| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 08:57
|
|
|
|
Word vandaag slechte dag voor spinnen en kabouters, vandaag begint d e oorlog, het helpt azijn en heel veel gloor normaal doe ik met hoge druk de buitenkant van de ramen, maar die is kapot, dus nooit laten zitten enge spinnen nestjes ...... is geneen meer in de badkamer te zien maar echt denk dat er zon twee of drie honder spinnetjes in dat nest zaten... als die allemaal door me huis waren gekomen, zo groot werenen geworden als grote dikke voor het raam...... echt horror, hoe die besten zich voortplanten
en die kabouters ook meteen meenemen, gekloot altijd in me ijskast
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 09:11
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Als je je haar blondeert ook
Ach mannen.....
Maar ja dromen vrouwen ook niet van een knappe prins? En zeg nu eerlijk, lijkt je date nu echt op dat plaatje? |
De mijne wel. Ach ja ik ben ook wat kilo's te zwaar. Het heeft soms niet eens te maken met veel snoepen, kan ook te maken hebben met stofwisseling en wat daarop van invloed is. Een pittige tijd kan meewerken aan je gewicht. De een valt af en de ander komt aan zonder daar iets voor te doen of te laten.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op woensdag 3 juli 2013, 09:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 09:44
|
|
|
|
haha ja Petra het is met spinnen net als met muizen, zie je er 1 of een paar dan kun je er op rekenen dat je er veel meer hebt Dus ze kunnen wel overal zitten..... 
Roelande heeft wel eens gehoord dat in elk huis 1000 spinnen zitten
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op woensdag 3 juli 2013, 09:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 09:48
|
|
|
|
| JANE410 schreef: | Nou, leuk voor je Natascha, wens je een leuke tijd  |
Dank je Jane, stap voor stap
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 09:50
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Ohw...ik heb hem nog nooit gelezen. Ik koop hem altijd af, kost iets meer, maar dan krijg je de krant niet  |
ze maken die kranten toch om te lezen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 10:37
|
|
|
|
Amper met de ouders dus.. triest dat wantrouwen en duidelijk ook de onbekendheid met de social media. Ze mogen er rond voor uitkomen hoor dat ze er over na hebben gedacht, doet een ander ook.
Maar het filmpje geeft door de neutrale benadering goed weer waar wij het hier ook over hebben, zonder de ander als christen tussen aanhalingstekens af te schilderen.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op woensdag 3 juli 2013, 10:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TABULA699
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 10:37
|
|
|
|
Nou ik voel me in ieder geval heel welkom!!
Ja die facebook tijd perk, hè Maar makkelijk is het wel, dat soort knopjes!!
En...ik snap natuurlijk best dat ik 'mag' inbreken, maar is ook meer een gevoel...zeg maar, soort van en zo is dat opgelost...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 10:57
|
|
|
|

Uitgeschoten met de oogschaduw
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TABULA699
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 10:59
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Roelande heeft wel eens gehoord dat in elk huis 1000 spinnen zitten |
ssssshhhhhttt dat wil ik dus echt niet weten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 11:08
|
|
|
|
vraag aan redactie of de kleine lettertjes bij roeland e verwijderd kunnen worden, die kun je beter niet lezen of weten
en ik heb geen badmuts meer.... tsss weggegooid ooit, geen nieuwe gekocht ha ha of met plastic zak op me hoofd
naar idee gewoon ze in je haar vallen
gelukkig komt d e vuilniswagen vandaag , daarin zitten dus driehonderd kleine spinnetjes die opgroeien tot monsters....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 11:10
|
|
|
|
Nou wist je dat frank ooit met visser heeft gewokt
fijne weet ik er ook niet van, was allemaal streng geheim hoe of wat die date ging dus houd die bilnaad nog maar effe goed dicht je weet maar nooit
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 11:15
|
|
|
|
ma ja, leuke mannen en daten.... als het nou allemaal niks word met al die leuke mannen hier gaan we gewoon topic maken over trek je uit een dip met onderwerpen als: het ligt niet aan mij, allemaal aan hem hij is echt een s.kkel..... bij nader inzien, was hij toch niet zo leuk ach ja, hij had toch witte sokken aan...
en waar je goedkoop chocolade uit de opruiming kan krijgen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TABULA699
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 12:14
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | | Ach ja, ik heb geprobeerd in taal die iedereen kan begrijpen uit te leggen dat het wel kan, maar goed. |
Nee, je hebt vertelt hoe je door wat voor soort prikken dan ook Autistische trekken kan krijgen net zo goed als kinderen door gevoeligheid aan suiker ADHD achtige trekken kan krijgen... maar dat is absoluut niet hetzelfde als ook echt autistisch zijn of ADHD hebben, helaas werden er wel heel veel in het verleden gelijk met dat stempeltje in een hokje gezet... Met het effect dat degene die het wel ECHT hebben nu moeten vechten tegen dit soort klinkklare onzin... (overigens betekend dit niet dat ik voor of tegen vaccineren ben, maar kan niet zo goed tegen onzinnige redenen)
Deze dingen zijn namelijk allemaal erfelijk bepaald zit in je gene enz. (ga het niet uitleggen want dat wordt te ingewikkeld) En kun je NIET van genezen zoals van een ziekte. Wel kun je zeker in lichte vorm leren er mee om te gaan (jezelf gedrag aan leren, trucjes aan leren, risicofactoren vermijden of juist beschermingsfactoren toevoegen) waardoor het niet meer tot problemen/ belemmering in het dagelijkse leven leid en het niet meer als een stoornis gekenmerkt wordt en dat noemen sommige dan genezen. Jammer alleen dat ik met heel wat ouderen te maken heb die dan uit eindelijk zo tegen zichzelf aan het vechten zijn, omdat ze genezen zijn en daardoor onbewust de risicofactoren opzoeken die de stoornis juist bij hun trikkert om een belemmering voor het dagelijkse leven te vormen. En hup dan jaren later 'ineens' hun leven weer totaal in puin ligt. Omdat ze totaal niet snappen waarom ze zijn zoals ze zijn en wat ze ermee kunnen.
Pff en al die zogenaamde onderzoeken en weten ik het wat, ga even de geschiedenis in en kijk eens goed... hoeveel onzin er afgedrukt is wat je totaal niet geloofd, waarom dit soort rare dingen dan wel. Kom op zeg! En dan moeten homofielen zeker ook nog steeds het gekkenhuis in? Kindjes met down zijn bezeten enz. enz... zal ik door gaan?
Misbruik van wat dan ook is er altijd en het woord 'te' voor iets zegt vaak al genoeg. Nadenken en stil staan bij wat je doet is altijd belangrijk... Toets immers alles zegt de Heer. Maar als-je-blieft GEEN vage algemeenheden als een feit voor een hele groep neerzetten. Als we het dan gaan hebben over hoe christenen 'zoude moeten zijn', zou juist wij niet zonder oordeel moeten. Vraagtekens zetten bij zogenaamde feiten over groepen mensen en niet lukraak allerlei bagger geloven wat op internet staat. Met een wat open minded zicht naar de dingen kijken ipv alles als feiten, waarheden neerzetten? Zich moeten realiseren dat een algemeen veroordelend beeld wel erg makkelijk is, maar vaak niet de volledige waarheid?
Nu ja eigenlijk geldt dit stukje natuurlijk voor alles wat ik las en niet alleen over de citaat...
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op donderdag 4 juli 2013, 22:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 12:22
|
|
|
|
Vanaf 1.20 u, ouders die zeiden om geloofsredenen, en omdat ze weten dat er vergif in vaccintaties zit.
1 minuut en 59 seconden verteld de vader dat ze naar Antwerpen geweest waren en dat ze daar een flyer op straat kregen genaamd kritisch prikken Waarop staat dat je je kinderen niet moet inenten), dus dat hun besluit om niet in te enten, was dat ze het niet vertrouwen en daarna pas het geloof.
Ja, de media gaat natuurlijk niet vertellen de mazelen inentingen en de baarmoederhalskanker inentingen etc. waren helemaal niet nodig zelfs vele malen gevaarlijker dan die ziektes zelf, maar ja, het brengt vaccinatie maatschappijen en overheden miljarden op.(Zijn ze meteen hun baan kwijt)
Nee die stoppen de gelovigen op de biblebelt nu in een verdomhoekje, eerst was dat terecht met Polio, nu niet, want ook al weten sommigen het niet van de gelovigen daar, ze behoeden nu hun kinderen door niet in te enten voor veel meer en groter gevaar.
Lees de linken maar door, zelfs anderen dan ik kwamen met linken van want to know......typ maar op google: want to know....
Ja, als je gaat lezen wat nu.jij etc erover zeggen....die worden ook maar voorgekauwd met leugens net als over Anass, de broertjes, etc.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 13:01
|
|
|
|
| TABULA699 schreef: | Nee, je hebt vertelt hoe je door wat voor soort prikken dan ook Autistische trekken kan krijgen net zo goed als kinderen door gevoeligheid aan suiker ADHD achtige trekken kan krijgen... maar dat is absoluut niet hetzelfde als ook echt autistisch zijn of ADHD hebben,
Deze dingen zijn namelijk allemaal erfelijk bepaald zit in je gene enz. (ga het niet uitl juist wij niet zonder oordeel moeten. Vraagtekens zetten bij zogenaamde feiten over groepen mensen en niet lukraak allerlei bagger geloven wat op internet staat. Met een wat open minded zicht naar de dingen kijken ipv alles als feiten, waarheden neerzetten? Zich moeten realiseren dat een algemeen veroordelend beeld wel erg makkelijk is, maar vaak niet de volledige waarheid?
Nu ja eigenlijk geldt dit stukje natuurlijk voor alles wat ik las en niet alleen over de citaat... |
He goed stukje Misschien even als aanvulling, die mensen met licht autisme zijn natuurlijk niet genezen zoals jij dat schrijft, maar hebben zelf hun gedrag omgebogen naar wat wij wenselijk vinden. Genezen is niet aan de orde, ze zijn trouwens ook niet ziek. Het is een persoonlijkheid stoornis. door zichzelf en hun eigen ersoonlijkheid op deze manier geweld aan te doen kunnen ze wel ziek worden en gaan ze vaak later nog veel ongewenster gedrag vertonen. wel een beetje off topic mijn reactie maar wou het er toch ff bijzetten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 13:02
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | ma ja, leuke mannen en daten.... als het nou allemaal niks word met al die leuke mannen hier gaan we gewoon topic maken over trek je uit een dip met onderwerpen als: het ligt niet aan mij, allemaal aan hem hij is echt een s.kkel..... bij nader inzien, was hij toch niet zo leuk ach ja, hij had toch witte sokken aan...
en waar je goedkoop chocolade uit de opruiming kan krijgen  |
Haha precies Petra Want hoe leuk kan die enige leukste man op CM nu helemaal zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 13:34
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: |
Haha precies Petra Want hoe leuk kan die enige leukste man op CM nu helemaal zijn  |
Volgens mij zijn er gewoon te weinig Belgische mannen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 13:38
|
|
|
|
Als die leuke mannen ons niet leuk vinden, vind ik ze helemaal niet zo leuk Petra aan milkeways en bounty Als ik toch geen man heb, mag er wel een kilotje bij
En Belgische mannen Lees eerdaags natuurlijk dat enigste Belg hier met kabouter klus gaat wokken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 13:39
|
|
|
|
| IFAN841 schreef: | En flauw istie sowieso... Maar misplaatst ook! Daarmee heb je de Bijbel oneigenlijk gebruikt. Beetje jammer is dit toch wel, niet...?  |
maar jij bent clichematig...jammer dat je al weg bent...dikke mensen zijn gezelliger..das pas flauw.....bah
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 13:40
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | De mijne wel. Ach ja ik ben ook wat kilo's te zwaar. Het heeft soms niet eens te maken met veel snoepen, kan ook te maken hebben met stofwisseling en wat daarop van invloed is. Een pittige tijd kan meewerken aan je gewicht. De een valt af en de ander komt aan zonder daar iets voor te doen of te laten. |
Alstie voor je gaat...dan gaatie toch?? Alstie voor je VALT...dan valtie toch???
DAAR...gaat het om.. Dan zal hij je accepteren zoals je bent... Met je min-en je pluspunten... En na verloop van tijd...zul je (stiekem) aan DATGENE werken waarvan je weet dat je hem laat stralen...
En dan zal hij dat ook doen... (heeft hij inmiddels die rare broek en schoenen niet meer aan...)(voorbeeld)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 13:40
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: |
Haha precies Petra Want hoe leuk kan die enige leukste man op CM nu helemaal zijn  |
Ja of wie weer heeft hij wel witte onderbroeken zoals visser
Heb je die afknapper niet hoeven meemaken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TABULA699
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 13:42
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | He goed stukje Misschien even als aanvulling, die mensen met licht autisme zijn natuurlijk niet genezen zoals jij dat schrijft, maar hebben zelf hun gedrag omgebogen naar wat wij wenselijk vinden. Genezen is niet aan de orde, ze zijn trouwens ook niet ziek. Het is een persoonlijkheid stoornis. door zichzelf en hun eigen ersoonlijkheid op deze manier geweld aan te doen kunnen ze wel ziek worden en gaan ze vaak later nog veel ongewenster gedrag vertonen. wel een beetje off topic mijn reactie maar wou het er toch ff bijzetten |
Even nog recht zetten en dan weer on topic...maar ik bedoel ook wat je schrijft hoor. Dus ik zeg niet dat ze genezen zijn (want dat kan dus niet), ik zeg dat het door sommige mensen zo genoemd wordt. (ik niet dus )
Sorry, voor het offtopic gaan...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 13:43
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Ja of wie weer heeft hij wel witte onderbroeken zoals visser
Heb je die afknapper niet hoeven meemaken  |
Zeg nou eerlijk Petra... Als de allerliefste man...(van CM of daar buiten) bij jouw is... En je weet ZEKER...dat hij het is.... Accepteer je zelfs witte onderbroeken...!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 13:47
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | maar jij bent clichematig...jammer dat je al weg bent...dikke mensen zijn gezelliger..das pas flauw.....bah |
He Tink leuk dat je er weer (even?) bent. Maar wat weet jij nu van dikke mensen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 13:54
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | maar jij bent clichematig...jammer dat je al weg bent...dikke mensen zijn gezelliger..das pas flauw.....bah |
Oke...laten we er vanuit gaan dat het flauw is... Maar dan is het ook niet eerlijk om te zeggen dat slankere vrouwen eerder in trek zijn bij de mannen....(want das ook echt niet helemaal waar) Juist een man die zelf aanleg heeft voor dat buikje...zal dat begrijpen...
Het is soms wel eens moeilijk om te zien...te merken...dat magere mensen ALLES kunnen eten...en geen gram aankomen... Terwijl ik bij wijze van spreken nog maar naar een gebakje hoef te KIJKEN!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 15:18
|
|
|
|
Persoonlijkheidstoornissen aangeboren?, sinds wanneer, en dat kán helemaal niet.
Ik trek me effe terug van deze discussie.
Nature vs nurture: http://www.123test.nl/nature-vs-nurture/
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 3 juli 2013, 15:20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 15:24
|
|
|
|
Waarom roep je dan eerst iets Shanita en trek je je dan terug? Ik denk dat je ons niet helemaalvolgt maar ga er ook niet op in verder het is erg off topic inmiddels. Dus valt er nog iets te melden over de mazelen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 15:25
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | tja en toch is dat wel hetgene wat gebeurd. Ik ben de afgelopen tijd om gezondheisredenen 18 kilo afgevallen. Sinds ik mn nieuwe foto op CM heb staatn waarin ik dus slanker ben, krijg ik veel meer aandacht van de mannen. Dus slanker vinden ze dus blijkbaar aantrekkelijker. Als ik heel eerlijk ben vind ik het mezelf ook beter staan, maar misschien komt dat ook door wat je omgeving ervan vind. Als ik in een of ander afrikaans land zou wonen waarin dikke vrouwen mooi gevonden worden, vond ik mezelf nu lelijk.  |
Ja, dat ken ik, je voelt jezelf beter en dat straal je uit, zo ervaar ik het.
Maar iig de discriminatie, zeker de wat jongeren als je dik bent lig je er vaak uit.
En zeker mannen die ik hoor afgeven op die en die is te dik etc, kan daar niet tegen, ook al was ik +/- 29 jaar heel slank(45-50kilo).
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 16:28