ChristianMatch

Forum

Wat heb je gedaan vandaag?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5577 5578 5579 5580 5581 5582 5583 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 23:56

HANNS104 schreef:
Vandaag hebben wij na een plotseling overlijden, afgelopen zondag, mijn beste vriend begraven ....we zijn vrienden sinds de 3e klas. Het is een, zoals beslist voor een ieder als zoiets gebeurd, een week die in een soort roes voorbij is gegaan en vandaag een een soort afsluiting kreeg.

Van harte gecondoleerd Hans en veel sterkte!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 00:39

LEANNE226 schreef:
Goed nieuws:

Een van de grootste christelijke organisaties die homoseksuelen helpt hun seksuele gevoelens te onderdrukken heeft zich donderdag bij de homogemeenschap verontschuldigd. De voorzitter van Exodus International maakte excuses voor 'jaren van nodeloos lijden en veroordeling in de handen van de organisatie en de gehele kerk'.

'We hebben mensen pijn gedaan', zei voorzitter Alan Chambers in zijn toespraak op de jaarvergadering van Exodus in het Amerikaanse Orlando. 'We hebben ons in de cultuuroorlog gestort, en we hebben verloren. Het is tijd voor vrede.'

Exodus werd 37 jaar geleden in de Verenigde Staten opgericht en heeft 260 filialen over de hele wereld. De organisatie beloofde homoseksuelen te 'genezen' van hun geaardheid door middel van gebed en begeleiding. Sinds meer en meer deskundigen hun geduld met die denkbeelden verloren is de invloed van Exodus getaand. In streng christelijke kring is de gedachte dat homoseksualiteit een te genezen stoornis is nog wel springlevend.

Voorzitter Chambers is getrouwd met een vrouw, maar maakt geen geheim van zijn seksuele gevoelens voor mannen. Hij zinspeelde al langer op een koerswijziging van zijn organisatie. Donderdag zei hij voortaan te willen werken aan een warmere ontvangst voor homoseksuelen in de kerken

De kerken en de mensen die onze andersgeaarde medechristenen hebben uitgestoten, mogen diep door het stof. De liefde voor mensen heeft hier gelukkig gewonnen. Mogelijk vallen bij de gelovigen die homofilie als een ziekte beschouwen de schellen van de ogen en genezen de 'hulpverleners' zelf van deze liefdeloze dwaasheid. Veel Christenen hebben wat goed te maken. Jammer dat zo weinig homoseksuele mannen en vrouwen in de kerk gebleven zijn maar er was ook weinig plaats voor hen in de meeste kerkelijke herbergen. Voor een warme ontvangst is het nooit te laat. Het werd tijd ook.

Thomas.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 22 juni 2013, 00:44
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 00:53

Heel veel sterkte en Troost toegewenst, Hanns.
Naar boven

Auteur Bericht
MARENTH030

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 01:09

HANNS104 schreef:
Vandaag hebben wij na een plotseling overlijden, afgelopen zondag, mijn beste vriend begraven ....we zijn vrienden sinds de 3e klas. Het is een, zoals beslist voor een ieder als zoiets gebeurd, een week die in een soort roes voorbij is gegaan en vandaag een een soort afsluiting kreeg.

Dag Hans,
Heel veel sterkte in deze moeilijke periode, alle steun en kracht toegewenst
om dit grote verlies te verwerken.
Gr Marenth.
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 08:27

LEANNE226 schreef:
mwah......het ziet er nog steeds naar uit,die hechtingen in haar gezicht en dat dikke blauwe gezicht,haar armen liggen erg open dus dat blijft zeer doen.......het heeft tijd nodig.

sterkte ermee en Gods zegen
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 08:34

Warme broodjes uit de oven met roomboter, eitje, jus d`orange, aardbeien en koffie.

Laatst aangepast door
JANS221
op zaterdag 22 juni 2013, 08:47
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 09:29

wat ik ga eten weet ik nog niet maar het is bij het dinerbuffet in Nijkerk Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 09:34

Zaterdag 22 Juni, Romeinen 2: 25-3:8; Het maakt echt wat uit.

Paules begint nu goed op dreef te raken. Al schrijvend ziet hij de broeders en zusters in diverse huiskamerzaaltjes in Rome zitten te luisteren. Van hen kent hij ook een aantal persoonlijk. Sommige hebben een door heidense achtergrond, anderen – mogelijk de meesten – een joodse. Alle kans dat er ook joodse mensen tussen zitten die nog niet voor Christus gekozen hebben en mogelijk nog aarzelen en nadenken over hun keuze. Maakt het dan niets uit, of je opgroeit als jood of niet-jood? Zo lijken die aan Paules te vragen. Gooit Paules alle mensen nier erg ongenuanceerd op één grote hoop?
Zelfs de besnijdenis – hét grote heilige item van een jood – relativeerd hij nogal met zijn opmerking dat het gaat om een besnijdenis van het hart. Dus een besnijdenis door de Geest van God en Christus! Maar maakt het dan helemaal niets meer uit of je opgroeide als jood of niet-jood?
O ja, toch wel. Vooral dit: aan ons heeft God zijn woorden toevertrouwd, zegt Paules. Van jongs af aan zijn wij vertrouwd met de Bijbel. En of dat wat uitmaakt? Of je opgroeit met de kinderbijbel of met de Donald Duck? Met de eredienst of de eredivisie? Met de Jezus van Nazeret of de praatjes van Giel Beelen? O ja, dat maakt echt heel veel uit!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 10:38

beschuitje met aardbeien Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 10:41

Net wakker na een nachtje EHBO-en op een tentfeest.
Er weer achter gekomen dat het altijd handig is met dat soort feesten handschoenen op zak te hebben. Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 10:44

ik doe vrijwilligers werk niet vanwege het geld of een gat te vullen.
Voor mij is het een manier om onder de mensen te komen en te kijken wat ik nog wel kan.

Ik noem het gewoon een snuffelstage Knipoog smiley

en wat is er mis mee , vaak doe je je werk onvrijwillig omdat het moet, ik doe het omdat ik het vrijwillig wil, het levert me sociaal meer op.
En dat is vele malen belangerijker voor mij. (maar goed voor mij ligt het ff wat anders dan voor iemand zonder beperkingen)
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 11:19

People ask her why she didn't choose to abort her boy. They stare at both of them. They talk behind their back. But none of that matters because this mother knows that her boy is beautiful just the way he is. What a great video.
A must watch...

https://www.facebook.com/photo.php?v=134300170101622

Ontroerend filmpje en wat een geweldig trotse moeder Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 11:27

NATASCHA642 schreef:
ik doe vrijwilligers werk niet vanwege het geld of een gat te vullen.
Voor mij is het een manier om onder de mensen te komen en te kijken wat ik nog wel kan.

Ik noem het gewoon een snuffelstage Knipoog smiley

en wat is er mis mee , vaak doe je je werk onvrijwillig omdat het moet, ik doe het omdat ik het vrijwillig wil, het levert me sociaal meer op.
En dat is vele malen belangerijker voor mij. (maar goed voor mij ligt het ff wat anders dan voor iemand zonder beperkingen)

Vaak is het ook wel handig dat je werk hebt Knipoog smiley
Ik ben in ieder geval blij (99 va de 100 keer) dat ik naar m'n werk mag.

Maar vind het ook ontzettend leuk om als vrijwilliger bij de EHBO bezig te zijn

Laatst aangepast door
ANNA415
op zaterdag 22 juni 2013, 11:27
Naar boven

Auteur Bericht
BAPPI605

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 11:31

foutje

Laatst aangepast door
BAPPI605
op zaterdag 22 juni 2013, 11:33
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 11:35

luieren, boodschappen, eens ff lekker bij de Action snuffelen, luieren, lekker eten, ff langs bij verjaardag vrienden, luieren ..... Clown smiley Coole smiley met zonnebril

oh ja moet ook nog een paar wassen draaien Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 11:41

SHANITA130 schreef:
Deze is echt gebeurd: twee jongetjes van een jaar of 9 tegen vriendjes: "onze moeders denken dat ze sexy zijn terwijl ze al over de 40 zijn".

Tja, kinderen en dronken mensen zijn eerlijk, maar wat moet je daar nou van denken Smiley die vol vragen zit

(deze heb ik echt gehoord Gefrustreerde smiley namelijk jarenlang oppaswerk gedaan, dus ook wachten op het schoolplein hoorde daarbij....

Ben ik blij dat ik 25 ben Coole smiley met zonnebril Lachende smiley met blinkend witte tanden Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 11:43

NATASCHA642 schreef:
mopperdemop ipv 10 die mochten zijn die krengen verdubbeld tel er nu 20 Gefrustreerde smiley

lijken wel konijnen ... denk dat ik maar eens goed gesprek met de woningstichting ga voeren ...

Pan met voer buiten zetten, als ze erin zitten, vuur aan steken Duiveltje smiley Engeltje smiley Kwijlende smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
ANNA415
op zaterdag 22 juni 2013, 11:43
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 11:45

IFAN841 schreef:
Ja, ik heb wel wat suggesties. Zo kwam ik op een andere website dingen tegen als webcammen enz... Verder ben ik blij met de regels. Ik ben namelijk purist pur sang! Reken maar van yes! Clown smiley

lachen 112 pagina's forum, waarvan 100 leeg Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 12:05

KLUS667 schreef:
People ask her why she didn't choose to abort her boy. They stare at both of them. They talk behind their back. But none of that matters because this mother knows that her boy is beautiful just the way he is. What a great video.
A must watch...

https://www.facebook.com/photo.php?v=134300170101622

Ontroerend filmpje en wat een geweldig trotse moeder Lachende smiley

wow, wat een indrukwekkend filmpje. Liefdevolle en trotse moeder Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 13:04

Mooi stront, of moet ik shit zeggen, hopeloos dat je elke keer opnieuw okkoord moet gaan met accepteren van de regels, wil je mee doen op het forum.

Heb netjes melding gemaakt dat ik al akkoord was gegaan, maar dus niets aan gedaan dus voor de zoveelste keer maar opnieuw akkoord, je begint zo haast ballorig te worden zo en dat wekt juist het tegenovergestelde en de gedachte om eens flink van leer te trekken.

Echter houd ik me bij deze nog even in en wacht af of er verbeteringen komen, geduld is een schone zaak zegt men, gelukkig heb ik dat nog wel ergens liggen hoop ik.
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 13:08

Buxushaagje en nog wat losse planten zijn verpoot. Dat was de grootste klus.

Todo:
    hekje weghalen
    heg snoeien
    buxushaag snoeien
    plantjes kopen
    aardbeien uit eigen tuin plukken
    cake bakken
    strijken
    2 beddegoeden wassen
    hele huis stofzuigen
    boodschapjes doen
    en inderdaad: luieren

Hmmmm, ik begin onderaan Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 13:14

ANNA415 schreef:
Vaak is het ook wel handig dat je werk hebt Knipoog smiley
Ik ben in ieder geval blij (99 va de 100 keer) dat ik naar m'n werk mag.

Maar vind het ook ontzettend leuk om als vrijwilliger bij de EHBO bezig te zijn

Dat geeft toch zoveel voldoening Duiveltje smiley
Pijn is fijn, jeuk is leuk, bloed is goed en stank voor dank! Knipoog smiley

dit was een grapje voor de serieuzen onder ons
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 13:17

Waarom kan je op een forum met een witte achtergrond kiezen voor witte letters?
Gebruikt iemand die wel eens?

Zie hierboven
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 13:22

ANNA415 schreef:
Pan met voer buiten zetten, als ze erin zitten, vuur aan steken Duiveltje smiley Engeltje smiley Kwijlende smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Ze moeten wel eerst geplukt worden of gestroopt, anders hapt het niet zo heerlijk weg Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 13:37

https://www.youtube.com/watch?v=eJsWzex5SyI

Laatst aangepast door
PIETER619
op zaterdag 22 juni 2013, 13:37
Naar boven

Auteur Bericht
HANNS104

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 13:42

http://www.youtube.com/watch?v=AF175wOPvX0
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 13:56

Mooi...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 14:03

PIETER619 schreef:
Mooi stront, of moet ik shit zeggen, hopeloos dat je elke keer opnieuw okkoord moet gaan met accepteren van de regels, wil je mee doen op het forum.

Heb netjes melding gemaakt dat ik al akkoord was gegaan, maar dus niets aan gedaan dus voor de zoveelste keer maar opnieuw akkoord, je begint zo haast ballorig te worden zo en dat wekt juist het tegenovergestelde en de gedachte om eens flink van leer te trekken.

Echter houd ik me bij deze nog even in en wacht af of er verbeteringen komen, geduld is een schone zaak zegt men, gelukkig heb ik dat nog wel ergens liggen hoop ik.

Volgens mij bedoelen ze het goed, want er is ook niet eentje, de redactie, daar wordt steeds overlegd.

Zal mij boeie wezen dat ik een paar keer op akkoord heb geklikt.

Gelukkig heb je nog ergens wat geduld liggen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 14:05

Ik denk om daarmee mensen nieuwsgierig te maken, of er iets staat, of er misschien iets misgegaan is, etc.
Het is in ieder geval een manier om de aandacht op je posting te vestigen!
*smile*
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 14:09

Tsjonge, mijn ramen worden alwéér gratis gewassen aan de buitenkant!
Moet er alleen zelf ff met een spons met sop tussendoor, maar de rest wordt gedaan.
Coole smiley met zonnebril
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5577 5578 5579 5580 5581 5582 5583 ... 6194 Volgende
Pagina 5580 van 6194