ChristianMatch

Forum

Forumregels
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5568 5569 5570 5571 5572 5573 5574 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 08:27

JOL252 schreef:
En sommige acties komen erg uit de lucht vallen. Zoals de regel die er opeens is dat je geen gedicht moet plaatsen in een ander topic als gedichten. Nou ik heb zo her en der de afgelopen dagen gedichten gezien in verschillende topics. Is dat dan geen punt? En is die opeens opduikende regel wel uitvoerbaar? Een hoop spontaniteit is er voor mij wel af.

Ik denk dat dat is, als je bijvoorbeeld een serieus onderwerp heb, en dan ineens allemaal vijfjes, iemand die dat leest denk he wat is dat nou, zoiets, snap je?

We hebben natuurlijk wel een voorbeeldfunctie en zijn een getuigenis als christenen. Knipoog smiley

Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 08:29

- Reactie verwijderd -

Petra stelt een vraag en wil daar gewoon een normaal antwoord op. Geen waardeoordeel. Ondanks de smileys komt het negatief over.

Ik heb zelf haar vraag al beantwoord vanuit de redactie. Je bent vrij om zelf ook nog te antwoorden, maar blijf respectvol.

Redactie CM

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op woensdag 19 juni 2013, 10:05
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIJN277

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 08:49

Als je in je profiel zou schrijven dat je waarschijnlijk de minst leuke man van CM bent, dan ben ik benieuwd hoe de dames daar op reageren ? Ben je dan idd gelijk niet interessant meer, of gaan ze dan ook een topic op een forum openen om erachter te komen ?
Ik zou zelf niet gauw zeggen dat ik de leukste man hier op de site ben, maar als je als vrouw geprikkeld wordt door zo'n statement moet je die persoon misschien gewoon maar eens even een berichtje sturen ? Kijken of hij een fantastische reactie terugmailt ? Zelf zou ik niet reageren op een dame die zich de leukste van CM noemt. Maar er zijn ongetwijfeld heren die dan gelijk aan hun (touch)screen vastzitten...............
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 09:05

SHANITA130 schreef:
Ik denk dat dat is, als je bijvoorbeeld een serieus onderwerp heb, en dan ineens allemaal vijfjes, iemand die dat leest denk he wat is dat nou, zoiets, snap je?

We hebben natuurlijk wel een voorbeeldfunctie en zijn een getuigenis als christenen. Knipoog smiley

Engeltje smiley

Ik begrijp jouw verwijzing naar getuige zijn en voorbeeldfunctie niet. Heeft hier volgens mij niets mee van doen. Dan kom je al snel in be- en veroordeling van elkaar terecht.

Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 19 juni 2013, 09:07
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 09:39

[quote=LANFY127]@ Christianmatch:

Mijn vraag is nog steeds waarom jullie helemaal geen forumregels hebben! Dat moet toch helemaal niet zo moeilijk zijn om die op te stellen? Dan weet iedereen die meedoet aan de discussies waar die aan toe is! In mijn opinie, die natuurlijk niemand hoeft te delen, denk ik, dat als je als betalend lid op een site, waar ook een forum aanwezig is, er regels moeten zijn!

Een goede vraag. Zoals eerder aangegeven: we zijn ermee bezig. Sowieso zijn we niet fulltime met deze site bezig, dus duurt het langer voor we klaar zijn. Daarbij willen we ook zorgvuldig zijn in het opstellen van regels.

Zo lang er geen expliciete regels zijn, gelden de algemene voorwaarden van de site en natuurlijk de algemene fatsoensregels die overal gelden. We gaan er vanuit dat onze leden communiceren in ABN*, geen grof taalgebruik hanteren, niet schelden en respectvol zijn naar elkaar, etc. Op de site staat het ook al genoemd: Onthoud dat je christen bent en gedraag je daar ook naar. Dit is en blijft de belangrijkste regel hier. Het zou eigenlijk vanzelfsprekend moeten zijn, maar dat is het helaas niet altijd.

Natuurlijk hoeft dat niet zo uitgebreid te zijn, maar een beetje betere moderatie kan hier volgens mij geen kwaad!

Het kan altijd beter. We doen ons best. Zoals gezegd, zijn we hier niet fulltime mee bezig. We gaan ook uit van eigen verantwoordelijkheid van de leden. Als zij zich al bovenstaande normen houden, zou het minder nodig zijn om in te grijpen.
Daarbij komt dat er wat jou betreft meer moderatie moet zijn, terwijl anderen het nu al veel te veel van het goede vinden. We zoeken naar een gulden middenweg.

Bovendien kan ik me goed voorstellen dat het frustrerend is dat je denkt dat je je best hebt gedaan in een discussie, en daar tijd in gestoken hebt, om vervolgens tot de ontdekking te moeten komen dat de redactie van CM, zonder iemand in te lichten, je posts verwijderd heeft! Rust er geen intellectueel eigendom op de dingen die je in een discussie op internet schrijft?

Tja, het is soms jammer dat bepaalde reacties verwijderd worden. Dit gebeurt natuurlijk nooit zonder reden. Of het gaan om off-topic reacties, grof taalgebruik (denk even aan gisteren en kijk even in de spiegel), een respectloze wijze van communiceren. Soms heeft het ook te maken met het feit dat het de leesbaarheid verhoogt. We streven ernaar om zo min mogelijk te verwijderen of slotjes te plaatsen. En we streven er ook naar om een forum te hebben, waar een positieve sfeer heerst en mensen zich veilig voelen om met elkaar van gedachten te wisselen. Natuurlijk hoef je het niet steeds met elkaar eens te zijn. Dan zou het maar saai worden hier. Maar het op een goede manier benoemen is nog een vak apart. Als er (steeds) op een agressieve manier gereageerd wordt op elkaar, láát men het wel om te reageren. En dat willen we niet. Het is de toon die de muziek maakt: hoe reageer je op een ander? Daar kan nog aardig aan gewerkt worden.

Voor degenen die veel waarde hechten aan hetgeen ze op het forum plaatsen, zou ik zeggen: kopieer je tekst en bewaar hem goed in een ander document.

Redactie CM

*Algemeen Beschaafd Nederlands

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op woensdag 19 juni 2013, 14:11
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 09:58

PETRA373 schreef:
Klopt, cm doet zijn best, maar worden veel dingen verwijderd
petra die niet kan slapen, te warm...

Kijk zoiets kan al verwijderd worden, is ontopic, niet slapen te warm of het is slowchatten???? mij zijn sommigge dingen ook onduidelijk, dus schrijf gewoon door en wel als het nie tgoed is, word het maar verwijderd.

Dit wordt niet verwijderd ook al is het inderdaad on-topic. Je reageert in eerste instantie op het onderwerp en plaatst tussendoor even een opmerking. Dat is natuurlijk niet erg. En als er af en toe tussendoor even een losse opmerking al post komt, is dat ook geen probleem. Het gaat er meer om dat iemand een topic opent en daarover graag van gedachten wil wisselen. Dan is het vervelend als de discussie op een gegeven moment totaal afwijkt van het topic of zelfs verzandt in een welles-nietes discussie. Negen van de tien keer komt dat de sfeer ook niet echt ten goede.

Slow-chatten kun je meer vergelijken met chatten op het forum. De chatbox is bedoeld voor directe gesprekken. Dat kan met een groep of één op één. Dat kan over van alles en nog wat gaan. Op het forum richten we ons op onderwerpen. Ieder topic is één onderwerp. Zolang iedereen gericht blijft op het topic (dus on-topic blijft), kun je boeiende, leuke, pittige, enz. gesprekken met elkaar over het onderwerp..

Quote:
De discusie met pieter bv, meningsverschil, later zag ik zijn punt in, schreef hem dat en dat word dan verwijderd... Dus dat kan pieter dan niet meer lezen. Sommigge dingen blijven weer staan dat ik denk, dat kan je eigenlijk dan ook wel verwijderen.
Maar het zal voor cm ook wel niet mee vallen, die doen hun best.

Het is soms zoeken of we wel of niet dingen verwijderen. De discussie met Pieter was sowieso off-topic en had zo'n negatieve sfeer om zich heen hangen, dat we besloten hebben alles te verwijderen. Mensen reageren dmv quotes weer op zijn uitspraak en die blijft daardoor dus ook staan. Het wordt op den duur een eindeloze discussie en dat is niet nodig. Nogmaals, we willen graag gesprekken rondom een onderwerp. En niet rondom de uitspraak dat er op CM dom volk zit. Daar zit niemand op te wachten.

Het klopt dat er ook dingen blijven staan. Het is onbegonnen werk om alles te verwijderen. Als er topics of bepaalde reacties zijn waar mensen moeite mee hebben, kunnen ze de niet oké knop gebruiken. Of de redactie mailen. Beide mag ook. Hierop wordt altijd actie ondernomen. Blijft natuurlijk wel zo dat de één de grenzen anders legt dan de ander. Wat de één echt niet vindt kunnen, daar heeft de ander geen moeite mee. Een stukje verdraagzaamheid hier zou niet misstaan. Er zitten zoveel mensen op deze site met heel diverse achtergronden. Qua geloof, opvoeding, relaties, opvattingen, ervaring, enz. Het is goed om daar steeds weer rekening mee te houden. Iedereen kan leren respectvol te communiceren met elkaar. Vaak werkt het ook goed om eerst eens door te vragen. Hoe heeft iemand zijn/haar mening bedoeld? Waarom zegt hij/zij dat? Meestal is dat namelijk niet zonder reden.

We doen zeker ons best en staan open voor vragen en opbouwende kritiek.

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op woensdag 19 juni 2013, 14:15
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 10:15

JOL252 schreef:
En sommige acties komen erg uit de lucht vallen. Zoals de regel die er opeens is dat je geen gedicht moet plaatsen in een ander topic als gedichten. Nou ik heb zo her en der de afgelopen dagen gedichten gezien in verschillende topics. Is dat dan geen punt? En is die opeens opduikende regel wel uitvoerbaar? Een hoop spontaniteit is er voor mij wel af.

We hebben niet voor niets subfora. Dit, om de leesbaarheid te vergroten.
Als iemand het subforum Christelijk Leven opent, verwacht hij topics rondom dit onderwerp. En geen gedicht. Natuurlijk kan het wel eens voorkomen dat er binnen het topic een gedicht wordt genoemd. Dat is geen probleem. Maar het gebeurde ook wel eens dat er een hele rij vijfjes (ik ken ze onder de naam elfjes) geplaatst werden binnen een topic. Voor degenen die ze plaatsen wellicht leuk, maar voor degenen die een topic willen volgen, kan het erg storend zijn.

Dit topic is bijvoorbeeld ook verplaatst, omdat het beter thuishoort in dit subforum. Het subforum 'Van alles wat' is bedoeld voor alles wat niet in de andere subfora thuishoort.

Het is belangrijk dat als iemand een topic opent, hij aangeeft wat zijn bedoeling daarmee is. Wil je mensen vragen om te bidden voor iemand, dan doe je dat. Wil je graag meningen over een onderwerp dat je bezighoudt, dan vraag je dat. Enz. enz.

Spontaniteit is prima, maar wel in combinatie met leesbaarheid en respect. Op een forum staan onderwerpen centraal. Die vele mensen lezen en waar ook nog mensen op willen reageren. En natuurlijk kun je prima tussendoor wel eens even op elkaar reageren. Zie ook mijn reactie op Petra. Maar ga niet eindeloos door binnen een bepaald topic. Dat werkt gewoon niet.

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op woensdag 19 juni 2013, 14:17
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 10:28

JOL252 schreef:
Tja mooi lied, maar even een tip: ivm de overzichtelijkheid hoort dit niet hier thuis, het hoort of bij mooi lied topic, ondersteund met filmpje joetjoep of onder gedichten. Dat is voor het overzicht beter, heb ik begrepen ... Verlegen lachende smiley

Zie de reactie in het topic Forumregels (subforum Over ChristianMatch). Dit lied kan blijven staan.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 12:09

JOL252 schreef:
Tja mooi lied, maar even een tip: ivm de overzichtelijkheid hoort dit niet hier thuis, het hoort of bij mooi lied topic, ondersteund met filmpje joetjoep of onder gedichten. Dat is voor het overzicht beter, heb ik begrepen ... Verlegen lachende smiley

Ha Jol,

Weet je hoe het op mij overkomt, het lied van Klus, refereert duidelijk aan de post van IJsje. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 12:22

Dit zo lezende denk ik dat het gewoon ook effe wennen is, voor de leden die al lang op cm zitten, maar eindresultaat word, dat het forum beter gaat worden. Lachende smiley
Tenminste, voor mij, is het wel effe wennen.
Eerlijk gezegd, ben ik blij dat ik geen redactie ben.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 12:27

Eerlijk gezegd martijn, neem ik dit topic niet zo serieus, meer beetje humor en denk ik de anderen ook.
Knipoog smiley

maar de minst leuke man in je profiel schrijven??? Dan zou ik niet geintereseerrt zijn, denkende hmmm iemand met vet minderwaardigheids complex
Schrijft iemand op zijn profiel de leukste man van cm, zou ik helemaal geen interesse hebben, denken van ehhh wat denk je wel niet, dat je meer dan anderen bent?
Geef mij maar een gewone man, die ik stiekemis de leukste vind.... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 12:35

Als ik naar mijn bamboe kijk in de tuin, Hij is twee keer mee verhuisd , heb hem al jaren, mooi volle bamboe struik inmiddels
en in eens ,na jaren, komen en hele grote bamboe scheuten te voorschijn, wel sommigge 2 meter hoger dan de struik, en iedere dag denk ik wauwwww, ongelooflijk, hoe hij ineens groeit,
Om de bamboe stokken die uitsteken zitten blaadjes gedraaid, kan niet wachten tot ze open gaan, om het resultaat te zien.
En dat allemaal in ongeveer een week tijd.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 12:54

IFAN841 schreef:
Precies, ik denk dat liefde juist vooral innerlijk is...

Denk ik ook, iemand waar je je bij tuis voelt, je zelf kan zijn, en er een leuke klik is, met vlinders in je buik en ha ha , ooit was ik verliefd op een man, en iedereen zei, hij is niet mooi.. so wat, ik vond hem mooi, de manier warop hij lachte, liep, zijn uitstraling,etc... loved hem
ha ha mooiste liefde ooit geweest, en ja zijn uiterlijk, in eerste instantie had ik hem zo voorbijgelopen op straat, als ik hem zo voor de eerste keer ontmoet had, maar de klik etc, zijn innerlijk met mij samen was zoiets als samen sterren plukken.

Zucht , zwemel Verlegen lachende smiley

En dan heb je ook van die fotomodellen tipe mannen...in eerste instantie mooi, ga je er effe mee om, vind je hem gewoon lelijk worden door zijn karakter....eigendunk etc...

Dus geef mij maar gewone man, die ik mooi vind, ik denk dat die dingen wel bij elkaar horen, je kan niet van iemand houden die je lelijk vind, er moet wel ene bepaalde aantrekkings kracht zijn,
maar wat is mooi? dat is betrekkelijk. toch Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 12:57

JOL252 schreef:
Ik begrijp jouw verwijzing naar getuige zijn en voorbeeldfunctie niet. Heeft hier volgens mij niets mee van doen. Dan kom je al snel in be- en veroordeling van elkaar terecht.

Ha Jol Lachende smiley

Ik bedoel eigenlijk, wat ik zelf laatst even had.

Nou ik zat een post te schrijven en toen, ineens realiseerde ik me, dat natuurlijk de hele wereld mee kan lezen.

Nou is het niet zo dat ik daarom mijn post ánders ga schrijven, maar ja, het zit wel ergens in mijn achterhoofd, onbewust, zeg maar.

Zó bedoel ik het, snap je? Ja, en natuurlijk niet naar jou persoonlijk Jol Knipoog smiley ,
Gewoon in het algemeen zeg maar.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 12:58

SHANITA130 schreef:
- Reactie verwijderd -

Petra stelt een vraag en wil daar gewoon een normaal antwoord op. Geen waardeoordeel. Ondanks de smileys komt het negatief over.

Ik heb zelf haar vraag al beantwoord vanuit de redactie. Je bent vrij om zelf ook nog te antwoorden, maar blijf respectvol.

Redactie CM

Redactie,

Duidelijk!

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op woensdag 19 juni 2013, 14:19
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 13:13

KLUS667 schreef:
Dat denk ik ook. Maar liefde op het eerste gezicht? Daar geloof ik niet zo heel veel in. Tuurlijk je kan wel eens iemand zien en denken, wauw, daar zou ik wel eens een beschuitje mee willen eten, maar liefde is niet alleen uiterlijk.

Sterkte Petra!!

Ha Klus,

Even hoor.

"Een beschuitje mee willen eten?", weet je wel wat dat betekend, nou gewoon "mee naar bed gaan". One night stand oid. Vandaar het woordje beschuit, want dat is iets wat men vaak alleen in de ochtend eet.

En omdat jij tegen geslachtsgemeenschap voor het huwelijk bent, en omdat er in Mattheus 5 staat van als je een vrouw aanziet om haar te begeren(een beschuitje mee te eten) heb je in je hart al overspel gepleegd.

Dus denk ik, ben je dan niet tegenstijdig, snap je?

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 13:28

SHANITA130 schreef:
Ha Klus,

Even hoor.

"Een beschuitje mee willen eten?", weet je wel wat dat betekend, nou gewoon "mee naar bed gaan". One night stand oid. Vandaar het woordje beschuit, want dat is iets wat men vaak alleen in de ochtend eet.

En omdat jij tegen geslachtsgemeenschap voor het huwelijk bent, en omdat er in Mattheus 5 staat van als je een vrouw aanziet om haar te begeren(een beschuitje mee te eten) heb je in je hart al overspel gepleegd.

Dus denk ik, ben je dan niet tegenstijdig, snap je?

Lachende smiley

Ik denk dat je die woorden van Klus niet al te letterlijk moet nemen, het is een gezegde wat vooral snel gezegd word zo in de volksmond bij het zien van een aantrekkelijke man of vrouw, maar dat wil nog niet zeggen dat hij dit letterlijk zo bedoelt.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 13:29

Oooohhh,

Oké

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 13:35

SHANITA130 schreef:
Het is in veel gemeentes een gewoonte geworden om uitkeringsgerechtigden zonder enige aanleiding te laten controleren door ambtenaren die het verschil tussen een huisbezoek en huiszoeking niet weten. Alle regels worden aan de laars gelapt en de rechten van de mens met voeten getreden. Opnieuw moeten uitkeringsgerechtigden, die dit keer door jaloerse ex-echtgenoten aangegeven worden, naar de rechtbank om zich te kunnen verweren.
In het kader van fraudebestrijding denkt men inmiddels dat alles geoorloofd is en door voortdurend de aandacht te vestigen op kwetsbare groepen zoals AOW'ers, vluchtelingen en uitkeringsgerechtigden probeert men de aandacht af te leiden van corruptie in de bouwsector en de schaamteloze graaierij van de topmanagers.

Bron: http://eindhoven.sp.nl/opinie/2007/discriminatie.stm

Ok, stuk artikel van jaar of 5/6 oud, maar nog actueel, of actueler.

Ja, ik weet niet of het vooropgezet is, kan wel, hoeft niet. Ik doel nu op 'afleidingsmanouvre'.

Dus dan is het niet; 'wíj betalen jóu uitkering van ónze belastingcenten', wat je toch steeds vaker hoort, maar wij betalen voor de schaamteloze graaierij van topmanagers en corruptie in de bouwsector.
Welke bedragen duizenden keren zo groot zijn!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 19 juni 2013, 13:39
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 13:42

PETRA373 schreef:
de n van je neussnuiten Smiley die vol vragen zit iets wat jij denk ik de hele week al doet omdat je verkouden bent de hele week al Smiley die vol vragen zit

Een Neutje, dus een alcoholisch drankje om in slaap te vallen....
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 14:00

HEIDE936 schreef:
Ja,..niet zo nieuwsgierig;))

Het is toch niet gek,dat je naar de zon verlangen kan,
enne..wat doet de zon die hopend straks weer volop schijnt bij jou?
Zeker is dat mensen vaak met zon zin krijgen in van alles
mensen raken met elkaar sneller in contact..
Er wordt ook meer gedroomd .. denk je niet?:)..
Dat is een goed verlangen..koester dit..

Nee, dat is niet gek, sterker, normaal, lijkt mij.

Aan de andere kant, ik denk te weten dat mannen daar meer 'moeite' mee hebben zeg maar.

Ik heb wel een paar vrienden, om te lachen, etc. geen lichamelijk contact in de zin van seksueel.

Maar ja, ik ken het wel, heb een keer in mijn leven het ervaren hoe het hoort/is. (eigenlijk 2 keer)

En ja, dat verlangen blijft.

Ja, elke man van straat, strand of café plukken?

De eerlijkheid: ik ben ontzettend bang voor SOa's, en dan natuurlijk vooral de gevaarlijke.

Dát is voor mij dé reden vaak geweest.

En een verstandelijk wetende dat het niet kan.

En gevoelsmatig, ja, dat is ook pas iets van de laatste jaren.

Ja, het is nu eenmaal iets wat Onze Lieve Heer in ons heeft gestopt.

Maar.....het is niet het enige, het is mi géén basisbehoefte(al kan dat wel zo aanvoelen, dus dat snap ik en begrijp ik wel).

De een heeft er meer 'last' van dan de ander, heeft ook te maken welke situatie zit je, waar ben je nu mee bezig, heb je helemaal niets aan je hoofd, dan nog, mooie boeken, natuur(flora en fauna, die natuur bedoel ik ;))

Wat ik zelf wil zeggen er zijn zóveel leuke en mooie dingen in het leven, als je goed kijkt is het leven al zo mooi en bevredigend, vind ik, dat dat stuk 'seksueel contact', dat ik makkelijk zonder kan leven. Dit geldt dus voor mij, en hoeft dus helemaal niet voor anderen op te gaan.

Maar ik kan mij voorstellen dat dat voor mannen veel moeilijker is. Al wil ik daarmee niet teveel generaliseren, want dat hoeft natuurlijk ook niet altijd op te gaan. Dat is gewoon wat ik zelf denk, en anderen kunnen daar anders over denken, hoe dat is.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 14:06

KLUS667 schreef:
Daar kan ik ook van genieten, maar beter is nog een xxx Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Xxx-jes Clown smiley

XXX Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 14:08

IFAN841 schreef:
Heb je wel eens bij de plug-ins van FF gekeken??? Knipoog smiley

Ja, dat zal wel natuurlijk....

Hoezo?
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 14:36

SHANITA130 schreef:
Ha Jol Lachende smiley

Ik bedoel eigenlijk, wat ik zelf laatst even had.

Nou ik zat een post te schrijven en toen, ineens realiseerde ik me, dat natuurlijk de hele wereld mee kan lezen.

Nou is het niet zo dat ik daarom mijn post ánders ga schrijven, maar ja, het zit wel ergens in mijn achterhoofd, onbewust, zeg maar.

Zó bedoel ik het, snap je? Ja, en natuurlijk niet naar jou persoonlijk Jol Knipoog smiley ,
Gewoon in het algemeen zeg maar.

Als je rekening moet houden met de hele wereld kan je nooit je zelf zijn. Ik ben maar eenvoudig die ik ben en dat is okay Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 14:48

Begrijp niet zo goed wat je hier mee wil zeggen Shanita? Denk jij dan dat aow en bijstand en andere uitkeringen niet ook uit de belasting van de werkenden komt?
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 15:56

Feeling hot hot Knipoog smiley

Pff het zonnetje straalt op haar warmst, mag iets minder van mij

1 voordeel nu smaken de ijsjes lekkerder Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 16:38

MAMALOE463 schreef:
Ik denk dat je die woorden van Klus niet al te letterlijk moet nemen, het is een gezegde wat vooral snel gezegd word zo in de volksmond bij het zien van een aantrekkelijke man of vrouw, maar dat wil nog niet zeggen dat hij dit letterlijk zo bedoelt.

Zo las en zag ik het ook....met een knipoog dus....
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 16:49

PETRA373 schreef:
Als ik naar mijn bamboe kijk in de tuin, Hij is twee keer mee verhuisd , heb hem al jaren, mooi volle bamboe struik inmiddels
en in eens ,na jaren, komen en hele grote bamboe scheuten te voorschijn, wel sommigge 2 meter hoger dan de struik, en iedere dag denk ik wauwwww, ongelooflijk, hoe hij ineens groeit,
Om de bamboe stokken die uitsteken zitten blaadjes gedraaid, kan niet wachten tot ze open gaan, om het resultaat te zien.
En dat allemaal in ongeveer een week tijd.

Heerlijk hè...als je zo kunt genieten van een tuin...
Ik doe het ook...wordt er helemaal rustig van....
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 16:50

Heerlijk bami!!!
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 16:56

Zelfgemaakte pizza voor de jongens, en voor mezelf kipstukjes gebakken met wokgroenten Lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5568 5569 5570 5571 5572 5573 5574 ... 6194 Volgende
Pagina 5571 van 6194