ChristianMatch

Forum

Wat vinden jullie hiervan?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5552 5553 5554 5555 5556 5557 5558 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 11:08

LANFY127 schreef:
Ik kwam dit tegen op internet, in een discussieforum. Ben benieuwd naar jullie reacties!

http://m.youtube.com/watch?v=7LDaf_77dMA

Ha, LOL, ik heb die serie gekocht Huilende smiley, smiley in tranen

Ja, hoorde dat het zo goed was, heb drie pagina's gelezen, oppervlakkig en voorspelbaar als de pest, acht tis leuk als je echt niets anders te doen hebt, maar ook niet meer. Ook niet minder. Knipoog smiley

O, ik doel op de 1ste boekverbranding, van 50 tinten rook.... Knipoog smiley

Alles voor een christelijke levenstijl

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 14 juni 2013, 11:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 11:29

JOL252 schreef:
Even een ochtend aantutten en niets moeten...

Me hele leven aantutten en niets moeten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Als jij eens zou weten wat ík nog allemaal moet doen... Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 11:29

MAMALOE463 schreef:
Paar dagen naar mijn zus met de kids!
Kids zijn vrij, we stappen zometeen in de auto op weg naar mijn lieve zusje in ZuidHolland Lachende smiley

Wat héérlijk Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 11:38

@ Petra,

Er zijn zelfs heel veel echt ongelovigen die ook niet van boedha beelden houden....kan je nagaan.... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 12:03

JOL252 schreef:
Dat lijkt me irritant ja... maar zegt misschien ook veel over iemand die het erg nodig heeft om nodig te zijn.

Ja, dat zou kunnen Jol,ik reageer dan direct wat geiriteerd. Maar vond het ook wel mooi klinken, dat iemand een luisterend oor voor je wil zijn.

Misschien een dag later reageren, het blijft lastig communiceren via zo`n site. Dingen kunnen zo verkeerd overkomen.

Het had best wel een heel leuk contact kunnenn worden Huilende smiley, smiley in tranen Clown smileymisschien

Laatst aangepast door
JANE410
op vrijdag 14 juni 2013, 12:04
Naar boven

Auteur Bericht
BAPPI605

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 12:06

LANFY127 schreef:
Ik zie er ook wel de humor van in! En ze heeft haar derde boek verbrand! Haha!

http://m.youtube.com/watch?v=iR7XEmGBPrk

Haha! Gewoon getikt! Boekverbranding is zoooo middeleeuws!

Zou die Gerda het nou echt serieus menen? Ze maakt zich toch helemaal belachelijk zo? Geschokte, onthutste smiley
Ze zou eens het boek 'Fahrenheit 451' moeten leen; gaat over een fascistische maatschappij waar ook boeken worden verbrand. Smiley die vol vragen zit
Wanneer begint ze aan Harry Potter, Twilight e.d. Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 12:16

Maakt het misschien uit waaróm je bidt?
Ik vind het niet terecht, en ook jammer, wanneer de omgeving bepalend is of ik daar bid of niet. Het is toch om Gods eer, en het contact met Hem, waarom je bidt. De Here Jezus Zelf bad ook voor het eten, immers. Is Hij daarmee niet het perfecte voorbeeld? En ehm.... helemaal stil zal het ook in die tijd in Jeruzalem, Kafarnaüm etc. ook niet overal geweest zijn.

En wat misschien nog wel een grotere rol speelt: schamen we ons niet stiekem een beetje voor het bidden?
Let wel: de wereld om ons heen weet heel goed dat christenen bidden voor hun eten. Is het ook niet een stil getuigenis dat je, waar je ook bent, gewoon bidt voor je eten? Het gaat toch om Gods Eer, waarom je bidt?
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 12:20

MAMALOE463 schreef:
Dankje Petra voor compliment, maar ff wat anders,

Heb jij niet op het moment dat toen ie alles het huis uit deed van reiki, helderziendheid e.d, veel tegenstand en gevecht gehad met de duivel?
De duivel wilt namelijk alles doen om je in zijn macht te houden, hij wilt niet dat je hem ontglipt, ik zat toen cht in de klauwen van de duivel zo ervaarde ik dat.

Hij kon me van alles wijs maken, ging zelfs zo ver dat hij op een gegeven moment wijsmaakte dat er voor mij toch geen redden meer aan was nadat ik ver gegaan was in helderziendheid e.d, ik geloofde hem ook stellig, heb weleens midden in de nacht met het messenblok uit de keuken in mijn hand gestaan omdat ik echt dacht dat zijn influisteringen van God waren, ik dacht dat God tot mij zei dat er voor mij geen redden meer aan was, ik heb toen dus een heel moeilijke tijd daarmee gehad.

Later, na vele gesprekken met de dominee, zag en micht ik het anders zien en ervaren, Juist omdat God me getrokken heeft van die zwarte donkere wereld heeft Hij geen lust gehad in mijn ondergang!
Dat was een mooi en helder inzicht voor me!
God had juist het goede met me voor!

Als je een plaats leeg veegd, zo zal ik het maar zeggen, gaat hij heen en neemt 7 sterkere mee terug, weet effe niet meer waar zoiets staat, maar las het destijds in de bijbel
en ha ha heb het ook mogen ervaren, we hebben autoritiet gekregen in jezus naam om ze gewoon weg te sturen
de tegenstander wil een ander graag laten geloven in andere dingen, allemaal leugens , kent jouw zwakke plekken, fluistert je leugens toe, God zal nooit tegen iemand zeggen, kap er maar mee, houd van ons, van zondaren, begrijpt onze strijd, wil ons nou net redden, wat we ook gedaan hebben....
weet je nog die getuigenis van mij over muziek, die geest die om band heen hing? Op een dag stapte dat wezen dus recht door me raam en dacht ik, oké zo bang, dit is me einde, durfde het ding nog geneens niet weg te sturen, God greep toen effe in, of jezus???? geweldig mooi wit licht kwam er, beetje onbeschrijfelijk en hoorde echt een stem zeggen, niet bang zijn, ik ben met je. zoef weg was het ding, nooit meer gezien.
En dat deed God voor mij..... eh ....voor mij...

En natuurlijk wil de tegenstander zijn plek terug als die is weggestuurd. vecht die effe terug. precies met jouw zwakke plekken, gewoon niet op in gaan, weg sturen, de wapenen van God gebruiken tegenstander is een pinut die al verslagen is.

Dat was dan jouw zwakke plek... je eigen waarde, de tegenstander die zegt, ehhhh ha ha denk je dat God van jouw houd, nadat je master was in reikie???? ja hoor, God begrijpt heel goed denk ik de zoektocht van mensen in die dingen en is alleen maar blij dat jij de waarheid hebt ontdekt, en je open zet voor hem
en strijd... desnoods zet God engelen om je heen om jou te helpen. echt.

Zo denk ik over bepaalde dingen....

En al die krachten die je kan krijgen via andere dingen dan God, is allemaal na aperij van de tegen stander, en pinuts vergeleken met d e kracht van God.

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 12:21

SHANITA130 schreef:
Me hele leven aantutten en niets moeten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Als jij eens zou weten wat ík nog allemaal moet doen... Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley

Ha ha, je hele leven aantutten en niets moeten. Ik kan je eerlijkheid wel waarderen Shanita Knipoog smiley

Laatst aangepast door
JANE410
op vrijdag 14 juni 2013, 12:28
Naar boven

Auteur Bericht
BAPPI605

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 12:31

Heb dit topic ff doorgelezen en het filmpje van Henk van Zon gezien. Het oude liedje weer waar de Evangelische wereld weer lekker over kan klagen en zeuren. Een paar geleden ook zo'n video gezien van Joe Schimmel Smiley die vol vragen zit gezien. Nog veel erger dan deze!
Jammer dat de hele pop en rockmuziek zo door 1 kam wordt gehaald. Ik denk zelf dat ze het oprecht menen, maar het is allemaal zo makkelijk score. Het is inderdaad erg schokkend, maar ze laten ook alleen de extreme kanten zien. Alleen de echte satanische bands laten ze zien... Ja duh... Teksten van eminem en anderen worden totaal uit hun vérband gerukt. Veel herhalingen, wederom veel knip en plakwerp. En inderdaad, dan krijg je inderdaad iets heel schokkend dat niet door de beugel kan. Maar ja, wat ze laten zien is maar een paar% van hele aanbod aan pop en rockmuziek. Dit is gewoon bangmakerij, oppervlakkig en vooroordeel bevestigend.
Ja, inderdaad, pubers hebben zelfmoord gepleegd en andere geweldsmisdrijven begaan. Labiele, makkelijk beïnvloedbare mensen die God niet kennen. Makkelijk doelwit voor de satan.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 12:46

Naar boven

Auteur Bericht
BAPPI605

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 12:52

Het nummer 'A Day in à life' van de Beatles schijnt ook duivelse boodschappen te hebben. Het gerucht gaat dat het over een zogenaamde dood van de echte Paul McCartney zou gaan. Op een gegeven moment hoor je ... Carry On deadman'.
Ik heb het zelf nooit gehoord, maar wel steengoed nummer.
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 13:08

ROBERTO858 schreef:
Software wat niet meer werkt kun je wel herstellen.
optie 1: software repareren via installatie
optie 2: software opnieuw instaleren
optie 3: terug gaan naar herstel punt

Speurend in deze rubriek wil ik juist bij dit commentaar nog even extra de vinger leggen. In de meeste gevallen volstaan bovengenoemde opties. Alhoewel: optie 1 is meestal wel waardeloos is de software echt niet werkt. Optie 2 volstaat alleen als je zeker weet dat je systeem virusvrij is. Optie 3 werkt alleen als je überhaupt nog Windows in komt. Bij nieuwe computers zit er meestal een herstelfunctie onder een F-toets. Alles word dan teruggezet naar fabrieksinstellingen enz... Alleen, bij oudere computers moet je vaak teruggrijpen op een Windows CD en moet je gewoon alles via die CD formatteren.
Naar boven

Auteur Bericht
IESJE369

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 13:28

\_/7
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 13:58

JOL252 schreef:
Dat lijkt me irritant ja... maar zegt misschien ook veel over iemand die het erg nodig heeft om nodig te zijn.

Ja ik heb ook een paar keer gedate met iemand die in het begin erg veel nadruk legde op dat ik alles en alle problemen die ik had met hem kon bespreken. Toen ik hem vroeg of hij iemand had met wie hij zn problemen kon bespreken bleek dat een schot in de roos.
Vaak is degene die veel hulp aanbied ook degen die het meeste hulp nodig heeft
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 14:15

LANFY127 schreef:
Sorry voor het vorige bericht! Maar wat heb jij te klagen? Knipoog smiley

Ik heb niks te klagen meer zou niet durven meer ook Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
NATASCHA642
op vrijdag 14 juni 2013, 14:16
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 14:16

IESJE369 schreef:
\_/7

yeahh lekker
petra die effe pauze zit te houden met kopje thee Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 14:19

SHANITA130 schreef:
Ik heb zelf een tijdje in me leven gehad, ruim vier jaren alles voor mekaar nieuwe mooie auto, kon alles kopen keek niet eens naar prijzen en als het goedkoop was wou ik het niet eens ook al vond ik het mooi, had er een prijskaartje van veel duurder aangehangen had ik het wel gewild.

Ja, raar he?

Ik heb dat nu nog weleens hoor, alleen met kleding, is het te goedkoop wil ik het niet, had er een duurder kaartje aangehangen had ik het wel genomen, ja idioot, is nog blijven hagen van eerst.

Maar wordt het me wel meer bewust, soms nog automatisme.

Maar ik kan je wel zeggen, geld is leuk, als je al gelukkig bent, anders is het naar, dan denk je heb ik alles(materieel) en nog heel ongelukkig, dan is het des te schrijnender.

Al met al, ik ben liever gelukkig met weinig geld, als ongelukkig met veel.

Het enige 'voordeel' van geld is dat je niet meer hoeft te rekenen steeds.

Maar, als je geld hebt, en een bedrijf benadeelt je voor drie tientjes, ja, met een uitkering komt er nog bij, dat je het eigenlijk al niet eens kan missen, maar ja met veel geld, voel je je dan ook genaaid hoor, dát maakt dan niets uit.

(Alhoewel ik nu ook best wel zo'n autootje als Lanfy zou willen Kwijlende smiley )
Beetje geintje natuurlijk, want als ik me gelukkig voel, vind ik het heerlijk op me fietsje, en dan interesseert het me bij wijze van spreken niet eens als het regent. Knipoog smiley

Ik weet er alles , heb geen geld maar ook geen schulden en ik ben wie ik ben en klagen moet soms kunnen maar nu ff niet
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 14:24

ROELANDE345 schreef:
Ja ik heb ook een paar keer gedate met iemand die in het begin erg veel nadruk legde op dat ik alles en alle problemen die ik had met hem kon bespreken. Toen ik hem vroeg of hij iemand had met wie hij zn problemen kon bespreken bleek dat een schot in de roos.

Die mag dan hier even leren klagen. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 14:25

bangmakerij... inderdaad heb je kerken die meer met mensen bang maken bezig zijn en meer over de boze hebben dan het licht van jezus.

de boze vind twee dingen leuk denk ik:
mensen die niet in hem geloven
en mensen die teveel met hem bezig zijn.

Occulte muziek is er inderdaad, valt soms niet zo snel op, occult betekend ook in het verborgene....

Andere naam is misleider voor de boze, muziek is geweldig met teksten om mensen te beïnvloeden, te misleiden, tot dingen die niet van God zijn.
En vergeet niet dat er een boze engel in opstand kwam uit de orkest bak van God, zijn taak was God aanbidden met muziek, hele opstand in d e hemel veroorzaakte en 1 derde van de engelen mee nam.
zaten zeker veel uit de orkestbak van bij.

Ik zelf houd van muziek, maar ben wel kieskeurig. Leef niet bang omdat ik daar in geloof, houd me vooral met het licht bezig en als er iets is wat niet oke is, openbaart jezus het me wel. Lachende smiley

Wel ooit heel veel cd s weggegooid Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IESJE369

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 14:42

(#)

wafeltje erbij?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 15:17

JOL252 schreef:

Ik ben ook nodig(bedoel: ik heb ook nodig), men heeft mij ook nodig, prive dus, maar ja, ik moet wel, en dat is logisch, ten allen tijden mijn grenzen kunnen zetten.

Gewoon...ik wou ook even wat zeggen hier Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 14 juni 2013, 19:19
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 15:31

MARIO216 schreef:
Krijg een opmerking bij het spelen van wordfeud. Krijg een authentication needed, wat betekent dat en wat doe ik er aan?

Heb ik ook soms, slaat werkelijk helemaal nergens op volgens mij..

die pop up, of dat venstertje oid verdwijnt ook gelijk weer bij mij.

volgens mij een foutje oid.

In me telefoon zit nu ook ineens 'oproep gemist' van 'onbekend nr.', wat ik niet meer van het display afkrijg, waar eerst gewoon de tijd stond, ja, bonnetje met garantie, en anders pech, ja je kan er nog gewoon mee bellen, dat wel. Ja, gewone huis/vaste telefoon bedoel ik nu.

Ach, ja met elektronica heb je snel foutjes,, ja, ik luisterde een sms bericht af, en drukte 'm al uit, voordat dat bericht ten einde was, omdat ik al wist wat erin dat' gesproken bericht' stond. En sinsdien dus 'oproep gemist' wat ik er niet uitkrijg dus, door, normaal, ff het nr te bekijken, afgeschermd, onbekend of niet, en dan weg, nu niet dus.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 14 juni 2013, 15:32
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 15:36

IFAN841 schreef:
BELANGRIJKE TIP! VOORKOM INBRAAK!

Je kent het wel, je krijgt een doosje over de post van je provider met daain je router. Aansluiten, instellen, verbinding maken, klaar! Wat er ondertussen gebeurt beseffen grosso modo de meeste mensen niet. Als je verbinding met je router wilt maken moet je namelijk het merk of het type opzoeken. De man die in zijn auto achter zijn laptop bij jou voor de deur staat weet dat ook. Die gaat Googlen op het merk en type van jouw router, komt dus achter je WPA-code en sluipt dus vervolgens bij jou naar binnen! Bijzonder eng! Brrr... Plotseling weet die man dus alles van jou!!! De oplossing? Het veranderen van de SSID van je router. Je gaat naar de setup van je router, verzint een willekeurige naam en zo vernoem je dus je router. Plotseling heet je router dus bijvoorbeeld PIETJE en daar kan alleen jij wat mee.

En waar zit de set up van me router????

Waar?

Net me verbinding verbroken tijdens het zoeken was een uur bezig Woedende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 14 juni 2013, 16:11
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 16:00

Zo zie je maar dat een "onschuldig" iets kan verworden tot het in macht zijn van de duivel.

Klink allemaal erg heftig Petra!! Dingen die gaan gloeien, open gaan, ....... En Mamaloe, de duivel kan zich goed vermommen, hij wordt ook wel eens de aap van God genoemd. Fijn dat jullie gespaard zijn en bedankt voor jullie getuigenis!!

Ik geloof er echt in en juist daarom houdt ik me er verre van. Niet dat het ooit op m'n pad gekomen is, maar op tv komen er ook wel eens van die programma's met helderzienden e.d. langs. Ook dan moeten we (moet ook ik) sterk zijn en niet uit sensatie of nieuwgierigheid blijven kijken, maar dit programma ook "weg te gooien".

Petra en Mamaloe: geweldig dat jullie ervan bevrijd mogen zijn, als je Hem (weer) mag leren kennen, zal Hij je verlossing geven. Gelukkig hebben jullie ook daarna staande gehouden.

Maar......in dit geval kan ik de nuchterheid waar Roelande over spreekt wel begrijpen: weg die zooi!! Liever verbrand, want dan weet je zeker dat het weg is. Maar er zijn toch ook grensgevallen? In zo'n geval is het aan de verantwoordelijkheid van de persoon.

Groetjes, prins Klus Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 16:08

whaaa haaa haaa prins klus.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

prinses petra

Lachende smiley die niet bij komt van het lachen effe en nu aquarium es schoon gaat maken....leuk een kind die visjes wil. Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 16:10

yeahhhhh stroopwafel... heb je die? Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 16:15

SHANITA130 schreef:
Ik ben ook nodig, men heeft mij ook nodig, prive dus, maar ja, ik moet wel, en dat is logisch, ten allen tijden mijn grenzen kunnen zetten.

Gewoon...ik wou ook even wat zeggen hier Knipoog smiley

hmm maar je snapt hoop ik wat ik bedoel.
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 16:20

ROELANDE345 schreef:

Verraste, verbaasde smiley Zijn er hier ook geen dames (of heren) die hun problemen met mij willen bespreken? Klagerdeklaag Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 16:21

Het valt vandaag weer mee hè?
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5552 5553 5554 5555 5556 5557 5558 ... 6194 Volgende
Pagina 5555 van 6194