| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 09:27
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | ja van mij ook een hele fijne verjaardag en een fijne vakantie gewenst Mamaloe |
Dankjewel allemaal! Vooralsnog ben ik zo ziek als een hond Griep te pakken, maar de jongens hebben zoo lief een lekker flesje parfum gekocht van Cacharel en gaven dat vanmorgen, en van Sem van 5 kreeg ik een prachtige tekening met lieveheersbeestjes er op geplakt, wat hou ik van mijn drie knullen!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 09:30
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Dankjewel allemaal! Vooralsnog ben ik zo ziek als een hond Griep te pakken, maar de jongens hebben zoo lief een lekker flesje parfum gekocht van Cacharel en gaven dat vanmorgen, en van Sem van 5 kreeg ik een prachtige tekening met lieveheersbeestjes er op geplakt, wat hou ik van mijn drie knullen!!  |
Oh wat sneu dat je ziek bent en dat terwijl je in moet pakken. Beterschap
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 09:42
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | Ik weet nog goed dat toen mijn 2de kind geboren werd, ons werd gevraagd of wij het wel wilde inenten...er was toen, ook daar een polio golf aan de gang......t is toch te zot voor woorden....je bent gelovig en meteen worden die vragen gesteld..... |
Vreselijk raar, zeker omdat ze weten dat je gelovig bent, ja dan stel je die vragen toch niet, hupakee, meteen snel het kind meenemen en snel inenten. Niet eerst vragen ofzo
Als je er dan tegen bent kan je er toch niets meer aan doen, want je kind is dan ál ingeënt, Haha...
Verder iedereen een fijne dag, en voor vannacht alvast
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 09:59
|
|
|
|
|
Het is beter om wijsheid te begeren,dan op zoek te gaan naar het antwoordt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 10:01
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | | Het is beter om wijsheid te begeren,dan op zoek te gaan naar het antwoordt. |
He Heide ook weer terug? Gezellig Maar ff een vraag over jouw kreet van de week. Als je niet op zoek gaat naar het antwoord hoe krijg je die wijsheid dan die je begeert??
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op vrijdag 5 juli 2013, 10:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 10:03
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | He Heide ook weer terug? Gezellig Maar ff een vraag over jouw kreet van de week. Als je niet op zoek gaat naar het antwoord hoe krijg je die wijsheid dan die je begeert?? |
Roelande
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 10:05
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Vreselijk raar, zeker omdat ze weten dat je gelovig bent, ja dan stel je die vragen toch niet, hupakee, meteen snel het kind meenemen en snel inenten. Niet eerst vragen ofzo
Als je er dan tegen bent kan je er toch niets meer aan doen, want je kind is dan ál ingeënt, Haha...
Verder iedereen een fijne dag, en voor vannacht alvast  |
Je hebt wel gelijk, zo is er geen verdere discussie mogelijk. Met cynisme wordt elke discussie gebroken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 10:25
|
|
|
|
Verder iedereen een fijne dag, en voor vannacht alvast (Shanita...)
Dat duurt nog wel even hoor!!! We zijn net wakker!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 10:26
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Dankjewel allemaal! Vooralsnog ben ik zo ziek als een hond Griep te pakken, maar de jongens hebben zoo lief een lekker flesje parfum gekocht van Cacharel en gaven dat vanmorgen, en van Sem van 5 kreeg ik een prachtige tekening met lieveheersbeestjes er op geplakt, wat hou ik van mijn drie knullen!!  |
Ik huil met je mee
Héél véél beterschap en een fijne vakantie!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 10:32
|
|
|
|
Van Harte Mamaloe, fijne verjaardag gewenst met je 3 jongens
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 10:32
|
|
|
|
Twee bossen bloemen kopen.... De eerste is voor mijn jarige broer...
En de tweede??? Is voor me zelf...hoe heerlijk is dat... Even met mezelf in gesprek....waarom ik dat zo verdien.... (Wat een heerlijk gesprek, maar ook moeilijk)
Bloemen houden van mensen ...zo was het toch???
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op vrijdag 5 juli 2013, 10:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 10:34
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Twee bossen bloemen kopen.... De eerste is voor mijn jarige broer...
En de tweede??? Is voor me zelf...hoe heerlijk is dat... Even met mezelf in gesprek....waarom ik dat zo verdien.... (Wat een heerlijk gesprek, maar ook moeilijk)
Bloemen houden van mensen ...zo was het toch??? |
Nou sterkte dan en geniet maar van je bloemen zeeland
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 11:11
|
|
|
|
Is de macht van een geloofsgemeenschap dan zo groot dat mensen dat stiekum gaan doen? In elk geval doen deze mensen het toch, ik neem aan dat ze daar goed overna gedacht hebben. Toch dapper dan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 12:14
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Hier kan je zeggen wat voor jou, op dit moment, of in het algemeen een zegen is. Maar ja kan ook zeggen wat er op dit moment voor jou vervelend is.
Want ja, vaak is het zo, ervaar ik, dat er tegelijkertijd als dingen goed kunnen gaan, ook vervelende dingen kunnen zijn.
Ik begin: Vandaag ervaar ik als zegen: mijn vrienden. Ik ervaar als vervelend dat ik dingen kwijt ben waarnaar ik loop te zoeken. |
Mijn zegen was: dat 3 maanden geleden mijn lidmaatschap afliep En het vervelende is dat ik er weer 3 dagen op mocht
Het is er echt nog slechter op geworden allemaal verbeten exen, die je belerend en onderwijzend toebijten Jij niet hoor Shanita, en nog wat weinig anderen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 12:49
|
|
|
|
Ook hier weer eenzijdige berichtgeving. Lijkt de NOS wel....
Ik lees hierin dat ouders van niet gevaccineerde kind(eren) een herinnering krijgen met tevens een aanbieding dat ze zelf niet langs hoeven te komen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 13:00
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Mijn zegen was: dat 3 maanden geleden mijn lidmaatschap afliep En het vervelende is dat ik er weer 3 dagen op mocht
Het is er echt nog slechter op geworden allemaal verbeten exen, die je belerend en onderwijzend toebijten Jij niet hoor Shanita, en nog wat weinig anderen  |
Tsjonge...tsjonge....wat een zegen!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 13:12
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | | Het is beter om wijsheid te begeren,dan op zoek te gaan naar het antwoordt. |
Hier moet ik echt over nadenken.... Als je wijsheid begeert, ga je toch op zoek na antwoorden En leuk je weer schrijft op het forum heide.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 13:23
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Tsjonge...tsjonge....wat een zegen!!!
 |
tja en die ander ook eigenlijk (iig geen zegen)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 13:41
|
|
|
|
| TALITHA162 schreef: | mooi voorbeeld ja !!!
en dan nog iets Jezus kwam op aarde als MENS dus denken jullie nou echt dat Hij nooit gelachen heeft of grapjes heeft gemaakt met zijn discipelen??? Tuurlijk was Hij vaak serieus over de dingen van God maar in Zijn vrije tijd zal Hij vast wel eens een grapje gemaakt hebben hoor . |
Ik denk dat Jezus Christus weinig vrije uurtjes heft gekend, misschien wel geen, vanaf het moment dat Hij geboren is, is Hij vervolgd. Tot aan Zijn kruisiging aan toe, Hij heeft geleefd als mens en er zijn bruiloften geweest, en van water wijn gemaakt, en ook gedronken.
Lachen hoort bij het leven, net als huilen, en ademen, hoe diep de ellende van welk mens dan ook, ergens wordt wel gelachen. Dus ik geloof ook niet dat lachen van de duivel is, maar wel waarom je lacht uit leedvermaak, dat is wel van de d..... Daarvoor wordt je vanzelf wel gestraft, soms meteen, daar zijn wel weer anderen voor, dan krijg je van zelf wel op je ...... (vliegveld van Zurich
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 13:59
|
|
|
|
Straat ontruimd na gaslek in Barneveld In Barneveld is vrijdagmiddag een gaslek ontstaan na werkzaamheden. Dat meldt Omroep Gelderland.
Foto: NU.nl/Gino Press In de Groen van Pinsterenlaan wordt een nieuwe riolering aangelegd en vermoedelijk is het lek ontstaan nadat een gasleiding is geraakt bij graafwerkzaamheden. Ongeveer 100 panden worden ontruimd. Tot de ontruiming is besloten nadat de brandweer hoge concentraties gas in de openlucht had gemeten. Voor zover bekend zijn er geen gewonden. Tot de ontruiming is besloten nadat de brandweer hoge concentraties gas in de openlucht had gemeten. Voor zover bekend zijn er geen gewonden.
kijk das pas wereldnieuws in heel Barneveld en omstreken. Dacht al waarom zoveel Brandweerauto's? Ze rijden af en aan met sirene
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 14:08
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | tja en die ander ook eigenlijk (iig geen zegen)  |
Gelukkig ben ik geen ex, wens je een gezegende dag en welkom terug
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 14:13
|
|
|
|
Ik knap nu al nog voor ik een date heb, wat je verhaalt moet toch lekker zijn geen belemmering toch
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 15:10
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Maar ja, jij, Jans, en de RIVM, ik denk dat jullie allemaal helemaal gelijk hebben, en ik had al veel eerder hiermee moeten stoppen.
Ja, een discussie voeren met mensen die van te voren vastgesteld gelijk hebben, is moeilijk voor mij, igg ik heb mijn lesje geleerd.
Daar gaan die vragen juist wel over, maar ik ben hier klaar mee, en had net als eerdere al veel eerder moeten stoppen met deze discussie en dat weet ik dan weer voor de volgende keer. En sowieso geen tijd ook. |
Het gaat er niet om dat een bepaalde groep gelijk heeft en een andere groep niet. Je probeert met elkaar van gedachten te wisselen over dit onderwerp. Er zijn mensen die positief tegen over vaccineren staan en er zijn mensen die (zeer) kritisch zijn. Dat mag.
Sommigen brengen hier hun mening als een feit. Maar het blijft hun mening. Het is goed om dat onderscheid te blijven maken.
Het lijkt erop dat iedereen er wel zo ongeveer zijn zegje over heeft gedaan. Als je aangeeft dat je klaar bent met deze discussie en wilt stoppen met reageren, stop dan ook. En reageer niet steeds weer.
Redactie CM
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 15:12
|
|
|
|
Als je van groene drankjes houd.... Zou het zelfgemaakt zijn? Net zoals zijn soep???? maar Natascha...... Warom ga je niet samen met frank een groen drankje drinken????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 15:18
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Als je van groene drankjes houd.... Zou het zelfgemaakt zijn? Net zoals zijn soep???? maar Natascha...... Warom ga je niet samen met frank een groen drankje drinken???? |
Ik hou niet van groene drankjes , dus waarom met frank wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 15:41
|
|
|
|
Vind het ook maar raar een groen drankje, vreemd, wat zou er in zitten
Misschien wil ik het wel niet weten
Gewoon fles gevuld. Uit sloot? Of kikkers in blender gedaan. Of het drankje is al heeeel heel oud
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 15:47
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Vind het ook maar raar een groen drankje, vreemd, wat zou er in zitten
Gewoon fles gevuld. Uit sloot? Of kikkers in blender gedaan. Of het drankje is al heeeel heel oud
 |
Dreft! Oeps....reclame
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 16:00
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Dreft! Oeps....reclame  |
Grenadine siroop
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 16:00
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Vind het ook maar raar een groen drankje, vreemd, wat zou er in zitten
 |
Bah wat een nare en vieze ideeen heb jij Nooit van Pisang Ambon gehoord?
|
|
| Naar boven |
|
|