| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 21:47
|
|
|
|
Bij kabouter plop kan ik me moeilijker enige romantiek voorstellen....... Ma ja ook kabouters zouden zo wel hun charme hebben denk ij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BAPPI605
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 21:48
|
|
|
|
Afgelopen weekend naar ''Man Of Steel'' geweest. Superman is weer terug! Het verhaal gaat iets anders dan het origineel met Christopher Reeve, maar is wel spectaculair. Van alle superhelden is superman de meest opofferingsgezinde. Al vanuit zijn thuisplaneet Krypton is hij degene die zijn volk moet redden en op aarde zelfs de mensheid verkiest boven zijn eigen volk. Bij voorkeur te zien in IMAX en in 3D.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 21:50
|
|
|
|
Tsssssssssssss
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 21:54
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Bij kabouter plop kan ik me moeilijker enige romantiek voorstellen....... Ma ja ook kabouters zouden zo wel hun charme hebben denk ij  |
Kabouters bewaren dat voor de enige leuke vrouw
Hmmmm straks denken mensen nog dat ik tussen m'n foto's nog diegene in m'n kabouter kluspak heb staan. Maar die houdt ik privé
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 21:56
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | | Dat hebben er meer gezegd.....of het moet wel echt raak zijn bij jou. Geniet ervan!!!!! |
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 21:56
|
|
|
|
Leuk topic waar ik mannen kan afzeiken
Een man die alleeën maar over zich zelf praat, zijn ex afzeikt, nog boos op haar is, je ziet als een soort bezit, heel snel jaloers is Of komt opdagen op date en tien jaar ouder is als hij zei, zijn foto was dus ook van tien jaar terug Niet eerlijk is.... Pffffff gaat lang topic vast worden ha ha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BAPPI605
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:01
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | | Vrouwen die zeggen dat de mannen initiatief moeten nemen, maar als de man initiatief neemt er meteen overheen walsen met een eigen invulling. |
Volledig mee eens! ... en dan ook nog een te hoge dunk van zichzelf hebben en vooroordelen hebben.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:05
|
|
|
|
Als een man tijdens de eerste date met overdreven grote cadeaus aankomt, had vorig jaar eens een date en die persoon kwam met een onwijs groot pakket van rituals aanzetten, ik voel ke daar niet prettig onder, hoe lief het ook bedoelt is, maar nee, niet op een eerste date graag.
Of als een man alleen maar over zichzelf praat tijdens een date, of bv die ene date die ik had met een man in de zomer, komttie met een soort afgeknipte legerbroek en grijze geitenwollen sokken en van die grote bruine sandalen en dan van die verschrikkelijk lange dunne witte benen eronder, brrrrrr was net een ooievaar in legerbroek, nee dat kan echt niet vind ik......
Of een man die van die gele rokersvingers heeft ieuw!! En dan ook nog eens stinkt uit zijn mond, met van die geel/bruin aangeslagen tanden van het roken brrrrr.... Of een man met een snor vind ik ook niks bv.....
Dat was het even voor nu
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:06
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Raar..
Ja, ik weet wel, dat woningbouwverenigingen juist in grote steden er soms wel een potje van maken.
Geeneens een nr.
Ja, dan geef ik je weinig hoop, je kan wel het nummer googelen, maar als dat niet eens op papieren enz. van hun staat...
Of je geeft je op voor de 'Rijdende Rechter', kom je misschien nog op tv ook  |
oww het nr van de woningstichting heb ik wel maar ik dacht van een man op cm want daar had ik het over haha
ik mail niet met woningstichting.
ja als die aanklacht niet lukt doe ik dat of bonje bij de buren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:07
|
|
|
|
| BAPPI605 schreef: | Volledig mee eens! ... en dan ook nog een te hoge dunk van zichzelf hebben en vooroordelen hebben.  |
Dat is duidelijk en begrijpelijk, maar vooroordelen hoe bedoel je dat Bapp?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:08
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks  |
Hmmm, nou weer niet... Klus is verward en verlaat deze slow chat. Sorry mensen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:09
|
|
|
|
hoe meer ik weet, hoe meer ik besef dat ik niets weet (einstein)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:09
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Kabouters bewaren dat voor de enige leuke vrouw
Hmmmm straks denken mensen nog dat ik tussen m'n foto's nog diegene in m'n kabouter kluspak heb staan. Maar die houdt ik privé  |
Hoe ziet een kabouter kluspak er dan uit, nu ben ik wel nieuwschierig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:10
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Pieter heeft wel een punt,jullie plaatsen nl. zonder toestemming cookies op de computer van de gebruiker en dat is bij wet verboden. Dit staat er in de communicatiewet: De website moet u toestemming vragen voor het plaatsen van een cookie op uw computer. De website moet u bovendien informatie geven over deze cookie. https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/telecommunicatie/internet/cookies/
Het is raar dat mensen die al lid zijn niet op de hoogte zijn gebracht van deze veranderingen voordat ze ingevoerd werden.Als mensen betalen voor een product hoor je ze over belangrijke veranderingen in te lichten en de kans te geven het lidmaatschap op te zeggen met teruggave van het abonnementsgeld als ze het er niet mee eens zijn.Nu is de maatregel eenzijdig doorgevoerd. Je kunt niet zomaar zeggen dat betalende mensen niet op het forum mogen komen als de website ineens de regels veranderd.
Sorry,maar als je het wilt aanpakken moet je het ook goed doen..... |
In de communicatiewet staat nog meer dan het citaat hierboven: Let op Een website mag wel een cookie plaatsen zonder uw toestemming als deze cookie strikt noodzakelijk is voor de werking van de website. Ook gelden de regels niet voor cookies die strikt noodzakelijk zijn voor een door u zelf gevraagde dienst. Daarbij valt bijvoorbeeld te denken aan een cookie die nodig is om af te rekenen bij een webshop. Of een cookie die helpt bij het inloggen voor internetbankieren. bron: http://www.consuwijzer.nl/telecom-post/internet/privacy/uitleg-cookies
Dat is hier het geval. Door het cookie te plaatsen weet de website bij een volgend bezoek dat de forum-poster eerder toestemming heeft gegeven.
Toch goed dat je dit hier even aankaart. We zullen dit meenemen op de welkom-pagina en uitleggen dat er een cookie wordt geplaatst waarmee de keuze voor akkoord wordt onthouden. Dank je wel voor deze aanvulling!
| LEANNE226 schreef: | (en haal dan meteen die oubollige foto's van die mensen in bandplooibroeken weg ) |
Welke foto's bedoel je?
Redactie CM
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Hmmm, nou weer niet... Klus is verward en verlaat deze slow chat. Sorry mensen  |
tja vrouwen je heb er een gebruiksaanwijzing voor nodig ...
voor mannen trouwens ook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Hmmm, nou weer niet... Klus is verward en verlaat deze slow chat. Sorry mensen  |
Klusser de klus klus klus, ik word daar zo moe van van slow chatten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:11
|
|
|
|
| NATASCHA642 schreef: | tja vrouwen je heb er een gebruiksaanwijzing voor nodig ...
voor mannen trouwens ook  |
En niet te zuinig! Dikke van Dale is er niks bij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:15
|
|
|
|
Zijn niet alleen de groep cristenen ook natuur artsen die mensen op ideeen brengen dat inenten niet goed is.
Heb een vrouwtje gekend, die was alles via natuur Zwammen thee drinken, en haar kinderen allemaal niet ingeënt Want volgens natuurartsen kon het dan weer meer kwaad dan goed.
Maar zelf mocht ik van gewone artsen me kinderen niet inenten voor kinkhoest. Omdat dat epilepsie zou stimuleren en die had ik in de familie Later waren de meningen van artsen toch doen, want kinkhoest begon weer meer te komen en hebben sommigge er toch eentje gehad. Ma ja wat is erger, epelepsie of kinkhoest.....
Z heb ik de inenting tegen baarmoeder kanker niet gedaan bij een dochter, vond de inenting nog te vaag, en was voor soort kanker wat je kan voorkomen als je een man gewoon zijn ding schoon laat wassen. Geen vuil er in je komt
Was tebang het later mischien gevolgen zou hebben die inenting. Vond het allemaal te experimenteel die inenting.
Maar ben natuurlijk wel voor inentingen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:16
|
|
|
|
zeggen dat je zo oud bent en op eens 10 jaar ouder ben en dan zeggen dat het een tikfout is.
mannen die het beter denken te weten dan jezelf weet hoe jij je voelt.
willen zoenen en dan gelijk die tong erbij doen na ze knoflook hebben gegeten.
of van die mannen die zelf geen ideeen hebben en alles goed vinden wat jij beslist, van die meelopertjes
bla bla ... ik stop ff lol 
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:20
|
|
|
|
| NATASCHA642 schreef: | zeggen dat je zo oud bent en op eens 10 jaar ouder ben en dan zeggen dat het een tikfout is.
mannen die het beter denken te weten dan jezelf weet hoe jij je voelt.
willen zoenen en dan gelijk die tong erbij doen na ze knoflook hebben gegeten.
of van die mannen die zelf geen ideeen hebben en alles goed vinden wat jij beslist, van die meelopertjes
bla bla ... ik stop ff lol   |
Whaaaa haaaaaaaa, ja hè als je door gaat, word het zo,n lange lap tekst, dacht ik ook al, laat ik maar stoppen ha ha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BAPPI605
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:39
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | | Dat is duidelijk en begrijpelijk, maar vooroordelen hoe bedoel je dat Bapp? |
hoe zal ik het zeggen... bv. dat wij mannen op een bepaalde manier moeten reageren of moeten zijn zoals ze in gedachten had en zo niet dan wordt je totaal genegeerd... bv een man met verkeerde kledingkeuze heeft geen smaak of als je deur niet voor hun open doet, is het geen heer
Laatst aangepast door
|
BAPPI605
|
op maandag 24 juni 2013, 22:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:39
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Ha ha Anna droomt vast over zo,n soort mel gibson van brave heart Hol bewoner. Zucht das wel gaaf En daar loop Anna op de heide. En wie komt er aan op zijn paard om haar te schaken? Zucht... Zwemel In zijn Schotse rok zonder onderbroek Tilt haar op, zet haar op zijn paard
Best toch romantisch een holbewoner  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:46
|
|
|
|
| BAPPI605 schreef: | hoe zal ik het zeggen... bv. dat wij mannen op een bepaalde manier moeten reageren of moeten zijn zoals ze in gedachten had en zo niet dan wordt je totaal genegeerd... bv een man met verkeerde kledingkeuze heeft geen smaak of als je deur niet voor hun open doet, is het geen heer  |
Nou verkeerde kledingkeuze ligt eraan hoe vergaand dit is, bv zoals ik beschreven heb in andere topic vind ik wel een afknapper, maar dan zijn er ook meerdere karaktertrekjes tijdens een eerste date die voor mij niet erg prettig overkomen. Maar bv een deur niet openhouden vind ik geen probleem hoor, maar wel een vieze snor bv, zo'n hap zuurkool onder de neus bv dat vind ik persoonlijk niet zo fijn......
Maar als ik het zo lees dan maken wij vrouwen het best wel ingewikkeld voor een man, wanneer doe je het goed bij een eerste date, wel even een nadenkertje dit.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BAPPI605
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:48
|
|
|
|
waarom is een prins op een witte paard zo een ideale man... dat is nou ook een vooroordeel ... misschien gedraagt hij zich wel als een holbewoner ... of verwacht men als vrouw dat een arts of advocaat garantie is voor een goed leven... wat is er mis met een werkeloze of... ik noem iets geks... een rolstoeler!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:51
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Nou verkeerde kledingkeuze ligt eraan hoe vergaand dit is, bv zoals ik beschreven heb in andere topic vind ik wel een afknapper, maar dan zijn er ook meerdere karaktertrekjes tijdens een eerste date die voor mij niet erg prettig overkomen. Maar bv een deur niet openhouden vind ik geen probleem hoor, maar wel een vieze snor bv, zo'n hap zuurkool onder de neus bv dat vind ik persoonlijk niet zo fijn......
Maar als ik het zo lees dan maken wij vrouwen het best wel ingewikkeld voor een man, wanneer doe je het goed bij een eerste date, wel even een nadenkertje dit..... |
M.a.w. je probeert in te schatten of je de man nog kunt 'verbeteren'
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BAPPI605
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:52
|
|
|
|
[quote=MAMALOE463] Maar bv een deur niet openhouden vind ik geen probleem hoor, maar wel een vieze snor bv, zo'n hap zuurkool onder de neus bv dat vind ik persoonlijk niet zo fijn...... quote]
of zo'n vette klodder snot die aan een neushaar hangt ... niet leuk?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:55
|
|
|
|
| BAPPI605 schreef: | waarom is een prins op een witte paard zo een ideale man... dat is nou ook een vooroordeel ... misschien gedraagt hij zich wel als een holbewoner ... of verwacht men als vrouw dat een arts of advocaat garantie is voor een goed leven... wat is er mis met een werkeloze of... ik noem iets geks... een rolstoeler!  |
Ik hoef ook geen prins op een wit paard.... Helemaal niet...
Ook geen advocaat...en geen dokter... Zelfs geen luxe leven... Eenvoud en ECHTE liefde...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:58
|
|
|
|
Maar bij echte liefde.... Zucht Zwemel
Voel je je toch als een prinses langs hem......
Of hij nou werkloos is, geen paard, of weet ik veel wat
Als hij na jou lacht, pluk je sterren, zweef je over de aarde, en als hij je hand pakt, of je een kus geeft
Zwemel...........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BAPPI605
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:58
|
|
|
|
|
mannen met witte sokken? Mag dat?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 23:03
|
|
|
|
| BAPPI605 schreef: | | mannen met witte sokken? Mag dat? |
Jawel hoor, vind ik niet mooi maar geen afknapper hoor.... Tenminste niet voor mij
|
|
| Naar boven |
|
|