ChristianMatch

Forum

ridder (prins) op het witte paard
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5586 5587 5588 5589 5590 5591 5592 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 21:47

Bij kabouter plop kan ik me moeilijker enige romantiek voorstellen.......
Ma ja ook kabouters zouden zo wel hun charme hebben denk ij Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 21:48

Afgelopen weekend naar ''Man Of Steel'' geweest.
Superman is weer terug! Het verhaal gaat iets anders dan het origineel met Christopher Reeve, maar is wel spectaculair.
Van alle superhelden is superman de meest opofferingsgezinde. Al vanuit zijn thuisplaneet Krypton is hij degene die zijn volk moet redden en op aarde zelfs de mensheid verkiest boven zijn eigen volk.
Bij voorkeur te zien in IMAX en in 3D.....
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 21:50

Tsssssssssssss Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 21:54

PETRA373 schreef:
Bij kabouter plop kan ik me moeilijker enige romantiek voorstellen.......
Ma ja ook kabouters zouden zo wel hun charme hebben denk ij Twijfelende smiley

Kabouters bewaren dat voor de enige leuke vrouw Verlegen lachende smiley

Hmmmm straks denken mensen nog dat ik tussen m'n foto's nog diegene in m'n kabouter kluspak heb staan. Maar die houdt ik privé Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 21:56

KLUS667 schreef:
Dat hebben er meer gezegd.....of het moet wel echt raak zijn bij jou. Geniet ervan!!!!!

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 21:56

Leuk topic waar ik mannen kan afzeiken Lachende smiley

Een man die alleeën maar over zich zelf praat, zijn ex afzeikt, nog boos op haar is, je ziet als een soort bezit, heel snel jaloers is
Of komt opdagen op date en tien jaar ouder is als hij zei, zijn foto was dus ook van tien jaar terug
Niet eerlijk is.... Pffffff gaat lang topic vast worden ha ha
Naar boven

Auteur Bericht
BAPPI605

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:01

KLUS667 schreef:
Vrouwen die zeggen dat de mannen initiatief moeten nemen, maar als de man initiatief neemt er meteen overheen walsen met een eigen invulling.

Volledig mee eens! Huilende smiley, smiley in tranen ... en dan ook nog een te hoge dunk van zichzelf hebben en vooroordelen hebben. Gefrustreerde smiley Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:05

Als een man tijdens de eerste date met overdreven grote cadeaus aankomt, had vorig jaar eens een date en die persoon kwam met een onwijs groot pakket van rituals aanzetten, ik voel ke daar niet prettig onder, hoe lief het ook bedoelt is, maar nee, niet op een eerste date graag.

Of als een man alleen maar over zichzelf praat tijdens een date, of bv die ene date die ik had met een man in de zomer, komttie met een soort afgeknipte legerbroek en grijze geitenwollen sokken en van die grote bruine sandalen en dan van die verschrikkelijk lange dunne witte benen eronder, brrrrrr was net een ooievaar in legerbroek, nee dat kan echt niet vind ik......

Of een man die van die gele rokersvingers heeft ieuw!! En dan ook nog eens stinkt uit zijn mond, met van die geel/bruin aangeslagen tanden van het roken brrrrr....
Of een man met een snor vind ik ook niks bv.....

Dat was het even voor nu Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:06

SHANITA130 schreef:
Raar..

Ja, ik weet wel, dat woningbouwverenigingen juist in grote steden er soms wel een potje van maken.

Geeneens een nr. Smiley die vol vragen zit

Ja, dan geef ik je weinig hoop, je kan wel het nummer googelen, maar als dat niet eens op papieren enz. van hun staat...

Of je geeft je op voor de 'Rijdende Rechter', kom je misschien nog op tv ook Knipoog smiley

oww het nr van de woningstichting heb ik wel maar ik dacht van een man op cm want daar had ik het over haha

ik mail niet met woningstichting.

ja als die aanklacht niet lukt doe ik dat of bonje bij de buren Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:07

BAPPI605 schreef:
Volledig mee eens! Huilende smiley, smiley in tranen ... en dan ook nog een te hoge dunk van zichzelf hebben en vooroordelen hebben. Gefrustreerde smiley Smiley die vol vragen zit

Dat is duidelijk en begrijpelijk, maar vooroordelen hoe bedoel je dat Bapp?
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:08

MAMALOE463 schreef:
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

Hmmm, nou weer niet... Klus is verward en verlaat deze slow chat.
Sorry mensen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:09

hoe meer ik weet, hoe meer ik besef dat ik niets weet
(einstein)
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:09

KLUS667 schreef:
Kabouters bewaren dat voor de enige leuke vrouw Verlegen lachende smiley

Hmmmm straks denken mensen nog dat ik tussen m'n foto's nog diegene in m'n kabouter kluspak heb staan. Maar die houdt ik privé Knipoog smiley

Hoe ziet een kabouter kluspak er dan uit, nu ben ik wel nieuwschierig
Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:10

LEANNE226 schreef:
Pieter heeft wel een punt,jullie plaatsen nl. zonder toestemming cookies op de computer van de gebruiker en dat is bij wet verboden.
Dit staat er in de communicatiewet:
De website moet u toestemming vragen voor het plaatsen van een cookie op uw computer.
De website moet u bovendien informatie geven over deze cookie.
https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/telecommunicatie/internet/cookies/

Het is raar dat mensen die al lid zijn niet op de hoogte zijn gebracht van deze veranderingen voordat ze ingevoerd werden.Als mensen betalen voor een product hoor je ze over belangrijke veranderingen in te lichten en de kans te geven het lidmaatschap op te zeggen met teruggave van het abonnementsgeld als ze het er niet mee eens zijn.Nu is de maatregel eenzijdig doorgevoerd.
Je kunt niet zomaar zeggen dat betalende mensen niet op het forum mogen komen als de website ineens de regels veranderd.

Sorry,maar als je het wilt aanpakken moet je het ook goed doen.....

In de communicatiewet staat nog meer dan het citaat hierboven:
Let op
Een website mag wel een cookie plaatsen zonder uw toestemming als deze cookie strikt noodzakelijk is voor de werking van de website. Ook gelden de regels niet voor cookies die strikt noodzakelijk zijn voor een door u zelf gevraagde dienst. Daarbij valt bijvoorbeeld te denken aan een cookie die nodig is om af te rekenen bij een webshop. Of een cookie die helpt bij het inloggen voor internetbankieren.
bron: http://www.consuwijzer.nl/telecom-post/internet/privacy/uitleg-cookies

Dat is hier het geval. Door het cookie te plaatsen weet de website bij een volgend bezoek dat de forum-poster eerder toestemming heeft gegeven.

Toch goed dat je dit hier even aankaart. We zullen dit meenemen op de welkom-pagina en uitleggen dat er een cookie wordt geplaatst waarmee de keuze voor akkoord wordt onthouden. Dank je wel voor deze aanvulling!

LEANNE226 schreef:
(en haal dan meteen die oubollige foto's van die mensen in bandplooibroeken weg Knipoog smiley )

Welke foto's bedoel je?

Redactie CM
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

KLUS667 schreef:

tja vrouwen je heb er een gebruiksaanwijzing voor nodig ...

voor mannen trouwens ook Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

KLUS667 schreef:

Klusser de klus klus klus, ik word daar zo moe van van slow chatten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:11

NATASCHA642 schreef:
tja vrouwen je heb er een gebruiksaanwijzing voor nodig ...

voor mannen trouwens ook Knipoog smiley

En niet te zuinig!
Dikke van Dale is er niks bij
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:15

Zijn niet alleen de groep cristenen ook natuur artsen die mensen op ideeen brengen dat inenten niet goed is.

Heb een vrouwtje gekend, die was alles via natuur
Zwammen thee drinken, en haar kinderen allemaal niet ingeënt
Want volgens natuurartsen kon het dan weer meer kwaad dan goed.

Maar zelf mocht ik van gewone artsen me kinderen niet inenten voor kinkhoest. Omdat dat epilepsie zou stimuleren en die had ik in de familie
Later waren de meningen van artsen toch doen, want kinkhoest begon weer meer te komen en hebben sommigge er toch eentje gehad.
Ma ja wat is erger, epelepsie of kinkhoest.....

Z heb ik de inenting tegen baarmoeder kanker niet gedaan bij een dochter, vond de inenting nog te vaag, en was voor soort kanker wat je kan voorkomen als je een man gewoon zijn ding schoon laat wassen. Geen vuil er in je komt

Was tebang het later mischien gevolgen zou hebben die inenting. Vond het allemaal te experimenteel die inenting.

Maar ben natuurlijk wel voor inentingen.
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:16

zeggen dat je zo oud bent en op eens 10 jaar ouder ben en dan zeggen dat het een tikfout is.

mannen die het beter denken te weten dan jezelf weet hoe jij je voelt.

willen zoenen en dan gelijk die tong erbij doen na ze knoflook hebben gegeten.

of van die mannen die zelf geen ideeen hebben en alles goed vinden wat jij beslist, van die meelopertjes

bla bla ... ik stop ff lol Knipoog smileyUitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:20

NATASCHA642 schreef:
zeggen dat je zo oud bent en op eens 10 jaar ouder ben en dan zeggen dat het een tikfout is.

mannen die het beter denken te weten dan jezelf weet hoe jij je voelt.

willen zoenen en dan gelijk die tong erbij doen na ze knoflook hebben gegeten.

of van die mannen die zelf geen ideeen hebben en alles goed vinden wat jij beslist, van die meelopertjes

bla bla ... ik stop ff lol Knipoog smileyUitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Whaaaa haaaaaaaa, ja hè als je door gaat, word het zo,n lange lap tekst, dacht ik ook al, laat ik maar stoppen ha ha
Naar boven

Auteur Bericht
BAPPI605

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:39

MAMALOE463 schreef:
Dat is duidelijk en begrijpelijk, maar vooroordelen hoe bedoel je dat Bapp?

hoe zal ik het zeggen... bv. dat wij mannen op een bepaalde manier moeten reageren of moeten zijn zoals ze in gedachten had en zo niet dan wordt je totaal genegeerd... bv een man met verkeerde kledingkeuze heeft geen smaak of als je deur niet voor hun open doet, is het geen heer
Zieke smiley

Laatst aangepast door
BAPPI605
op maandag 24 juni 2013, 22:40
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:39

PETRA373 schreef:
Ha ha Anna droomt vast over zo,n soort mel gibson van brave heart Hol bewoner. Zucht das wel gaaf
En daar loop Anna op de heide. En wie komt er aan op zijn paard om haar te schaken? Zucht... Zwemel
In zijn Schotse rok zonder onderbroek Verraste, verbaasde smiley
Tilt haar op, zet haar op zijn paard
Lachende smiley met blinkend witte tanden

Best toch romantisch een holbewoner Lachende smiley

Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:46

BAPPI605 schreef:
hoe zal ik het zeggen... bv. dat wij mannen op een bepaalde manier moeten reageren of moeten zijn zoals ze in gedachten had en zo niet dan wordt je totaal genegeerd... bv een man met verkeerde kledingkeuze heeft geen smaak of als je deur niet voor hun open doet, is het geen heer
Zieke smiley

Nou verkeerde kledingkeuze ligt eraan hoe vergaand dit is, bv zoals ik beschreven heb in andere topic vind ik wel een afknapper, maar dan zijn er ook meerdere karaktertrekjes tijdens een eerste date die voor mij niet erg prettig overkomen.
Maar bv een deur niet openhouden vind ik geen probleem hoor, maar wel een vieze snor bv, zo'n hap zuurkool onder de neus bv dat vind ik persoonlijk niet zo fijn......

Maar als ik het zo lees dan maken wij vrouwen het best wel ingewikkeld voor een man, wanneer doe je het goed bij een eerste date, wel even een nadenkertje dit.....
Naar boven

Auteur Bericht
BAPPI605

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:48

waarom is een prins op een witte paard zo een ideale man... dat is nou ook een vooroordeel Twijfelende smiley ... misschien gedraagt hij zich wel als een holbewoner Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt ... of verwacht men als vrouw dat een arts of advocaat garantie is voor een goed leven... wat is er mis met een werkeloze of... ik noem iets geks... een rolstoeler! Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:51

MAMALOE463 schreef:
Nou verkeerde kledingkeuze ligt eraan hoe vergaand dit is, bv zoals ik beschreven heb in andere topic vind ik wel een afknapper, maar dan zijn er ook meerdere karaktertrekjes tijdens een eerste date die voor mij niet erg prettig overkomen.
Maar bv een deur niet openhouden vind ik geen probleem hoor, maar wel een vieze snor bv, zo'n hap zuurkool onder de neus bv dat vind ik persoonlijk niet zo fijn......

Maar als ik het zo lees dan maken wij vrouwen het best wel ingewikkeld voor een man, wanneer doe je het goed bij een eerste date, wel even een nadenkertje dit.....

M.a.w. je probeert in te schatten of je de man nog kunt 'verbeteren' Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
BAPPI605

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:52

[quote=MAMALOE463]
quote]

of zo'n vette klodder snot die aan een neushaar hangt Zieke smiley ... niet leuk? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:55

BAPPI605 schreef:
waarom is een prins op een witte paard zo een ideale man... dat is nou ook een vooroordeel Twijfelende smiley ... misschien gedraagt hij zich wel als een holbewoner Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt ... of verwacht men als vrouw dat een arts of advocaat garantie is voor een goed leven... wat is er mis met een werkeloze of... ik noem iets geks... een rolstoeler! Huilende smiley, smiley in tranen

Ik hoef ook geen prins op een wit paard....
Helemaal niet...

Ook geen advocaat...en geen dokter...
Zelfs geen luxe leven...
Eenvoud en ECHTE liefde...
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:58

Maar bij echte liefde.... Zucht Zwemel

Voel je je toch als een prinses langs hem......

Of hij nou werkloos is, geen paard, of weet ik veel wat

Als hij na jou lacht, pluk je sterren, zweef je over de aarde, en als hij je hand pakt, of je een kus geeft Verlegen lachende smiley

Zwemel........... Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BAPPI605

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:58

mannen met witte sokken? Mag dat?
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 23:03

BAPPI605 schreef:
mannen met witte sokken? Mag dat?

Jawel hoor, vind ik niet mooi maar geen afknapper hoor....
Tenminste niet voor mij
Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5586 5587 5588 5589 5590 5591 5592 ... 6194 Volgende
Pagina 5589 van 6194