| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 23:47
|
|
|
|
Ik heb ook wel eens een mail gestuurd naar iemand (ook via een christelijke site, maar niet deze ). Ik dacht, dat is helemaal mijn type. Dus.. met klotsende oksels stuur je de mail, nadat je hem 6x nagelezen, verbeterd en aangevuld hebt. Je ziet dat een paar minuten later die persoon op je profiel kijkt, je hart zit ondertussen al in je keel. En dan maar afwachten......... Vandaag niets Morgen niets Volgende week niets Bah! NU, maanden later nog niets. Nou ja...bah? Deze vrouw is mij niets meer waard!
Maar........wel frustrerend en eigenlijk wel respectloos.... Het is moeilijk om iemand te melden dat je niet geïnteresseerd bent, heb ik ook, maar iemand in het ongewisse in de kou te laten staan, dat vind ik persoonlijk niet christelijk.
Math. 7:12 (NBV) Behandel anderen dus steeds zoals je zou willen dat ze jullie behandelen. Dat is het hart van de Wet en de Profeten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 23:48
|
|
|
|
|
Geweldige stem...heeft die man!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 00:04
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Ja, kuitenbijtertje hè? Ik merk dat jullie er nog niet helemaal over eens zijn. Graag hoor ik een gezamenlijk standpunt voor m'n pensioen  |
Dan kan jij nog lang wachten..........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 00:07
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Ha! Morgen weer genieten van het bakje in m'n koelkast. Dit gaat erin als koek Ik ken het moeilijk eten gevoel Shanita.....
Enne Joannie...ik geef m'n bron natuurlijk niet vrij  |
Gelukkig........weet ik , hoe je het maakt.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 00:35
|
|
|
|
| HANNAH702 schreef: | Willem, is het nu een barbeque of een picknick? En wat wordt er geacht mee te nemen? Ik ben dus ook van plan om te komen,
groeten, Hannah702 |
beide, hannah, als je zin hebt wat vlees op de bbq te leggen dan is dat mogelijk. het belangrijkste is dat je GENIET van het samenzijn, en ieder zorgt in principe voor zichtzelf als je dus een stoel of kleedje meeneemt, eigen eten en drinken, dan ben je al een eind op weg om er een fijne middag van te maken. LEUK dat je hoopt te komen!!
tot zaterdag,
W&H
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 00:36
|
|
|
|
we willen op zaterdag 1 juni voor de vijftiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....) bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6 jaar) Hannie ( Joannie) 50 jaar, regio 0318 en hondje Jilly Roelande345 54 jaar, regio 0342 Shanita, 41 jaar, regio 078 Bloem 217 47 jaar, regio 0229 natascha642, 43 jaar, regio 546 MITS ZIJ MET IEMAND KAN MEERIJDEN UIT REGIO ALMELO
hannah702, 51 jaar, regio 0592
willem618, 44 jaar, regio 0344, met twee kinderen (4 en 10 jaar) pieter619 59 jaar, regio 514 mar907, 50 jaar, regio 0596, met zoon (21 jaar) harald940, 38 jaar, regio 038 lanfty127, 43 jaar, regio 0318
Laatst aangepast door
|
WILLEM618
|
op woensdag 29 mei 2013, 00:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 00:40
|
|
|
|
|
wie nemen er overigens een BBQ of houtskool mee???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 00:42
|
|
|
|
(hebben we nu alle namen compleet, zeeland, of ben ik nog mensen vegeten?)
Dit mag er nu wel af hoor Willem
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 00:42
|
|
|
|
| NATASCHA642 schreef: | Heb inmiddels gemaild dank je we hebben het er nog over |
pieter; fijn dat je je (zoals gewoonlijk) weer als taxi-bedrijf aanbied!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 00:43
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | (hebben we nu alle namen compleet, zeeland, of ben ik nog mensen vegeten?)
Dit mag er nu wel af hoor Willem  | grinnik..........done
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CLARY441
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 06:20
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | | Wat mij betreft, ik ben ook weer van de partij | [quote]g
Goede morgen pieter
Ik wil me aanmelden voor de picnic voor zaterdag Tot zaterdag en zie jullie dan
Groet van clary[/
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 06:22
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Ik heb ook wel eens een mail gestuurd naar iemand (ook via een christelijke site, maar niet deze ). Ik dacht, dat is helemaal mijn type. Dus.. met klotsende oksels stuur je de mail, nadat je hem 6x nagelezen, verbeterd en aangevuld hebt. Je ziet dat een paar minuten later die persoon op je profiel kijkt, je hart zit ondertussen al in je keel. En dan maar afwachten......... Vandaag niets Morgen niets Volgende week niets Bah! NU, maanden later nog niets. Nou ja...bah? Deze vrouw is mij niets meer waard!
Maar........wel frustrerend en eigenlijk wel respectloos.... Het is moeilijk om iemand te melden dat je niet geïnteresseerd bent, heb ik ook, maar iemand in het ongewisse in de kou te laten staan, dat vind ik persoonlijk niet christelijk.
Math. 7:12 (NBV) Behandel anderen dus steeds zoals je zou willen dat ze jullie behandelen. Dat is het hart van de Wet en de Profeten. |
Eens, alleen er blijven mails die je soms beter maar niet kunt beanwoorden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CLARY441
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 06:35
|
|
|
|
| WILLEM618 schreef: | we willen op zaterdag 1 juni voor de vijftiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....) bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6 jaar)
willem618, 44 jaar, regio 0344, met twee kinderen (4 en 10 jaar) mar907, 50 jaar, regio 0596, met zoon (21 jaar) harald940, 38 jaar, regio 038 |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 07:02
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | | Leuk, dat rood-wit-blauwe bosje bloemen! #oogvoordetail |
Ja, die heeft ze gehad van iemand onderweg, en ja, daar blijft ze dan mee lopen...
Ik denk niet dat het een idee van de RVD is, haar met zo'n lullig bosje bloemen te laten lopen...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 29 mei 2013, 13:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 08:09
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 08:40
|
|
|
|
Willem schreef: We willen op zaterdag 1 juni voor de vijftiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....) bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6 jaar) Hannie ( Joannie) 50 jaar, regio 0318 en hondje Jilly Roelande345 54 jaar, regio 0342 Shanita, 41 jaar, regio 078 Bloem 217 47 jaar, regio 0229 natascha642, 43 jaar, regio 546 MITS ZIJ MET IEMAND KAN MEERIJDEN UIT REGIO ALMELO hannah702, 51 jaar, regio 0592 Clary411 66 jaar, regio 0318
willem618, 44 jaar, regio 0344, met twee kinderen (4 en 10 jaar) pieter619 59 jaar, regio 514 mar907, 50 jaar, regio 0596, met zoon (21 jaar) harald940, 38 jaar, regio 038 lanfty127, 43 jaar, regio 0318
(Namens Clary: Jol, @your service )
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op woensdag 29 mei 2013, 08:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 10:46
|
|
|
|
| NICOLLE231 schreef: | nu kinderen sexueel misbruiken wordt ik boos over.
Hoe is het nu in dat kindertehuis? en met Lubega? ik heb nl net ! een kind gesponsort DAAR bij st trin!.  |
Trin organiseert partner avonden, daar is inzicht in wat ze doen, ook de financiën. je kan ook gewoon je vraag effe na trin mailen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 10:56
|
|
|
|
|
Dankje jullie, de koorts is weg, maar doe toch nog maar effe nog rustig aan, voel me nog niet helemaal tof.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 11:02
|
|
|
|
|
Ik zie dat er meer vrouwen zijn dan mannen...?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 11:06
|
|
|
|
|
bloemetjes gekocht.......op de balkon
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 11:06
|
|
|
|
|
zal de zon zich laten zien?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 11:39
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | | Ik zie dat er meer vrouwen zijn dan mannen...? |
Erg he denk dat de mannen niet durven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PRECIOUS607
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 11:52
|
|
|
|
Daten is een hele kunst. Helaas heb ik ook ervaring met afmelding en ook nare dates gehad. Alle soorten zal ik maar zeggen.
Daten is niet mijn favoriet geworden zal ik maar zeggen. En als je zelf afzegt door ziekte(flauw excuus?) dan komt er toch een karakter opzetten bij die ander. Gillend gek word je ervan.
Moed opgeven? Ja, gezien mijn leeftijd lig ik er dicht tegenaan om dat te doen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 11:54
|
|
|
|
| NATASCHA642 schreef: | Erg he denk dat de mannen niet durven  |
Ja daar kan jij nog best gelijk in hebben.............
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 11:56
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | | zal de zon zich laten zien? |
Hier wel Daar inmiddels ook?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 12:14
|
|
|
|
En vandaag is het de beurt aan Rolf. Van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag, en heel veel fijne, gezonde jaren erbij toegewenst! En voor vandaag natuurlijk nog een hele fijne dag!
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op woensdag 29 mei 2013, 13:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 12:38
|
|
|
|

28 mei 2013
We krijgen de koudste zomer in tweehonderd jaar
Wat een zegen voor de conversatie dat er elke dag weer weer is*.
Nou komt-ie. Houd je vast. Hier heb je iets om over te praten.
Koudste zomer De Franse weerzender Météo voorspelt dat de komende zomer voor West-Europa de koudste wordt sinds 1816. Het jaar 1816 kennen meteorologen als ‘het jaar zonder zomer’.
Zware stormen Météo zeg dat juni en juli slechts een paar warme dagen kennen dit jaar. En in augustus waaien we uit ons ondergoed omdat zware stormen Europa aandoen.
Koud en nat Er is volgens Météo zeventig procent kans dat het deze zomer in grote delen van Europa voornamelijk koud en nat wordt. Dit zou gelden voor onder andere Spanje, Frankrijk, Portugal, Duitsland en Oostenrijk.
Mis Laten we hopen dat Météo het mis heeft.
*uitspraak Renate Dorrestein.
Bron: AD
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 12:42
|
|
|
|
Ik was vrijdagmiddag even weg paar uurtjes, úren gelopen. Ja, zon scheen, zonder me sjaal, was wel 6 graden en waaide behoorlijk. Leek warmer als dat het dus was.
Dus ja, was wel ff ziek hoor....nog steeds...voelde me al lopende ziek worden ja, wou er niet aan toegeven.
Maar ja, dit is dus een ramp, bovenstaande.....ik bedoel, de post hierboven
Ja, er zijn ergere dingen te noemen, maar toch...

En zaterdag ja, wel zo 17 graden, maar ja met de noordenwind is de gevoelstemperatuur wel veel lager.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 29 mei 2013, 13:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 12:44
|
|
|
|
| WILLEM618 schreef: | | wie nemen er overigens een BBQ of houtskool mee??? |
Ik kom weer met het zelfde barbieknoeiapparaat als de vorige keer, heb hem vanavond al opgehaald
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op zaterdag 1 juni 2013, 09:37
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|