex, kreeg ik een mailtje dat ik wel heel veel over mn ex praatte had ik het wel al achter me gelaten......? Toen diezelfde persoon ook nog een beetje zenuwachtig werd van zoveel kids leek mij het goed om er maar een punt achter te zetten  |
Ik verbaas me altijd over al dat gepraat over exen tijdens een eerste date.....Het gaat er toch om dat je misschien wel wat heel moois ontmoet en dan gaat het toch over elkaar......Heb je overeenkomsten, vind je elkaar leuk? Die exverhalen komen dan evt later wel aan de orde....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op dinsdag 28 mei 2013, 19:20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 19:15
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | ergens gelezen: Als je het vet van je billen in je gezicht laat spuiten is dat dan ook recyclen? |
iewww heb ik weer tijdens het eten, schiet me weer eens iets te binnen. Je zult zo iemand een kus op de wang geven . Als je dat toch weet van iemand..... 'k moet er niet aan denken. Dat wordt een nieuwjaarswens met gestrekte arm.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 19:44
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | Je bent in een uurtje met de trein van Almelo naar Ede wageningen. Treinticket halen bij de hema voor 17eu en klaar ben je. Er is vast wel iemand die je van het station wil halen(Pieter)Het is vanaf het station maar 6 kilometer dus das zo gepiept |
Ehh ... tja het kan ... maar ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 20:22
|
|
|
|
|
Bert ook van mij van harte gefeliciteerd!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 20:24
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Joannie heeft wel een hele gevaarlijke hond hoor!!  |
Het arme dier...............is steeds zo van streek als ze jou foto ziet......dan trilt ze al op haar beentjes............
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 20:25
|
|
|
|
| HEIN732 schreef: | | Hahaha oke zal ik doen ;P |
Pas op hoor, ze dalijk wil ze alles weten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 20:28
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | 
Groningen loopt uit voor koningspaar Door MSN Redactie
Kennismakingstocht van Willem-Alexander en Maxima begint in de provincie Groningen
Koning Willem-Alexander en koningin Máxima hebben in Roden hun provinciebezoek aan Groningen afgesloten en zijn in Dwingeloo begonnen aan hun bliksembezoek aan Drenthe. Het koningspaar maakt tot medio juni een rondje langs alle provincies, waarbij per keer 2 provincies worden bezocht. Groningen had dinsdag de primeur. |
Ja en vrijdag in Wageningen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 20:35
|
|
|
|
Sterkte Petra.....
Vandaag wat bloemetjes gehaald voor de balkon, even gezellig gemaakt! en lekker genieten ervan. donderdag krijg ik voor het eerst een leerling, vrij tekenen, een jong dame nog! leuk ik heb er zin erin.
|
|
| Naar boven |
|
|