| Auteur |
Bericht |
|
IESJE369
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 08:28
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | Er is veel van het Onze vader te leren, bijvoorbeeld de opbouw van hoe een gebed er uit kan zien, te beginnen met verering, dan mag men vragen om wat werkelijk nodig is en eindigen met hem de eer te geven die Hij verdient.
|
Klopt Pieter. Je eerst op God richten (met je hart en je gedachten) in plaats van meteen je eigen 'verlanglijstje' in te dienen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 09:04
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | | das stommmm ha ha, als ze het boek niks vond.... |
Dan moet je filmpje nummer 2 ook even kijken, dat boek heeft ze namelijk NIET gelezen, blijkbaar enkel gekocht om te verbranden.
Dat ze het niet gelezen heeft blijkt ook wel uit het verhaal erbij want ze had horen vertellen dat Inferno van Dan Brown ging over dat Jezus een kind zou hebben met maria magdalena. Dan heeft ze dus het foute boek gekocht want dat was de Davinci code, ik ben toevallig net Inferno aan het lezen en daar komt helemaal niets kerkelijks in voor.
Maar dan nog even een vraagje aan de boekverbranders hier. Ik snap best dat je bepaalde boeken en bepaalde dingen niet in je huis meer wilt hebben maar wat is de meerwaarde van het verbranden ervan? Waarom niet gewoon de vuilcontainer in, dan beland het toch ook gewoon in de oven?
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op zaterdag 15 juni 2013, 09:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 09:07
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Ja en daarom zijn er vurige discussies over geslachtsgemeenschap  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IJSJE204
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 09:08
|
|
|
|
| LANFY127 schreef: | | Nog een keer! Welke dan? Maar zeer zeker omdat je zelf met een schone lei wilde beginnen?! Toch? Niet om mensen te veroordelen omdat ze een bepaald boek hebben gelezen! Als je het persoonlijk, voor jezelf doet, doet heb ik daar echt geen probleem mee! Maar wel als je mensen erin probeert mee te trekken dat ze dat ook moeten doen omdat ze anders in de hel terechtkomen! Hoe hilarisch is dat!? En dat is wat Gerda Tolsteyn doet! |
Ik heb een keer een kinderboek verscheurd en weggegooid. Het ging over een kind dat op zondag geschaatst had, door het ijs zakte en overleed. Volgens de auteur werd het kind voor zijn daad door God gestraft. Je wilt toch niet dat wie dan ook zoiets griezeligs leest?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 09:08
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | je kunt ook wat aan je buurman doen  |
dat is een hopeloos geval
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 09:10
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Bordje met 'verboden voor duiven' neerzetten.
Nee hoor.
Schoonmaken met heel heet water met veel bleek erin, daarna met sodawater.
Niet inademen, dus steeds ff andere kant opkijken.
Alles waarmee je het schoonmaakte weggooien vanwege bacteriën, ik bedoel doekjes, sponsjes etc., plastic handschoenen gebruiken.
En dan een net spannen.
Anders, zie duivenbestrijding op google voor veel tips. Bv: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=937252 |
mopperdemop dan zou ik het hele duivenhok willen wegpoetsen haha en net spannen heeft geen nut ze staan iin de achtertuin die grenst aan de mijne zucht ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 09:14
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | >(OOOOOOOOOOO)>
 |
Das een lekkere grote Steen!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 09:21
|
|
|
|
| NATASCHA642 schreef: | | mopperdemop dan zou ik het hele duivenhok willen wegpoetsen haha en net spannen heeft geen nut ze staan iin de achtertuin die grenst aan de mijne zucht .... |
Ach....je kan als hij ze binnen staat te roepen na een wedstijdvlucht natuurlijk net ff je matten uit gaan kloppen buiten
Van postduiven heb ik geen last hier, maar hier hebben we bosduiven en tortelduiven rondvliegen. De bosduiven zitten graag in de dakgoot boven mn oprit , recht boven mn auto, je wilt niet weten hoe die er af en toe uit ziet. De tortelduiven zitten graag op de franse balkons voor mn slaapkamerraam om er vervolgens vanaf te vallen en dan kunnen ze niet meer er tussenuit komen.Dan moet je ze dus eerst zien te vangen zonder dat ze de slaapkamer invliegen en daarna kan je ook meteen gaan soppen.
Maar als je van buurman wilt ruilen....mijn buurman heeft 30 koeien naast mn huis staan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 09:33
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Wakker geworden van het zonnetje Soms is het leven zo simpel  |
Oeps...na een prachtige dag gisteren...nu nog steeds donker...en regent het . Wel een milde regen...een goede voor de boer... Mijn tuin is er wel blij mee...ik...onder het afdak wat minder..
Maar ik lees de krant...en drink koffie...en kan heerlijk buiten zijn... Ik hoop vanmiddag op wat zon...zodat ik nog even kan ""tuinieren""
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zaterdag 15 juni 2013, 09:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 09:39
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Ach....je kan als hij ze binnen staat te roepen na een wedstijdvlucht natuurlijk net ff je matten uit gaan kloppen buiten
Van postduiven heb ik geen last hier, maar hier hebben we bosduiven en tortelduiven rondvliegen. De bosduiven zitten graag in de dakgoot boven mn oprit , recht boven mn auto, je wilt niet weten hoe die er af en toe uit ziet. De tortelduiven zitten graag op de franse balkons voor mn slaapkamerraam om er vervolgens vanaf te vallen en dan kunnen ze niet meer er tussenuit komen.Dan moet je ze dus eerst zien te vangen zonder dat ze de slaapkamer invliegen en daarna kan je ook meteen gaan soppen.
Maar als je van buurman wilt ruilen....mijn buurman heeft 30 koeien naast mn huis staan  | Zou ik toch gaan voor de koeien...
Want ik heb namelijk ook buren...die de duiven VOEREN!!! Gelukkig laten ze ook op HUN dak...de narigheid achter, maar ja...bij het overvliegen valt weleens wat... En op mijn schutting zitten...met het ""GAT"" naar mij gericht...

Overigens de kat lust ze graag.. De donzen dekbedjes en 2 pootjes die ze achterlaat is het bewijs!!
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zaterdag 15 juni 2013, 09:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 09:54
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Zou ik toch gaan voor de koeien...
Want ik heb namelijk ook buren...die de duiven VOEREN!!! Gelukkig laten ze ook op HUN dak...de narigheid achter, maar ja...bij het overvliegen valt weleens wat... En op mijn schutting zitten...met het ""GAT"" naar mij gericht...

Overigens de kat lust ze graag.. De donzen dekbedjes en 2 pootjes die ze achterlaat is het bewijs!! |
Ik heb ook geen last van die koeien hoor, vind het wel gezellig. In het najaar zien we vanuit huis zo de kalfjes geboren worden in de wei. Koeien in de wei stinken veel minder dan duiven die in een woonwijk opgepropt in een hok zitten.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op zaterdag 15 juni 2013, 09:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IJSJE204
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 10:00
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | | Ik heb ook geen last van die koeien hoor, vind het wel gezellig. In het najaar zien we vanuit huis zo de kalfjes geboren worden in de wei. Koeien in de wei stinken veel minder dan duiven die in een woonwijk opgepropt in een hok zitten. |
Van koeien komen vliegen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 10:06
|
|
|
|
| IJSJE204 schreef: | Van koeien komen vliegen.  |
Klopt, maar als je daar niet tegen kan moet je niet op het platteland gaan wonen . Mijn hele huis is dus ook voorzien van horren voor de ramen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LABJE613
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 10:20
|
|
|
|
Ik zal je assisteren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 10:30
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | | Ik heb ook geen last van die koeien hoor, vind het wel gezellig. In het najaar zien we vanuit huis zo de kalfjes geboren worden in de wei. Koeien in de wei stinken veel minder dan duiven die in een woonwijk opgepropt in een hok zitten. |
Ik ben zelf grootgebracht in een polder.... Het is heerlijk wonen...omringd door de natuur... Wij hadden 34 schapen...hokken vol konijnen....de vrijheid om te spelen.. Ook daar zijn we volop getuigen geweest van ""bevallingen"" Zelfs een keer een lammetje in huis wat verstoten werd door de moeder... In ons drukke gezin met 7 kinderen...kon dat allemaal.. Ik heb een onbezorgde heerlijke jeugd daar gehad!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 10:53
|
|
|
|
| IJSJE204 schreef: | Jol, jij bent ondertussen wel erg geëmancipeerd geworden! Er bestaat niets mooiers dan met de leukste man in de regen in je tentje te zitten, maar ik vind wel dat HIJ eerst die haringen in de regen moet verwerken. Daarna krijgt hij een lekker glaasje druivensap en je hebt de ideale setting voor een romantische avondje samen. Ohja, voor het topic: onder het zachte maanlicht dat door de regenwolken heen schijnt. |
De regen is er al, IJsje! Nu de rest nog!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 10:53
|
|
|
|
| IJSJE204 schreef: | | Jij hebt oog voor romantiek! Nog even en de sterren verschijhijnen, eerst één voor één ??? |
Niet op gelet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 10:56
|
|
|
|
Dat ik net op tijd nog voor de regen mijn grasveld gemaaid heb Hoop dat het weer vanmiddag opknapt dan kan ik mn heg nog snoeien
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IJSJE204
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 10:57
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | | De regen is er al, IJsje! Nu de rest nog! |
Dat valt tegen. Ik zou beginnen met het druivensap. Dan zie je alles wat zonniger. Weet de enige leuke man wel waar je zit te hannesen met dat tentje? Je moet wel wat richting geven! Midden op het kampeerterrein huilen wil ook wel eens helpen. Mannen worden graag op hun ridderlijkheid aangesproken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IJSJE204
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 10:59
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Niet op gelet  |
Waar kijk jij dan naar??? Sterren staan boven aan de hemel, niet op ooghoogte. Vanavond een nieuwe poging, de wolken trekken weg. Veel succes met de scheerlijnen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 10:59
|
|
|
|
| IJSJE204 schreef: | Dat valt tegen. Ik zou beginnen met het druivensap. Dan zie je alles wat zonniger. Weet de enige leuke man wel waar je zit te hannesen met dat tentje? Je moet wel wat richting geven! Midden op het kampeerterrein huilen wil ook wel eens helpen. Mannen worden graag op hun ridderlijkheid aangesproken. |
Nou huilen zou ik niet meteen doen dat schrikt sommigen weer af. Maar heel mooi hulpeloos gaan staan kijken voor je tent of waarvoor dan ook maar waar je die leuke man zn hulp bij nodig hebt helpt echt hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 11:07
|
|
|
|
Nog nagenieten van een dagje tuinieren bij mijn zoon... En daarna uit eten...onder aan de duinen van Dishoek..en veel praten met elkaar!!!
Om 11 uur een smsje....""Oeps ma...hier staan je 2 gekochte bossen bloemen nog""
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zaterdag 15 juni 2013, 11:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 11:07
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Dat ik net op tijd nog voor de regen mijn grasveld gemaaid heb Hoop dat het weer vanmiddag opknapt dan kan ik mn heg nog snoeien |
Hier is inmiddels de zon...wel veel wind!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 11:38
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Nou huilen zou ik niet meteen doen dat schrikt sommigen weer af. Maar heel mooi hulpeloos gaan staan kijken voor je tent of waarvoor dan ook maar waar je die leuke man zn hulp bij nodig hebt helpt echt hoor  |
Echt wel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 11:59
|
|
|
|
Me Zalando Laarzen zijn binnen, mooi!
Aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh(je weet wel, die reclame op die camping ;))
Dus, nu begin ik me balkon een goede beurt te geven. Etc. Etc .Etc.
Voor degene die het verband niet zien: Als ik wat krijg, ga ik er ook wat voor doen , met mezelf afgesproken. anders natuurlijk ook, maar dan zeker.!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 12:06
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Me Zalando Laarzen zijn binnen, mooi!
Aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh(je weet wel, die reclame op die camping ;))
Dus, nu begin ik me balkon een goede beurt te geven. Etc. Etc .Etc.
Voor degene die het verband niet zien: Als ik wat krijg, ga ik er ook wat voor doen , met mezelf afgesproken. anders natuurlijk ook, maar dan zeker.!!! |
Ik draai dat beloningssysteem altijd om: eerst werken, dan je beloning. Zo moet er nu eerst gestofzuigd worden voor ik met een lekkere cappucino en een plak cake op de bank ga zitten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 12:12
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Ik draai dat beloningssysteem altijd om: eerst werken, dan je beloning. Zo moet er nu eerst gestofzuigd worden voor ik met een lekkere cappucino en een plak cake op de bank ga zitten  |
Haha
Ik doe het om en om. Maar het komt, bij mij, op hetzelfde neer.
Dit weekend is sowieso huis opruim weekend, bij Huize S.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 12:21
|
|
|
|
Hier schijnt de zon 11 graden, precies mooi opruim weer.
Dat moet de Here zo bedoelt hebben uitgerekend dit opruim/schoonmaak-weekend hier. (ja, dat denk ik dan nog echt ook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 12:22
|
|
|
|
|
Ik ken iemand die pastisch chirurgie moest laten uitvoeren om haar rug te ontlasten. Dus ja... Het kan en mag volgens mij...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 12:28
|
|
|
|
| IJSJE204 schreef: | Dat valt tegen. Ik zou beginnen met het druivensap. Dan zie je alles wat zonniger. Weet de enige leuke man wel waar je zit te hannesen met dat tentje? Je moet wel wat richting geven! Midden op het kampeerterrein huilen wil ook wel eens helpen. Mannen worden graag op hun ridderlijkheid aangesproken. |
Dat ís aan de éne kant misschien wel zo, maar aan de andere kant, zo, als ik weleens denk wat mannen allemaal doen en hebben gedaan voor mij, zonder iets ervoor terug, nada, niets, gewoon zomaar, ja....
Maar ja als je nu op een camping je tent op moet zetten en je bent alleen
|
|
| Naar boven |
|
|