ChristianMatch

Forum

Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5591 5592 5593 5594 5595 5596 5597 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 22:59

Ik laat nu even het autisme los....
Het gaat mij eigenlijk meer om de ouders die een vaccinatie weigeren op grond van hun geloof..
Ik heb er bewondering voor...(ook al heb ik mijn kinderen WEL in laten enten)
Ik heb een oude man gekend die leefde sterk met de woorden:
""k Stel mijn vertrouwen op de Heer mijn God
Want in Zijn Hand...ligt heel mijn levenslot""
De man was ook tegen NIETS verzekerd...
Maar zijn vertrouwen was enorm groot en dat is in zijn leven ook niet beschaamd!!!!
Juist dat heeft mij vaak aan het denken gezet...
En dat ik dan misschien anders denk....
Maar bewondering blijf ik er voor hebben en zal ze niet veroordelen...
Dat is niet aan mij...

Dat doet me ook aan de tekst denken...
De almachtige en alomtegenwoordige kracht Gods, door welke Hij hemel en aarde, mitsgaders alle schepselen, gelijk als met zijn hand nog onderhoudt, en alzo regeert, dat loof en gras, regen en droogte, vruchtbare en onvruchtbare jaren, spijze en drank, gezondheid en krankheid, rijkdom en armoede, en alle dingen, niet bij geval, maar van zijn vaderlijke hand ons toekomen.

Een hersenbeschadiging bij de geboorte is (waarschijnlijk) de oorzaak van 1 van de kinderen...bij de andere blijft het nog een vraag...
Het komt 8 maal voor in de familie van mijn ex...dus leg ik me neer bij het erfelijke verhaal...
Ik ga ook nu niet meer wroeten of het te maken heeft met een vaccinatie...
Alhoewel er procenten zijn die niet aangeboren zijn...

(Dank voor je bijdrage Mamaloe...ook ik heb dat gelezen!!)

www.wanttoknow.nl

Laatst aangepast door
ZEELAND736
op dinsdag 25 juni 2013, 23:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 23:05

De link tussen autisme en vaccins is duidelijk. Inmiddels zijn er wereldwijd tientallen boeken veschenen die verhalen hoe gezonde kinderen na hun inentingen vrijwel direct terugvallen in de een of andere vorm van autisme. Toeval ? De ouders zijn er niet van te overtuigen! Het doet er niet toe welk vaccin dit was. Het criterium is voornamelijk hoeveel vaccins er tegelijkertijd ingespoten zijn. Met meerdere vaccins worden er ook meerdere adjuvants ('hulpstoffen') ingespoten. En DIE zijn schuldg! Stoffen als aluminium(zouten) of kwikverbindingen hebben als functie de 'immuunrespons te vergroten' ? het lichaam raakt nou eenmaal niet opgewonden van geattenueerde (gedode of verzwakte) micro?organismen ? en ouders worden zelden voorgelicht over de aanwezigheid van neuro?toxische stoffen in kindervaccins. Terwijl juist deze stoffen zeer grote schade aan kunnen richten... Jennifer Hutchin

Nog een duidelijk stuk over het verband tussen autisme en vaccinaties.
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 23:08

ZEELAND736 schreef:
Het gaat mij eigenlijk meer om de ouders die een vaccinatie weigeren op grond van hun geloof..
Maar zijn vertrouwen was enorm groot en dat is in zijn leven ook niet beschaamd!!!!
Dat is niet aan mij...

De almachtige en alomtegenwoordige kracht Gods, door welke Hij hemel en aarde, mitsgaders alle schepselen, gelijk als met zijn hand nog onderhoudt, en alzo regeert, dat loof en gras, regen en droogte, vruchtbare en onvruchtbare jaren, spijze en drank, gezondheid en krankheid, rijkdom en armoede, en alle dingen, niet bij geval, maar van zijn vaderlijke hand ons toekomen.

Dit dus...... Grote bewondering voor diegenen die vanuit hun geloof van harte kunnen vertrouwen op de beschermende hand van God!

Een hersenbeschadiging bij de geboorte is (waarschijnlijk) de oorzaak van 1 van de kinderen...bij de andere blijft het nog een vraag...
Het komt 8 maal voor in de familie van mijn ex...dus leg ik me neer bij het erfelijke verhaal...

www.wanttoknow.nl/.../bewijs-geleverd-autisme-veroorzaakt-door-vacci..

Dit dus...... Grote bewondering voor diegenen die vanuit hun geloof van harte kunnen vertrouwen op de beschermende hand van God!

Laatst aangepast door
MAMALOE463
op dinsdag 25 juni 2013, 23:10
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 23:09

JANS221 schreef:
Het is niet mijn woord, hoor. Er is veel wetenschappelijk onderzoek naar gedaan. Het RIVM (Rijkinstituut voor Volksgezondheid en Milieu) geeft ook aan dat er geen enkel verband is. Dat sommige artsen soms denken dat het beter is om een vaccinatie niet te geven, wil nog niet zeggen dat er een verband is tussen vaccinatie en epilepsie. Ik heb ook nergens gezegd dat ik het beter weet dan artsen en het is ook niet mijn woord tegen dat van de artsen, een beetje vreemde opmerking trouwens, die ik even niet kan plaatsen.
We kunnen misschien maar weer beter teruggaan naar de vraag: Moet vaccinatie verplicht gesteld worden?

Nee natuurlijk niet! Mag ik baas zijn over m'n eigen lijf? Wat volgt? Een merkteken?

Mijn kinderen zijn wel ingeënt, was eigenlijk geen discussie, maar toch heb ik er wel ff bij stilgestaan toen de enveloppe met kaarten binnenkwamen. Het gaat om ziekten die gelukkig door de vaccinatie bijna niet meer voorkomen, of in mildere vorm. God heeft hier de medische wereld ook tot zegen laten zijn.

Zo is er ook een vaccinatie tegen baarmoederhalskanker rond de 12e leeftijd van meisjes. Daar heb ik op dit moment wel moeite mee. Men weet niet wat de uitwerking van het vaccin overenkele jaren zal zijn én vrouwen met wisselende sexuele contacten hebben ook meer kans op deze ziekte. Ik geef in dat 2e geval wel een betere vaccinatie in de vorm van (bijbelse) voorlichting; bijbelse normen en waarden.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 23:22

GRIETJE688 schreef:
Ik heb een hekel aan mannen die te snel van stapel lopen. Dat een eerste date goed is verlopen betekent niet meteen dat ze smsjes moeten gaan sturen als: ik mis je, je bent zoo leuk en blablabla. Dat is gewoon claimen!!
Tuurlijk mogen ze een smsje sturen maar gewoon kort met:
''ik heb een leuke tijd gehad, verheug me op de volgende date.'' zoiets.

Helemaal gelijk hoor!!!

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 23:23

Shanita, dank je voor het delen! Ook bij anderen lees ik tussen de regels e.e.a., jullie worden allemaal niet vergeten!
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 23:24

Kunnen slapen
Is een gunst,
Ik kan niet slapen,
Wat te doen?
Uitloggen hier, dat ga ik doen Slapende smiley Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 23:24

MAMALOE463 schreef:
Wie schrijft er hier dan dat we een man om welke reden af zouden keuren? Als je goed gelezen hebt staat er iets heel anders dan dat.
Jij maakt toch zelf ook een vrouw belachelijk in een joggingbroek in de bilnaad? Ik vind persoonlijk dat ook een afknapper daar kom ik gewoon voor uit. Maar jij zegt de ene avond het ene en schrijft de andere middag dat je je ergert aan mensen die enz enz.....

Sorry maar ik vind nog steeds dat je jezelf duidelijk tegenspreekt hierin.
In het hele topic kan je geen enkele reactie vinden van iemand dat we een man zouden afkeuren op basis vsn kleding/ uitkering/afkomst.... Afkomst snap ik zowieso al niet dat iemand daarop afgekeurd kan worden. Wel werd er geschreven waaraan je je kan ergeren waaronder dus foute kleding. En daar deed jij zelf aan mee!

Als

We verschillen van mening, dat kan.Ik spreek mezelf niet tegen hoor,lees maar eens na,ik ga hier geen tijd verspillen aan het kopieeren van alle reacties,lijkt me nutteloos.
Als je uitleg wilt waar je het vaag vindt kan dat ook.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 23:27

Ik kocht wel eens eentje van zo'n man met trekkast maar sinds hij mijn fietstas leegjatte kan hij wat anders van me krijgen als ik hem nog eens zie Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 23:29

Van hieruit ook veel sterkte,lijkt me erg akelig!
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 23:32

(Oudere)vrouwen met een diepe decolité met een olifantenhuid.

Ja...dank je hoor...ik behoor tot die ""oudere"" vrouwen!!! Boze smiley

Met dat decolleté is niets mis...(nog nooit geen commentaar gehad)en achter die ""huid"" zit een hart van goud!!!

(zo heb ik mijn ego weer even opgekrikt Knipoog smiley )

We zullen zien....hoe ver jij bent over 20 jaar!!! Knipoog smiley

Laatst aangepast door
ZEELAND736
op dinsdag 25 juni 2013, 23:32
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 23:34

MAMALOE463 schreef:
Kunnen slapen
Is een gunst,
Ik kan niet slapen,
Wat te doen?
Uitloggen hier, dat ga ik doen Slapende smiley Slapende smiley

Slapen wil niet,
Of ben ik CM verslaafd,
Ik wacht geduldig,
Totdat mijn hoofd,
Moe word en ik slaap
Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 23:37

THOMAS968 schreef:
Wel grappig. Iedereen keek altijd naar Buienradar en er is nu ook:

ZONradar!

Waar het geel is, schijnt de zon. Je kunt ook een paar uur vooruit kijken.

http://zomerradar.buienradar.nl

Thomas, houdt ineens van geel.

Leuk...wist ik niet!!!

(zie je zeeland...met de meeste zonuren???

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 23:38

ZEELAND736 schreef:
(Oudere)vrouwen met een diepe decolité met een olifantenhuid.

Ja...dank je hoor...ik behoor tot die ""oudere"" vrouwen!!! Boze smiley

Met dat decolleté is niets mis...(nog nooit geen commentaar gehad)en achter die ""huid"" zit een hart van goud!!!

(zo heb ik mijn ego weer even opgekrikt Knipoog smiley )

We zullen zien....hoe ver jij bent over 20 jaar!!! Knipoog smiley

Daar gaat het uiteindelijk om, om dat hart van goud, een kloppend hart wat warmte en liefde kan geven dat is veel meer waard dan wat dan ook.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 26 juni 2013, 01:16

Dank Leanne en Klus, doet me goed deze reacties!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 26 juni 2013, 07:16

https://goedgelovig.wordpress.com/2013/06/23/tv-evangelist-wil-geld-voor-schilderbeurt-privejet/

Deze link, Sorry.

Ja, er komt een charismatisch team naar Nederland om doden op te wekken, dáár ga ik het niet eens óver hébben.

TV-evangelist Mark Barclay heeft zijn achterban gevraagd om 79.000 dollar op te hoesten zodat hij zijn privéjet een schilderbeurtje kan geven. De verf laat op sommige plekjes los en dat vindt hij lelijk.

“We kunnen twee dingen doen: of we tippen die plekjes aan voor een derde van de prijs, maar dan moeten we dat regelmatig herhalen, of we geven het hele vliegtuig een schilderbeurt, dan kost het 79.000 dollar,” schrijft Barclay. Hij heeft zelf voorkeur voor een totaalbeurt, het is tenslotte “Gods vliegtuig”. “Realiseer je dat dit vliegtuig geen luxe-artikel voor me is. Het is een noodzakelijk instrument om mijn roeping te kunnen vervullen. Als dat zonder een privéjet zou kunnen, zou ik dat wel doen.”

Om zijn achterban tot gulheid aan te zetten, wijst hij hen op een belangrijk vers in de Bijbel, Mattheüs 6:19-21, waar Jezus zegt dat je je geen schatten op aarde moet verzamelen waar mot en roest ze aantast. Dat geld kun je beter aan Barclay geven, zodat hij namens God schatten op aarde kan verzamelen.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 26 juni 2013, 07:18
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: woensdag 26 juni 2013, 07:24

Mannen die tijdens de date alle voorbijgangers afkraken Gefrustreerde smiley (oké ik vind uchs ook niks...)
Of over hun werk praten, liefst met moeilijke termen, dan lijkt hun werk interessanter Gefrustreerde smiley
Boze smiley

Laatst aangepast door
ANNA415
op woensdag 26 juni 2013, 07:30
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 26 juni 2013, 07:27

@Jans: http://www.klokkenluideronline.is/?s=vaccinatie

En: RIVM verliest rechtszaak tegen criticus griepprik

http://www.nrc.nl/nieuws/2012/09/26/rivm-verliest-rechtszaak-tegen-criticus-griepprik/

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 26 juni 2013, 07:42
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 26 juni 2013, 08:05

Héérlijk weer, weer.

18 graden, zon, geen wind, ja, Brabant he? Coole smiley met zonnebril

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 26 juni 2013, 08:07

ZEELAND736 schreef:
Dat is niet aan mij...

www.wanttoknow.nl

Zeeland, waar staat die tekst ergens in Gods Woord? Ik ben deze nog nergens in de bijbel tegengekomen?

Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 26 juni 2013, 08:08
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 26 juni 2013, 08:14

Je hebt gelijk Jol...

Het is een antwoord op een vraag uit de catechismus...
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 26 juni 2013, 08:14

MAMALOE463 schreef:

De praktijk leert helaas dat oorzaak en gevolg ook nog steeds Gods ingegeven regel in de schepping is.

Ik zal de laatste zijn die geen respect zal hebben (bij mij houd dit niet altijd bewondering in, wel respect in de zin van acceptatie dat iemand dit zelf kiest en daar ook de consequenties voor zichzelf kan aanvaarden en verantwoorden. Zowel voor zichzelf als de kinderen voor wie hij of zij de keuze maakt).

Wanneer de tekst van Zeeland die ze citeert inderdaad in de bijbel staat zal ik me daar nog es serieus in moeten verdiepen dat Zijn VADERlijke hand blijkbaar ziekte en stoornissen toestaat en geeft (???). Mijn innerlijke reactie is dan: brrr... ik kan dat niet rijmen met vader zijn. Wie geeft Zijn kind nu een ziekte of stoornis die levens verwoesten kan?
Ik ben dan ook oprecht erg benieuwd, die tekst wil ik graag weten zodat ik me er verder in kan verdiepen... Gods woord is nu eenmaal Gods woord en in context te plaatsen van Zijn liefde. Voor minder ga ik niet.

Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 26 juni 2013, 08:16
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 26 juni 2013, 08:18

ZEELAND736 schreef:
Je hebt gelijk Jol...

Het is een antwoord op een vraag uit de catechismus...

Aha!...

pffff gelukkig... ik kon het al niet plaatsen bij Hem die rondging en genas.

Dankjewel overigens voor het antwoord.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 26 juni 2013, 08:45

MAMALOE463 schreef:
.Dit bedoel ik dus, er zitten wel degelijk gevaren aan vaccinaties.

Er is een positief verband gevonden tussen de invloed van autisme en kindervaccinaties

De reden voor een snelle stijging van autisme in de USA, die begon in negentiger jaren, is een mysterie.
Alhoewel individuen waarschijnlijk een genetische aanleg hebben om autisme te ontwikkelen, vermoeden onderzoekers dat er ook 1 of meerdere omgevingsfactoren nodig zijn. 1 van die factoren zou de hoeveelheid vaccinaties kunnen zijn die jonge kinderen krijgen. Door gebruik te maken van regressie-analyse en controle van het gezinsinkomen en etniciteit, is de relatie tussen het aandeel van de kinderen die de aanbevolen vaccinaties tot 2 jaar ontvingen en met aanleg voor autisme of een spraak- of taalstoornis in iedere staat van Amerika vastgesteld. Dit gebeurde tussen 2001 en 2007. Een positieve en statistisch significante relatie werd gevonden: Hoe hoger het aandeel van de kinderen die de aanbevolen vaccinaties ontvingen, hoe hoger de aanleg voor autisme en of spraak- en taalstoornis. 1% verhoging van vaccinaties werd geassocieerd met nog eens 680 kinderen met autisme of een spraak- en taalstoornis. Noch het gedrag van de ouders noch de toegang tot zorg waren van invloed op de resultaten, omdat de de vaccinatie omvang niet significant gerelateerd (statistisch) aan andere handicaps of aan het aantal kinderartsen in enige staat van Amerika. De resultaten suggereren dat alhoewel kwik niet meer voorkomt in veel vaccinaties, er andere boosdoeners kunnen zijn die wel gelinkt kunnen worden aan autisme. Verder onderzoek naar de relatie tussen autisme en vaccinaties is gewaarborgd.

Bron: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21623535

Dit is de vertaling van een artikel vanuit Amerika. In de USA gaan ze anders om met diagnostische criteria dan in Nederland/Europa. Neem alleen al dat wat wij in Europa depressie noemen in de US bekend stond (hoop ik) als schizofrenie.

Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 26 juni 2013, 08:51
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: woensdag 26 juni 2013, 09:02

psalm 91:
14-16:

Omdat hij mij zeer bemint zal ik hem bevrijden
Ik zal hem beschutten, omdat hij mijn naam kent.
Roept hij mij aan, Ik zal hem antwoorden
IK ZAL IN DE BENAUWDHEID BIJ HEM ZIJN
Ik zal hem uitredden en tot ere brengen
met lengte van dagen zal ik hem verzadigen
En ik zal hem mijn heil doen zien

Werd wakker, en die tekst ging maar door me hoofd, ik zal in de benauwdheid bij haar zijn.

liefs
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 26 juni 2013, 09:04

PETRA373 schreef:
psalm 91:
14-16:

Omdat hij mij zeer bemint zal ik hem bevrijden
Ik zal hem beschutten, omdat hij mijn naam kent.
Roept hij mij aan, Ik zal hem antwoorden
IK ZAL IN DE BENAUWDHEID BIJ HEM ZIJN
Ik zal hem uitredden en tot ere brengen
met lengte van dagen zal ik hem verzadigen
En ik zal hem mijn heil doen zien

Werd wakker, en die tekst ging maar door me hoofd, ik zal in de benauwdheid bij haar zijn.

liefs

Mooie tekst!

Dank je!

Ik zal hem onthouden!
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 26 juni 2013, 09:04

Lieve Jol.....

Zo op de vroege ochtend...moet ik veel denken aan die VADER-lijke hand...

Job is een sterke gedachte...ik heb wat met die man...(zijn geduld en geloofsvertrouwen)
Maar ook nu in deze tijd...een VADER-lijke hand...
Vader wat Gij doet is goed...(kan ik het wel zeggen?)
Ik weet het Die Hand genas...veelvuldig...
Ook nu nog...
Maar hoe moeilijk gaat dat geloven niet worden als je te horen krijgt dat je niet meer zult genezen???
Je kind wordt weggenomen door een auto-ongeluk???
En zo zijn er nog vele dingen op te noemen....
Gods VADER-lijke Hand...
(ik neem Hem mee door de dag)

Hoe donker ook Gods weg zal wezen...
Hij ziet in gunst neer op die Hem vrezen...

Leer mij volgen...zonder vragen...(God ik heb zoveel vragen)
Vader wat Gij doet is goed( ja maar waarom moet ik dan die ziekte dragen??)
Leer mij slechts het heden dragen...met een rustig en kalm gemoed...(Moet U niet bij mij zijn God...ik ben reuze-ongeduldig)

Pffff...Gelukkig ben ik een MENS...(en laat God dat nou weten!!!)

Laatst aangepast door
ZEELAND736
op woensdag 26 juni 2013, 09:10
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: woensdag 26 juni 2013, 09:09

JOL252 schreef:
Dit is de vertaling van een artikel vanuit Amerika. In de USA gaan ze anders om met diagnostische criteria dan in Nederland/Europa. Neem alleen al dat wat wij in Europa depressie noemen in de US bekend stond (hoop ik) als schizofrenie.

O is dat zo?
Volgens mij hebben ze onderzoek gedaan zowel in Nederland als Amerika en andere landen, lees dit dan maar eens.

Onze intensieve vaccinatieprogramma’s, inclusief middelen met menselijk DNA, kunnen de oorzaak zijn van babysterfte en van het groeiende aantal kinderen met autisme, ADHD en astma.

Vóór hun eerste verjaardag krijgen Amerikaanse en Nederlandse baby’s maar liefst 26 inentingen. Beide landen hebben het meest intensieve vaccinatieprogramma ter wereld. In geen van de ontwikkelde landen is de kans zo klein dat een baby die eerste verjaardag haalt als in Amerika. Over Nederland kan dat gelukkig niet gezegd worden, maar wel is dit patroon in een onderzoek gevonden voor elk land met een intensief vaccinatieprogramma. Daaruit werd een direct verband opgemaakt tussen het aantal prikken in het eerste levensjaar en het sterftecijfer onder baby’s.
In het bedoelde, grootschalige onderzoek blijkt Amerika de hoogste babysterfte te hebben van de 34 onderzochte landen. Nederland en België zijn in dat onderzoek niet opgenomen, maar hanteren wel een vergelijkbaar aantal inentingen in hun rijksvaccinatieprogramma (24 à 26 in het eerste levensjaar). Van de 1000 baby’s sterven er in Amerika 6,22 (in Nederland 4,59) vóór de leeftijd van een jaar. Jaarlijks worden er zo’n 4 miljoen baby’s geboren in Amerika: daarvan sterven er dus 24.800 voor hun eerste verjaardag. Veel van die sterfgevallen zouden het gevolg kunnen zijn van overvaccinatie. Al is het US National Vaccine Injury Compensation Program daarover een stuk minder kritisch: vorig jaar gaven zij van slechts 107 kinderen toe dat ze gestorven waren als direct gevolg van een vaccin. Aan de getroffen gezinnen betaalden ze een compensatiebedrag van 110 miljoen dollar.

Belangen
De wetenschappers die bovenstaand onderzoek uitvoerden, Neil Miller en Gary Goldman, denken dat veel sterfgevallen die verband houden met vaccinatie een andere oorzaak krijgen toegewezen, waardoor de relatie wordt vertroebeld. Volgens hen zou bijvoorbeeld een aantal babysterfgevallen dat is toegeschreven aan wiegendood (ofwel SIDS, sudden infant death syndrome) eigenlijk te wijten zijn aan overvaccinatie.
Ook zijn er aanwijzingen dat de ware omvang van de schade die vaccins veroorzaken nooit is gepubliceerd, maar onder de pet is gehouden door de fabrikanten in samenwerking met de gezondheidsautoriteiten. Mogelijk is de gedachte daarachter geweest dat vaccins een hoger doel dienen dat duidelijk opweegt tegen elke mogelijke schade die ze berokkenen. Maar er zijn ook twee andere mogelijke redenen voor het achterhouden van informatie. Allereerst zou elke schijn van schade – of zelfs overlijden – door multipele vaccinatie twijfel zaaien onder ouders, aangezien hun artsen hen er steeds van verzekerd hebben dat vaccinatie veilig is. Ten tweede zouden de compensatiekosten een enorme druk leggen op een toch al slinkend budget voor publieke doeleinden.

Menselijk DNA
Overvaccinatie blijkt het grootste probleem te zijn, zoals ook bleek bij de soldaten met het Golfoorlogsyndroom, die versneld een cocktail van inentingen hadden gekregen.
Maar de giftige cocktail bevat nog een andere component. Voormalig farmaceutisch onderzoekster Helen Ratajczak heeft ontdekt dat er in 23 van de vaccins die aan baby’s worden gegeven, menselijk DNA zit. Het poliovaccin is daar een voorbeeld van. Dit wordt in menselijk foetaal weefsel gemaakt en al aan baby’s vanaf twee maanden toegediend. Het Nederlandse vaccinatieprogramma bevat overigens slechts één zo’n vaccin uit foetaal materiaal: het BMR-vaccin.

Babysterfte
Het onderzoek van Miller en Goldman legt een direct verband bloot tussen de intensiteit van het vaccinatieprogramma van een land en de mortaliteit onder baby’s. In hun 34-landenonderzoek volgt Cuba direct na Amerika. In dat land krijgen baby’s 22 vaccindoseringen voor hun eerste verjaardag en is de mortaliteit 5,82 per 1000 baby’s (zie het kader De slechtste tien).
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 26 juni 2013, 09:16

ZEELAND736 schreef:
Lieve Jol.....

Zo op de vroege ochtend...moet ik veel denken aan die VADER-lijke hand...

Job is een sterke gedachte...ik heb wat met die man...(zijn geduld en geloofsvertrouwen)
Maar ook nu in deze tijd...een VADER-lijke hand...
Vader wat Gij doet is goed...(kan ik het wel zeggen?)
Ik weet het Die Hand genas...veelvuldig...
Ook nu nog...
Maar hoe moeilijk gaat dat geloven niet worden als je te horen krijgt dat je niet meer zult genezen???
Je kind wordt weggenomen door een auto-ongeluk???
En zo zijn er nog vele dingen op te noemen....
Gods VADER-lijke Hand...
(ik neem Hem mee door de dag)

Hoe donker ook Gods weg zal wezen...
Hij ziet in gunst neer op die Hem vrezen...

Leer mij volgen...zonder vragen...(God ik heb zoveel vragen)
Vader wat Gij doet is goed( ja maar waarom moet ik dan die ziekte dragen??)
Leer mij slechts het heden dragen...met een rustig en kalm gemoed...(Moet U niet bij mij zijn God...ik ben reuze-ongeduldig)

Pffff...Gelukkig ben ik een MENS...(en laat God dat nou weten!!!)

Tja dan gaan we off topic maar ik zie deze visie/gedachten ook wel door dit topic heen terugkomen nav wat de topicstartster aanzwengelde. Het gaat dan om het beeld wat wij van God hebben... en ikzelf geloof niet dat ziekte e.d. van Hem aan ons gegeven worden. Wel dat Hij in alles met ons is en ons draagt. Zo heb ik het zelf dan ook meer dan zomaar 1x ervaren.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 26 juni 2013, 09:18

[quote=MAMALOE463]O is dat zo?[quote]

ja.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5591 5592 5593 5594 5595 5596 5597 ... 6194 Volgende
Pagina 5594 van 6194